Grijze joggingbroeken natuurlijkquote:
Chaps bedoel jequote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij een broekentip van Gianni waarschijnlijk eentje van leer waar het kruis ontbreekt
dat zou tussen ons blijven..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij een broekentip van Gianni waarschijnlijk eentje van leer waar het kruis ontbreekt
Wat saai.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grijze joggingbroeken natuurlijk
Ook @praadje zet hier wat vraagtekens bij.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef Modus het volgende:
Spinaziedieet alweer klaar zeker. Om 15u pizza laten bezorgen en "voor vanavond laat een kipbucket in de koelkast".
ach ja, we mogen toch nergens heen..quote:
kip en spinazie is gezondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef Modus het volgende:
Spinaziedieet alweer klaar zeker. Om 15u pizza laten bezorgen en "voor vanavond laat een kipbucket in de koelkast".
gratis? dan zou ik het leger des heils proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef Fcu030 het volgende:
Heb je ook iets voor schoenen? Ik zat eraan te denken ze ergens gratis op te pikken.
Hey bedankt Sonja Bakkerquote:
Hoe ging de wasbeurt?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
Broekentips, alleen dry selvage denim
Ja wilde k gisteren doen maar had geen zinquote:
Iets voor onze vriendquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij was die meer van de eierkoeken en crackers
Geen idee wie je bedoeltquote:
Met leverworst?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij was die meer van de eierkoeken en crackers
Maar wel extra dik, het is immers mager.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Eerder magere kaas als ik snel google
Hahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel extra dik, het is immers mager.
Ja ik heb al een aantal goede tips ontvangen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gratis? dan zou ik het leger des heils proberen
wat zou je doen met die meisjequote:
De bijbelquote:
Binnen 1 sec klaar komen broquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat zou je doen met die meisje
Soms gaat het te langzaam en dan klik ik nog eens en dan unliked ie weer. Sorry he.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme al twee ghostlikes gepakt vandaag.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Soms gaat het te langzaam en dan klik ik nog eens en dan unliked ie weer. Sorry he.
Dat klinkt echt elitairquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond Grand Hotel Europa wel leuk, dat is het laatste boek dat ik heb gelezen.
Is @Tijger_m weer bezigquote:Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Lekker makkelijk zo half fb verwijderen
Jankenquote:Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Pas nou op jongenquote:Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat heb ik gemistquote:Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Spinazie uit de magnetron?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij zei net in de stream dat hij ook na de ban niet meer terugkomt op Fok, "het is wel klaar zo".
Dus
quote:
Mensen zeggen wel vaker dingenquote:
Jammer weer van de laatste zin.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Chia het volgende:
Dat mensen zichzelf aan de lopende band tegenspreken in wat ze doen is niet de norm onder de beroepsbevolking iig. In jouw laag van de bevolking is dat misschien anders idd.
Is goed johquote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Chia het volgende:
Dat mensen zichzelf aan de lopende band tegenspreken in wat ze doen is niet de norm onder de beroepsbevolking iig. In jouw laag van de bevolking is dat misschien anders idd.
Ach, het is KLBquote:Op zondag 14 februari 2021 15:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jammer weer van de laatste zin.
O ik vind ze allemaal achterlijk hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 15:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ach, het is KLBZit vol met mensen die nooit iets fout doen, zichzelf nooit tegenspreken, nooit liegen, nooit op een foutje te betrappen zijn. Iedereen in KLB is perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Modus het volgende:
Hij wil niet te oud vader worden, hoorde ik vandaag.Hey vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Beetje kortzichtig om te veronderstellen dat verslaving alleen voorkomt in bepaalde lagen van de samenleving.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Chia het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Modus het volgende:
Hij wil niet te oud vader worden, hoorde ik vandaag.Wat een voorbeeld zou je dan zijn als vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die zichzelf vaak tegenspreken kom je veel tegen binnen de verslavingszorg bijvoorbeeld. Ik noemde zelf maar even een voorbeeld.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef Chia het volgende:
Nog veel kortzichtiger om mensen woorden in de mond te leggen. Verslaving?
Oké zeer.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf vaak tegenspreken kom je veel tegen binnen de verslavingszorg bijvoorbeeld. Ik noemde zelf maar even een voorbeeld.
Je doet het gewoon expres.quote:
Aangenaam verrast dat je me interessant vindt. Ik dacht dat je me maar een vervelende klier vond.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen wie je bent ipv beetje interessant lopen doen.
Dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Aangenaam verrast dat je me interessant vindt.
Dan zal ik je wel verkeerd begrepen hebben maat.quote:
Verbaal neem ik aanquote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Makrelis het volgende:
Iemand vechten? Om half 8 morgr0n-og zijn er twee aan de beurt. Ik verheug me nu al.
RTquote:Op zondag 14 februari 2021 16:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen wie je bent ipv beetje interessant lopen doen.
Heb je ook een keer iets leuks te melden?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:43 schreef isax het volgende:
[..]
Je zou dit account toch in de prullenbak flikkeren?
Valentijn is een kut feest om je geld te laten spenderen maar ik kan je wel de film captain fantastic aanraden.quote:
Bedankt!quote:Op zondag 14 februari 2021 18:56 schreef isax het volgende:
[..]
Valentijn is een kut feest om je geld te laten spenderen maar ik kan je wel de film captain fantastic aanraden.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedankt!
Kijk hier krijg ik nou een fijn gevoel van.
Wat is jouw avatar? Is dat een piemel met een sok eroverheen?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedankt!
Kijk hier krijg ik nou een fijn gevoel van.
Jaquote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat is jouw avatar? Is dat een piemel met een sok eroverheen?
Jij bent grappigquote:Op zondag 14 februari 2021 18:43 schreef isax het volgende:
[..]
Je zou dit account toch in de prullenbak flikkeren?
je moederquote:Op zondag 14 februari 2021 19:24 schreef doggy112 het volgende:
Wie heeft er wat gekregen voor valentijn?
Nopequote:Op zondag 14 februari 2021 19:24 schreef doggy112 het volgende:
Wie heeft er wat gekregen voor valentijn?
geen interessequote:Op zondag 14 februari 2021 20:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Hey Dima heb je treinmeisje al geneukt?
Af en toe wel lekker hoor. Vooral buitenlanders. Hoop gezeur, maar op het moment is het heerlijk.quote:
Uiteraard niet. Het is Braddie is kut, Braddie is een mongool. Maar het draait hier allemaal niet om mij hoor? En als het dat wel doet komt dat door mijzelfquote:Op zondag 14 februari 2021 18:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je ook een keer iets leuks te melden?
Je bent natuurlijk ook een makkelijk doelwit en daarnaast druk je blijkbaar op een zwerende plek als het gaat om betrouwbaarheid.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het is Braddie is kut, Braddie is een mongool. Maar het draait hier allemaal niet om mij hoor? En als het dat wel doet komt dat door mijzelfGeld niet alleen voor Isax hoor, maar voor een aantal anderen net zo hard.
Toch blijf je telkens weer terugkomen en je overal mee bemoeien zodra jouw naam of een verwijzing naar jou wordt genoemd.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het is Braddie is kut, Braddie is een mongool. Maar het draait hier allemaal niet om mij hoor? En als het dat wel doet komt dat door mijzelfGeld niet alleen voor Isax hoor, maar voor een aantal anderen net zo hard.
De aanwijzing waarom ik dat doe zit in het dikgedrukte gedeelte van jouw zin.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:51 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Toch blijf je telkens weer terugkomen en je overal mee bemoeien zodra jouw naam of een verwijzing naar jou wordt genoemd.
Blijkbaar had je niet verder gelezen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Was het djmo?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen interesse
ik wens haar verder het beste in haar leven
Ik ben Dik, dom en aandachtsgeil. Maar je voegt me wel toe op Snapchatquote:Op zondag 14 februari 2021 20:57 schreef isax het volgende:
[..]
Blijkbaar had je niet verder gelezen.
Daarnaast is Braddie geen mongool, Braddie is alleen dik, dom en aandachtsgeil.
[..]
Was het djmo?
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Af en toe wel lekker hoor. Vooral buitenlanders. Hoop gezeur, maar op het moment is het heerlijk.
wtfquote:Op zondag 14 februari 2021 21:03 schreef Makrelis het volgende:
Vooral Afrikaen. Daarna wel handen wassen natuurlijk.
Die Snapchat riep je om tijdens een livestream hè? Wat was de bedoeling dan? Dat mensen je geen aandacht gaven?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik ben Dik, dom en aandachtsgeil. Maar je voegt me wel toe op Snapchat___! Maar het probleem ligt echt bij mij hoooorrrrr.
Zo'n pikzwarte op z'n bek slaan dat 'ie gaat liggen is wel fraai. Een grote blanke misschien leuker. Het is om het even.quote:
Ja en? Als jij ziet dat iemand 'Braddie is dik' zegt draai je helemaal door en MOET je daar wat van zeggen ipv het gewoon te negeren?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De aanwijzing waarom ik dat doe zit in het dikgedrukte gedeelte van jouw zin.
huhquote:Op zondag 14 februari 2021 20:57 schreef isax het volgende:
[..]
Blijkbaar had je niet verder gelezen.
Daarnaast is Braddie geen mongool, Braddie is alleen dik, dom en aandachtsgeil.
[..]
Was het djmo?
Misschien om het bloed van zijn handen te wassenquote:
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Af en toe wel lekker hoor. Vooral buitenlanders. Hoop gezeur, maar op het moment is het heerlijk.
Hoe kan het toch dat mensen steeds mijn persoonlijke gegevens te weten komen en het tegen mij gebruiken?!?!??!!!!!!quote:Op zondag 14 februari 2021 21:10 schreef isax het volgende:
[..]
Die Snapchat riep je om tijdens een livestream hè? Wat was de bedoeling dan? Dat mensen je geen aandacht gaven?
Gras is groenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja en? Als jij ziet dat iemand 'Braddie is dik' zegt draai je helemaal door en MOET je daar wat van zeggen ipv het gewoon te negeren?
ken ik nietquote:Op zondag 14 februari 2021 21:13 schreef isax het volgende:
[..]
Het ultieme trein meisje.
Maar super jammer dat er niet te neuken viel.
Geen interesse? Watskebeurt, Dima?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen interesse
ik wens haar verder het beste in haar leven
Net als die kansarme Thaise meisjes die je misbruikt zeker.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:05 schreef Makrelis het volgende:
Een bepaalde verhouding heb ik met die mensen.
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat zijn handen enorm gaan stinken hoor, waarom zou je dat anders zo expliciet vermelden. ;squote:Op zondag 14 februari 2021 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien om het bloed van zijn handen te wassen
[..]
[..]
Wats je snap?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik ben Dik, dom en aandachtsgeil. Maar je voegt me wel toe op Snapchat___! Maar het probleem ligt echt bij mij hoooorrrrr.
En hoe voelt dat als zo'n pikzwarte jou tegen de vlakte werkt? Kan mij niet voorstellen dat jij als ecto regelmatig een gevecht wint.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zo'n pikzwarte op z'n bek slaan dat 'ie gaat liggen is wel fraai. Een grote blanke misschien leuker. Het is om het even.
Nee, ik heb inderdaad mijn Snap een keer geroepen tijdens een stream, maar vind het hypocriet dat er gezegd word dat ik altijd om aandacht kom zeuren, maar dat de mensen die het het hardst roepen mij ook toevoegen op Snapchat, volgen op Insta en whatnot..quote:Op zondag 14 februari 2021 21:13 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat mensen steeds mijn persoonlijke gegevens te weten komen en het tegen mij gebruiken?!?!??!!!!!!![]()
- Was getekend, Braddie.
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat zijn handen enorm gaan stinken hoor, waarom zou je dat anders zo expliciet vermelden. ;s
Dat zijn juist de mensen die het meest van je gedrag meekrijgen thoquote:Op zondag 14 februari 2021 21:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Oh
[..]
Nee, ik heb inderdaad mijn Snap een keer geroepen tijdens een stream, maar vind het hypocriet dat er gezegd word dat ik altijd om aandacht kom zeuren, maar dat de mensen die het het hardst roepen mij ook toevoegen op Snapchat, volgen op Insta en whatnot..
nee maar ik wil angel investor wordenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:22 schreef Makrelis het volgende:
Hey Dima. Wel 'ns een carriërre overwogen als eunuch?
Daarom heb je natuurlijk ook 2 youtubekanalen waar je steeds live op gaat, een discord kanaal, deel je je snapchat, je adres en gooi je inmiddels ook filmpjes op fok in de hoop dat mensen het kijken en gaan delenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Oh
[..]
Nee, ik heb inderdaad mijn Snap een keer geroepen tijdens een stream, maar vind het hypocriet dat er gezegd word dat ik altijd om aandacht kom zeuren, maar dat de mensen die het het hardst roepen mij ook toevoegen op Snapchat, volgen op Insta en whatnot..
2 YouTube kanalen heb ik inderdaad, lopen prima.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:32 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Daarom heb je natuurlijk ook 2 youtubekanalen waar je steeds live op gaat, een discord kanaal, deel je je snapchat, je adres en gooi je inmiddels ook filmpjes op fok in de hoop dat mensen het kijken en gaan delen
Snap je wel waarom mensen jou over het algemeen een aandachtshoer vinden?quote:
Beetje gekke vraag, vind je niet?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef isax het volgende:
[..]
Snap je wel waarom mensen jou over het algemeen een aandachtshoer vinden?
Als je zo gaat doen ga ik niet eens op die vraag in.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef isax het volgende:
[..]
Snap je wel waarom mensen jou over het algemeen een aandachtshoer vinden?
Ik zou het gewoon doen. Als daar je ambities liggen enzo.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Zin om mezelf DansendSoftijsje te noemen en dan verbaasd te zijn dat ik word geassocieerd met dansen en ongezond eten.
Je riep in 2018 al dat je in 2020 cryptomiljonair zou worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee maar ik wil angel investor worden
maar moet eerst nog ff paar goeie klappers maken in crypto
Bij de geboortequote:Op zondag 14 februari 2021 22:14 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je riep in 2018 al dat je in 2020 cryptomiljonair zou worden.
Waar ging het mis?
Het was vooral zweten als je met Bubba de cel moest delen, zeker.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:26 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb er voor in de bak gwezeten vrint. Ik kan niet altijd winnen.
Ach we leven/leefden in een vrij land... vrij om te slagen en te falen.quote:
Mooi gezegd welquote:Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ach we leven/leefden in een vrij land... vrij om te slagen en te falen.
Dima laat telkens zien hoe hij slaagt in het falen.
Laat mij je een hint geven: zonder YouTube kanaal vond men het zelfde.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen ga ik niet eens op die vraag in.
Isax.
iets met een griepje manquote:Op zondag 14 februari 2021 22:14 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je riep in 2018 al dat je in 2020 cryptomiljonair zou worden.
Waar ging het mis?
Van 80k kan je geen huis kopen vriendquote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
in maart 2020 was mijn portfolio nog maar 3k waard
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
zou nu gwn een huisje kunnen kopen met lage maandlasten mja zo boring
ik ga volgende week 40k stoppen in een nieuwe tokensale van een blockchaingame
boom or bust
no risk no glory
dat zeg ik ook nergensquote:Op zondag 14 februari 2021 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
Van 80k kan je geen huis kopen vriend
Bitcoin is meer waard dan ooit,maar je hebt 80k.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
boom or bust
no risk no glory
komt nogquote:Op zondag 14 februari 2021 22:30 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Bitcoin is meer waard dan ooit,maar je hebt 80k.
Maar je bent nog steeds geen cryptomiljoenair
Hey brür, mag ik 25k van je lenen? Je krijgt terug ik zweer.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
boom or bust
no risk no glory
Ah, de reguliere bradpester is er ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:28 schreef isax het volgende:
[..]
Gefixt.
Maar met jouw verstand van geldzaken gaat dat niet nee, dan zit je vaker in de schulden dan niet.
En nu stil graag zoals je zelf zei.
Ga je nog mensen op hun bek slaan morgenochtend?quote:
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:32 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ah, de reguliere bradpester is er ook.
Dan heb ik liever Braddie zelf nog
Ach, dan heeft hij toch binnen 2 dagen een nieuwequote:Op zondag 14 februari 2021 22:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.
De tyfus he, dat je dat komt vragen...quote:Op zondag 14 februari 2021 22:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.
Tijd voor een banquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven bij elk moment dat je kan op straat gooit moet je zelf weten, maar geen privegegevens van een ander delen aub.
Oei, en hij is al in de risicogroepquote:Op zondag 14 februari 2021 22:42 schreef okselzweet het volgende:
Braddalicious heeft de laatste tijd wel een hardnekkig kuchje.
Ik zag je posten en kreeg het plots warm van binnen #nohommo natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven bij elk moment dat je kan op straat gooit moet je zelf weten, maar geen privegegevens van een ander delen aub.
Geen probleem vriend.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:51 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik zag je posten en kreeg het plots warm van binnen #nohommo natuurlijk
Je hebt niks te zeggen hier man ga fietsen zonder zadelquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik zei het niet als mod maar als bezorgde burger.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt niks te zeggen hier man ga fietsen zonder zadel
Leuk weer, over burgers beginnen omdat Braddie graag eet.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik zei het niet als mod maar als bezorgde burger.
Is dat die paupergame die je al meermaals heb lopen showen? De game die eruit ziet alsof het door een stel gehandicapten in een speciaal gemeenteprojectje is gemaakt voor hun dagbesteding?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
boom or bust
no risk no glory
Daarin kunnen Braddie en ik elkaar de hand schudden.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk weer, over burgers beginnen omdat Braddie graag eet.
Hoe ervaar jij de lockdown met minimaal contact?quote:
Prima, mijn contacten zijn niet heel anders dan voorheen. Jij?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij de lockdown met minimaal contact?
Dat is prettig om te horen.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:04 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Prima, mijn contacten zijn niet heel anders dan voorheen. Jij?
Maar als je niet gaat gastmodden kun je nergens modden.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik zei het niet als mod maar als bezorgde burger.
Was 11 dagen. Nee, celmaat was een limburger en een verslaafde. Vrij rustige gast. Totaal al 15 jaar van zijn leven in de bak gezeten ivm ramkraken. Sneue types hoor, mensen die in de lik zitten. Kun je maar beter buiten blijven. Het was een leerzame les voor me. Ik zat in Pijnacker.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het was vooral zweten als je met Bubba de cel moest delen, zeker.
Neeeeeheee beter he?!quote:
030 is volgens mij wel Utrecht hoor. Zal ik het anders even opzoeken? Hoeft niet. Ik weet het vrij zeker. Leuke herinneringen aan. Hardebollenstraat en het is niet wat je denkt.quote:
Pfff dikke dat is al 20 jaar geleden ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
030 is volgens mij wel Utrecht hoor. Zal ik het anders even opzoeken? Hoeft niet. Ik weet het vrij zeker. Leuke herinneringen aan. Hardebollenstraat en het is niet wat je denkt.
Noem je mij nou dikke?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Pfff dikke dat is al 20 jaar geleden ofzo.
Ja jij bent Braddie toch?quote:
Hoi Niels, ik ben @Modusquote:Op maandag 15 februari 2021 00:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol, nee. Ik heet Niels. Ik lijk in de verste verte niet op Bradley.
Geloof ik niks van. Anders had je wel geweten wie ik ben. Wist je dat identiteitsfraude strafbaar is in Nederland?quote:
Nee. Heb je hier een bron voor? Eventueel wat jurisprudentie?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Anders had je wel geweten wie ik ben. Wist je dat identiteitsfraude strafbaar is in Nederland?
Je hebt deadprez toch wel de groeten gedaan namens klb sc?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Was 11 dagen. Nee, celmaat was een limburger en een verslaafde. Vrij rustige gast. Totaal al 15 jaar van zijn leven in de bak gezeten ivm ramkraken. Sneue types hoor, mensen die in de lik zitten. Kun je maar beter buiten blijven. Het was een leerzame les voor me. Ik zat in Pijnacker.
Wat heeft hij geflikt?quote:Op maandag 15 februari 2021 06:23 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je hebt deadprez toch wel de groeten gedaan namens klb sc?
pepkoppen niet te stoppenquote:Op maandag 15 februari 2021 08:04 schreef scrupuleus het volgende:
Deadprez wat een tyfuslijer was dat zeg
Dit klinkt niet erg overtuigendquote:Op maandag 15 februari 2021 09:03 schreef Makrelis het volgende:
Anyway. Het is in werking gezet. Personeelszaken gaat zich er mee bemoeien. Zal me benieuwen welke kant het opgaat.
Want jij had de planning lopen saboteren omdat je vergaderingen haat of wat was het nou?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:03 schreef Makrelis het volgende:
Anyway. Het is in werking gezet. Personeelszaken gaat zich er mee bemoeien. Zal me benieuwen welke kant het opgaat.
niet met je laten sollen nelis, goed bezigquote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef Makrelis het volgende:
Strekking is dat het me niet de bedoeling lijkt dat ik me laat uitkafferen waarbij ook nog eens het hele kantoor kan meegenieten. Zwaar buiten hun boekje gingen ze. Beste oplossing lijkt me dat ze worden overgeplaatst, maar daar mag iemand anders over beslissen. Lijkt me in ieder geval niet handig om mij weg te sturen. Het gaat om erg veel geld in dat laatste geval. Micromanagers daarentegen kunnen we missen als kiespijn.
Volgens mij heb jij in je arbeidsverleden toch best veel van dit soort incidentjes op je naam staan. En zo'n oprotpremie heb je toch ook al vaker gekregen?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef Makrelis het volgende:
Strekking is dat het me niet de bedoeling lijkt dat ik me laat uitkafferen waarbij ook nog eens het hele kantoor kan meegenieten. Zwaar buiten hun boekje gingen ze. Beste oplossing lijkt me dat ze worden overgeplaatst, maar daar mag iemand anders over beslissen. Lijkt me in ieder geval niet handig om mij weg te sturen. Het gaat om erg veel geld in dat laatste geval. Micromanagers daarentegen kunnen we missen als kiespijn.
Klopt en ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij in je arbeidsverleden toch best veel van dit soort incidentjes op je naam staan. En zo'n oprotpremie heb je toch ook al vaker gekregen?
T is watquote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef Makrelis het volgende:
Even dimmen chiaquote:Op maandag 15 februari 2021 11:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar het ligt altijd aan anderen dus?
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel even een slijptol meenemen dan, want de code gaan ze jou nu niet meer geven.
ach, ze maken toch wel weer een nieuwequote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel even een slijptol meenemen dan, want de code gaan ze jou nu niet meer geven.
Was mooi man. Ook hele mail van de `GRTD harde kern'' met de eisen zodat de stok weer zou worden teruggevenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe heette dat chinese meisje ook alweer met die fokstok
wat is dit nou weer voor een autistische reactie dat totaal irrelevant is aan mijn vraagquote:
Je wilde toch Chinese meisje weten met stok?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor een autistische reactie dat totaal irrelevant is aan mijn vraag
Hou ons zeker op de hoogte maatquote:Op maandag 15 februari 2021 09:03 schreef Makrelis het volgende:
Vind dat je wel erg makkelijk de bal bij anderen legt als je telkens in dit soort situaties beland.quote:
Fiengodinquote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe heette dat chinese meisje ook alweer met die fokstok
Woensdag ben ik ontboden voor een gesprek.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou ons zeker op de hoogte maat
Alsof ik er een magneetje voor heb.Je wilt niet weten hoe frustrerend dat is.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Vind dat je wel erg makkelijk de bal bij anderen legt als je telkens in dit soort situaties beland.
Daarom, kijk eens naar jezelf en verander je eigen strategie eens.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Alsof ik er een magneetje voor heb.Je wilt niet weten hoe frustrerend dat is.
De boel niet op het spits drijven door bewust te stangen zou al kunnen helpen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik niet. Zij met mij, omdat het dictatortjes zijn in mijn optiek. En die stang ik, dus zoek ik het wel een beetje op, maar ik laat me de les niet lezen.
Dat excuus gebruiken oplichters en andere types die verantwoordelijkheid weigeren te nemen voor hun eigen daden en gedrag ook altijd.quote:
Wat ben je streng zo op de maandagquote:Op maandag 15 februari 2021 13:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom, kijk eens naar jezelf en verander je eigen strategie eens.
[..]
De boel niet op het spits drijven door bewust te stangen zou al kunnen helpen bijvoorbeeld.
[..]
Dat excuus gebruiken oplichters en andere types die verantwoordelijkheid weigeren te nemen voor hun eigen daden en gedrag ook altijd.
Daar heb ik nou ook altijd last van.quote:
Oh vond het juist mild van mezelf.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je streng zo op de maandag
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Die poste ook filmpjes op youtube waarin ze haar computer de trap af liet kenkeren
Nee joh. Is allang verwijderd waarschijnlijk. Maar dat was echt heel raar ja. Vond ze waarschijnlijk leuk ofzo.quote:
Walgelijk om zo'n mooi stukje technologie op die manier te mishandelenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Is allang verwijderd waarschijnlijk. Maar dat was echt heel raar ja. Vond ze waarschijnlijk leuk ofzo.
ze postte altijd van die aparte foto's in USquote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Is allang verwijderd waarschijnlijk. Maar dat was echt heel raar ja. Vond ze waarschijnlijk leuk ofzo.
Ja ze had ook een relatie met die andere transgender FOK!-ster toch Adorabella ofzo. Ook zo'n freakshow was datquote:Op maandag 15 februari 2021 13:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze postte altijd van die aparte foto's in US
maar kan niet meer terugvinden
haha watquote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Die poste ook filmpjes op youtube waarin ze haar computer de trap af liet kenkeren
Klopt. Met Aberella had ze iets.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze had ook een relatie met die andere transgender FOK!-ster toch Adorabella ofzo. Ook zo'n freakshow was dat
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 15 februari 2021 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Walgelijk om zo'n mooi stukje technologie op die manier te mishandelen
Met dat streepje lijkt het net of je een ster van FOK! bedoeltquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze had ook een relatie met die andere transgender FOK!-ster toch Adorabella ofzo. Ook zo'n freakshow was dat
het houdt niet op..quote:
Wil jij graag een FOK!-ster zijn?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met dat streepje lijkt het net of je een ster van FOK! bedoelt
Ben ik dat niet al dan?quote:
We zouden dit kunnen testenquote:
Dit is geen objectieve locatie om dat te testen maar ik verheug me op de uitslagquote:Op maandag 15 februari 2021 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zouden dit kunnen testen
[poll=1693]
2-1 voor "Nee", ik kom er genadig vanaf.quote:
2-0 eigenlijk gezien op jezelf stemmen niet wordt gewaardeerd vriendquote:Op maandag 15 februari 2021 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
2-1 voor "Nee", ik kom er genadig vanaf.
Fien was transgender? En relatie met adorabella godverrrquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die Adorabella was transgender. Fien was gewoon verstandelijk beperkt. Niet een zeldzaamheid op FOK! overigensquote:Op maandag 15 februari 2021 14:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fien was transgender? En relatie met adorabella godverrr![]()
Inge? Nee die ken ik nietquote:
Nee dan zie je wie het heeft gemod.quote:
nee heb zelf post verwijderdquote:
Maar dat zie je toch zelf ook onderaan je bericht als je hem aanpast?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dan zie je wie het heeft gemod.
chevy is gayquote:Op maandag 15 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zie je toch zelf ook onderaan je bericht als je hem aanpast?
Nja ze kreeg meer seks dan de meeste hier op FOK!quote:Op maandag 15 februari 2021 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb zelf post verwijderd
nja inge was ook zo iemand met een beperking maar was haar echte naam dacht ik
weet haar fok naam niet meer
weet nog dat ze zich liet afpalen door vrachtwagenchauffeurs in vrachtauto's lol
en heb ook nudes voorbij zien komen..
Niet als je het binnen 5 minuten doet en lege tags erin postquote:Op maandag 15 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zie je toch zelf ook onderaan je bericht als je hem aanpast?
Echt? Tijd voor een nieuwe poll danquote:
Blondje_93quote:Op maandag 15 februari 2021 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb zelf post verwijderd
nja inge was ook zo iemand met een beperking maar was haar echte naam dacht ik
weet haar fok naam niet meer
weet nog dat ze zich liet afpalen door vrachtwagenchauffeurs in vrachtauto's lol
en heb ook nudes voorbij zien komen..
Heeft Chevy met DjeDje wat gehad?quote:
Rip. Kan me haar niet goed meer herinneren maar was volgens mij wel aantrekkelijke dame jaquote:Op maandag 15 februari 2021 14:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij had gevoelens voor DjeDje maar die waren niet wederzijds
Mooiste meid die ooit deze site heeft betredenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rip. Kan me haar niet goed meer herinneren maar was volgens mij wel aantrekkelijke dame ja
Toch raar dat ze niet met jou wilde zijn danquote:Op maandag 15 februari 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooiste meid die ooit deze site heeft betreden
Kom je eindelijk een meid tegen die aan je standaarden voldoet, gebeurt datquote:Op maandag 15 februari 2021 14:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch raar dat ze niet met jou wilde zijn dan
Gretige jongen ben jequote:Op maandag 15 februari 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooiste meid die ooit deze site heeft betreden
Er zal vast nog wel een keer zo'n kans zich voordoen op dit forumquote:Op maandag 15 februari 2021 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom je eindelijk een meid tegen die aan je standaarden voldoet, gebeurt dat
Maar hey, volgende keer beter toch
Zou best kunnen, maar de kans is niet zo grootquote:Op maandag 15 februari 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een keer zo'n kans zich voordoen op dit forum
Misschien kan je het proberen bij die chick die een GoFundme had opgezet om haar tieten te laten verkleinen en nu geld aftroggelt van cucks die haar diners betalenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom je eindelijk een meid tegen die aan je standaarden voldoet, gebeurt dat
Maar hey, volgende keer beter toch
Ik moet zeggen: ik ben een man van de kleinere tieten. Dus dat is misschien inderdaad wat voor mij!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je het proberen bij die chick die een GoFundme had opgezet om haar tieten te laten verkleinen en nu geld aftroggelt van cucks die haar diners betalen
Boh wat een mooie bipsquote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
ondertussen op de frontpage
[ afbeelding ]
Goede billenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang het maar kwaliteit boven kwantiteit betreft.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
O ik ben meer van de grote tieten
[ afbeelding ]
Goeie smaak maatquote:Op maandag 15 februari 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ben een man van de kleinere tieten.
Dayamn....quote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet. Dubbel zoveel kans.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Op twee accounts ingelogd zijn is wel een beetje sneu hé
Hoe was jouw AdoraBella transitie trouwens?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Op twee accounts ingelogd zijn is wel een beetje sneu hé
Que?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe was jou AdoraBella transitie trouwens?
Beetje tevreden met je designerpoes? Of leverde je mannelijke geslachtsorgaan niet al teveel werkbaar materiaal op?quote:
Ik heb nog geen desingerpoesquote:Op maandag 15 februari 2021 15:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Beetje tevreden met je designerpoes? Of leverde je mannelijke geslachtsorgaan niet al teveel werkbaar materiaal op?
Staat dat wel op de planning? Is er uitstel door c'rona?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog geen desingerpoes![]()
Gewoon hormonen en FFS
is het al 1 januari 2021quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/doneren/
Ook wel benieuwd.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Staat dat wel op de planning? Is er uitstel door c'rona?
Waarschijnlijk wel. Maar het is best een ingrijpende operatie dus ik weet het nog niet helemaal.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Staat dat wel op de planning? Is er uitstel door c'rona?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |