Het is een vent Marioquote:
Lijkt mij ook 4 kantig hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef Jockari het volgende:
Is volgens mij zo 'n thaise vent !
[ afbeelding ]
Precies. Super mooi. Dát is op een mooie manier de boel opfokken.quote:
Dat is dan ook precies de strekking, ook al is het niet de letterlijke vertaling.quote:
ik zit gewoon streams te kijken hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat jammer is dat van die hele "Live uitzending" de streamer geen zak mee krijgt, terwijl de kijkcijfers al gemaakt zijn en er van voorkennis van streamers geen sprake meer is
[ afbeelding ]
Mike zit in het bondje met Mike, en... uh. Dat was hetquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben in de war.
In welk bondje zit Mike nu??
Volgens de bewoners in hun bondje. Volgens ons in geen bondje. Volgens hemzelf in zijn eigen bondjequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben in de war.
Net hoe het uitkomtquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben in de war.
KeukEnkaMpIoen... KEMI... MIKE. Toeval bestaat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef D. het volgende:
Mike was vast topverkoper bij de Keukenkampioen
K5, heeft ze geholpen door niet op Nick te stemmen anders was het Nick en Michel op de bank..quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben in de war.
Jaja ik ook... maar op een dombobank vol nixnutten aan een touwtjequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zit gewoon streams te kijken hoor
die zit voor zicht zelfquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
K5, heeft ze geholpen door niet op Nick te stemmen anders was het Nick en Michel op de bank..
Eensquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef Benny het volgende:
Mike als huismeester zou wel een ultieme trollactie zijn
Die is ook wel ok op tv. Matt en Jullie zijn de onzichtbare die je kan missenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef aswesleep het volgende:
Mike komt best goed uit de nominaties op tv.
En 2 bondjes die hem allebei naar voren schuivenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef Benny het volgende:
"We eten voortaan allemaal zonder ondergebit"quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef Benny het volgende:
Hoezo? Net nog een keuken bij hem gekocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef Clasientje het volgende:
Vieze gluipert is die Mike zie je meteen al aan zijn kop.
Die mag je eruit stemmen. Zelfs de voiceover is een dramaquote:
Jerrel's vriend wil niet meer met hem geassocieerd worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen familie aanwezig al dan niet op afstand in deze uitzending, vreemd ....
Komt waarschijnlijk nogquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
komt toch meestal later in de uitzendingquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike speelt spant gewoon iedereen voor z'n kar. Ik begin zowaar te denken dat hij als enige écht het spel snapt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef Clasientje het volgende:
Vieze gluipert is die Mike zie je meteen al aan zijn kop.
Trut!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. even wat stemmingmakerij richting Michel van Geraldine
Hij snapt het echt, maar kan het ook echt spelen, omdat hij een goede vooropleiding heeft : Louche keukenverkoperquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Mike speelt spant gewoon iedereen voor z'n kar. Ik begin zowaar te denken dat hij als enige écht het spel snapt.
Waaromquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Als Jerrel we uit gaat hebben we altijd Mike nog!
Ik kreeg 400% korting, een tandarts-tegoedbon en 20 extra stembiljetten voor de 2e kamer verkiezingen bij mijn keuken van hem! Top gast!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoezo? Net nog een keuken bij hem gekocht.
tsss nou, wat een onzinquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
is ook wel overdreven geraldine als mike niet doet wat michel zegt
Dit kan alleen op deze manier als je later in het spel komt.. anders lag hij er binnen 2 weken al uitquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Mike speelt spant gewoon iedereen voor z'n kar. Ik begin zowaar te denken dat hij als enige écht het spel snapt.
Mike is erger hoor,quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
en de stalkerquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, die Voice Over is een drama. Maar ik denk wel dat ik weet hoe ze dit doen. Waarschijnlijk neemt ze die voice overs dagelijks op vanuit huis met duidelijk niet een goede VO mic. Dit is echt heel low budget gedaan. Details zijn zo belangrijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mag je eruit stemmen. Zelfs de voiceover is een drama
Mike speelt het vals, Ferrel is vals, da's nogal een verschilquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik giet mezelf vol met drank danquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:52 schreef R0T29 het volgende:
Het is zo net een Oud Hollandse verjaardag...je verstaat de helft niet en er is geen reet aan
Een ding is zeker, er zitten maar weinig mensen in dat huis die het spelletje snappen. De verontwaardiging als mensen -na op hun 5 vingers 5 stemmen geteld hebben- dat er 5x gestemd is op persoon X is bijzonder.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Is ook! Wij hebben ook kippen in huis.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Een kip is een huisdier Aldus ½Debieltje Jillie...
Tuurlijk....
tot ome jan een neut teveel op had, dan ging het dak er vanafquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:52 schreef R0T29 het volgende:
Het is zo net een Oud Hollandse verjaardag...je verstaat de helft niet en er is geen reet aan
Als Nick of Michel weg moet, komt dat de positie van Liese niet ten goede.quote:
nou is niks aan gelogen,zo gedraagd hij zich ook anders pist offquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
is ook wel overdreven geraldine als mike niet doet wat michel zegt
Ik ga met je mee. Mondkapjes op en gaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:52 schreef Joyce-43 het volgende:
als jerrel niet weg moet trek ik hem persoonlijk dat huis uit rijd er dan wel heen haha
Ja meestal was de voice over wat hard en cynische dat mis ik welquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:52 schreef thomas19844 het volgende:
V
[..]
Ja, die Voice Over is een drama. Maar ik denk wel dat ik weet hoe ze dit doen. Waarschijnlijk neemt ze die voice overs dagelijks op vanuit huis met duidelijk niet een goede VO mic. Dit is echt heel low budget gedaan. Details zijn zo belangrijk.
kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oooh dus Jill is een kippenfan, maar na 2 jaar worden ze niet geslacht hoor!
Las ergens dat steeds meer mensen kippen als huisdier nemen... Wel in een hok in de tuin natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Een kip is een huisdier Aldus ½Debieltje Jillie...
Tuurlijk....
Zo'n opmerking als deze OOK nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef Jockari het volgende:
Ne vent met deze schoenen hoort niet op deze wereld ....
[ afbeelding ]
Dat dus en kijk plezierquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Nick of Michel weg moet, komt dat de positie van Liese niet ten goede.
Dus Jerrel weg.
En ten tweede: irritante personen horen er weliswaar in, zolang ze hun medebewoners irriteren en niet mij.
Een tuindier dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Las ergens dat steeds meer mensen kippen als huisdier nemen... Wel in een hok in de tuin natuurlijk.
8min op 1400daarna 8min op 1800quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is ook! Wij hebben ook kippen in huis.
Ga er denk ik zo wat uit de vriezer halen in de airfryer pleuren.
En liveshows met Ruud en Bridget. Live de bewoners lopen fuckenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja meestal was de voice over wat hard en cynische dat mis ik wel
I like the way your brains workquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis trouwens één fanatieke streamer van de eerste weken, zou die in het huis zitten ...?
Dat zijn de beelden in de dagboekkamer. Ik zag Thomas voorbij komen die het ''puur tactisch'' noemde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef aswesleep het volgende:
Krijgen we in de tv uitzending ook iets te zien over waarom de anderen Michel en Nick hebben gekozen?
nee dat is niet waar en de reden waarom hij boos was omdat mike gelogen had toen was michel idd boos mike had gezegd het ene te stemmen en naderhand doet die wat anders ja daar mag die wel boos over zijn vind ik mik heeft steeeds gezegd ja ik ga mee mijn steun heb je bla bla blaquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef Angel79 het volgende:
[..]
nou is niks aan gelogen,zo gedraagd hij zich ook anders pist off
Ja huilie, nou weten we het welquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zo'n opmerking als deze OOK niet
En dat is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis trouwens één fanatieke streamer van de eerste weken, zou die in het huis zitten ...?
kan rene geweest zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is morgen, dan zie je dat ze kaartjes met nominatieredenen te lezen krijgen in de gameroom.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef aswesleep het volgende:
Krijgen we in de tv uitzending ook iets te zien over waarom de anderen Michel en Nick hebben gekozen?
True, maar in de shots uit de DBK zie je lang niet van iedereen de reden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat zijn de beelden in de dagboekkamer. Ik zag Thomas voorbij komen die het ''puur tactisch'' noemde.
Mag ik mee!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Mondkapjes op en gaan
hmmmm jammiequote:
Ik maakte een half uur geleden een Televiziergrap niet wetende dat ze echt genomineerd zijn... De tering. Hoezo?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Beetje lachwekkend wel dat BB zichzelf en Geraldine lopen te pushen voor de Televizierring op Insta
Wait. What!?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:57 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik maakte een half uur geleden een Televiziergrap niet wetende dat ze echt genomineerd zijn... De tering. Hoezo?
Geloof dat het nog de 1e ronde is, om genomineerd te worden .. heb niet echt geluisterdquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:57 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik maakte een half uur geleden een Televiziergrap niet wetende dat ze echt genomineerd zijn... De tering. Hoezo?
Weet je dan wie hij bedoeld?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
I like the way your brains work
Precies dit dus. Heel irritant!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef Windhapper het volgende:
Ik zie nu wel wat er bedoelt wordt met stemmingmakerij in de uitzending. K5 is alleen met de nominaties bezig, Jill blijft zo lekker zichzelf en Michels wil is wet als je de show mag geloven. Dalijk nog ff het gedoe over het eten erin gooien met een mooie shot van Michel die voor de 2e keer volschept.
Zoooo, da's een achterbaksequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef D. het volgende:
Mike was vast topverkoper bij de Keukenkampioen
Als we daar op moeten voort gaan gaat Michel vandaag naar huis. Die wordt niet leuk neergezet vandaag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:58 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick komt overdreven goed in beeld nu.. je weet alweer genoeg, die gaat niet naar huis
Je beveelt mensen heel vaak ontopic te gaan, maar hebt niet door dat je daarmee steeds offtopic bent. Sterker nog, ik heb je nog nooit ontopic zien reageren. Je reageert alleen op anderen, liefst bijdehand, prikkelend en uitdagend. Kortom, on topic jij!quote:
Of bij geen van beide. Is maar net hoe ze er tegenaan kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoey kan nu bij beide geoepen haar hoofd ophouden.
1. Ze heeft Michel en Nick gestemt
2. Ze heeft hen tegenover Jerrel gezet, dus voor hun gevoel gered
Bridget had toch steeds een bitchfight met die chick waar Roel mee ging?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef Benny het volgende:
[..]
En liveshows met Ruud en Bridget. Live de bewoners lopen fucken
Mooi ga na 21:00 graagquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Mondkapjes op en gaan
30.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
User JACM, laatste berichten rond 20 januari ...
Ok lulquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je beveelt mensen heel vaak ontopic te gaan, maar hebt niet door dat je daarmee steeds offtopic bent. Sterker nog, ik heb je nog nooit ontopic zien reageren. Je reageert alleen op anderen, liefst bijdehand, prikkelend en uitdagend. Kortom, on topic jij!
Ja, en antie Michel...met Ja je moet doen wat Michel zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is weer de grote Jill show op het moment
compilatie show met 5 minuten live bonusquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Die liveshow gaat ook nergens over.
Mario heeft vast de beeldenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:06 schreef D. het volgende:
Hebben ze de poepfragmenten van Zoey en Matt al uitgezonden?
Uh nee, daarvoor is dit programma te vroeg op TVquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:06 schreef D. het volgende:
Hebben ze de poepfragmenten van Zoey en Matt al uitgezonden?
Zoiets idd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
compilatie show met 5 minuten live bonus
Hoe laat is het wel voor u het geschikte tijdstipquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh nee, daarvoor is dit programma te vroeg op TV
ja dat scheelt idd nog wel evenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en antie Michel...met Ja je moet doen wat Michel zegt.
Ipv. Niet in zijn gezicht liegen.
Ik geloof het ook nogquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is ze nog steeds aan het zoeken.
ja en ze hebben niets te doen dus ja is wel lachen even zoietsquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Verstoppertje met de camera is wel leuk.
Ik denk ook voor de cameramannen
Onderbouwing?quote:
Ja had ik niet verwachtquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het wel ontzettend Fair dat zoey het meteen allemaal vertelde
Had ze een keus dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het wel ontzettend Fair dat zoey het meteen allemaal vertelde
Ja. Jammer dat ze het niet voor zich hieldquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooiste vind ik dat Zoey 's ochtends met Thomas had staan voorbespreken dat ze helemaal niks zou zeggen, dat ze maar moesten gaan raden wat er in de DBK was gebeurd. En echt binnen 10 seconden alles op tafel
Ja dat is primaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zn kop net, hoe die keek in de tube
goed zo?
Je mag gewoon je mening hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zn kop net, hoe die keek in de tube
goed zo?
He, bah, meningenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag gewoon je mening hebben
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag gewoon je mening hebben
ja ze kon ook der mond houden dat ze jill uiteindelijk gesaved hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze kon ook der mond houden dat ze jill uiteindelijk gesaved had
Als je jerrel bedoelt.. zo mooi zijn dat betekent dat Michel eruit gaatquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef BBguy het volgende:
We weten allemaal dat dat jong d'r inblijft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Live uitzending vooruit gekeken, dit is de bewoner die eruit gaat onder de spoier ....
Nice try. Ik klik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Kunnen dit soort afkortingen misschien ook standaard in de OP? Loop me elke keer de plu te google'en!quote:
Jesusquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen dit soort afkortingen misschien ook standaard in de OP? Loop me elke keer de plu te google'en!
Volgende keer een Belgische productie graagquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat gespeel met die camera's is rete-irritant. Het geeft aan dat ze met z'n allen heel camerabewust zijn.
Verder zijn ze in-en-uit-m'n-kont met de productie, krijgen ze kaartjes en berichten van buiten, krijgen ze nooit sancties, fluisteren dat het een aard heeft, etc. etc. . Kortom dit geweldige concept is vakkundig naar de kloten geholpen.
Live uitzending vooruit gekeken, dit is de bewoner die eruit gaat onder de spoiler ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah, da's wel 2 minpunten. Maar leuk koppie!quote:
Na 1 keer Googlen onthoud je het wel tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen dit soort afkortingen misschien ook standaard in de OP? Loop me elke keer de plu te google'en!
Sandia zijn een soort meloenenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:14 schreef danilel het volgende:
Zow Sandia heeft ook 2 vriendinnen, leuke meid zo !
Volgens mij is Jerrel langs geweestquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:14 schreef Clasientje het volgende:
Wauw wat een knappe vriendin heeft Nick.
Alleen die tieten... die staan op springenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
Oi. Die vriendin van Nick.
Way to go Nickyboy!
Komt alleen melanine uit ben ik bang....quote:
Nog meer? Waren ze niet groot genoeg?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had meer verwacht van die vriendin van Nick.
Geen idee maar dat vind ik ook bestquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt alleen melanine uit ben ik bang....
Was dat een hond, zag er meer uit als een langharige caviaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:14 schreef Blackprinces het volgende:
Nick heeft een nieuw dweiltje hondje
ben het met veel eens wat je zegt maar dat camera bewust is denk ik ook niet dat het anders kan aangezien het er zoveel zijn net zoals die freddy en rudy dan staan ze te koken en die camera komt zo onder je neus te staanquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat gespeel met die camera's is rete-irritant. Het geeft aan dat ze met z'n allen heel camerabewust zijn.
Verder zijn ze in-en-uit-m'n-kont met de productie, krijgen ze kaartjes en berichten van buiten, krijgen ze nooit sancties, fluisteren dat het een aard heeft, etc. etc. . Kortom dit geweldige concept is vakkundig naar de kloten geholpen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jij keek he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:16 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Leuke spontane dame zeg!
Kennelijk niet, daarom loop ze er nu misvormt bijquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nog meer? Waren ze niet groot genoeg?
Hahahahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is Jerrel langs geweest
Dat had Nick beloofd. Hij kent het hondje nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:16 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik verstond niet waarom ze het hondje kreeg, iemand?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Neeeee echt??? hoe kan dat woooow neeee ik geloof het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Had nick beloofd als hij in het BB huis mocht kreeg zij een hondje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:16 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik verstond niet waarom ze het hondje kreeg, iemand?
Live uitzending vooruit gekeken, dit is de bewoner die eruit gaat onder de spoiler ....
Dit tub'je had onder die spoilertag moeten zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Die hont hield zijn bek ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:15 schreef MMXMMX het volgende:
Ik kan die vriendin met hond totaal niet verstaan
Die vallen tenminste niet in slaap bij zijn gewauwelquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:16 schreef Joyce-43 het volgende:
matt is wel erg camerageil die lult vanaf dag 1 continue tegen die camera's
En dat was weer mijn faal momentje van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fendi zoals het merk..fendiquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Geraldine : Fandy .. .zoals het merk ???????????
nooooit trolquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vond haar eerder op Manon lijken
als ik uit het BB huis kom, doen we het op zijn hondjes, zij kan nick dus ook niet verstaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:17 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Had nick beloofd als hij in het BB huis mocht kreeg zij een hondje.
Wen der maar aanquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mooi, tyf op met die uitslagen
en ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
als ik uit het BB huis kom, doen we het op zijn hondjes, zij kan nick dus ook niet verstaan
Met haar stalpotenquote:
Kwart voor meestal toch.. ook nog die faal psychologenquote:
Misschien wil ik straks de herhaling zienquote:
veel nep ook hahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
Oi. Die vriendin van Nick.
Way to go Nickyboy!
Jij wil gewoon nog een keer naar de tieten van Nick's vriendin kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien wil ik straks de herhaling zien
Neequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja dit is het laatste blok voor de waarheid
'Live'quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:20 schreef Lpracing het volgende:
Manman de uitzending in België loopt weer 5 min achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |