wat zie je groeien dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf?? Zie ik dingen groeien?![]()
Matje ziet ook een weekendje voorbij gaan... Fuck maffe Jillie
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet.quote:
afbeelding/gifje van MIke en 5th heefgt het over Jill en Matt...quote:
Ik had van te voren ook wel verwacht dat ze er langer in zou blijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mama Cougar Daniii laten lopen was de grootste misser van BB
dan waren de heftige scheldwoorden je echt om de oren gevlogenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had van te voren ook wel verwacht dat ze er langer in zou blijven.
Overigens had ik Ziko vs. Jerrel ook nog wel interessant gevonden
binnen waren net alle opmerking ook sexueel getint.. zal daar in de lucht zitten.. heeft weinig met leeftijd te makenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben maar weer naar binnen gegaan.
Naomi heeft zich nu ook al bij de sexclub aangesloten.
Stelletje pubers.
Maar Pat is leukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
Zie ik het goed dat Jerell bezig is een tweede Patrick te worden. Hard binnenkomen en na een paar dagen al weer helemaal inkakken. Of spaart hij zich tot na de nominaties?
Patje maakte eigenlijk maar 1 opmerking en werd daarna met de kont aangekekn door Natte en Els..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef aswesleep het volgende:
Zie ik het goed dat Jerell bezig is een tweede Patrick te worden. Hard binnenkomen en na een paar dagen al weer helemaal inkakken. Of spaart hij zich tot na de nominaties?
dacht eerst dat het capuchon of jockari weer was met een zinloze poll, is het onze eigen bennyquote:
±44 dagen zonder seks.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
binnen waren net alle opmerking ook sexueel getint.. zal daar in de lucht zitten.. heeft weinig met leeftijd te maken
precies dat.. soms wordt er gedaan of alleen het 'jill groepje dit soort dingen doet'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Jowi trok zich wel eens af in het toilet. Liese heeft de dekens ook al een paar keer laten bewegen, was uit eerdere gesprekken op de maken. Van de rest weet ik niet wat ze doen.
Sommigen breekt dat op
goed om te wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou me daar gewoon lichtjes aftrekken onder de lakens.
Zou me niet uitmaken
En de rest met Mannetje/Vrouwtje Thuis heb je gaan zak aan A-sexuele tijduitzittersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Jowi trok zich wel eens af in het toilet. Liese heeft de dekens ook al een paar keer laten bewegen, was uit eerdere gesprekken op de maken. Van de rest weet ik niet wat ze doen.
Sommigen breekt dat op
Spinaziequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef spapaars het volgende:
Staat Michel daar boerenkool met zalm op te bakken?
Kan me laatste keer ook nog wel herinneren .. Valentijnsdag 2004quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
±44 dagen zonder seks.
Sommigen breekt dat op
lichtjes aftrekken=lafjes spuitenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou me daar gewoon lichtjes aftrekken onder de lakens.
Zou me niet uitmaken
Ik denk dat hij weg wilde.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij had gewoon meer gas moeten geven..
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kan me laatste keer ook nog wel herinneren .. Valentijnsdag 2004
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |