Paar jaar geleden was ie echt wel afgeschreven, maar hij heeft een goede doorstart kunnen makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:49 schreef BasEnAad het volgende:
Ik schrijf Ronald Mulder eigenlijk elk jaar af, maar hij staat er elk jaar weer.
Reed net nog de ploegenachtervolging. De Polen waren daar erg sterk terwijl Bosiek al het hele seizoen na 500 meter bekaf is, dus misschien heeft ze zich volledig leeggereden.quote:
*Miesjellequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Michelle de Jong had dit schaatstechnisch beter gedaan.
Je kijkt vertraagt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen wordt er ook geschaatst. Schulting met een kleine misser.
Ik was nog op de vorige paginaquote:
Geen 6 pagina's gebruikenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was nog op de vorige pagina
Ze had zich vooraf al teruggetrokken, maar dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Reed net nog de ploegenachtervolging. De Polen waren daar erg sterk terwijl Bosiek al het hele seizoen na 500 meter bekaf is, dus misschien heeft ze zich volledig leeggereden.
Pagina's gebruiken.quote:
Ging liever buiten een sneeuwpop maken aan insta te zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze had zich vooraf al teruggetrokken, maar dat zal het wel zijn.
Al is het programma niet pas sinds gisteren bekend verder
Wiklund.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me geen goeie Noorse schaatsster heugen in de laatste 20 jaar.
En mensen die Bukkoe noemen zijn af.
Hegequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me geen goeie Noorse schaatsster heugen in de laatste 20 jaar.
En mensen die Bukkoe noemen zijn af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |