quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:57 schreef wimderon het volgende:
Moeder Kok was op haar 16e al zwanger?
Nee die heeft Koen binnen handbereik, al mag ie er niet opquote:
Da's de scheve schaats van Kjeld toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Joy Beune wordt niet vergeten toch?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:59 schreef wimderon het volgende:
Femke Kok komt ontzettend relaxed over, je ziet op haar gezicht wel de spanning.
Weet je zelf nog wel wat je zegt, Dione.
NEDERLANDSEquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Huh waarom krijgen we het ineens vanaf rit 1 te zien?
Paar jaar geleden was ie echt wel afgeschreven, maar hij heeft een goede doorstart kunnen makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:49 schreef BasEnAad het volgende:
Ik schrijf Ronald Mulder eigenlijk elk jaar af, maar hij staat er elk jaar weer.
Reed net nog de ploegenachtervolging. De Polen waren daar erg sterk terwijl Bosiek al het hele seizoen na 500 meter bekaf is, dus misschien heeft ze zich volledig leeggereden.quote:
*Miesjellequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Michelle de Jong had dit schaatstechnisch beter gedaan.
Je kijkt vertraagt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen wordt er ook geschaatst. Schulting met een kleine misser.
Ik was nog op de vorige paginaquote:
Geen 6 pagina's gebruikenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was nog op de vorige pagina
Ze had zich vooraf al teruggetrokken, maar dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Reed net nog de ploegenachtervolging. De Polen waren daar erg sterk terwijl Bosiek al het hele seizoen na 500 meter bekaf is, dus misschien heeft ze zich volledig leeggereden.
Pagina's gebruiken.quote:
Ging liever buiten een sneeuwpop maken aan insta te zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze had zich vooraf al teruggetrokken, maar dat zal het wel zijn.
Al is het programma niet pas sinds gisteren bekend verder
Wiklund.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me geen goeie Noorse schaatsster heugen in de laatste 20 jaar.
En mensen die Bukkoe noemen zijn af.
Hegequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Njatunquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die komt er wel ja, maar die is pas 12.quote:
Lorentzen. Ah, vrouwen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel de beste ja, maar ja. Oprecht geen idee wat de laatste Noorse is die echt goed was. Alsof ze het daar alleen bij de mannen serieus nemen.quote:
Te jong voor jou?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die komt er wel ja, maar die is pas 12.
Edel-therese hoiseth?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat dat de laatste echt goede was, ja. Dan spreken we over het pre-klapschaats tijdperk. Best treurig voor 'schaatsland' Noorwegen.quote:
Stien Vandenaanelkaargeschrevenachternaamquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:09 schreef TheVulture het volgende:
Een Noorse met de naam Samsonsen die tegen een Belgische rijdt
Haugli is wel een tijdje aardige veldvulling geweest op de lange afstanden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog niet goed genoeg voor de wereldtop dus carrière van z'n oom in de luwte lonkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie trouwens dat de zoon van Wennemars ook al gewoon 18 is en aardig kan schaatsen... damn ik word oud
Mocht al wel aanschuiven bij Humbertoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog niet goed genoeg voor de wereldtop dus carrière van z'n oom in de luwte lonkt.
Erger dan zoontje Lammers bij Op1 zal het niet zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mocht al wel aanschuiven bij Humberto
Ik weet niet wie van de twee Ziomek is, maar ik vind het allebei niksquote:
Doet ze altijd.quote:
Kortere harenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van de twee Ziomek is, maar ik vind het allebei niks
Nou jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van de twee Ziomek is, maar ik vind het allebei niks
Rijdt wel ook een beter rondje dan in de wereldbekerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:18 schreef VoMy het volgende:
Vanaf 10,26 was duidelijk dat we naar de winnaar keken.
Start buiten tegen McLean met een rappe opening is ideaal, Heather heeft maar een motor voor 300 meter.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:18 schreef VoMy het volgende:
Vanaf 10,26 was duidelijk dat we naar de winnaar keken.
McLean was een ideale opponent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rijdt wel ook een beter rondje dan in de wereldbeker
Die gun ik het wel meer dan Golikova.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Bij Fatkulina gaat het altijd sneller dan het eruit ziet
Maakt ze wel goed op de tweede.... oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, met buitenstart en Golikova binnenstart had ze gewonnen.
Ftfyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:22 schreef Faraday01 het volgende:
Weinig fout gedaan, verloren door de kruising doping van de Russin
Doe dit maar niet meer.quote:
Ik word altijd moe van sporters met een Peter Wright-act.quote:
Dan mag Kok het volgend jaar doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:25 schreef VoMy het volgende:
Golikova had vorig jaar al kampioen moeten worden, dus goed dat ze dat nu even recht zet.
Ze is nog jong, komt nog wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan mag Kok het volgend jaar doen
Precies.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan mag Kok het volgend jaar doen
Gekregen van de vader van Titi Voecklerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:30 schreef Remco het volgende:
Hoe komt Dubruil toch aan die Friese muts?
We zullen de reactie over twee jaar af moeten wachten na weer geen goud.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:41 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een verschil met Roest gister zeg, die reactie van Kok
Zondag dan Nuis graag en geen Krol.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:35 schreef VoMy het volgende:
Elke keer dat Dionne de familie van de Nederlandse favoriet via webcam laat inbellen op de hotelkamer, wint deze slechts zilver.
quote:
Bekende naam.quote:MOSCOW, February 12. /TASS/. The International Skating Union (ISU) has no objections to the use of a musical piece from Pyotr Tchaikovsky’s Piano Concerto No. 1 by Russian figure skaters at the World Championship next month, a source close to the situation told TASS on Friday.
Earlier in the day, the Russian Figure Skating Federation (RFSF) suggested a musical piece from Pyotr Tchaikovsky’s Piano Concerto No. 1 to the International Skating Union for use at award ceremonies for Russian athletes during the 2021 World Figure Skating Championship. The championship is scheduled to be held in Sweden’s Stockholm between March 22 and 28.
"The ISU has no objections to this music," the source said. "Moreover, the Russian national speed skating team is already competing to the tune of Tchaikovsky."
Earlier this week, Varvara Barysheva, the executive director of the Russian Speed Skating Union, told TASS that a musical piece from Pyotr Tchaikovsky’s Piano Concerto No. 1 will be played during the medal ceremonies for Russian athletes at the Speed Skating and Short Track World Championships.
Die eten net zoveel groenten als Dafne Schippers?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Waaeom hebben alle Russische schaatsters acné?
Ze is pas 20.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei Femke in haar interview?
Ze wilde niet in de laatste rit, te veel druk. Ik ben pas 20. Ze had zin in volgend seizoen Bert ook en dat vond ze mooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei Femke in haar interview?
Zeg, technische sport he.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Waaeom hebben alle Russische schaatsters acné?
Bij topsport vrouwen zit het hem meestal in de testosteron uitleg. Door veel krachttraining maak je testosteron aan en dat kan puisten veroorzaken. Wüst heeft daar ook veel last van, net als Daphne Schippers en Marianne Vos om er maar een paar te noemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:51 schreef Felagund het volgende:
Een iets serieuzer antwoord, kan bijvoorbeeld ook aan veel krachttraining liggen:
https://www.menshealth.co(...)en-voor-acne-zorgen/
Nog nooit eerder gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:35 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)voor-heerenveen.html
Hee wat leuk, wisten jullie dat, van die muts?
Dit schakelt beide Nederlandses vrijwel uit voor goud.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schulting weer in eerste rit. Zal net zo weinig hebben aan haar tegenstander als op 500m. Een Britse met PB van 1.18...
Ter Mors - Golikova
Bowe - Leerdam
Ja, slechts 2 onderdelen, 1000m M en 1000m Vquote:
Nog steeds >1040?quote:
Rare folklore daar in het zuiden des lands.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:26 schreef Remco het volgende:
Iets te vroeg ingeschakeld waar kijk ik naar?
op naar wereldrecordsquote:
Als Heerenveen met een luchdruk van 975 virtueel op 400 meter hoogte ligt kunnen we vandaag wel spreken van zeebodemwereldrecords.quote:
Dat lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit is zo'n discipline waarbij als er geen maximum aantal deelnemers per land was, Nederland op plekken 1 t/m 12 zou eindigen.
Idd. Op de Spelen haalden we enkel bronsquote:
Uhm, ja, nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, laat er dan één tussen zitten met een ander kleurtje.
Die is goed geconserveerd ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:03 schreef franklop het volgende:
Gemma Cooper als jong Brits talent aan de start zo!
Althans, dat zou ik denken, maar ze is al 34.
Zou 11 om 11 moeten zijnquote:
Kunnen ze ook wel het tietenlied draaienquote:
Geen Barbie voor hem.quote:
Ze kan nog best mee op de 5 kilometer. Daar doet een weekend met zware rugproblemen niets aan af.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:00 schreef vaarsuvius het volgende:
spannend, gaat oma claudia na dit weekend eindelijk stoppen met zichzelf voor schut te zetten?
Dezelfde reden waarom er geen marathon wordt gereden tijdens het WK afstanden. 10km is voor de zapkijker al te lang.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:43 schreef Remco het volgende:
Ik snap niet waarom de ISU het niet aandurft dit gewoon over 125 rondjes te doen. Denk dat je een veel leukere westrijd krijgt.
Ideale tijd dit johquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:45 schreef Zorro het volgende:
Is het nou nog niet begonnen? Blijft raar dat ze op zaterdag zo laat beginnen met het WK.
Prima, ben vanochtend in Brabant opgestaan, lekker nog een rondje geschaatst op het lokale vennetje en daarna naar Twente gereden, boodschappen gedaan voor vanavond en nog op tijd om tv te kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:45 schreef Zorro het volgende:
Is het nou nog niet begonnen? Blijft raar dat ze op zaterdag zo laat beginnen met het WK.
Plus dat je dan weer het probleem hebt dat je geen enigszins acceptabel internationaal veld op de been kunt krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom er geen marathon wordt gereden tijdens het WK afstanden. 10km is voor de zapkijker al te lang.
Ergens aan het einde van het seizoen een keer een los WK marathonschaatsen organiseren lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Plus dat je dan weer het probleem hebt dat je geen enigszins acceptabel internationaal veld op de been kunt krijgen.
Of je verdeelt het WK over twee weekenden, waarbij je begint met de mass start en pursuit in Olympisch format (en de onvermijdelijke teamsprint).quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Ergens aan het einde van het seizoen een keer een los WK marathonschaatsen organiseren lijkt me wel leuk.
Zoiets zouden ze ook met de ploegenachtervolging kunnen doen; het OS format in een weekend.
Maar ja, daar zullen de schaatsers en ISU wel niet aan willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |