En hoe voelt dat als zo'n pikzwarte jou tegen de vlakte werkt? Kan mij niet voorstellen dat jij als ecto regelmatig een gevecht wint.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zo'n pikzwarte op z'n bek slaan dat 'ie gaat liggen is wel fraai. Een grote blanke misschien leuker. Het is om het even.
Nee, ik heb inderdaad mijn Snap een keer geroepen tijdens een stream, maar vind het hypocriet dat er gezegd word dat ik altijd om aandacht kom zeuren, maar dat de mensen die het het hardst roepen mij ook toevoegen op Snapchat, volgen op Insta en whatnot..quote:Op zondag 14 februari 2021 21:13 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat mensen steeds mijn persoonlijke gegevens te weten komen en het tegen mij gebruiken?!?!??!!!!!!![]()
- Was getekend, Braddie.
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat zijn handen enorm gaan stinken hoor, waarom zou je dat anders zo expliciet vermelden. ;s
Dat zijn juist de mensen die het meest van je gedrag meekrijgen thoquote:Op zondag 14 februari 2021 21:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Oh
[..]
Nee, ik heb inderdaad mijn Snap een keer geroepen tijdens een stream, maar vind het hypocriet dat er gezegd word dat ik altijd om aandacht kom zeuren, maar dat de mensen die het het hardst roepen mij ook toevoegen op Snapchat, volgen op Insta en whatnot..
nee maar ik wil angel investor wordenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:22 schreef Makrelis het volgende:
Hey Dima. Wel 'ns een carriërre overwogen als eunuch?
Daarom heb je natuurlijk ook 2 youtubekanalen waar je steeds live op gaat, een discord kanaal, deel je je snapchat, je adres en gooi je inmiddels ook filmpjes op fok in de hoop dat mensen het kijken en gaan delenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Oh
[..]
Nee, ik heb inderdaad mijn Snap een keer geroepen tijdens een stream, maar vind het hypocriet dat er gezegd word dat ik altijd om aandacht kom zeuren, maar dat de mensen die het het hardst roepen mij ook toevoegen op Snapchat, volgen op Insta en whatnot..
2 YouTube kanalen heb ik inderdaad, lopen prima.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:32 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Daarom heb je natuurlijk ook 2 youtubekanalen waar je steeds live op gaat, een discord kanaal, deel je je snapchat, je adres en gooi je inmiddels ook filmpjes op fok in de hoop dat mensen het kijken en gaan delen
Snap je wel waarom mensen jou over het algemeen een aandachtshoer vinden?quote:
Beetje gekke vraag, vind je niet?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef isax het volgende:
[..]
Snap je wel waarom mensen jou over het algemeen een aandachtshoer vinden?
Als je zo gaat doen ga ik niet eens op die vraag in.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef isax het volgende:
[..]
Snap je wel waarom mensen jou over het algemeen een aandachtshoer vinden?
Ik zou het gewoon doen. Als daar je ambities liggen enzo.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Zin om mezelf DansendSoftijsje te noemen en dan verbaasd te zijn dat ik word geassocieerd met dansen en ongezond eten.
Je riep in 2018 al dat je in 2020 cryptomiljonair zou worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee maar ik wil angel investor worden
maar moet eerst nog ff paar goeie klappers maken in crypto
Bij de geboortequote:Op zondag 14 februari 2021 22:14 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je riep in 2018 al dat je in 2020 cryptomiljonair zou worden.
Waar ging het mis?
Het was vooral zweten als je met Bubba de cel moest delen, zeker.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:26 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb er voor in de bak gwezeten vrint. Ik kan niet altijd winnen.
Ach we leven/leefden in een vrij land... vrij om te slagen en te falen.quote:
Mooi gezegd welquote:Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ach we leven/leefden in een vrij land... vrij om te slagen en te falen.
Dima laat telkens zien hoe hij slaagt in het falen.
Laat mij je een hint geven: zonder YouTube kanaal vond men het zelfde.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen ga ik niet eens op die vraag in.
Isax.
iets met een griepje manquote:Op zondag 14 februari 2021 22:14 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je riep in 2018 al dat je in 2020 cryptomiljonair zou worden.
Waar ging het mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |