Geen paniek, ik mention je wel weer met de titelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef Moira het volgende:
Shit ik ben nog niet thuis dus mis zo het begin denk ik
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen paniek, ik mention je wel weer met de titel.
Mijn vriend komt hier wrsch aan als WIDM net begintquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef Moira het volgende:
Gewoon kijken toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn vriend komt hier wrsch aan als WIDM net begint
Denk aan de avondklok.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef Moira het volgende:
Ik dacht eerst dat het een oude slachterij wasquote:
Idd, daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een oude slachterij was
Straks een tweet hierover bij Moltalk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:36 schreef essnhills het volgende:
De mol gaat de mijn in, ondergronds
Dat zou de mol altijd wel willen ja. Al hangt het er een beetje vanaf waar je het beste kunt mollen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:36 schreef essnhills het volgende:
De mol gaat de mijn in, ondergronds
Zegt dat maar tegen de makers. Dat is niet de schuld van de kandidaten. Die wordt dat gewoon gevraagd te doen in de biechten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:37 schreef xzaz het volgende:
Donder nou eens op met dat extra uitleggen van de opdracht
Ik vind dat meestal wel fijn, want na de uitleg van Rick snap ik er 9 van de 10 keer nog geen zak vanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:37 schreef xzaz het volgende:
Donder nou eens op met dat extra uitleggen van de opdracht
Dacht ik ookquote:
Toevallig zijn dat mijn verdachtenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:40 schreef Legoblokje het volgende:
Renée en Splinter vertragen echt ontzettend
Kan niet, want dan hebben we niemand om nogmaals de opdracht uit te leggen.quote:
Ja die leek me ook verkeerdquote:
Normaal wel, maar als je tegelijkertijd aan het zoeken bent is dat al lastiger.quote:
Ik zie ze onderhand allemaal een keer de opdracht uitleggenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kan niet, want dan hebben we niemand om nogmaals de opdracht uit te leggen.
En Splinter kan geen nummers onthouden..quote:
En Charlotte kan niet 30 seconden wachten en blèrt 5 codes door die krakende portoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
En Splinter kan geen nummers onthouden..
Vooral qua ritme onhandig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En Charlotte kan niet 30 seconden wachten en blèrt 5 codes door die krakende porto
Dat valt ook niet mee als je ze moet vergelijken met allemaal ander getallen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
En Splinter kan geen nummers onthouden..
Vier ook dus, ik zag 1086quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
1191 ? Op die lockers staan maar 3 cijfers
En vertraagd lekker de boel.quote:
Idd..quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:47 schreef Max23 het volgende:
Charlotte heeft nu die kledingstukken verwisseld toen Splinter niet bij de lockers was
Lijkt België welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Het lijkt wel of dat halve land bestaat uit leegstaande, vervallen rotzooi
Dat hebben zij wel iets meer dan wij. Maar meestal wordt dit dan wel gebruikt voor allerlei activiteiten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Dat lijkt het vaak in elk land waar ze de mol opnemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:53 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Maar dan minder slechte wegen.quote:
Ook wel de ideale plek voor een opdracht. Niemand die je in de weg zit. En in bepaalde gevallen zijn het plekken waar ze escape room achtige dingen organiseren in het normale leven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat lijkt het vaak in elk land waar ze de mol opnemen.
Die kluisjes hebben 3 of 4 cijfers, dus op zich kan dat best van 0 - 9999 lopen (001 > 010 > 100 > 1000 etc)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Waarom zou er een nul voor 99 staan?
Pakken = gebruikenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Waarom niet gewoon pakken wat je pakken kan?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Waarom niet gewoon pakken wat je pakken kan?
In d'r eentje aan het mollenquote:
Is te zichtbaar aan het mollen vandaagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:58 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Charlotte zorgt weer voor chaos
Die wil niet te lange zinnen maken lijkt. Vooral Splinter steeds ondermijnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:58 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Charlotte zorgt weer voor chaos
Precies, 4 mooie zinnen maken en alle woorden waar je niets mee kan in zin 5 proppenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:58 schreef superniger het volgende:
4 goede zinnen en zin 5 opofferen.
Goeie!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Kandidaat vooraan de zin is geen optie?
Echt hèquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:02 schreef DaMart het volgende:
Anders zetten ze 'kandidaat' voor 'Renee'.
Grammaticaal correctquote:
En daar ging het omquote:
Ik denk dat 'jullie weten dat Marije de mol is' is goedgekeurdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef Moira het volgende:
Volgens mij is alleen de laatste goedgekeurd (maar het seizoen klopt absoluut), ondanks dat dat ook een rare zin is
ohja die was er ook nogquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik denk dat 'jullie weten dat Marije de mol is' is goedgekeurd
Ik dacht ook wel dat er toch nog wel een paar andere zinnen goed waren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
Taalkundig gezien hoefde de zin toch enkel goed te lopen? Ging toch niet om de perfecte zin te spellen of dat ie grammaticaal logisch is?
Dat is geen goede zinquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef Moira het volgende:
Volgens mij is alleen de laatste goedgekeurd (maar het seizoen klopt absoluut), ondanks dat dat ook een rare zin is
En dan zit het geld voor de gleufquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:07 schreef Moira het volgende:
Zo handig was dat kistje van Splinter dus
Dacht ik ook. Regels worden wel vaker ter interpretatie aan de leiding overgelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
Taalkundig gezien hoefde de zin toch enkel goed te lopen? Ging toch niet om de perfecte zin te spellen of dat ie grammaticaal logisch is?
Ja, maar als hij de mol is..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Yaku het volgende:
Je zou verwachten dat Splinter wel een zin kan samenstellen...
Ja. Lijkt een beetje alsof de regels achteraf nog zijn aangepast.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
Oh ik zou dan eerder denken dat het eraan lag dat een seizoen niet kan 'kloppen'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:10 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
'maar' is denk ik niet een woord om een zin te starten. Dat hoort achter een komma (?)
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Redefine het volgende:
Je hebt ook wel de twee meest ongeschikte mensen op de bank gezet. Renee die nooit iets snapt. En Charlotte die altijd een hele rare gedachtengang heeft.
Zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?
Jazeker. Maar voor de overige kandidaten niet een geschikte keuze om ze daar te laten zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?
Ziet eruit alsof ze moeten rouleren, misschien is straks iedereen een keer aan de beurt geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jazeker. Maar voor de overige kandidaten niet een geschikte keuze om ze daar te laten zitten.
Ja zie het.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ze moeten rouleren, misschien is straks iedereen een keer aan de beurt geweest
In bepaalde contexten zou je zoiets nog kunnen zeggen denk ik. "Maar" is een voegwoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik zou dan eerder denken dat het eraan lag dat een seizoen niet kan 'kloppen'
Nope, zullen wel straf punten komen ofzoquote:
Maar het mooie daar was niet de karaoke maar de mensen die de karaoke moesten radenquote:
Een versie hiervan is al eerder gebruikt in Japan.quote:
Zolang ze maar wel iets anders kan ontvangenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Kan Marije geen high fives ontvangen? Elke keer doet het pijn.
Ze kreeg een splinter in haar vinger.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Kan Marije geen high fives ontvangen? Elke keer doet het pijn.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kreeg een splinter in haar vinger.
Dat ligt dan meer aan je zelf. Niet dat ik ze allemaal goed vind. Maar 90% waren hele bekende nummers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:19 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik ken de helft van die nummers niet eens
Dus welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze zeiden van niet maar blijkbaar zijn ze daar niet heel streng op
Toen ik dat typte dacht ik al "of ze worden straks afgekeurd"quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:20 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
De mol zal wel geplaybacked hebben
al deze waarhedenquote:
En was volgens mij erg matig met radenquote:
Zou wel leuk zijn als Renee vandaag naar huis magquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die daar nu pas achterkomen)
Renée is totaal niet opvallend in beeld als mol, de andere kandidaten komen vaker verdacht in beeld en heel het seizoen lang wordt Renée door WIDM-kijkend NL als een van de minste verdacht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef Max23 het volgende:
Renee is wel veel te veel opvallend in beeld als mol, ook met dat playbacken
Beetje Stine verhaal denk ik
Terwijl hier playbacken iedereen kan gebeuren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef Max23 het volgende:
Renee is wel veel te veel opvallend in beeld als mol, ook met dat playbacken
Beetje Stine verhaal denk ik
het kan zijn dat ik dit al een paar weken zegquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen die daar nu pas achterkomen)
Volgens mij hoefde de zin niet correct te zijn (als in de waarheid) maar moest taalkundig wel kloppen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
Dan ga ik stukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als Renee vandaag naar huis mag.
Zoveel tunnels die dan instortenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Splinter denk ik, anders Charlottequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef Joosie200 het volgende:
Rocky wint, Renee is mol, wie verliest?
Die gaat nooit naar huis.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:22 schreef DaMart het volgende:
Denk dat je daar wel een leuke 10e aflevering van gaat zien als ze de mol blijkt te zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Renée is wel tering saai en emotieloos
Voor de Bühne.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Renée is wel tering saai en emotieloos
Rikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:25 schreef AgnesGru het volgende:
Met de mol in jullie midden, en wie zit er in het midden
Samequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
DOEI MARIJE
PRONOPUNTJESSSSSSSSSSS
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
DOEI MARIJE
PRONOPUNTJESSSSSSSSSSS
Ik ook denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
DOEI MARIJE
PRONOPUNTJESSSSSSSSSSS
Nog steeds een beetje omdat ik me niet voor kan stellen dat iemand oprecht zo achterlijk is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Moira het volgende:
Zijn er nog mensen die nu nog op Charlotte zitten?
Tot het bittere eindequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Moira het volgende:
Zijn er nog mensen die nu nog op Charlotte zitten?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje omdat ik me niet voor kan stellen dat iemand oprecht zo achterlijk is.
Makes no sense, iedereen die vol op Renée zat heeft een groen scherm. Als Renée de mol niet zou zijn, maar Charlotte wel, dan zou Marije alsnog door zijn hoe slecht ze die test ook maakt, want het zijn altijd nog meer vragen op de goede mol dan de rest die alles fout heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Redefine het volgende:
Enige kan nog dat ze teveel is gaan twijfelen bij de test en daardoor die zo slecht invulde.
Als je het zo zegt, moet ik aan Ron denken...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje omdat ik me niet voor kan stellen dat iemand oprecht zo achterlijk is.
Zat zij wel op Charlotte dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Makes no sense, iedereen die vol op Renée zat heeft een groen scherm. Als Renée de mol niet zou zijn, maar Charlotte wel, dan zou Marije alsnog door zijn hoe slecht ze die test ook maakt, want het zijn altijd nog meer vragen op de goede mol dan de rest die alles fout heeft.
Eens per paar jaar heb je zo'n kandidaat waarvan je denkt, niemand kan zo achterlijk zijn en doen. Maar dan blijkt diegene dan toch echt zo te zijn. Jochem, Ron en nu dan Charlottequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Da's ook mijn logica idd. Ik had heel lang Charlotte en Splinter als finalisten omdat zij (dacht ik) de enige waren die al vrij vroeg op Renée zaten. Had helemaal gemist dat Rocky ook op Renée zat, en sinds vorige aflevering blijkt dat Charlotte de enige is die nog spreid en Splinter en Rocky die juist vol op Renée zitten. Ik denk dat die meer details weten om de test beter te maken dan Charlotte.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef nils7 het volgende:
Bij de motivatie namen ze splinter en Renée niet mee.
Volgende aflevering zal Charlotte afvallen omdat ze spreid en splinter en rocky niet
Maar Ron presenteert kinderprogrammas en Charlotte is journalist met waarschijnlijk een hbo-diploma. Blijft raar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens per paar jaar heb je zo'n kandidaat waarvan je denkt, niemand kan zo achterlijk zijn en doen. Maar dan blijkt diegene dan toch echt zo te zijn. Jochem, Ron en nu dan Charlotte
Ze zei zowel deze als vorige aflevering vol op Charlotte in te vullenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Zat zij wel op Charlotte dan?
Dat denk ook niet hoor. Maar puur als alternatief dat Renee al 100% vaststaat. Komt natuurlijk weinig voor dat het zo duidelijk is in zo'n vroeg stadium. Wat dat betreft was Charlotte dan nog een goede bliksemafleider voor de makers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Makes no sense, iedereen die vol op Renée zat heeft een groen scherm. Als Renée de mol niet zou zijn, maar Charlotte wel, dan zou Marije alsnog door zijn hoe slecht ze die test ook maakt, want het zijn altijd nog meer vragen op de goede mol dan de rest die alles fout heeft.
Zit je in de prono ook al vanaf t begin op Renée?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:29 schreef Moira het volgende:
Zou ik eindelijk het nieuwe bordspel winnen dan dit jaar?
Idd, ik snap ook niet zo heel goed dat ze die verdenkingen zo duidelijk hebben laten zien dit jaar, want daardoor kun je een hoop elimineren qua testuitslagen. Nu is de mol al bekend vóór de finalequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ook niet hoor. Maar puur als alternatief dat Renee al 100% vaststaat. Komt natuurlijk weinig voor dat het zo duidelijk is in zo'n vroeg stadium. Wat dat betreft was Charlotte dan nog een goede bliksemafleider voor de makers.
Het journalistieke niveau van de gemiddelde Zapp journalist ligt een stuk hoger dan dat Charlotte laat zien in haar werk. Haar vragen bij de persconferentiesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Maar Ron presenteert kinderprogrammas en Charlotte is journalist met waarschijnlijk een hbo-diploma. Blijft raar.
Tenzij er nog een twist is en een andere mol dan iedereen nu denkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet zo heel goed dat ze die verdenkingen zo duidelijk hebben laten zien dit jaar, want daardoor kun je een hoop elimineren qua testuitslagen. Nu is de mol al bekend vóór de finale
Ja qua mol wel, maar ben geloof ik niet de enige en iemand die vaker de winnaar/verliezer goed heeft kan me alsnog wel inhalen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zit je in de prono ook al vanaf t begin op Renée?
Ik denk dat voor de massa juist de twist is dat Renée de mol blijktquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij er nog een twist is en een andere mol dan iedereen nu denkt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja qua mol wel, maar ben geloof ik niet de enige en iemand die vaker de winnaar/verliezer goed heeft kan me alsnog wel inhalen.
In de app ben ik ook niet de enige trouwens, van jou zou ik kunnen winnen omdat je een paar van die testvragen niet op Renée had, maar @:Sporttv heeft alles exact hetzelfde als ik dus dat wordt een fight to the death voor dat bordspel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |