Blijkbaar had je niet verder gelezen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het is Braddie is kut, Braddie is een mongool. Maar het draait hier allemaal niet om mij hoor? En als het dat wel doet komt dat door mijzelfGeld niet alleen voor Isax hoor, maar voor een aantal anderen net zo hard.
Was het djmo?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen interesse
ik wens haar verder het beste in haar leven
Ik ben Dik, dom en aandachtsgeil. Maar je voegt me wel toe op Snapchatquote:Op zondag 14 februari 2021 20:57 schreef isax het volgende:
[..]
Blijkbaar had je niet verder gelezen.
Daarnaast is Braddie geen mongool, Braddie is alleen dik, dom en aandachtsgeil.
[..]
Was het djmo?
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Af en toe wel lekker hoor. Vooral buitenlanders. Hoop gezeur, maar op het moment is het heerlijk.
wtfquote:Op zondag 14 februari 2021 21:03 schreef Makrelis het volgende:
Vooral Afrikaen. Daarna wel handen wassen natuurlijk.
Die Snapchat riep je om tijdens een livestream hè? Wat was de bedoeling dan? Dat mensen je geen aandacht gaven?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik ben Dik, dom en aandachtsgeil. Maar je voegt me wel toe op Snapchat___! Maar het probleem ligt echt bij mij hoooorrrrr.
Zo'n pikzwarte op z'n bek slaan dat 'ie gaat liggen is wel fraai. Een grote blanke misschien leuker. Het is om het even.quote:
Ja en? Als jij ziet dat iemand 'Braddie is dik' zegt draai je helemaal door en MOET je daar wat van zeggen ipv het gewoon te negeren?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De aanwijzing waarom ik dat doe zit in het dikgedrukte gedeelte van jouw zin.
huhquote:Op zondag 14 februari 2021 20:57 schreef isax het volgende:
[..]
Blijkbaar had je niet verder gelezen.
Daarnaast is Braddie geen mongool, Braddie is alleen dik, dom en aandachtsgeil.
[..]
Was het djmo?
Misschien om het bloed van zijn handen te wassenquote:
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Af en toe wel lekker hoor. Vooral buitenlanders. Hoop gezeur, maar op het moment is het heerlijk.
Hoe kan het toch dat mensen steeds mijn persoonlijke gegevens te weten komen en het tegen mij gebruiken?!?!??!!!!!!quote:Op zondag 14 februari 2021 21:10 schreef isax het volgende:
[..]
Die Snapchat riep je om tijdens een livestream hè? Wat was de bedoeling dan? Dat mensen je geen aandacht gaven?
Gras is groenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja en? Als jij ziet dat iemand 'Braddie is dik' zegt draai je helemaal door en MOET je daar wat van zeggen ipv het gewoon te negeren?
ken ik nietquote:Op zondag 14 februari 2021 21:13 schreef isax het volgende:
[..]
Het ultieme trein meisje.
Maar super jammer dat er niet te neuken viel.
Geen interesse? Watskebeurt, Dima?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen interesse
ik wens haar verder het beste in haar leven
Net als die kansarme Thaise meisjes die je misbruikt zeker.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:05 schreef Makrelis het volgende:
Een bepaalde verhouding heb ik met die mensen.
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat zijn handen enorm gaan stinken hoor, waarom zou je dat anders zo expliciet vermelden. ;squote:Op zondag 14 februari 2021 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien om het bloed van zijn handen te wassen
[..]
[..]
Wats je snap?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik ben Dik, dom en aandachtsgeil. Maar je voegt me wel toe op Snapchat___! Maar het probleem ligt echt bij mij hoooorrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |