Ja foutje in de TTquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax wint in bizarre slotfase EN JERREL ERUIT !!
Dat dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Hznootje het volgende:
Toch jammer, krijgen we weer een boring week..
Ja same. Ik zie het nut niet meer.quote:
Dag en bedankt, tot ziens en nooit meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Genoeg andere tv programmas, nee thanks
Ik gilde ook luidkeels!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef BBguy het volgende:
Ik schreeuwde legit jadat ik gedaald ben tot dit niveau.
Moet nog even verhaallijn met Juli uitgevoerd wordenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
En Dekhengst mag blijven... tuurlijk
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Julie wilde Michel kussen op zijn bek, zagen jullie dat ook
ja dat komt later nog welquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Dé kans om legaal een ‘foutje’ te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt je dat bekend voorquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef mario390 het volgende:
anders had niet gekunnt
hij heeft veel haters![]()
hij heeft geen rotkarakterquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef Poezewoes het volgende:
Jammer had gehoopt Michel eruit, kapsones vent!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Dat moment met Patje.
IN HET VERVOLG HEEL HARD PRATEN![]()
Oh, ik was daar toen helemaal niet zeker van..quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Vorige week ook al met Patrick.
haha, je hebt geen ideeeee hoe zwaar dat WEL opweegt tegen geen Jerrel meer zienquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef BBguy het volgende:
Mensen die deze clown verkiezen boven Nick of MichelOk we gaan misschien iets reuring missen maar dat weegt niet op tegen het niet moeten zien van die kerel.
Doorgestoken kaartquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef Poezewoes het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Joyce-43 het volgende:
oh zet ons maar tegen elkaar die win ik ! hahaha wat ben je af gegaan
Dus datquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:57 schreef Paul het volgende:
Ene kant blij andere kant wordt het weer saai
Ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef BBguy het volgende:
Mensen die deze clown verkiezen boven Nick of MichelOk we gaan misschien iets reuring missen maar dat weegt niet op tegen het niet moeten zien van die kerel.
Eng he, zelfvertrouwenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef IkFok het volgende:
haha alles gaat eerlijk zegt peter een notaris in nederland en een gerechtsdeurwaarder in belgie
Niet als Els terugkomt!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:58 schreef 20100 het volgende:
Jerrel was een vreselijk persoon maar wel de enige die voor wat heibel kon zorgen.
Nu is het saai verder tot aan de finale waar Michel tegenover Nick zal staan en Nick zal winnen...
voorspelbaar en saai
wat en gedoequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dááággg Wappertje.. en nooit meer terugkomen hé?
[ afbeelding ]
nog een week naar dat lekkere lijf kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef engine het volgende:
![]()
Hele week naar die egotrip van julie en michel kijken...nahhh
Moet nu al kotsenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef engine het volgende:
![]()
Hele week naar die egotrip van julie en michel kijken...nahhh
Ik heb helemaal niets gezien wat leuk was, het was een mix van storend en ergerlijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb niets met kerels die zich opmaken, maar als hij zijn gang mocht gaan, was het nog leuk geworden. We kunnen weer terug aan de puzzeltafel
Ja geil lichaam....als ik die stem hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef danilel het volgende:
[..]
nog een week naar dat lekkere lijf kijken![]()
![]()
Die make-up is zó verschrikkelijk goorquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hij draagt zijn verlies als een echte kerel...
[ afbeelding ]
Waarom kunnen we geen RealDoll voor hem geven?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
gevt zich gay,heeft en vriendin in en gay bar werd hij geslagenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil wijzigen naar Zoey en Jill. Thomas interesseert het eigenlijk niet zoveel, op het tactische na.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:58 schreef aswesleep het volgende:
Twee mensen ongelukkig: Thomas en Jill.
: ( Alvast Happy Birthday. Volgend jaar gewoon extra los.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:00 schreef diditje64 het volgende:
Thomas heeft morgen in elk geval meer visite op zijn verjaardag dan ik 😔
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Cadeau voor Thomas? Doe maar een exit.
Het werd tijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Haha de kleuters gaan hun wonden likken in de slaapkamer?
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt zich gay,heeft en vriendin in en gay bar werd hij geslagen
In principe niet. Maar het zegt wel wat over je als je van plastic bentquote:
Zeker. Maar wat zietie dr uit zeg......manman....een echte ertiest doet dat beter tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
en blikkerig geluidquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:01 schreef chufi het volgende:
Nou weer gezellig feesten op 1 consumptie
1-2 is nog een nipte overwinning. Had meer ingezetenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke avond. Jerrel naar huis, Ajax gewonnen
Komen ze zelf nog meer in beeld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:02 schreef Toweler het volgende:
En weer een maatje van jill en Thomas weh
Mike weet niet hoe snel hij moet switchen nu denk ik. Heeft morgen ook ineens last van Thomas zijn gesnurk.quote:
Al haar vriendjes worden eruit gestemd. Boehoe.quote:
Nick en Michel zijn gewoon prima gasten en bepalende mensen in dat huis. Je moet er toch niet aan denken dat je op een gegeven moment alleen nog maar een Jill, Matt en Mike moet gaan zitten kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:02 schreef lonneberga het volgende:
Michel blijft,genieten,nu ook nog huismeester worden.
die Liese is zeker transgender, loopt als een bouwvakkerquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit is gewoon Leo ipv Liese. Godskolere
En de marslander is gelandquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke avond. Jerrel naar huis, Ajax gewonnen
En: troon blijkt weg....quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Al haar vriendjes worden eruit gestemd. Boehoe.
En hele dagen streams op michel en julie ...echt geen zin in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef Hznootje het volgende:
Nou hoef ik de komende dagen de streams niet te kijken dat scheelt..weinig spannends te zien..
Zijn voor mij de finalistenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick en Michel zijn gewoon prima gasten en bepalende mensen in dat huis. Je moet er toch niet aan denken dat je op een gegeven moment alleen nog maar een Jill, Matt en Mike moet gaan zitten kijken
zo spannend was jerrol nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef Hznootje het volgende:
Nou hoef ik de komende dagen de streams niet te kijken dat scheelt..weinig spannends te zien..
Ja. Gooi er eens gewoon 5 flessen wodka in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Zal me wel weer een SGP-orgie worden met de drank die ze krijgen.![]()
Uitgerekend op de momenten dat ze niet op noodrantsoen moeten, krijgen ze het wel.
Nogal voorspelbaar inderdaad. Nouja, morgen... binnen een uurtje op de slaapkamer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet nu al waar Jill morgen over gaat zeuren ... 'Ze waren allemaal zo vrolijk'
Met Naomi en Liese, strik eromheenquote:
dat kregten ze vannacht in bb brasil welquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Gooi er eens gewoon 5 flessen wodka in.
Ja!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nogal voorspelbaar inderdaad. Nouja, morgen... binnen een uurtje op de slaapkamer waarschijnlijk.
De ratten verlaten het zinkende schip.quote:
schadenfreudequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap het niet zo goed he ... niemand wordt toch verplicht naar streams te kijken als je ze saai vindt?
Je kijkt toch voor tv? Niet voor familie Doorzon in een huis? En dan heb ik het niet de strip, want dan zou het tenminste nog leuk zijn om naar te kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick en Michel zijn gewoon prima gasten en bepalende mensen in dat huis. Je moet er toch niet aan denken dat je op een gegeven moment alleen nog maar een Jill, Matt en Mike moet gaan zitten kijken
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Batacuda het volgende:
Jexit.
Ondertussen op het toilet.
[ afbeelding ]
Nee hij hield zich koest, maar als hij was gebleven was hij echt wel overmoedig geworden. Nu wordt het echt saai..quote:
wij willen graag kijken maar dan wel naar leuke streamsquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap het niet zo goed he ... niemand wordt toch verplicht naar streams te kijken als je ze saai vindt?
Nah, ik snap het wel hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Nogmaals wat of wie is dit?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Batacuda het volgende:
Jexit.
[ afbeelding ]
Moet ie wel met zijn poten van de meisjes blijvenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:06 schreef Stargazing het volgende:
De mensen die zeggen dat het "saai" word zonder Jerrel.
Mike is er toch niet uit? Mike gaat echt nog voor interessante tv zorgen. En op zijn hoofd kunnen veel mensen wel zien
?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Batacuda het volgende:
Jexit.
[ afbeelding ]
Inderdaad ... de eerste keer had hij al door dat het publiek het complotten niet wou. Maar hij heeft het nog een keer geprobeerd. Ben benieuwd wat hij nu gaat doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Stargazing het volgende:
Thomas zag zonet zijn plan voor de 2e keer mislukken, hopelijk krijgt hij het nu door
wie is dat? ik zie niksquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Batacuda het volgende:
Jexit.
[ afbeelding ]
Ik kijk niet alleen maar naar BB voor spanning en sensatie, en die eindfase met 5,6 is toch nooit meer spektakel, het vuurwerk zit er dan vaak al opquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Je kijkt toch voor tv? Niet voor familie Doorzon in een huis? En dan heb ik het niet de strip, want dan zou het tenminste nog leuk zijn om naar te kijken.
Wel eens over Jill, Matt en Mike... maar echt... als het kumbaya groepje overblijft kun je net zo goed de stekker uit het programma halen.
Ik zou nog een zowi lozen denk ik....quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Nu maar hopen dat K5 snapt dat er op Matt en Mike gestemd moet worden, dan hebben ze daarna een freepass naar de finale
leuk, een complete rotzooi in het huis. voel ik me tenminste ook thuisquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef engine het volgende:
Bepalende gasten![]()
Eisen gewoon alles op. De kleuterclub gaat echt niet dood als die mensen weg zijn. Dan maar wat minder luxe eten en wat meer puinhoop in het huis.
Geloof ook niet dat de kleuters daar en probleem mee hebben...dat zijn die zeikerds weer
Lekker tostis vreten iedere avond, helemaal geen kaas en brood meer voor Julie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef engine het volgende:
Bepalende gasten![]()
Eisen gewoon alles op. De kleuterclub gaat echt niet dood als die mensen weg zijn. Dan maar wat minder luxe eten en wat meer puinhoop in het huis.
Geloof ook niet dat de kleuters daar en probleem mee hebben...dat zijn die zeikerds weer
Plofkipquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat houthakkershoofd van Djill wordt ook met de dag dikker heh?
Iedereen hoort nu ineens bij K5.... "Ik heb alleen tactisch gestemd, ik vind jullie eik heel tof" enz enzquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
dus het is nu K6, Mike hoort er ook bij
Gefeliciteerd 1-2quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef MMXMMX het volgende:
pikachu knuffel
Mijn muis zijn scrol knop is nu stuk door het scrollen in alle topics
Vanaf morgen wil Jill afvallen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat houthakkershoofd van Djill wordt ook met de dag dikker heh?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, ik snap het wel hoor.
Je wilt gewoon leuk BB kijken en genieten, meeCOS-en, enz enz. En wat "leuk" is, is voor iedereen anders.
Ik had écht niet nog een week naar Jerrel kunnen kijken, hoe jammer ik het ook had gevonden en hoeveel ik COS ook gemist zou hebben.
Voor een ander is het andersom, en ik snap wel dat je dan baalt. "Kijk dan niet"... tuurlijk, niemand verplicht je dat te kijken, maar je mag het best jammer vinden.
Ben benieuwd of ze nog zelfstandigheid genoeg heeft om zich te herpakken en te leren van haar 'fouten' ......en zich weer anders op te stellen....quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:10 schreef RobjeGeus het volgende:
Jill lacht als een boerin met kiespijn, geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |