Ik denk dat 'jullie weten dat Marije de mol is' is goedgekeurdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef Moira het volgende:
Volgens mij is alleen de laatste goedgekeurd (maar het seizoen klopt absoluut), ondanks dat dat ook een rare zin is
ohja die was er ook nogquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik denk dat 'jullie weten dat Marije de mol is' is goedgekeurd
Ik dacht ook wel dat er toch nog wel een paar andere zinnen goed waren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
Taalkundig gezien hoefde de zin toch enkel goed te lopen? Ging toch niet om de perfecte zin te spellen of dat ie grammaticaal logisch is?
Dat is geen goede zinquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef Moira het volgende:
Volgens mij is alleen de laatste goedgekeurd (maar het seizoen klopt absoluut), ondanks dat dat ook een rare zin is
En dan zit het geld voor de gleufquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:07 schreef Moira het volgende:
Zo handig was dat kistje van Splinter dus
Dacht ik ook. Regels worden wel vaker ter interpretatie aan de leiding overgelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
Taalkundig gezien hoefde de zin toch enkel goed te lopen? Ging toch niet om de perfecte zin te spellen of dat ie grammaticaal logisch is?
Ja, maar als hij de mol is..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Yaku het volgende:
Je zou verwachten dat Splinter wel een zin kan samenstellen...
Ja. Lijkt een beetje alsof de regels achteraf nog zijn aangepast.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
Oh ik zou dan eerder denken dat het eraan lag dat een seizoen niet kan 'kloppen'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:10 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
'maar' is denk ik niet een woord om een zin te starten. Dat hoort achter een komma (?)
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Redefine het volgende:
Je hebt ook wel de twee meest ongeschikte mensen op de bank gezet. Renee die nooit iets snapt. En Charlotte die altijd een hele rare gedachtengang heeft.
Zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?
Jazeker. Maar voor de overige kandidaten niet een geschikte keuze om ze daar te laten zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?
Ziet eruit alsof ze moeten rouleren, misschien is straks iedereen een keer aan de beurt geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jazeker. Maar voor de overige kandidaten niet een geschikte keuze om ze daar te laten zitten.
Ja zie het.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ze moeten rouleren, misschien is straks iedereen een keer aan de beurt geweest
In bepaalde contexten zou je zoiets nog kunnen zeggen denk ik. "Maar" is een voegwoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik zou dan eerder denken dat het eraan lag dat een seizoen niet kan 'kloppen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |