Oh ik zou dan eerder denken dat het eraan lag dat een seizoen niet kan 'kloppen'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:10 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
'maar' is denk ik niet een woord om een zin te starten. Dat hoort achter een komma (?)
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Redefine het volgende:
Je hebt ook wel de twee meest ongeschikte mensen op de bank gezet. Renee die nooit iets snapt. En Charlotte die altijd een hele rare gedachtengang heeft.
Zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?
Jazeker. Maar voor de overige kandidaten niet een geschikte keuze om ze daar te laten zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
De mol op de bank is toch de meest geschikte plek?
Ziet eruit alsof ze moeten rouleren, misschien is straks iedereen een keer aan de beurt geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jazeker. Maar voor de overige kandidaten niet een geschikte keuze om ze daar te laten zitten.
Ja zie het.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ze moeten rouleren, misschien is straks iedereen een keer aan de beurt geweest
In bepaalde contexten zou je zoiets nog kunnen zeggen denk ik. "Maar" is een voegwoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik zou dan eerder denken dat het eraan lag dat een seizoen niet kan 'kloppen'
Nope, zullen wel straf punten komen ofzoquote:
Maar het mooie daar was niet de karaoke maar de mensen die de karaoke moesten radenquote:
Een versie hiervan is al eerder gebruikt in Japan.quote:
Zolang ze maar wel iets anders kan ontvangenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Kan Marije geen high fives ontvangen? Elke keer doet het pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |