Ik baar geen kut kinderenquote:
Jaja,, net als de rest op TV komen , en die niet naast Julie zitten ... toevalligquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's niet toevallig .. hij moet daar zitten voor de live uitzending
ik heb wel eens mosselen in zeeland gegeten, meer dan eens, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk iets korter F1. Maar ik ben geboren in 1988.
Ik kijk vanaf mijn zesde en ga het liefst ieder jaar een race kijken, maar wil verschillende landen en dat is met mijn werk als docent wat moeilijk.
Dit jaar had eindelijk spanje gekund Omdat het voor het eerst in mijn vakantie viel in plaats van het weekend er na.
Maar goed, hopen dat Zandvoort dit jaar wel doorgaat.
Moet even het windows-afsluit-geluid onderquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:52 schreef cobain1994 het volgende:
Even een vastloper..
[ afbeelding ]
Tsjukkie ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:52 schreef blessed19 het volgende:
En door!
Ik zet mijn geld in op Norris!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:52 schreef blessed19 het volgende:
En door!
Ik zet mijn geld in op Norris!
Kap er maar mee mutsquote:
woooow pardonquote:
BelgenFok!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef rinardo het volgende:
Ik kom terug, lees snel de topics door en zie allemaal nieuwe namen, snap er niets van, of gaat dit over een ander programma? Niet zo verwarrend maken aub
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef rinardo het volgende:
Ik kom terug, lees snel de topics door en zie allemaal nieuwe namen, snap er niets van, of gaat dit over een ander programma? Niet zo verwarrend maken aub
Ja sorry, maar Jerrel refereert constant naar zichzelf als man met baard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef Whuzz het volgende:
Hahahaah
Jerrel: Ik voel me niet echt een man of een vrouw
Michel:![]()
![]()
![]()
Ja doeiquote:
Dat klopt allemaal, maar je mist 1 ding.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja sorry, maar Jerrel refereert constant naar zichzelf als man met baard.
Ik heb hem nog geen een keer vrouw zien zijn.
Hij is gewoon een man met baard, make up en draagt graag hakken.
Prima, maar ga niet stoer lopen doen met termpjes die gewoonweg niet op je van toepassing zijn.
Altijd boxershorts aan, altijd de gay kaart trekken,
Constant roepen dattie gewoon man met baard is.
Maar op dit soort momenten doen offie non binair is.
Flikker op hoor.
Kan ik slecht tegen.
En een Nieuwe RelHomo klaarstomen is lastig..quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:54 schreef Hznootje het volgende:
Zou best eens kunnen dat Michel moet nokken..Nick heeft veel fans en Jerrell door zijn gedrag stiekem toch ook vermoed ik..
Als vrouwen een baard/snor konden laten staan, zouden ze dat ook gewoon doen, hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja sorry, maar Jerrel refereert constant naar zichzelf als man met baard.
Ik heb hem nog geen een keer vrouw zien zijn.
Hij is gewoon een man met baard, make up en draagt graag hakken.
Prima, maar ga niet stoer lopen doen met termpjes die gewoonweg niet op je van toepassing zijn.
Altijd boxershorts aan, altijd de gay kaart trekken,
Constant roepen dattie gewoon man met baard is.
Maar op dit soort momenten doen offie non binair is.
Flikker op hoor.
Kan ik slecht tegen.
Heeft hij het een week geleden ook l overgehadquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal, maar je mist 1 ding.
Als Jerrel aandacht nodig heeft dan komt er dramatische onzin uit.
Jerrel heeft mijn stemquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een Nieuwe RelHomo klaarstomen is lastig..
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Al dat gelul over dat gendergedoe.
Heel simpel, zit er een l*lletje aan is het een manneke.
Echt niequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als vrouwen een baard/snor konden laten staan, zouden ze dat ook gewoon doen, hoor.
Nog meer om te scherenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als vrouwen een baard/snor konden laten staan, zouden ze dat ook gewoon doen, hoor.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Mijn zus is af en toe mijn broer. Die is zo genderfluide als maar zijn kan.
En dat was ze al toen ze 4 was. Dus is echt geen twijfel over mogelijk.
ja ga ik doen ookquote:
Snap ook niet waarom dat een probleem moet zijn.. laat ieder zijn wie hij wil zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
gewoon een hype overgewaaid uit de us of a, van mij mag iedereen zich noemen hoe hij/zij zich wil maar val anderen er niet mee lastig die niet thuis zijn in de materiequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij het een week geleden ook l overgehad
Zoey scheert haar snor ook. Dat is gewoon een power-vrouw ding joh!quote:
Dan ben ik geen vrouw.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal, maar je mist 1 ding.
Als Jerrel aandacht nodig heeft dan komt er dramatische onzin uit.
Vast en zeker, maar die refereren dan aan zichzelf als vrouw met baard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
NOICE !!!quote:
Mijn neef is al z'n hele leven nicht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Naah.. Hoe dan? Ik krijg echt een melding dat het niet kan. Dus lees altijd maar hier en kijk soms even.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Met mijn mobiel ernaar casten.
Ja precies.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dat een probleem moet zijn.. laat ieder zijn wie hij wil zijn
dus jezelf willen zijn is idioot? In hokjes denken is pas idioot, achterhaald, en ZOOO 1950quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:44 schreef 20100 het volgende:
naomi loopt er weer bij als een pot
en waarom draagt Jerrel hakken, je bent een man idioot
Mattquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Oke menson, nu even terug naar streams..wie vertrekt er volgens jullie?
Michel.. I hope so..quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Ze zijn aan het wéérwolven.... nix vertrekken nogquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Gewoon Tekkel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Daar kan ik je verder ook niet echt bij helpen. Maar heb t hier als behang aan staan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Naah.. Hoe dan? Ik krijg echt een melding dat het niet kan. Dus lees altijd maar hier en kijk soms even.
Daar ging mijn theequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:58 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Mijn neef is al z'n hele leven nicht.
Zal Jerrel wel zijn maar ik hoop Michelquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Metoo ben klaar met mister mooyboyquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop ook stiekem op Michel, vind m irritant worden
Aan het einde van de winter heb ik gespleten haarpunten op mijn benenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gladde, ja? Bleh
Jammer! Thanks voor je antwoord in ieder geval!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar kan ik je verder ook niet echt bij helpen. Maar heb t hier als behang aan staan.
Als ik het zeg zit je met je dikke reet op de TR knopquote:
Mr. BigEgo is de afgelopen week 3 Wijfjes aan het opgeilen geweest.. no-way dat ze die laten lopen nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop ook stiekem op Michel, vind m irritant worden
Soms kun je beter niet jezelf zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
dus jezelf willen zijn is idioot? In hokjes denken is pas idioot, achterhaald, en ZOOO 1950
Als je de stream opent in Chrome kun je je browser srreamen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Jammer! Thanks voor je antwoord in ieder geval!
mijn zus is altijd mijn zus, ook met haar jongensstreken die ze vooral had toen ze jong was en er als een jongen bij liep.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hou opquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mijn zus is altijd mijn zus, ook met haar jongensstreken die ze vooral had toen ze jong was en er als een jongen bij liep.
er zijn nu zoveel typetjes, lgbthotkr, en klinkt vooral lekker interessant.
net als dat half nl ineens ass heeft
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan het einde van de winter heb ik gespleten haarpunten op mijn benen
Ja dat is leuk he?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat dat Nieuwe Boeren niet 24/7 gestreamd wordt, het zou behoorlijk wat potentie hebben ....
que???quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:04 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
BB geeft in een bericht aan dat meerdere stemmen ongeldig zijn (gericht op dat twitterbericht over Jerryl en de 6700 stemmen ofzo).
Ze leven mee op Twitter en op de fb groepen zeggen ze. Duuus... Dan zullen ze toch ook hier mee lezen😁
Bij mij heeft ie nét het huis verlaten!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:02 schreef mario390 het volgende:
hilfe ik kreg kerrel niet
van de stream weg
Oneens.. Michel mag van mij gaan.. klaar ermeequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:05 schreef MissyZ het volgende:
Sorry maar heb meer lol om de cossers, dan om de streams.
Familiebanden, mannen met baarden, hakken voor vrouwen, wat heeft die nou op zijn ogen.....en door.
Jerrel gaat eruit straks, kan eeuwige roem halen via de Story, en is vergeten binnen een week.
Michel speelt toch alles heel goed als die zijn sexapeal inzet.
En Nick.......Nick heeft niks nodig.
proost meid, zitten we er weer klaar voorquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:05 schreef MissyZ het volgende:
Familiebanden, mannen met baarden, hakken voor vrouwen, wat heeft die nou op zijn ogen.....en door.
Jerrel gaat eruit straks, kan eeuwige roem halen via de Story, en is vergeten binnen een week.
Sjah.. een vreselijk gemiste kans, eindelijk een een leuke show, volledig weggezakt in de gierputquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat dat Nieuwe Boeren niet 24/7 gestreamd wordt, het zou behoorlijk wat potentie hebben ....
Zeker geen twijfel, en dan heb je ook nog de intersekse-groep (zoals Ryanne van Dorst). Ook wel hermafrodieten genoemd, al is dat niet helemaal de juiste term.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nick = gewoon Nickquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:05 schreef MissyZ het volgende:
Eens!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oneens.. Michel mag van mij gaan.. klaar ermee
Tof mens! Kunnen we die niet ruilen voor Jerrel?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zeker geen twijfel, en dan heb je ook nog de intersekse-groep (zoals Ryanne van Dorst). Ook wel hermafrodieten genoemd, al is dat niet helemaal de juiste term.
Pleasequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zeker geen twijfel, en dan heb je ook nog de intersekse-groep (zoals Ryanne van Dorst). Ook wel hermafrodieten genoemd, al is dat niet helemaal de juiste term.
Volgens mij zijn er wel meer als 3.. van mij mag Michel gaan..quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef cheanny het volgende:
Nick mag en gaat sowieso niet weg. Michel is een twijfelgeval want blijft toch wel leuk om naar te kijken. Dus denk dat Jerrel weggaat maar die mag ook blijven van mij (en 3 anderen hier op t forum geloof ik).
Zal ik toch nog even stemmen.. misschien scheelt het straks net die ene stem.![]()
![]()
Jij praat teveel. Moest je nou weer melden dat je vrouw ook mee post?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
proost meid, zitten we er weer klaar voor
Bloedlul is altijd beter.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
ze hadden gewoon zijn moeder er in moeten schoppen, die schijnt wel van een wijntje en een vleeslul te houden
Relaxt dat dit bij jou kan. Ik krijg bericht dat het niet via de website beschikbaar is en ik de app moet openen. Het was te proberen. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je de stream opent in Chrome kun je je browser srreamen!
Ja!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tof mens! Kunnen we die niet ruilen voor Jerrel?
Dat is een ander topic hoor...niet hierquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn inderdaad!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tof mens! Kunnen we die niet ruilen voor Jerrel?
zijn er niet veel ieder geval. Of misschien wat stille gluurdersquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:08 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer als 3.. van mij mag Michel gaan..
helemaal eens, bij gebrek aan beter, "krijgt" hij die rol, maar is het eigenlijk niet waard.. Mr. Perfectquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:07 schreef Hznootje het volgende:
Had eerst geen moeite met Michel maar de laatste 2 weken vind ik m veel te aanwezig. De “vaderrol”
bron?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:04 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
BB geeft in een bericht aan dat meerdere stemmen ongeldig zijn (gericht op dat twitterbericht over Jerryl en de 6700 stemmen ofzo).
Ze leven mee op Twitter en op de fb groepen zeggen ze. Duuus... Dan zullen ze toch ook hier mee lezen😁
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:08 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jij praat teveel. Moest je nou weer melden dat je vrouw ook mee post?
En over de vorige cos:
[..]
Bloedlul is altijd beter.
Die heeft ie toch allang terug?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef viseenoptie het volgende:
Mike eet geen BB's (bitterballen in dit geval) ivm geen ondergebit?
Die heeft hij allang terugquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef viseenoptie het volgende:
Jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Bulshitquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Al dat gelul over dat gendergedoe.
Heel simpel, zit er een l*lletje aan is het een manneke.
De ene keer vind ik haar gelukt en de andere keer (zoals nu) zie je die mannelijke kenmerken weer terug. Verwarrend.quote:
Dat denk ik niet .. liefde is een beetje overquote:
En daarna nog een uur..tot de laatste 5 minuten van de uitzendingquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Pffff.... Hoe laat was die SL .. ehh ik bedoel de Uitzending eigenlijk, ze zitten al een uur voor lul op de banken
Het is sowieso een vies kind die er rare ideeën op na houdt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef Angel79 het volgende:
Zoey ziteen partij smerig smekkend te eten blegh
Misschien vanwege de paneerkruimels? Die wil je volgens mij niet tussen gebit en tandvlees krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef viseenoptie het volgende:
film nooit gezien? daar liep het ook niet best af voor de 3 broersquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik niet .. liefde is een beetje over
ook mee eens maar blijft leuk om naar te kijken. Sorry, bij gebrek aan uitgaan enzo zie ik niets leuks meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
helemaal eens, bij gebrek aan beter, "krijgt" hij die rol, maar is het eigenlijk niet waard.. Mr. Perfect
Ik vind het wel leuk als ze met z'n allen op de bank zitten en gewoon met de hele groep een beetje aan het grappen en ouwehoeren zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Pffff.... Hoe laat was die SL .. ehh ik bedoel de Uitzending eigenlijk, ze zitten al een uur voor lul op de banken
Mamma buikshirt en Mr.madehimself “perfect”. Van mij mogen zequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker stelletje... veel potentie
[ afbeelding ]
Serieus? Wat achterlijk... Ik heb sinds Ruud en Bart geen bb meer gekeken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En daarna nog een uur..tot de laatste 5 minuten van de uitzending
Wat een rotkopquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ben aan het graven in mijnngedachten.. hersenen werken alleen niet mee nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
film nooit gezien? daar liep het ook niet best af voor de 3 broers
Ja heel weinig interactie tijdens de uitzending..af en toe een paar zinnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Serieus? Wat achterlijk... Ik heb sinds Ruud en Bart geen bb meer gekeken.
Die gaat compleet over de pisquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel is er nog zie ik. Ben benieuwd hoe Julie reageert als hij weg is.
Die gaat een week lang liggen janken op der bedquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Liese, de trut.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
Beschamend kapsel, welke druiloor heeft dat geflikt![]()
[ afbeelding ]
Het blijft een tuttig mens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
"HOU ME TEGEN, HOU ME TEGEN"quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ah, thnx voor de heads up.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja heel weinig interactie tijdens de uitzending..af en toe een paar zinnen
Oh vandaarquote:
Misschien wil ze wel ruilen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey heeft een goede kont. Dat wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is sowieso een vies kind die er rare ideeën op na houdt.
Jullie zei tegen Liese die gekapt werd door Zoey "mannen vinden het mooi een streng kapsel.....Zoey vloog zowat uit haar vel met.....Het maakt niet uit wat mannen vinden je moet alleen doen wat je zelf mooi vindt.
Niet dat het niet zo is maar zo fel. Dus zij loopt in haar blote kont omdat ze dat mooi vindt. Draagt geen onderkleding omdat ze het mooi vindt. Waarschijnlijk doet ze het niet meer als een man zegt wat zie jij er geil uit. Dan kan hij nog een klap krijgen ook.
21:30 uur, na het programma deurwaarders.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga eens kijken of dat lukt. Ik lees veel mee via fb. Maar hoe je dat hier plant..geen idee.quote:
zoals Ed in bb2 dat zou top zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:17 schreef Benny het volgende:
Stiekem wel een beetje hopend op een rellende Jerrel, die weigert weg te gaan.
Dan kan die ook van de Bingokaart
ik vind haar er leuk uitzien vanavondquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het al vaker aangehaald hier, maar ze kan makkelijk mee in Staphorst. Die kleden zich allemaal zoals haar. Die gaan dan ook 6x per dag naar de kerk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het blijft een tuttig mens.
Dat heeft Liese gedaan. Nergens voor nodig.
Hi, de vriend van Julie hier. Ik vind het niet leuk dat jullie dit posten. Ik word op de livestream al geconfronteerd met het feit dat menne schatteke met die gladde Miesjel in bed ligt, innig te knuffelen. Voor ge het weet knuffelt ze zijn kloppende pik met haar spatlappen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop er zo op!..dan krijgen we eindelijk tv, in plaats van gezellig eten met elkaar, spelletje doen en weerwolvenquote:
Wat een onzin. Weg is wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou mij niet verbazen, als degene die weggaat naar de geheime kamer gaat voor een week of zo, lekker mee streamen
En ook allemaal zo geil als boterquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker aangehaald hier, maar ze kan makkelijk mee in Staphorst. Die kleden zich allemaal zoals haar. Die gaan dan ook 6x per dag naar de kerk.
Ik zou al blij zijn als jij je inbox eens leest.....quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou mij niet verbazen, als degene die weggaat naar de geheime kamer gaat voor een week of zo, lekker mee streamen
Nog 5 weken, ze moeten inmiddels wel aan afbouwen beginnen naar de finale toe.. dergelijke stunts is te weinig tijd meer voorquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zelfs die neuken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En ook allemaal zo geil als boter
Mies blijft en zij offert zichzelf op en gaat naar d'r kindekesquote:
Ja met een portie spinaziepoep erop.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zoey heeft een goede kont. Dat wel.
POEP !!!quote:
Nog 7 weken, tot 8 april.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog 5 weken, ze moeten inmiddels wel aan afbouwen beginnen naar de finale toe.. dergelijke stunts is te weinig tijd meer voor
Ja, schijnt dat ze af en toe nog last heeft van dat mes in d'r rugquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:23 schreef Angel79 het volgende:
Wat is liese fel tegen zoey steeds echt kattig
Maar niet voor de lol.quote:
De enige van wie ik vrijwel zeker ben dat hij niet vertrekt is Nick.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:22 schreef Benny het volgende:
Hahahaha. Als Nick vertrekt neemt hij het schilderij ook mee
Hele troffeekast:
- Wereldbeker Petanque
- Schilderij van Jowi
- De gedachte dat hij de cupcake cup heeft gewonnen
klik daar op en plak je link , en dan invoerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of dat lukt. Ik lees veel mee via fb. Maar hoe je dat hier plant..geen idee.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De enige van wie ik vrijwel zeker ben dat hij niet vertrekt is Nick.
Check je DM ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:20 schreef MissyZ het volgende:
Ik zou al blij zijn als jij je inbox eens leest.....![]()
Hou het in DMquote:
Ach... we zijn iets gewend....quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:26 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hoe vaak kunnen ze dat herhalen...
"AlS nIcK VerTreKt StoP iK meT KiJkeN!!11einz!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die blijft zekerquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat happende to Benny???quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:28 schreef Benny het volgende:
[..]
"AlS nIcK VerTreKt StoP iK meT KiJkeN!!11einz!"
Ze amuseren zich anders prima.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat ze af en toe nog last heeft van dat mes in d'r rug
Schone schijn voor de liveshow. Morgen vinden ze Zoey terug in de saunaquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze amuseren zich anders prima.
[ afbeelding ]
Zo gaat het met de icepick op linksquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze amuseren zich anders prima.
[ afbeelding ]
Ja. Ik zie de navel van Geraldine al bijnaquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef aswesleep het volgende:
Is de tv uitzending al begonnen bij RTL?
De Geraldine van FOKquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omg wat moeten we zonder Benny in BB cos
rellen, geen mod meer om ons in toom te houdenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omg wat moeten we zonder Benny in BB cos
Kan ik even timen hoeveel minuten we deze week achterlopen in VL. Hier is het vorige programma nog bezig, en no geen reclameblok te gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Ik zie de navel van Geraldine al bijna
ANARCHYquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
rellen, geen mod meer om ons in toom te houden
Ik ben voor en jij op de strafbankquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
rellen, geen mod meer om ons in toom te houden
Welkom ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef Chardonnay13 het volgende:
Na zes weken meelezen op FOK ook meedoen #freenick
het staan nur deze 2 namenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef mario390 het volgende:
polls op twitter
wie dit winnen zoll
NICK
LIESE
Je weet dat ik dat niet positief bedoelquote:
Verneeeeeeeederd!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach... we zijn iets gewend....
Ass in circle x 1000
Snapjuh x 100000000000000000
Als je stoer doet x 100
Kwakkwakwakwaaaak x 10000
Als je moest stemmen op degene die weg moet, dan ging Jerrel. Maar mensen moeten toch stemmen op wie ze willen houden? Dan weet ik nog zo net niet wie blijft hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef bb-fan-1999 het volgende:
dit is de saaiste ronde ooit, Jerrel gaat natuurlijk. ben meer benieuwd hoe de volgende nominaties gaan uitpakken al iemand een voorspelling?
Tering... hoe hield je dat vol...quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef Chardonnay13 het volgende:
Na zes weken meelezen op FOK ook meedoen #freenick
in 13 jaar 1 keer erop gezeten voor een weekjequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben voor en jij op de strafbank
Anoniempje die spijt heeft denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tering... hoe hield je dat vol...
Geloof me, heb me goed vermaakt met al de commentsquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tering... hoe hield je dat vol...
Ik helemaal niet..quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef suzi1 het volgende:
excuse me, maar zo ben ik niet met mijn broerke
Boeit niemand dus on topic maarquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik helemaal niet..
Ik spreek mijn broer niet
betekent het in het belgisch iets anders ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef suzi1 het volgende:
excuse me, maar zo ben ik niet met mijn broerke
Als jerrel blijft en Michel moet gaan krijg je echt drama.. want dan gaat Julie helemAaL uit haar plaatquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef thomas19844 het volgende:
Zonder Jerrel wordt het toch weer saai. BB moet deze guy er gewoon in houden hoor. Het zal wel niet, gezien de negatieve commotie. Maar als hij blijft krijg je echt drama onder de mensen. Dus vanuit tv oogpunt houdt je hem erin anders ben je gewoon klaar.
Nee, dan wordt het leukerquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef thomas19844 het volgende:
Zonder Jerrel wordt het toch weer saai.
belgen, de rednecks van de beneluxquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
betkent het in het belgisch iets anders ?
Julie is een niks en die heeft mazzel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jerrel blijft en Michel moet gaan krijg je echt drama.. want dan gaat Julie helemAaL uit haar plaat
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jerrel blijft en Michel moet gaan krijg je echt drama.. want dan gaat Julie helemAaL uit haar plaat
Precies. Misschien wint BB dan wel de Televizierringquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Precies. Misschien wint BB dan wel de Televizierring
Daarom en daarom kijken we. Laten we eerlijk zijn. Dit is wat ze wilden dus het zou echt heel dom zijn om die gast nu te laten gaan. Maar ja, Peter van der Vorst is aan het roer. De laatste Temptation was al een stuk softer. Maar dan kan je net zo goed met reality tv stoppen. Mensen kijken voor de drama.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
I love it!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef Jockari het volgende:
Ne vent met deze schoenen hoort niet op deze wereld ....
[ afbeelding ]
Vieze spelletje van Mike goed in beeld gebracht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:39 schreef aswesleep het volgende:
Wel grappig dat ze in de tv uitzending inzetten op een mindere sfeer terwijl het er best ontspannen aan toe gaat.
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:39 schreef aswesleep het volgende:
Wel grappig dat ze in de tv uitzending inzetten op een mindere sfeer terwijl het er best ontspannen aan toe gaat.
Niet als Jerrel niet gaatquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:39 schreef Jockari het volgende:
Ze weten in Congo nog niet dat zij volgende week op de schietstoel zit. Hahahaha. Revenge !
[ afbeelding ]
Deurwaarder.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:40 schreef waxmask het volgende:
mike / adviseur, had beter leugenaar kunnen staan
En toen had ik een hete bitterbal achter in mijn strot!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Precies. Misschien wint BB dan wel de Televizierring
halt je dome muil trolquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef Jockari het volgende:
Is volgens mij zo 'n thaise vent !
[ afbeelding ]
"Kut" zou een betere vertaling zijn. Niet letterlijk, maar wel de beste NL vervanging voor die "emotie"quote:
Gaaan ze echt niet uitzenden. En BB als je dan toch meeleest. Wees niet zo partijdig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef Windhapper het volgende:
Jill heeft 2 dagen met een chagrijnige bek gelopen.
'La putain' is dat ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Wat jammer is dat van die hele "Live uitzending" de streamer geen zak mee krijgt, terwijl de kijkcijfers al gemaakt zijn en er van voorkennis van streamers geen sprake meer isquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:39 schreef aswesleep het volgende:
google geeft maar 1 definitiequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Kut" zou een betere vertaling zijn. Niet letterlijk, maar wel de beste NL vervanging voor die "emotie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |