Geen 6 pagina's gebruikenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was nog op de vorige pagina
Ze had zich vooraf al teruggetrokken, maar dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Reed net nog de ploegenachtervolging. De Polen waren daar erg sterk terwijl Bosiek al het hele seizoen na 500 meter bekaf is, dus misschien heeft ze zich volledig leeggereden.
Pagina's gebruiken.quote:
Ging liever buiten een sneeuwpop maken aan insta te zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze had zich vooraf al teruggetrokken, maar dat zal het wel zijn.
Al is het programma niet pas sinds gisteren bekend verder
Wiklund.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me geen goeie Noorse schaatsster heugen in de laatste 20 jaar.
En mensen die Bukkoe noemen zijn af.
Hegequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Njatunquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die komt er wel ja, maar die is pas 12.quote:
Lorentzen. Ah, vrouwen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel de beste ja, maar ja. Oprecht geen idee wat de laatste Noorse is die echt goed was. Alsof ze het daar alleen bij de mannen serieus nemen.quote:
Te jong voor jou?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die komt er wel ja, maar die is pas 12.
Edel-therese hoiseth?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat dat de laatste echt goede was, ja. Dan spreken we over het pre-klapschaats tijdperk. Best treurig voor 'schaatsland' Noorwegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |