Grijze joggingbroeken natuurlijkquote:
Chaps bedoel jequote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij een broekentip van Gianni waarschijnlijk eentje van leer waar het kruis ontbreekt
dat zou tussen ons blijven..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij een broekentip van Gianni waarschijnlijk eentje van leer waar het kruis ontbreekt
Wat saai.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grijze joggingbroeken natuurlijk
Ook @praadje zet hier wat vraagtekens bij.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef Modus het volgende:
Spinaziedieet alweer klaar zeker. Om 15u pizza laten bezorgen en "voor vanavond laat een kipbucket in de koelkast".
ach ja, we mogen toch nergens heen..quote:
kip en spinazie is gezondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef Modus het volgende:
Spinaziedieet alweer klaar zeker. Om 15u pizza laten bezorgen en "voor vanavond laat een kipbucket in de koelkast".
gratis? dan zou ik het leger des heils proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef Fcu030 het volgende:
Heb je ook iets voor schoenen? Ik zat eraan te denken ze ergens gratis op te pikken.
Hey bedankt Sonja Bakkerquote:
Hoe ging de wasbeurt?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
Broekentips, alleen dry selvage denim
Ja wilde k gisteren doen maar had geen zinquote:
Iets voor onze vriendquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij was die meer van de eierkoeken en crackers
Geen idee wie je bedoeltquote:
Met leverworst?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij was die meer van de eierkoeken en crackers
Maar wel extra dik, het is immers mager.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Eerder magere kaas als ik snel google
Hahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel extra dik, het is immers mager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |