Ik de ChristenUnie. Met de stemwijzer zou ik dan op 1 van de linkse partijen stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef H_T het volgende:
Bijna exact in het midden bij KieskompasDat kan ook een bijwerking zijn van het met weinig stellingen helemaal eens of oneens te zijn, waardoor ik sowieso veel rond het midden antwoord. Anyway, volgens het kompas moet ik CDA stemmen
Heb je bijna overal Neutraal of geen mening ingevuld dan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef H_T het volgende:
Bijna exact in het midden bij KieskompasDat kan ook een bijwerking zijn van het met weinig stellingen helemaal eens of oneens te zijn, waardoor ik sowieso veel rond het midden antwoord. Anyway, volgens het kompas moet ik CDA stemmen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je daar ook op stemmen Al-Oihbhin?
Ik twijfel tussen PvdA en de SPquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef Cee het volgende:
Ik sta bijna helemaal in het midden.
Nog steeds werkelijk geen enkel idee waar ik volgende maand op gaan stemmen.
Nee, gewoon vaak mee eens of niet mee eens. Dat is altijd mijn probleem bij stemwijzers, dat ik er meestal wel een nuance bij hebquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je bijna overal Neutraal of geen mening ingevuld dan?
IS HET DAN AL?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef Cee het volgende:
Precies, ik vul zelf ook echt zelen "heel erg mee eens" of "heel erg niet mee eens" in. Bij die stellingen ligt het soms ook erg aan context, of zijn er voor- en tegens te vinden bij zowel eens als oneens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, gewoon vaak mee eens of niet mee eens. Dat is altijd mijn probleem bij stemwijzers, dat ik er meestal wel een nuance bij heb
Hebben wappies een eigen partij?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Hamlapjes het volgende:
En als ik weer mijn best doe om zoveel mogelijk wappie te zijn, best goed er tussenin weten te eindigen, al zeg ik het zelf:
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook steeds.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, gewoon vaak mee eens of niet mee eens. Dat is altijd mijn probleem bij stemwijzers, dat ik er meestal wel een nuance bij heb
Zo tof dat je altijd van dit soort linkjes plaatstquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef Prisha het volgende:
The chances of anything coming from Mars are a million to one he said![]()
Morgen live op de verschillende streams vanaf ongeveer 20:00, landing van perseverence (mét helicoptertje) op Mars:
https://mars.nasa.gov/mars2020/timeline/landing/watch-online/
Dat je je best doet om zoveel mogelijk wappie te zijn weten we al langerquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Hamlapjes het volgende:
En als ik weer mijn best doe om zoveel mogelijk wappie te zijn, best goed er tussenin weten te eindigen, al zeg ik het zelf:
[ afbeelding ]
En mijn naam staat gegraveerd op een chip aan boord van die sondequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef Prisha het volgende:
The chances of anything coming from Mars are a million to one he said![]()
Morgen live op de verschillende streams vanaf ongeveer 20:00, landing van perseverence (mét helicoptertje) op Mars:
https://mars.nasa.gov/mars2020/timeline/landing/watch-online/
ik hou me nog inquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo tof dat je altijd van dit soort linkjes plaatst
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
En mijn naam staat gegraveerd op een chip aan boord van die sonde
Ohh wat tof!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik hou me nog in![]()
Overigens...ik heb kaartjes voor War of the Worlds in Ziggo...voor 2022 nu inmiddels. Dan gaat het vast wel door.
Schijnt écht megagaaf te zijn. Zo'n zin in
Echt geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh wat tof!Die muziek is zo lekker epic
heb je dat echt gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel druk aan boord! Bijna elf miljoen namen
En je kan inmiddels reserveren voor de volgende
Wow wat leuk!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
En mijn naam staat gegraveerd op een chip aan boord van die sonde
quote:
Spuit elfquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
Dames en heren, het kieskompas is uit.
https://www.kieskompas.nl/
Veel succes.
quote:
Maar wel benieuwd naar jouw uitslag!quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spuit elf
[..]
[..]
Maar wel benieuwd naar jouw uitslag!
wahhhh heb je een echte boarding passquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]En alweer helemaal vergeten toen ik jaren later ineens een mail kreeg van NASA dat mijn boarding pass voor Mars klaar stond
Jij verdraaid genuanceerd persoon jij!quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef Cee het volgende:
Da's de invloed van deze kwaliteits-SC.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vrij neutraal.Net ietsjes links.
Shocking inderdaad! CU dit keer. Nou vind ik dat ook een prima club mensen. Maar bepaalde standpunten zijn dan toch wel een te grote dealbreaker om op hen te willen stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kan gebeuren
PvdA net niet het dichtste bij deze keer, als ik het goed zie?
Ja, snap ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Shocking inderdaad! CU dit keer. Nou vind ik dat ook een prima club mensen. Maar bepaalde standpunten zijn dan toch wel een te grote dealbreaker om op hen te willen stemmen.
Digitaal, maar jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhhh heb je een echte boarding pass
Ik ben denk ik ook zo iemand die neutrale felicitaties uitdeelt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij verdraaid genuanceerd persoon jij!
Ok boomer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit tussen ChristenUnie en 50Plus, zoals vaker het dichtst bij 50Plus. Ik weet niet of ik er allemaal boomer-meningen op nahoud ofzo
Als je geen Raiders en Exota bij De Gruijter wil halen zal het allemaal wel meevallenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit tussen ChristenUnie en 50Plus, zoals vaker het dichtst bij 50Plus. Ik weet niet of ik er allemaal boomer-meningen op nahoud ofzo
Ik weet dat Raider de voorloper is van Twix (toch?)quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je geen Raiders en Exota bij De Gruijter wil halen zal het allemaal wel meevallen
Wadde? Exota is dat een prehistorische corona? En wat heeft admiraal de Ruijter er mee te maken?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je geen Raiders en Exota bij De Gruijter wil halen zal het allemaal wel meevallen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet dat Raider de voorloper is van Twix (toch?)Maar verder weet ik niet waar je het over hebt
Wat😮quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet dat Raider de voorloper is van Twix (toch?)Maar verder weet ik niet waar je het over hebt
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:14 schreef Guanabana het volgende:
Zoooo nu voel ik mij oudquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Exota was een Nederlandse frisdrank waar het gerucht over ging dat de flessen zomaar explodeerden. Marcel van Dam liet dat zien in een tv-programma eind jaren '60, maar vertelde er niet bij dat ze er met een buks op schoten om de explosie te laten gebeuren. Toen dat uitkwam was het merk al lang failliet. De Gruijter is een kruidenier/supermarkt die ook al heel lang niet meer bestaat
Dat is wel een heel klein verschil met mijn uitslagquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mijn eigen uitslag nog
Ze hebben, sinds het begin al overigens, wat strengere selectiecriteria. Je moet als partij ofwel al zetels hebben, ofwel minstens twee keer 1 zetel hebben gepeild bij Peilingwijzer. Van alle nieuwe partijen die meedoen, heeft alleen JA21 dat criterium nu gehaald, dus is dat (voorlopig) de enige nieuwe partij die erbij staatquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Em31 het volgende:
Wel gek eigenlijk dat ze niet alle partijen hebben
V&D! ook zoiets.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet nog wel 'Hermans' en 'A&P'.
In mijn dorp zit nu juist wel een zaak waar V&D op de gevel staat, terwijl ze dat voor het faillissement niet haddenquote:
Ahh oké dat verklaart het. Dat is in ieder geval beter dan een random keuze.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze hebben, sinds het begin al overigens, wat strengere selectiecriteria. Je moet als partij ofwel al zetels hebben, ofwel minstens twee keer 1 zetel hebben gepeild bij Peilingwijzer. Van alle nieuwe partijen die meedoen, heeft alleen JA21 dat criterium nu gehaald, dus is dat (voorlopig) de enige nieuwe partij die erbij staat
Daar valt heel veel van te vinden, maar goed, het is op zich wel transparant hoe ze het doen
Velo et dynamo! Erg logisch.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:14 schreef H_T het volgende:
[..]
In mijn dorp zit nu juist wel een zaak waar V&D op de gevel staat, terwijl ze dat voor het faillissement niet haddenDie nieuwe V&D verkoopt elektrische fietsen overigens
Ja, dat sowieso, stemwijzers zijn niet zaligmakendquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahh oké dat verklaart het. Dat is in ieder geval beter dan een random keuze.![]()
Al moet je met dit soort stemwijzers altijd nog wel een beetje voorzichtig zijn denk ik. Nuance ontbreekt vaak wel en bij sommige vragen denk ik ook wel, waarom specifiek dit? Over de EU bijv. of er een Nexit moet komen of dat we andere ‘armere’ landen zouden moeten helpen, nogal een negatieve insteek steeds als het gaat om buitenlandbeleid.
Pantoffels aan doen dan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef H_T het volgende:
Ik vind het niet koud binnen (al is het ook niet overdreven warm) maar ik heb wel koude voeten, ook al heb ik sokken aan
Doe ik straks, ik wilde eerst even klagenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pantoffels aan doen dan.
Dat mag altijd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe ik straks, ik wilde eerst even klagen
Ik heb een koude neus, de hele dag alquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef H_T het volgende:
Ik vind het niet koud binnen (al is het ook niet overdreven warm) maar ik heb wel koude voeten, ook al heb ik sokken aan
Een koud hart misschien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
Niks aan mij is koud vandaag, dus ik hoor er niet bij
Professor Koudhart:quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een koud hart misschien.
Ik moest dan weer aan Frank Boeijen denkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Professor Koudhart:
[ afbeelding ]
Van mijn favoriete serie vroeger: De Troetelbeertjes
De troetelbeertjes kan ik me ook nog herinerrenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Professor Koudhart:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Professor Koudhart:
[ afbeelding ]
Troetelbeertjes: STRAALquote:
Maar dit komt helemaal niet overeen met mijn verwachtingenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:25 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die graag zijn verwachtingen bevestigd ziet![]()
[ link | afbeelding ]
Ik verbaas me eerlijk gezegd dat jij niet off-the-chart bentquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:25 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Altijd en eeuwig de meest linkse rakker van het stelquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:25 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jij dacht dat het al 21u was zekerquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar dit komt helemaal niet overeen met mijn verwachtingen
Dommel is gelukkig altijd warm te krijgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:10 schreef Arizona het volgende:
Nu heb ik niet meer alleen een koude neus maar ik heb het helemaal koud. Terwijl het toch écht niet koud is vandaag![]()
Ik kruip zo lekker met Dommel in bed
Wat schuift het?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef Meridiaan het volgende:
Ave![]()
Iemand zin om mee te gaan naar de topper NEC - De Graafschap
De Graafschapquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef Meridiaan het volgende:
Ave![]()
Iemand zin om mee te gaan naar de topper NEC - De Graafschap
En dan ligt er ergens nog een verdwaalde sneeuwhoopquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef Arizona het volgende:
Zondag 18! graden en zon-genot.
Ik ben al aan het nadenken welk t-shirt ik aan ga trekken
Die even de weg kwijtquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan ligt er ergens nog een verdwaalde sneeuwhoop
Ik vind dat wel weer mooi om te zienquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt bizar he, die extreme verschillen in één week tijdquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo'n zin in as weekendquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt bizar he, die extreme verschillen in één week tijd![]()
Maar heb wel zin in wat warmte.
Plan is om zondag weer een lekker lange wandeling te maken, dat was met de sneeuw niet zo ideaal.
Mooi niet danquote:
Ja echt heel bizar gewoonquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt bizar he, die extreme verschillen in één week tijd![]()
Maar heb wel zin in wat warmte.
Plan is om zondag weer een lekker lange wandeling te maken, dat was met de sneeuw niet zo ideaal.
Jaaaa terrasjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo'n zin in as weekend.
Was nog beter geweest als de horeca open was geweest
Mei....quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd hoe lang we daar nog op moeten wachten
veel eerder verwacht ik helaas ook nietquote:
Minstens ben ik bang...quote:
Daarom er ook geen jaartal bij gezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |