wat zie je groeien dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf?? Zie ik dingen groeien?![]()
Matje ziet ook een weekendje voorbij gaan... Fuck maffe Jillie
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet.quote:
afbeelding/gifje van MIke en 5th heefgt het over Jill en Matt...quote:
Ik had van te voren ook wel verwacht dat ze er langer in zou blijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mama Cougar Daniii laten lopen was de grootste misser van BB
dan waren de heftige scheldwoorden je echt om de oren gevlogenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had van te voren ook wel verwacht dat ze er langer in zou blijven.
Overigens had ik Ziko vs. Jerrel ook nog wel interessant gevonden
binnen waren net alle opmerking ook sexueel getint.. zal daar in de lucht zitten.. heeft weinig met leeftijd te makenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben maar weer naar binnen gegaan.
Naomi heeft zich nu ook al bij de sexclub aangesloten.
Stelletje pubers.
Maar Pat is leukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
Zie ik het goed dat Jerell bezig is een tweede Patrick te worden. Hard binnenkomen en na een paar dagen al weer helemaal inkakken. Of spaart hij zich tot na de nominaties?
Patje maakte eigenlijk maar 1 opmerking en werd daarna met de kont aangekekn door Natte en Els..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
Zie ik het goed dat Jerell bezig is een tweede Patrick te worden. Hard binnenkomen en na een paar dagen al weer helemaal inkakken. Of spaart hij zich tot na de nominaties?
dacht eerst dat het capuchon of jockari weer was met een zinloze poll, is het onze eigen bennyquote:
±44 dagen zonder seks.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
binnen waren net alle opmerking ook sexueel getint.. zal daar in de lucht zitten.. heeft weinig met leeftijd te maken
precies dat.. soms wordt er gedaan of alleen het 'jill groepje dit soort dingen doet'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Jowi trok zich wel eens af in het toilet. Liese heeft de dekens ook al een paar keer laten bewegen, was uit eerdere gesprekken op de maken. Van de rest weet ik niet wat ze doen.
Sommigen breekt dat op
goed om te wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou me daar gewoon lichtjes aftrekken onder de lakens.
Zou me niet uitmaken
En de rest met Mannetje/Vrouwtje Thuis heb je gaan zak aan A-sexuele tijduitzittersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Jowi trok zich wel eens af in het toilet. Liese heeft de dekens ook al een paar keer laten bewegen, was uit eerdere gesprekken op de maken. Van de rest weet ik niet wat ze doen.
Sommigen breekt dat op
Spinaziequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef spapaars het volgende:
Staat Michel daar boerenkool met zalm op te bakken?
Kan me laatste keer ook nog wel herinneren .. Valentijnsdag 2004quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Sommigen breekt dat op
lichtjes aftrekken=lafjes spuitenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou me daar gewoon lichtjes aftrekken onder de lakens.
Zou me niet uitmaken
Ik denk dat hij weg wilde.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij had gewoon meer gas moeten geven..
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kan me laatste keer ook nog wel herinneren .. Valentijnsdag 2004
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick heeft in de dagboekkamer te horen gekregen wat zijn prijs is:
Hij mag 10 nummers noemen die vanavond worden gedraaid. Hij doet dit in overleg met de rest van de bewoners.
Vanavond is er dus feest in huis.
Denk ff de nominaties afwachten.....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
whoep whoepquote:
Afschuwelijke bagger muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:01 schreef aswesleep het volgende:
Ronny Retro is ondertussen trouwens door gestegen naar plaats 45 in de Vlaamse Ultratop 50 (tm).
Dat is wel nicequote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:01 schreef aswesleep het volgende:
Ronny Retro is ondertussen trouwens door gestegen naar plaats 45 in de Vlaamse Ultratop 50 (tm).
En hij is meegenomen op de albums "Apres ski hits 2021" en "Carnaval 2021 compilatie"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:01 schreef aswesleep het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke sukkels stemmen op die Dooie Reneejj??
Stelt natuurlijk helemaal niets voor, wist zelfs niet dat er 50 Vlaamse singles zijn, maar wel leuk ja.quote:
Jerrel is gewoon kak. Dus zie niet in wat de bedoeling is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
leven brengen in de gezapige boel die het was geworden, maar daar kunnen we weer niet tegen. lekker naar saaie boel kijken, dat is wat we willenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jerrel is gewoon kak. Dus zie niet in wat de bedoeling is.
vriendinnen van hem zweren erbij. lekker hoor, zwerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef greysbones het volgende:
en zelfs de tandenborstel wordt sexueel
Speciale opzet stukjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef greysbones het volgende:
en zelfs de tandenborstel wordt sexueel
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vriendinnen van hem zweren erbij. lekker hoor, zweren
en de volgende ochtend gewoon je tandenborstel opzetstukje er weer opquote:
Ik had ergens gelezen dat het mogelijk te maken heeft met de coronacrisis. Sponsoren die zich terugtrokken. Onzekerheid over wanneer en/of ze nog wel zouden starten. Zou wel e.e.a. verklaren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Die vreselijke gemiste kans.. de streamers af te serveren met 2 waardeloze Videoland streams en 1 nog waardelozere GoPlay stream.... Alle ballen op de sukkelige TV uitzendingen
Hoeveel meer had het kunnen opleveren met 4 ( Utopia ) streams
BB1 had ook 4 streams! Da's geen Utopia uitvindingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Die vreselijke gemiste kans.. de streamers af te serveren met 2 waardeloze Videoland streams en 1 nog waardelozere GoPlay stream.... Alle ballen op de sukkelige TV uitzendingen
Hoeveel meer had het kunnen opleveren met 4 ( Utopia ) streams
Denk niet over Liesje. Praat te veel over haar noord-afrikaan Soouf.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:19 schreef puzziepie het volgende:
Michel heeft geile dromen gehad, vast over Liesje
Niks mis met flirten . ook niet in een relatie .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:19 schreef Jockari het volgende:
En Liese maar flirten met Michel, maar hij trapt niet in de val. En de Souf zit intussen met een andere in bed, maar weet Liese natuurlijk niet.
Het was een droom he?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk niet over Liesje. Praat te veel over haar noord-afrikaan Soouf.
Dat is inmiddels wel achterhaalt na 1½ maand, intussen is de live stream nog een continue bagger van te lange close-ups van te oninteressante scene's , ze blijven alle ballen op die knullige TV uitzendingen zettenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat het mogelijk te maken heeft met de coronacrisis. Sponsoren die zich terugtrokken. Onzekerheid over wanneer en/of ze nog wel zouden starten. Zou wel e.e.a. verklaren.
Lekker hoor beetje suiker erin, ik doe meestal beetje bruine suiker.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
doet Michel nu extra suiker in die pindasaus???
Ja , dat snap ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
doet Michel nu extra suiker in die pindasaus???
Lieske is een Geil Beest.. de vrijgelaten Vamp , die zit daar niet voor "Verpleegster"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:23 schreef Jockari het volgende:
Liese heeft vandaag WEER niks gedaan in het huis. Verpleegster, maar kan niet voor inwonenden zorgen op huishoudelijk vlak. Mama zal alles voor haar doen waarschijnlijk.
Dat wordt heisa!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:23 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou als huisregel moeten verzinnen dat alleen de vrouwen moeten schoonmaken na het eten en dan kijken wat er gebeurt
in die wijko saus?? daar zit toch al een berg suiker in?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lekker hoor beetje suiker erin, ik doe meestal beetje bruine suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |