Ze is pas 20.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei Femke in haar interview?
Ze wilde niet in de laatste rit, te veel druk. Ik ben pas 20. Ze had zin in volgend seizoen Bert ook en dat vond ze mooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei Femke in haar interview?
Zeg, technische sport he.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Waaeom hebben alle Russische schaatsters acné?
Bij topsport vrouwen zit het hem meestal in de testosteron uitleg. Door veel krachttraining maak je testosteron aan en dat kan puisten veroorzaken. Wüst heeft daar ook veel last van, net als Daphne Schippers en Marianne Vos om er maar een paar te noemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:51 schreef Felagund het volgende:
Een iets serieuzer antwoord, kan bijvoorbeeld ook aan veel krachttraining liggen:
https://www.menshealth.co(...)en-voor-acne-zorgen/
Nog nooit eerder gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:35 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)voor-heerenveen.html
Hee wat leuk, wisten jullie dat, van die muts?
Dit schakelt beide Nederlandses vrijwel uit voor goud.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schulting weer in eerste rit. Zal net zo weinig hebben aan haar tegenstander als op 500m. Een Britse met PB van 1.18...
Ter Mors - Golikova
Bowe - Leerdam
Ja, slechts 2 onderdelen, 1000m M en 1000m Vquote:
Nog steeds >1040?quote:
Rare folklore daar in het zuiden des lands.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:26 schreef Remco het volgende:
Iets te vroeg ingeschakeld waar kijk ik naar?
op naar wereldrecordsquote:
Als Heerenveen met een luchdruk van 975 virtueel op 400 meter hoogte ligt kunnen we vandaag wel spreken van zeebodemwereldrecords.quote:
Dat lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit is zo'n discipline waarbij als er geen maximum aantal deelnemers per land was, Nederland op plekken 1 t/m 12 zou eindigen.
Idd. Op de Spelen haalden we enkel bronsquote:
Uhm, ja, nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, laat er dan één tussen zitten met een ander kleurtje.
Die is goed geconserveerd ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:03 schreef franklop het volgende:
Gemma Cooper als jong Brits talent aan de start zo!
Althans, dat zou ik denken, maar ze is al 34.
Zou 11 om 11 moeten zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |