Kunnen ze ook wel het tietenlied draaienquote:
Geen Barbie voor hem.quote:
Ze kan nog best mee op de 5 kilometer. Daar doet een weekend met zware rugproblemen niets aan af.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:00 schreef vaarsuvius het volgende:
spannend, gaat oma claudia na dit weekend eindelijk stoppen met zichzelf voor schut te zetten?
Dezelfde reden waarom er geen marathon wordt gereden tijdens het WK afstanden. 10km is voor de zapkijker al te lang.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:43 schreef Remco het volgende:
Ik snap niet waarom de ISU het niet aandurft dit gewoon over 125 rondjes te doen. Denk dat je een veel leukere westrijd krijgt.
Ideale tijd dit johquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:45 schreef Zorro het volgende:
Is het nou nog niet begonnen? Blijft raar dat ze op zaterdag zo laat beginnen met het WK.
Prima, ben vanochtend in Brabant opgestaan, lekker nog een rondje geschaatst op het lokale vennetje en daarna naar Twente gereden, boodschappen gedaan voor vanavond en nog op tijd om tv te kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:45 schreef Zorro het volgende:
Is het nou nog niet begonnen? Blijft raar dat ze op zaterdag zo laat beginnen met het WK.
Plus dat je dan weer het probleem hebt dat je geen enigszins acceptabel internationaal veld op de been kunt krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom er geen marathon wordt gereden tijdens het WK afstanden. 10km is voor de zapkijker al te lang.
Ergens aan het einde van het seizoen een keer een los WK marathonschaatsen organiseren lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Plus dat je dan weer het probleem hebt dat je geen enigszins acceptabel internationaal veld op de been kunt krijgen.
Of je verdeelt het WK over twee weekenden, waarbij je begint met de mass start en pursuit in Olympisch format (en de onvermijdelijke teamsprint).quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Ergens aan het einde van het seizoen een keer een los WK marathonschaatsen organiseren lijkt me wel leuk.
Zoiets zouden ze ook met de ploegenachtervolging kunnen doen; het OS format in een weekend.
Maar ja, daar zullen de schaatsers en ISU wel niet aan willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |