wat zie je groeien dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf?? Zie ik dingen groeien?![]()
Matje ziet ook een weekendje voorbij gaan... Fuck maffe Jillie
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet.quote:
afbeelding/gifje van MIke en 5th heefgt het over Jill en Matt...quote:
Ik had van te voren ook wel verwacht dat ze er langer in zou blijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mama Cougar Daniii laten lopen was de grootste misser van BB
dan waren de heftige scheldwoorden je echt om de oren gevlogenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had van te voren ook wel verwacht dat ze er langer in zou blijven.
Overigens had ik Ziko vs. Jerrel ook nog wel interessant gevonden
binnen waren net alle opmerking ook sexueel getint.. zal daar in de lucht zitten.. heeft weinig met leeftijd te makenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben maar weer naar binnen gegaan.
Naomi heeft zich nu ook al bij de sexclub aangesloten.
Stelletje pubers.
Maar Pat is leukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
Zie ik het goed dat Jerell bezig is een tweede Patrick te worden. Hard binnenkomen en na een paar dagen al weer helemaal inkakken. Of spaart hij zich tot na de nominaties?
Patje maakte eigenlijk maar 1 opmerking en werd daarna met de kont aangekekn door Natte en Els..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
Zie ik het goed dat Jerell bezig is een tweede Patrick te worden. Hard binnenkomen en na een paar dagen al weer helemaal inkakken. Of spaart hij zich tot na de nominaties?
dacht eerst dat het capuchon of jockari weer was met een zinloze poll, is het onze eigen bennyquote:
±44 dagen zonder seks.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
binnen waren net alle opmerking ook sexueel getint.. zal daar in de lucht zitten.. heeft weinig met leeftijd te maken
precies dat.. soms wordt er gedaan of alleen het 'jill groepje dit soort dingen doet'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Jowi trok zich wel eens af in het toilet. Liese heeft de dekens ook al een paar keer laten bewegen, was uit eerdere gesprekken op de maken. Van de rest weet ik niet wat ze doen.
Sommigen breekt dat op
goed om te wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou me daar gewoon lichtjes aftrekken onder de lakens.
Zou me niet uitmaken
En de rest met Mannetje/Vrouwtje Thuis heb je gaan zak aan A-sexuele tijduitzittersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Jowi trok zich wel eens af in het toilet. Liese heeft de dekens ook al een paar keer laten bewegen, was uit eerdere gesprekken op de maken. Van de rest weet ik niet wat ze doen.
Sommigen breekt dat op
Spinaziequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef spapaars het volgende:
Staat Michel daar boerenkool met zalm op te bakken?
Kan me laatste keer ook nog wel herinneren .. Valentijnsdag 2004quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Sommigen breekt dat op
lichtjes aftrekken=lafjes spuitenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou me daar gewoon lichtjes aftrekken onder de lakens.
Zou me niet uitmaken
Ik denk dat hij weg wilde.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij had gewoon meer gas moeten geven..
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kan me laatste keer ook nog wel herinneren .. Valentijnsdag 2004
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick heeft in de dagboekkamer te horen gekregen wat zijn prijs is:
Hij mag 10 nummers noemen die vanavond worden gedraaid. Hij doet dit in overleg met de rest van de bewoners.
Vanavond is er dus feest in huis.
Denk ff de nominaties afwachten.....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
whoep whoepquote:
Afschuwelijke bagger muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:01 schreef aswesleep het volgende:
Ronny Retro is ondertussen trouwens door gestegen naar plaats 45 in de Vlaamse Ultratop 50 (tm).
Dat is wel nicequote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:01 schreef aswesleep het volgende:
Ronny Retro is ondertussen trouwens door gestegen naar plaats 45 in de Vlaamse Ultratop 50 (tm).
En hij is meegenomen op de albums "Apres ski hits 2021" en "Carnaval 2021 compilatie"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:01 schreef aswesleep het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke sukkels stemmen op die Dooie Reneejj??
Stelt natuurlijk helemaal niets voor, wist zelfs niet dat er 50 Vlaamse singles zijn, maar wel leuk ja.quote:
Jerrel is gewoon kak. Dus zie niet in wat de bedoeling is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
leven brengen in de gezapige boel die het was geworden, maar daar kunnen we weer niet tegen. lekker naar saaie boel kijken, dat is wat we willenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jerrel is gewoon kak. Dus zie niet in wat de bedoeling is.
vriendinnen van hem zweren erbij. lekker hoor, zwerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef greysbones het volgende:
en zelfs de tandenborstel wordt sexueel
Speciale opzet stukjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef greysbones het volgende:
en zelfs de tandenborstel wordt sexueel
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vriendinnen van hem zweren erbij. lekker hoor, zweren
en de volgende ochtend gewoon je tandenborstel opzetstukje er weer opquote:
Ik had ergens gelezen dat het mogelijk te maken heeft met de coronacrisis. Sponsoren die zich terugtrokken. Onzekerheid over wanneer en/of ze nog wel zouden starten. Zou wel e.e.a. verklaren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Die vreselijke gemiste kans.. de streamers af te serveren met 2 waardeloze Videoland streams en 1 nog waardelozere GoPlay stream.... Alle ballen op de sukkelige TV uitzendingen
Hoeveel meer had het kunnen opleveren met 4 ( Utopia ) streams
BB1 had ook 4 streams! Da's geen Utopia uitvindingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Die vreselijke gemiste kans.. de streamers af te serveren met 2 waardeloze Videoland streams en 1 nog waardelozere GoPlay stream.... Alle ballen op de sukkelige TV uitzendingen
Hoeveel meer had het kunnen opleveren met 4 ( Utopia ) streams
Denk niet over Liesje. Praat te veel over haar noord-afrikaan Soouf.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:19 schreef puzziepie het volgende:
Michel heeft geile dromen gehad, vast over Liesje
Niks mis met flirten . ook niet in een relatie .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:19 schreef Jockari het volgende:
En Liese maar flirten met Michel, maar hij trapt niet in de val. En de Souf zit intussen met een andere in bed, maar weet Liese natuurlijk niet.
Het was een droom he?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk niet over Liesje. Praat te veel over haar noord-afrikaan Soouf.
Dat is inmiddels wel achterhaalt na 1½ maand, intussen is de live stream nog een continue bagger van te lange close-ups van te oninteressante scene's , ze blijven alle ballen op die knullige TV uitzendingen zettenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat het mogelijk te maken heeft met de coronacrisis. Sponsoren die zich terugtrokken. Onzekerheid over wanneer en/of ze nog wel zouden starten. Zou wel e.e.a. verklaren.
Lekker hoor beetje suiker erin, ik doe meestal beetje bruine suiker.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
doet Michel nu extra suiker in die pindasaus???
Ja , dat snap ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
doet Michel nu extra suiker in die pindasaus???
Lieske is een Geil Beest.. de vrijgelaten Vamp , die zit daar niet voor "Verpleegster"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:23 schreef Jockari het volgende:
Liese heeft vandaag WEER niks gedaan in het huis. Verpleegster, maar kan niet voor inwonenden zorgen op huishoudelijk vlak. Mama zal alles voor haar doen waarschijnlijk.
Dat wordt heisa!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:23 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou als huisregel moeten verzinnen dat alleen de vrouwen moeten schoonmaken na het eten en dan kijken wat er gebeurt
in die wijko saus?? daar zit toch al een berg suiker in?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lekker hoor beetje suiker erin, ik doe meestal beetje bruine suiker.
gewoon een paar schoomakers erin zetten met eigen slaapkamer en die verder hun mond moeten houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:24 schreef Jockari het volgende:
Werkersin huis: Michel op kop, gevolgd door Nick, en dan de jeugd die zich alles laat welbevallen.
Teveel over gepraat gisteravond.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:19 schreef puzziepie het volgende:
Michel heeft geile dromen gehad, vast over Liesje
Nick kookt alleen verder ook 0,0quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:24 schreef Jockari het volgende:
Werkersin huis: Michel op kop, gevolgd door Nick, en dan de jeugd die zich alles laat welbevallen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Teveel over gepraat gisteravond.
Dan ga je in die mindset slapen.
Oh ik zag de stream niet, ik dacht dat hij de saus zelf maakte. Nee geen suiker in de wijcko.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
in die wijko saus?? daar zit toch al een berg suiker in?
Ik vond die 5de altijd leuk voor hoelang het duurde.....alles kunnen overzien en dan kiezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:23 schreef suzi1 het volgende:
blij dat het geen 4 streams zijn. echt supersaai is het.
nee gewoon zon grote bak wijcko waar je dan nog water bij moet doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh ik zag de stream niet, ik dacht dat hij de saus zelf maakte. Nee geen suiker in de wijcko.
Daar doe ik hoogstens wat zoete chilisaus doorheen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gewoon zon grote bak wijcko waar je dan nog water bij moet doen
Oh ok, wijcko is van de winkelsauzen wel de beste vind ik, maar ik maak het altijd zelf, toch het lekkerste!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gewoon zon grote bak wijcko waar je dan nog water bij moet doen
voor mij de lekkerste,, tenzij ik bij iemand ben die het goed zelf kan makenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh ok, wijcko is van de winkelsauzen wel de beste vind ik, maar ik maak het altijd zelf, toch het lekkerste!
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Als Tarrel geluid maakt, liegt hij.. Of ben ik de enige die dat ziet?
Oh ga eens opletten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze laten die frettekop nooit lang genoeg in beeld om zijn trollegedrag is laten zien , typisch een Regie stunjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Of hij dan zit te liegen...vraag me nu af is het daarom dat Zoey ook af en toe die kreten uitslaat.quote:
Zodra zijn mond opengaat komen er leugens uitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of hij dan zit te liegen...vraag me nu af is het daarom dat Zoey ook af en toe die kreten uitslaat.
Oh, wacht. Want die hottub heeft zich vanzelf schoon gemaakt?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick kookt alleen verder ook 0,0
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zodra zijn mond opengaat komen er leugens uit
Nou Ik vond in de uitzending het al wel knap dat ze lieten zien dat hij zei dat als hij iets niet kon vinden, dat het door iemand anders weggelegd was, want hij legt het altijd zichtbaar weg.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze laten die frettekop nooit lang genoeg in beeld om zijn trollegedrag is laten zien , typisch een Regie stunje
Volgens mij is Souf een Belg.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk niet over Liesje. Praat te veel over haar noord-afrikaan Soouf.
Ja, en dat hij eigenlijk voorlopig nog niet wou zeggen...want binnen wist hij het al.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou Ik vond in de uitzending het al wel knap dat ze lieten zien dat hij zei dat als hij iets niet kon vinden, dat het door iemand anders weggelegd was, want hij legt het altijd zichtbaar weg.
En toen Matt hem er op aansprak dat hij het gevonden had hij naar binnen kwam en zei dat hij had gezegd dat hij het vast ergens neer had gelegd wat hij was vergeten.
Ze hebben hem dus echt wel als harde leugenaar weggezet.
Zo als ik al zei, ze gooien alle ballen op de TV , de streamer kan de kruimels krijgenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou Ik vond in de uitzending het al wel knap dat ze lieten zien dat hij zei dat als hij iets niet kon vinden, dat het door iemand anders weggelegd was, want hij legt het altijd zichtbaar weg.
En toen Matt hem er op aansprak dat hij het gevonden had hij naar binnen kwam en zei dat hij had gezegd dat hij het vast ergens neer had gelegd wat hij was vergeten.
Dat is hij ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja exact, hij had het gevoeld in zijn binnenzak en zei vervolgens nog buiten te gaan zoeken.... Flikker op, Matt zag meteen dat hij het vast had buiten...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dat hij eigenlijk voorlopig nog niet wou zeggen...want binnen wist hij het al.
En dat hij wel degelijk zonder namen te noemen iemand ik weet niet wat aan kon doen.
Sjah, de 5 Dooie Dagen zijn weer begonnen.. en nog 6 weken te gaan, hoe vol te houden het is vreselijkquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zei toch ook dat als hij geluid maakt hij liegt...
Ah, heb het nu pas door.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zei toch ook dat als hij geluid maakt hij liegt...
Jullie maken een grap toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dat hij eigenlijk voorlopig nog niet wou zeggen...want binnen wist hij het al.
En dat hij wel degelijk zonder namen te noemen iemand ik weet niet wat aan kon doen.
Uhh hoezo?quote:
Heb lekker alle filmpjes van de landen waar Michel geweest is bekeken....Dit is geloof ik waar hij verder mee wil....toch een beetje BB en weg dromen naar de vakantie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, de 5 Dooie Dagen zijn weer begonnen.. en nog 6 weken te gaan, hoe vol te houden het is vreselijk
De tijd uitzitten dus, samen met de tijduizitters in BB .. wat je maar wiltquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb lekker alle filmpjes van de landen waar Michel geweest is bekeken....Dit is geloof ik waar hij verder mee wil....toch een beetje BB en weg dromen naar de vakantie.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Waaarom kijk ik naar Matt die naar een plafond staart
Regie heeft pauze, en dienstwisselquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Omdat Matt zich vandaag een beetje anders gedraagd. Hij heeft Jill en Thomas al een paar keer verlaten om met anderen te praten. Nu houd hij zich ook wat afzijdig door op bed te gaan liggen. Dat kennen we niet van Matt. Matt is een beetje stil.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja die hoopte dat Thomas zou vertrekken, dat is mislukt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Omdat Matt zich vandaag een beetje anders gedraagd. Hij heeft Jill en Thomas al een paar keer verlaten om met anderen te praten. Nu houd hij zich ook wat afzijdig door op bed te gaan liggen. Dat kennen we niet van Matt. Matt is een beetje stil.
hij heeft het advies gekregen om ook met anderen te praten , heeft Jill ook gehadquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Omdat Matt zich vandaag een beetje anders gedraagd. Hij heeft Jill en Thomas al een paar keer verlaten om met anderen te praten. Nu houd hij zich ook wat afzijdig door op bed te gaan liggen. Dat kennen we niet van Matt. Matt is een beetje stil.
Dat zijn de sturingen die ik nog wel enigszins kan waarderenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hij heeft het advies gekregen om ook met anderen te praten , heeft Jill ook gehad
Mooi plafond zal wel Plameco zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Is hij wel een beetje laat mee zo vlak voor nominaties en dat hij geen vrijstelling meer heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hij heeft het advies gekregen om ook met anderen te praten , heeft Jill ook gehad
Explain voor de vlamingen. Begrijp het niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Michel vergeet dat je op "armoe" kan staan bij Toepen... Belangrijke regel!!
Ik probeer zijn stream een beetje te ontwijken. Ik word echt kriegel van m.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
Mike zeiken over hoe hij een 'verkering' heeft uitgemaakt
Bah vies ventje
Als er een rondje gespeeld is, worden de punten van iedereen opgeschreven. Na een aantal rondjes kan het zijn dat iemand op 1 punt na af is. Dit wordt armoede (of "pelt" of "op de tocht staan") genoemd (1 punt erbij en hij is af/dood). Armoede telt als een klop; er wordt dus sowieso voor één punt extra gespeeld. De overige spelers die geen armoede hebben, mogen na het delen hun kaarten bekijken en zeggen of ze al dan niet meegaan ("het pelt zien"). Zijn er twee of meer armoedes en passen alle overige spelers, dan moeten de armoedespelers tegen elkaar spelen. Dan vallen dus alle armoedespelers behalve 1 af. Is er 1 armoedespeler en de rest kijkt niet, dan wint de armoedespeler het rondje en krijgen de andere spelers gewoon een punt. Zeggen of je met armoede meegaat, moet voor de eerste kaart opgegooid wordt op volgorde van spelers met de klok mee, beginnend vanaf degene met armoede, niet vanaf degene naast de deler. De speler met (de langste) armoede komt altijd uit. Indien dit gelijk is komt de de eerste armoedespeler na de deler uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Explain voor de vlamingen. Begrijp het niet.
Ik denk dat dat ook belangrijk is dat mensen zich niet op één persoon gaan storten maar ook met anderen contact proberen te maken. Bij Jill was dat ook omdat ze alleen maar met Thomas optrok. Ik kan dit ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat zijn de sturingen die ik nog wel enigszins kan waarderen
Volgens mij kreeg hij het al eerder. Hij had het er een paar dagen geleden ook al over dat hij ook wat met anderen op wilde trekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is hij wel een beetje laat mee zo vlak voor nominaties en dat hij geen vrijstelling meer heeft.
Het gaat vanaf het begin meer van haar uit dan van hem hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:00 schreef Whuzz het volgende:
Is Matt eindelijk bij Jill weg... Gaat Jill bij Matt zitten
Pfffff. Lijkt wel "weerwolven". Kan ik mijn tijd niet in steken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als er een rondje gespeeld is, worden de punten van iedereen opgeschreven. Na een aantal rondjes kan het zijn dat iemand op 1 punt na af is. Dit wordt armoede (of "pelt" of "op de tocht staan") genoemd (1 punt erbij en hij is af/dood). Armoede telt als een klop; er wordt dus sowieso voor één punt extra gespeeld. De overige spelers die geen armoede hebben, mogen na het delen hun kaarten bekijken en zeggen of ze al dan niet meegaan ("het pelt zien"). Zijn er twee of meer armoedes en passen alle overige spelers, dan moeten de armoedespelers tegen elkaar spelen. Dan vallen dus alle armoedespelers behalve 1 af. Is er 1 armoedespeler en de rest kijkt niet, dan wint de armoedespeler het rondje en krijgen de andere spelers gewoon een punt. Zeggen of je met armoede meegaat, moet voor de eerste kaart opgegooid wordt op volgorde van spelers met de klok mee, beginnend vanaf degene met armoede, niet vanaf degene naast de deler. De speler met (de langste) armoede komt altijd uit. Indien dit gelijk is komt de de eerste armoedespeler na de deler uit.
pot pinkakaas, sambal, ketjap, sojasaus, knoflook en melkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh ok, wijcko is van de winkelsauzen wel de beste vind ik, maar ik maak het altijd zelf, toch het lekkerste!
Ik ook brrr creepquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik probeer zijn stream een beetje te ontwijken. Ik word echt kriegel van m.
Mediteren = zichzelf irriterenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:02 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel gaat mediteren. Of bedoelt hij irriteren?
Als je in vlaanderen rond loopt , weet je waar het hier om gaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Fake news: https://www.shownieuws.nl(...)zwart-na-online-haat
Dus daarna moet hij de DBK in om over zichzelf te klagenquote:
fake newsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Fake news: https://www.shownieuws.nl(...)zwart-na-online-haat
En dan piepen dat er weer 2 groepen zijn. Wie doet dat nu?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat, het filmpje snap ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je in vlaanderen rond loopt , weet je waar het hier om gaat.
Jill wil even keihard tegen de muur worden aangegooidquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:05 schreef Jockari het volgende:
Is er nu niemand bij BB die ingrijpt bij Jill. Minimum leeftijdsgrens is waarschijnlijk 18, maar mentale leeftijdsgrens ligt bij Jill een aantal jaar lager.
Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:02 schreef danilel het volgende:
[..]
pot pinkakaas, sambal, ketjap, sojasaus, knoflook en melk
waarom moeten ze "ingrijpen", wat heeft ze gedaan ? ik was ff weg..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:05 schreef Jockari het volgende:
Is er nu niemand bij BB die ingrijpt bij Jill. Minimum leeftijdsgrens is waarschijnlijk 18, maar mentale leeftijdsgrens ligt bij Jill een aantal jaar lager.
Jill zat eerder apart, vooral met thomasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En dan piepen dat er weer 2 groepen zijn. Wie doet dat nu?
Vanaf het moment waarop de nieuwe kwamen is Jill met ze apart gaan zitten en heeft zo zelf 2 groepen gecreëerd.
dat is erwten mishandelingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom wordt er geen erwtensoep gemaakt
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill zat eerder apart, vooral met thomas
Ik vind het alleen maar goed dat ze dat soort advies geven .
Dat deed hij al door dingen te zeggen over wat er in de media over haar en Thomas werd gegrapt ,en dan niet zeggen watquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en matt probeert mysterieus te doen
Oh Jill bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar van de week zat ze weer te piepen over 2 groepen en heeft niet door dat ze dat zelf heeft veroorzaakt.
"Matt, ben je verliefd op Jill?"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt wil niet vertellen wat ie besproken heeft in de DBK, waren maar 3 vragen zei hij. Jill probeert het eruit te trekken.
Afgaande op dat Jill over Matt is gevraagd, is de kans best groot dat Matt over Jill is gevraagd.
heeft ze knap gedaan danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar van de week zat ze weer te piepen over 2 groepen en heeft niet door dat ze dat zelf heeft veroorzaakt.
Ze blijft in haar zielige slachtofferrol om verder te komen. Het ligt nooit aan haar. En als ze een beetje het vermoeden krijgt dat de bewoners vergeten dat ze het jonge lieve meisje is herinnert ze iedereen er weer aan. Met oh ik wilde het niet maar kon niet anders. Jullie zullen me het wel kwalijk nemen maar echt......ik kon het niet of durfde het niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En dan piepen dat er weer 2 groepen zijn. Wie doet dat nu?
Vanaf het moment waarop de nieuwe kwamen is Jill met ze apart gaan zitten en heeft zo zelf 2 groepen gecreëerd.
Mensen denken dat ze niet goed is , maar ze weet dondersgoed waar ze mee bezig isquote:
Carnavalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:11 schreef Mickytjuh het volgende:
OK, uit saaiheid ven ik overgestapt op een andere livestream
Dat is gewoon interessanter dan BB op dit moment
Carnaval zal nooit interessanter zijn dan BBquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:11 schreef Mickytjuh het volgende:
OK, uit saaiheid ven ik overgestapt op een andere livestream
Dat is gewoon interessanter dan BB op dit moment
Dringend eens aardrijkskunde les geven aan de bewoners daarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:16 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Thomas, De hoofdstad van Aruba : Bonaire
Naomi, De hoofdstad van Tsjechie : Kopenhagen
Ik vind carnaval wel zo vreselijk treurigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:16 schreef suzi1 het volgende:
hier kwam iemand in een mooie glitterende burka voorbij
volgens mij kijk jij heel geen streamsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Carnaval zal nooit interessanter zijn dan BB
de muziek is niks, het verkleden vond ik altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind carnaval wel zo vreselijk treurig
Dan is Elfia wellicht meer jouw ding. Ook verkleed, geen hoempapa muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de muziek is niks, het verkleden vond ik altijd wel leuk.
Verkleden deed ik sowieso graag , maar carnaval is vreselijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de muziek is niks, het verkleden vond ik altijd wel leuk.
dat vind ik indd heel mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is Elfia wellicht meer jouw ding. Ook verkleed, geen hoempapa muziek
Nou ja, Carnaval is eigenlijk ook een themafeest... Thema is alleen wel carnavalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:21 schreef suzi1 het volgende:
themafeesten, ook altijd leuk gevonden.
Ik ben mijn eigen themaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:21 schreef suzi1 het volgende:
themafeesten, ook altijd leuk gevonden.
Klopt als de 100 dagen om zijn, of weet jij weer meer dan onsquote:
Hobbitfittiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:26 schreef puzziepie het volgende:
Mike heeft het niet zo op Matt volgens Matt
Ja, klinkt als een publiciteitsstunt...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:26 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Alleen tijdelijk en alleen van (a)socialemedia.
Matt is nooit goed te horen net als de Belgen en Brabanders in het huis , gisteren met de uitzending hadden ze al een excuus voor het ontbreken van de ondertitelingquote:
Niveau Snollebollekes en Rinusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:27 schreef Rhosyn het volgende:
Vanavond muziek. 10 nummers die Nick leuk vind. Zal wel voornamelijk Andre Hazes en andere zeur of slijm Nederlandstalig zijn.![]()
10 nummers, de horror
van?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:31 schreef magnaal het volgende:
Heeft Matt een opdracht gekregen van BB?
de nummers die ik hem hoorde opnoemen, klonk heel anders dan jou omschrijvingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:27 schreef Rhosyn het volgende:
Vanavond muziek. 10 nummers die Nick leuk vind. Zal wel voornamelijk Andre Hazes en andere zeur of slijm Nederlandstalig zijn.![]()
10 nummers, de horror
Advies van BB om ook wat met anderen te contactenquote:
Hardstyle is ook lelijke muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:36 schreef suzi1 het volgende:
oa michel hield niet van hard style, dus dat zal het niet worden wat keus van nick betreft denk ik
Klein plusje voor Michelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:36 schreef suzi1 het volgende:
oa michel hield niet van hard style, dus dat zal het niet worden wat keus van nick betreft denk ik
Michel's wil is wetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:36 schreef suzi1 het volgende:
Met de meesten daarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
met wie zouden jullie daar in de clinch komen te liggen?
ik met michel en julie dus
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:35 schreef mario390 het volgende:
hoezo is liese allein?
[ afbeelding ]
ik zou geen ruzie met Michel hebben want als hij begint te domineren loop ik gewoon weg, die rattekop hoeft mij zoiets niet bij mij te proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
Ik ook, zeker met Julie. En met Matt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
juist leuk om op de bank te gaan staan om over hem heen te komenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zou geen ruzie met Michel hebben want als hij begint te domineren loop ik gewoon weg, die rattekop hoeft mij zoiets niet bij mij te proberen
is heel vermoeiend hoor, bevestiging vragen. moet je af zien te lerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb best (helaas) veel karakter overeenkomsten met Jill. Het kindse gedrag heb ik niet. Maar ik zoek ook overal bevestiging.....
was nu en spel? opdracht?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb best (helaas) veel karakter overeenkomsten met Jill. Het kindse gedrag heb ik niet. Maar ik zoek ook overal bevestiging.....
Nix, Julie zit daar niet voor spelletjes , maar voor Lekker Wijf uit te hangen... werken ? tsss het ideequote:
Jill doet onnozel ,quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk dan niet ?!! Hoe makkelijk kan het zijn?quote:
hij is niet lui, maar echt energiek is ie ook niet als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef puzziepie het volgende:
Matt:'Je weet toch ook wel hoeveel energie ik heb?
[ afbeelding ]
Matt is lui volgens Jill
wat denk jij, dat ik daar heel de tijd naar zit te kijken? ik keek even en keek snel weer naar hier...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Kijk dan niet ?!! Hoe makkelijk kan het zijn?
Ik heb, op het gesprek van Jerrel en Michel na, hele dag al de streams af staan.
Maar ook liggend in bed, met allerlei jongens, voor dekking in een spel?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
het ging niet om wat ik vind ,maar wat Jill zeiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij is niet lui, maar echt energiek is ie ook niet als je begrijpt wat ik bedoel
ik vind hij doet z'n taken daar wel goed en alles, maar er komt weinig leuks uit hem, voegt niet veel toe voor de lol of drama of sensatie
En Jerrel?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet eigenlijk nog niet of bondje Jill-Thomas-Mike-Matt-Zoey gaat werken.
om te overleven zal het wel moeten, want anders liggen ze er een voor een uit na jerrelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Volgens Jill is iemand (een ze) de baas
Zonde.. je kent het oude COS spreekwoord? Wie Niet Kijkt Kan Geen Commentaar Leveren ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Kijk dan niet ?!! Hoe makkelijk kan het zijn?
Ik heb, op het gesprek van Jerrel en Michel na, de hele dag al de streams af staan.
thomas speelt apart en gebruikt daar mensen voorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese? Maar die zie je haast niet meer, is opgegaan in het meubilair.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Volgens Jill is iemand (een ze) de baas
Jill is onzeker over Mike, sprak ze net uit tegen Matt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
maar geen antwortquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zitten er letterlijk 4 minuten en 11 reacties tussen je vraag en herhaling van je vraag
Julie zei PB netquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:48 schreef Yolk het volgende:
[..]
Liese? Maar die zie je haast niet meer, is opgegaan in het meubilair.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jill is onzeker over Mike, sprak ze net uit tegen Matt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |