Samequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
DOEI MARIJE
PRONOPUNTJESSSSSSSSSSS
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
DOEI MARIJE
PRONOPUNTJESSSSSSSSSSS
Ik ook denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
DOEI MARIJE
PRONOPUNTJESSSSSSSSSSS
Nog steeds een beetje omdat ik me niet voor kan stellen dat iemand oprecht zo achterlijk is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Moira het volgende:
Zijn er nog mensen die nu nog op Charlotte zitten?
Tot het bittere eindequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:27 schreef Moira het volgende:
Zijn er nog mensen die nu nog op Charlotte zitten?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje omdat ik me niet voor kan stellen dat iemand oprecht zo achterlijk is.
Makes no sense, iedereen die vol op Renée zat heeft een groen scherm. Als Renée de mol niet zou zijn, maar Charlotte wel, dan zou Marije alsnog door zijn hoe slecht ze die test ook maakt, want het zijn altijd nog meer vragen op de goede mol dan de rest die alles fout heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Redefine het volgende:
Enige kan nog dat ze teveel is gaan twijfelen bij de test en daardoor die zo slecht invulde.
Als je het zo zegt, moet ik aan Ron denken...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje omdat ik me niet voor kan stellen dat iemand oprecht zo achterlijk is.
Zat zij wel op Charlotte dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Makes no sense, iedereen die vol op Renée zat heeft een groen scherm. Als Renée de mol niet zou zijn, maar Charlotte wel, dan zou Marije alsnog door zijn hoe slecht ze die test ook maakt, want het zijn altijd nog meer vragen op de goede mol dan de rest die alles fout heeft.
Eens per paar jaar heb je zo'n kandidaat waarvan je denkt, niemand kan zo achterlijk zijn en doen. Maar dan blijkt diegene dan toch echt zo te zijn. Jochem, Ron en nu dan Charlottequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Da's ook mijn logica idd. Ik had heel lang Charlotte en Splinter als finalisten omdat zij (dacht ik) de enige waren die al vrij vroeg op Renée zaten. Had helemaal gemist dat Rocky ook op Renée zat, en sinds vorige aflevering blijkt dat Charlotte de enige is die nog spreid en Splinter en Rocky die juist vol op Renée zitten. Ik denk dat die meer details weten om de test beter te maken dan Charlotte.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef nils7 het volgende:
Bij de motivatie namen ze splinter en Renée niet mee.
Volgende aflevering zal Charlotte afvallen omdat ze spreid en splinter en rocky niet
Maar Ron presenteert kinderprogrammas en Charlotte is journalist met waarschijnlijk een hbo-diploma. Blijft raar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens per paar jaar heb je zo'n kandidaat waarvan je denkt, niemand kan zo achterlijk zijn en doen. Maar dan blijkt diegene dan toch echt zo te zijn. Jochem, Ron en nu dan Charlotte
Ze zei zowel deze als vorige aflevering vol op Charlotte in te vullenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Zat zij wel op Charlotte dan?
Dat denk ook niet hoor. Maar puur als alternatief dat Renee al 100% vaststaat. Komt natuurlijk weinig voor dat het zo duidelijk is in zo'n vroeg stadium. Wat dat betreft was Charlotte dan nog een goede bliksemafleider voor de makers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Makes no sense, iedereen die vol op Renée zat heeft een groen scherm. Als Renée de mol niet zou zijn, maar Charlotte wel, dan zou Marije alsnog door zijn hoe slecht ze die test ook maakt, want het zijn altijd nog meer vragen op de goede mol dan de rest die alles fout heeft.
Zit je in de prono ook al vanaf t begin op Renée?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:29 schreef Moira het volgende:
Zou ik eindelijk het nieuwe bordspel winnen dan dit jaar?
Idd, ik snap ook niet zo heel goed dat ze die verdenkingen zo duidelijk hebben laten zien dit jaar, want daardoor kun je een hoop elimineren qua testuitslagen. Nu is de mol al bekend vóór de finalequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ook niet hoor. Maar puur als alternatief dat Renee al 100% vaststaat. Komt natuurlijk weinig voor dat het zo duidelijk is in zo'n vroeg stadium. Wat dat betreft was Charlotte dan nog een goede bliksemafleider voor de makers.
Het journalistieke niveau van de gemiddelde Zapp journalist ligt een stuk hoger dan dat Charlotte laat zien in haar werk. Haar vragen bij de persconferentiesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Maar Ron presenteert kinderprogrammas en Charlotte is journalist met waarschijnlijk een hbo-diploma. Blijft raar.
Tenzij er nog een twist is en een andere mol dan iedereen nu denkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet zo heel goed dat ze die verdenkingen zo duidelijk hebben laten zien dit jaar, want daardoor kun je een hoop elimineren qua testuitslagen. Nu is de mol al bekend vóór de finale
Ja qua mol wel, maar ben geloof ik niet de enige en iemand die vaker de winnaar/verliezer goed heeft kan me alsnog wel inhalen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zit je in de prono ook al vanaf t begin op Renée?
Ik denk dat voor de massa juist de twist is dat Renée de mol blijktquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij er nog een twist is en een andere mol dan iedereen nu denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |