Jammer weer van de laatste zin.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Chia het volgende:
Dat mensen zichzelf aan de lopende band tegenspreken in wat ze doen is niet de norm onder de beroepsbevolking iig. In jouw laag van de bevolking is dat misschien anders idd.
Is goed johquote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Chia het volgende:
Dat mensen zichzelf aan de lopende band tegenspreken in wat ze doen is niet de norm onder de beroepsbevolking iig. In jouw laag van de bevolking is dat misschien anders idd.
Ach, het is KLBquote:Op zondag 14 februari 2021 15:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jammer weer van de laatste zin.
O ik vind ze allemaal achterlijk hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 15:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ach, het is KLBZit vol met mensen die nooit iets fout doen, zichzelf nooit tegenspreken, nooit liegen, nooit op een foutje te betrappen zijn. Iedereen in KLB is perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Modus het volgende:
Hij wil niet te oud vader worden, hoorde ik vandaag.Hey vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Beetje kortzichtig om te veronderstellen dat verslaving alleen voorkomt in bepaalde lagen van de samenleving.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Chia het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Modus het volgende:
Hij wil niet te oud vader worden, hoorde ik vandaag.Wat een voorbeeld zou je dan zijn als vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die zichzelf vaak tegenspreken kom je veel tegen binnen de verslavingszorg bijvoorbeeld. Ik noemde zelf maar even een voorbeeld.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef Chia het volgende:
Nog veel kortzichtiger om mensen woorden in de mond te leggen. Verslaving?
Oké zeer.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf vaak tegenspreken kom je veel tegen binnen de verslavingszorg bijvoorbeeld. Ik noemde zelf maar even een voorbeeld.
Je doet het gewoon expres.quote:
Aangenaam verrast dat je me interessant vindt. Ik dacht dat je me maar een vervelende klier vond.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen wie je bent ipv beetje interessant lopen doen.
Dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Aangenaam verrast dat je me interessant vindt.
Dan zal ik je wel verkeerd begrepen hebben maat.quote:
Verbaal neem ik aanquote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Makrelis het volgende:
Iemand vechten? Om half 8 morgr0n-og zijn er twee aan de beurt. Ik verheug me nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |