Ik baar geen kut kinderenquote:
Jaja,, net als de rest op TV komen , en die niet naast Julie zitten ... toevalligquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's niet toevallig .. hij moet daar zitten voor de live uitzending
ik heb wel eens mosselen in zeeland gegeten, meer dan eens, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk iets korter F1. Maar ik ben geboren in 1988.
Ik kijk vanaf mijn zesde en ga het liefst ieder jaar een race kijken, maar wil verschillende landen en dat is met mijn werk als docent wat moeilijk.
Dit jaar had eindelijk spanje gekund Omdat het voor het eerst in mijn vakantie viel in plaats van het weekend er na.
Maar goed, hopen dat Zandvoort dit jaar wel doorgaat.
Moet even het windows-afsluit-geluid onderquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:52 schreef cobain1994 het volgende:
Even een vastloper..
[ afbeelding ]
Tsjukkie ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:52 schreef blessed19 het volgende:
En door!
Ik zet mijn geld in op Norris!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:52 schreef blessed19 het volgende:
En door!
Ik zet mijn geld in op Norris!
Kap er maar mee mutsquote:
woooow pardonquote:
BelgenFok!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef rinardo het volgende:
Ik kom terug, lees snel de topics door en zie allemaal nieuwe namen, snap er niets van, of gaat dit over een ander programma? Niet zo verwarrend maken aub
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef rinardo het volgende:
Ik kom terug, lees snel de topics door en zie allemaal nieuwe namen, snap er niets van, of gaat dit over een ander programma? Niet zo verwarrend maken aub
Ja sorry, maar Jerrel refereert constant naar zichzelf als man met baard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef Whuzz het volgende:
Hahahaah
Jerrel: Ik voel me niet echt een man of een vrouw
Michel:![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |