Ja .. die heeft zijn bonus wel verdiend hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ja de hele show word over genomen door de Jerrelgate
AKA teleportatiequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:57 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ahh jammer! Ik had een tt verzonnen. Telephatatie!
Je doet nu als Jerrel en zegt hier dingen voor mij die ik niet gezegd hebquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
[..]
Ow ja, bedankt om ons er effe aan te herinneren dat Jerrel hier het slachtoffer is.
Bitchy en nog meer Bitchy bedoel je?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Zien jullie het verschil tussen Jerryl met make up en zonder? En dan niet qua uiterlijk..
Ik snap waar je heen wilt, maar... Nee. Eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Zien jullie het verschil tussen Jerryl met make up en zonder? En dan niet qua uiterlijk..
ja sorry maar zag dat ik de laatste wasquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:57 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ahh jammer! Ik had een tt verzonnen. Telephatatie!
Zonder makeup: lelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
de grote niks is wat het lijkt showquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef aswesleep het volgende:
Wat er in de liveshow wordt getoond lijkt wel een volledig ander programma. Vooral ook wat er door de voice over wordt toegevoegd.![]()
Je weet dat er geknipt en geplakt wordt maar het is toch altijd een teleurstelling.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind niet dat Michel er slecht uit komt.
Hij deelt de frustatie van heel veel kijkers.
Ik denk dat er heel veel zijn die blij zijn dat iemand hem de waarheid zegt.
Nee, altijd valsquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ja, was ook op site, tot 20:00 uur.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Is er eigenlijk al gestemd op die kutcakes? Zag nu op insta dat je kon stemmen, maar op de site zie ik het nergens?
Masker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het kunnen waarderen als zo'n brok arrogantie aangevallen wordtquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maar wat die Peter er dan aan toevoegde slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
zelfde link als je de personen stemt en dan iets naar beneden scrollenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Is er eigenlijk al gestemd op die kutcakes? Zag nu op insta dat je kon stemmen, maar op de site zie ik het nergens?
Jerrel ontleend zijn lef misschien aan die make-up?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zonder makeup: lelijk
met makeup: gaylijk
Zoiets
Zal nog komen, omdat we vandaag nog voor de nominaties konden stemmenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Ja. Is inmiddels niet meer mogelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Make-up = maskerquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
mis je nou fotos bovenaan van bewoners ? ik zie zoiezo thomas nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik snap waar je heen wilt, maar... Nee. Eigenlijk niet
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zal nog komen, omdat we vandaag nog voor de nominaties konden stemmen
Ow, gemist alweerquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Is inmiddels niet meer mogelijk
niets is verplichtquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Gadver, eerst kunnen we dagenlang naar de Grote Jillshow kijken en nu wordt ons anderhalf uur Ferret door de strot gedouwd.
Dat zijn de ergste. Je uiterlijk, afkomst of je geaardheid gebruiken als excuus voor je lelijke gedrag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat een galbak die Jerrel, met z'n gayexcuus-kaart... Nee je bent gewoon een narcistische eikel
Linksonderin. Zou gewoon zichtbaar moeten zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mis je nou fotos bovenaan van bewoners ? ik zie zoiezo thomas niet
BLM kan dat ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Je uiterlijk, afkomst of je geaardheid gebruiken als excuus voor je lelijke gedrag.
Ik zie ook liever Liese, maar die doet nou eenmaal weinig spraakmakends in dat huis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Gadver, eerst kunnen we dagenlang naar de Grote Jillshow kijken en nu wordt ons anderhalf uur Ferret door de strot gedouwd.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfde link als je de personen stemt en dan iets naar beneden scrollen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zal nog komen, omdat we vandaag nog voor de nominaties konden stemmen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Is inmiddels niet meer mogelijk
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kon de poll voor thomas en patje ook niet meer vinden op facebook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
Doen we hem hier toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kon de poll voor thomas en patje ook niet meer vinden op facebook
thnxsquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Het erge is, Jill maakt zichzelf altijd op als een Oempaloempa
Das de Belgische FB site hé.. in Nl is deze precies andersomquote:
Alweer?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doen we hem hier toch?
[poll=1658]
heb idee dat dat toch niet de goede poll is met die andere keuzes onderaanquote:
Denk dat hij daar zit om de boel op stelten te zetten. Was daar zo n saaie boel beetje kaarten beetje puzzeltje leggen verder was er toch weinig te zien .quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef Shenti het volgende:
Jerrel is wel echt irritant, maarja uiteindelijk kijk je een show als dit toch ook voor de drama? Anders kijken we weer heel de dag naar puzzels.
alle polls die ik tot hiertoe heb gezien zijn 55 % Thomas, 45 % Patje, zullen zien hoe het loopt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doen we hem hier toch?
[poll=1658]
Vals kreng.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoey zit lekker Julie te aaien.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:05 schreef mario390 het volgende:
HET IS ER VERZOEKT WORDEN DAT
ZOEY EN LIESE IN SOCIAL MEDIA ALS
MANN NEERZETTEN ;MAAR KLOPT NIKS VAN![]()
![]()
beide 100 % Vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dacht ik maandag al dat BB deze move zou maken. Niet aan te ontkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:07 schreef Kinga het volgende:
Daar wordt de hint al gedropt.... Jerrel wordt huismeester hoor..
ja zegt tjerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:07 schreef Kinga het volgende:
Pat is tof!! maar de laatste tijd was het een oude zeurneus .quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het grote Thomas is leuk show en patrick moet eruit show
Die Jerrel gaat neergezet worden als de zielige underdog, iedereen in het huis tegen hem .....quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voice over gaat mee in de slachtoffer rol
Waarom zie je liever Liese? Ze is niet heel erg knap of zo?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Liese, maar die doet nou eenmaal weinig spraakmakends in dat huis.
Hoe zou je zelf zijn als je elke week genomineerd wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pat is tof!! maar de laatste tijd was het een oude zeurneus .
het zou zwaar belachelijk zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:09 schreef magnaal het volgende:
Jerrel wordt natuurlijk huismeester, daar twijfel ik niet aan. Maar met welke argumenten? Ik maak me nu al kwaad..Van de oude bewoners zijn er toch ook nog niet geweest? Zoey Michel?
Duel tussen de 3 nieuwe. Die uiteindelijk. Heel verrassend. Door Jerrel wordt gewonnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:09 schreef magnaal het volgende:
Jerrel wordt natuurlijk huismeester, daar twijfel ik niet aan. Maar met welke argumenten? Ik maak me nu al kwaad..Van de oude bewoners zijn er toch ook nog niet geweest? Zoey Michel?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:07 schreef Kinga het volgende:
Ik verwacht eigenlijk juist Zoey als huismeester volgende week. Ze houdt zich vaak op de achtergrond maar ze praat wel overal mee en zit er ook al een tijdje. Maarja....dat is slechts mijn glazen bol.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:09 schreef magnaal het volgende:
En na 2x ook niet, tenminste, niet op de opmerking zelfquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, niemand reageerde he....
Ow zoiets, jasses bahquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Duel tussen de 3 nieuwe. Die uiteindelijk. Heel verrassend. Door Jerrel wordt gewonnen
Mike is echt zo'n kerel waarom ze duct tape ooit uitgevonden hebbenquote:
Ik riep het maandag alquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Duel tussen de 3 nieuwe. Die uiteindelijk. Heel verrassend. Door Jerrel wordt gewonnen
Liese is wel volledig mijn type, maar Pearlbitch op wie ik reageerde is oprichtster en voorzitter van de fanclub.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Waarom zie je liever Liese? Ze is niet heel erg knap of zo?
Cheerleader effect.
Een make-up challenge, ik zie BB het inmiddels gewoon doen. Schaamteloze bende.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Je laatste COS, dusquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik riep het maandag al
En volgens mij ook dat ik dan niet meer zou kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dan verliezen van mikequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een make-up challenge, ik zie BB het inmiddels gewoon doen. Schaamteloze bende.
Kunnen we hier ook doen. Doe je meequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een make-up challenge, ik zie BB het inmiddels gewoon doen. Schaamteloze bende.
Ik houd het in de gatenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik riep het maandag al
En volgens mij ook dat ik dan niet meer zou kijken
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit maakt alles Fokking duidelijk, twee fragmenten aan elkaar geplakt, Jerrel liegt 100%
Michel heeft niet gezegd dat iedereen hem als een stoorzender ziet, graag veel delen .....
Denk dat iedereen dat al wel wist, hij heeft nl. nog nooit iets eerlijks gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit maakt alles Fokking duidelijk, twee fragmenten aan elkaar geplakt, Jerrel liegt 100%
Michel heeft niet gezegd dat iedereen hem als een stoorzender ziet, graag veel delen .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
delen conjo's
gooi de meuk ff op Twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Hoe anders? Ik heb 2 Ivar's in mijn vriendenkring en iedereen spreekt dat uit als "ievar"quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:17 schreef D. het volgende:
Ze spreken het allemaal uit als ievar
@:joyce-43 zal wel boos zijn
Tijd voor de groeten van simonequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als Mies te horen krijgt dat hij dr zo op staat
pakt ie zn biezen
mark my words
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pakt ie zn biezen
mark my words
Ik begin te snappen waarom productiebedrijven mensen als jou niet graag zien komen ( met YouTube strikes enz... ) want jij geeft een narrative ( de werkelijke ) die niet past in de narrative dat zo'n producer naar buiten wil brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals Thomas als arme grote knuffelbeer werd weggezet (en zelfs hier in de COS zijn er nog voldoende mensen die hierin trappen),
zo wordt Jerrel nu ook weer neergezet als huilende slachtoffer van de groep ( en zal ook weer werken op x % van de kijkers)
Hoi ik ben Miep
Dat denk ik ook, dit is het Mich niet waardquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pakt ie zn biezen
mark my words
later komt hij uit de gameroom met thomas en zegt hij dat je het uitspreekt als aaiverquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:17 schreef D. het volgende:
Ze spreken het allemaal uit als ievar
@:joyce-43 zal wel boos zijn
Denk ik niet. Mag hem niet maar geloof niet dat hij snel zal opgeven. Dat is gezichtsverlies.quote:
Peter sprak het uit als ajvar, en toen ik vroeg of dat niet ievar moest zijn werd ik door 2 mensen vertelt dat het echt ajvar moest zijn, 'op z'n Engels'quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe anders? Ik heb 2 Ivar's in mijn vriendenkring en iedereen spreekt dat uit als "ievar"
eiver? Een derde optiequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
later komt hij uit de gameroom met thomas en zegt hij dat je het uitspreekt als eiver
Sinds wanneer hechten we waarde aan hoe Peter iets uitspreektquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Peter sprak het uit als ajvar, en toen ik vroeg of dat niet ievar moest zijn werd ik door 2 mensen vertelt dat het echt ajvar moest zijn, 'op z'n Engels'
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom productiebedrijven mensen als jou niet graag zien komen ( met YouTube strikes enz... ) want jij geeft een narrative ( de werkelijke ) die niet past in de narrative dat zo'n producer naar buiten wil brengen.
Net zoals Thomas als arme grote knuffelbeer werd weggezet (en zelfs hier in de COS zijn er nog voldoende mensen die hierin trappen),
zo wordt Jerrel nu ook weer neergezet als huilende slachtoffer van de groep ( en zal ook weer werken op x % van de kijkers)
deze BB /Rls is wel heul schofterigquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom productiebedrijven mensen als jou niet graag zien komen ( met YouTube strikes enz... ) want jij geeft een narrative ( de werkelijke ) die niet past in de narrative dat zo'n producer naar buiten wil brengen.
Weinig waarde hoor, het viel slechts opquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer hechten we waarde aan hoe Peter iets uitspreekt
het zijn liegen,liegenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
En na 2x ook niet, tenminste, niet op de opmerking zelf
Dat bewaren ze voor later.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Waarom hebben ze het nooit over het gewichtsverlies van Thomas?
Het verlies niet. Net wel over het gewichtquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Thomas krijgt al genoeg aandacht vind je ook niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ging het net toch over?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ze hebben een weegschaal achter de schutting staan. Voor als hij er uit gestemd wordt en zichzelf kan gaan wegen. Expeditie Robinson taferelen.quote:
Alleen over zijn shirt dat die mooi is toch?quote:
Ik mis de opdrachtjes tijdens de liveshow. Dat er iemand naar de dagboekkamer wordt geroepen en een geheime opdracht krijgt enzoquote:
Ik heb net al 10x gebeld voor patrick. Niet moeten doen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
o ja de kijker beslist
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er nog cossies dit dat geloven ?
Wat? Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die is wel lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we de psycholoog nog!
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
o ja de kijker beslist
![]()
![]()
![]()
![]()
o ja de kijker beslist
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde dat ze het over minstens 10kg eraf hadden, en dat Thomas dat bevestigdequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:24 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Alleen over zijn shirt dat die mooi is toch?
Ze gaan los op stream 2 trouwens na de livevragen!
Preciesquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
moet meer op het nu gericht zijn en niet nog een hele compilatie zoals in de reguliere
o ja de kijker beslist
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kun je ook moeilijk positief neerzetten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jerrel wordt niet zo positief neergezet vind ik
Dat. Het tijdstip werkt daarin ook niet echt meequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
moet meer op het nu gericht zijn en niet nog een hele compilatie zoals in de reguliere
Wij beslissenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
o ja de kijker beslist
![]()
![]()
![]()
![]()
doe je goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb net al 10x gebeld voor patrick. Niet moeten doen?
Gek hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Plak op Trump zijn bakkus die van Ruttequote:
Geil manquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja lekker ventje met zijn ongeschoren uiterlijk
Ik vind het nog mild, als ze hun best doen kan dat veel ergerquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Niet echt, maar de kracht van social media is tegenwoordig wel heel groot en als ze dat negeren krijgen ze een berg media over zich heen,.. weet niet of ze het risico nemen om daar tegenin te gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
o ja de kijker beslist
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Wij beslissen
En BB kijkt of ze daarin meegaan
Maar Thomas is ook een grote knuffelbeer. Iemand die plannetjes smeedt, maar sommige mensen zijn daar heel selectief boos over. Oh help, bewoners smeden plannetjes om zichzelf veilig te stellen. Eh ja, dat doet iedereen. Ondanks de schijnheilige kumbaya de hele tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Elke week weer.. en dan krijgen we zo zeker nog die psychologenquote:
Ik verwacht de cupcakes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vermoed in het echt ook nietquote:
Inderdaad. Was ook bang dat ze Michel veel slechter zouden neerzetten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doe je goed
meer bellen
zou je aan de buurtjes willen vragen of ze dat ook doen
en al je fam leden
bellen bellen bellenHeb zelfs maten in Engeland gebeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Yup. Kon maar tot 20:00 uurquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:27 schreef Angel79 het volgende:
heeft er iemand kunnen stemmen op de cup cakes? ik kan het nietvinden eerder ook al niet
Die vrouwelijke is niet naar om naar te kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elke week weer.. en dan krijgen we zo zeker nog die psychologen
Ze knikken braaf ja, niemand die het meentquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:28 schreef Sangha het volgende:
Wel heel nep van Jerrel dat hij nu live zegt dat hij alles weer ok wil in de groep en met iedereen, blablabla. Ik hoop niet dat Michel er in trapt, maar ja die zei net ook dat hij wel weer wil praten. Waarom, gaat echt niet beter worden.
hulde, dat is wel een lijntje waard, waar kan ik het heen sturen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb zelfs maten in Engeland gebeld.
wat zeiden ze ? patxit?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb zelfs maten in Engeland gebeld.
Ik snap niet dat je hardcore genoeg bent om in een BB forum te posten,quote:
Ja, maar je weet toch? Dat is "gayculture". En die hebben daar alleenrecht op. Dat is hun "privilege", omdat ze het al zo zwaar hebben. Mag jij niet aankomen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:28 schreef Shola het volgende:
Dus Michel mag geen "gay quotes" gebruiken van de relnicht? Wat een hypocriete teringlijer is het.
ja gestemd kon tot 20.00quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:27 schreef Angel79 het volgende:
heeft er iemand kunnen stemmen op de cup cakes? ik kan het nietvinden eerder ook al niet
Ja, kon tot 20:00 op de website, zelfde plek als waar je op de genomineerden kon stemmen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:27 schreef Angel79 het volgende:
Zijn wel lekkere filmpjes he ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:28 schreef Shola het volgende:
Dus Michel mag geen "gay quotes" gebruiken van de relnicht? Wat een hypocriete teringlijer is het.
oh okequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet echt, maar de kracht van social media is tegenwoordig wel heel groot en als ze dat negeren krijgen ze een berg media over zich heen,.. weet niet of ze het risico nemen om daar tegenin te gaan.
Als het witte poeder is DM ik je even mijn adresgegevensquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
hulde, dat is wel een lijntje waard, waar kan ik het heen sturen?
Potverdikkie verpest hij dat nu ook nog voor mijquote:
Nee, er stond op de site van RTL:quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wtf.. van 19.59 tot 20.00
Zeker
precies datquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wtf.. van 19.59 tot 20.00
Zeker
Wel apart dat ze zijn doelen van de redactie moest vernemen trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:29 schreef engine het volgende:
Mama Thomas![]()
Precies Thomas hoe ze praat.
Nee, ze vroegen of ik wel goed wijs was. Antwoordt weten ze natuurlijk alquote:
Oh wauw!! Dat is echt heel veel!quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze het over minstens 10kg eraf hadden, en dat Thomas dat bevestigde
Ze zei Thomas woont alleen en (via stream) kan ze hem nu vaker zienquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:30 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo ziet thomas zijn moeder niet veel
Dat zal het inderdaad zijn geweestquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, er stond op de site van RTL:
Stem NU! (Zolang greysbones niet aanwezig is)
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:31 schreef waxmask het volgende:
volgend jaar kerstmis mag jill komen ze eten kip en doen de polonaise
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Moeder van thomas is iig trots, leuke moeder
Ja want de moeder van Thomas gaat schokkende uitspraken doen nuquote:
Hij woont niet in de buurtquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:30 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo ziet thomas zijn moeder niet veel
Ja. 0.07%quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:31 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Oh wauw!! Dat is echt heel veel!
Als je veel overgewicht hebt kan er ook veel vanafquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:31 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Oh wauw!! Dat is echt heel veel!
...feestje. Drank. Ruzie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:32 schreef bodemeijer het volgende:
Nou kom op met die uitslag dan kunnen we weer verder met de complotten.
Nee, dus beter nemen ze de moeite nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja want de moeder van Thomas gaat schokkende uitspraken doen nu
Hij komt überhaupt niet uit de verf, en da's best knap voor een makeupartiestquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:32 schreef Biste het volgende:
Hoe is "roll the tapes" ook een gay quote???
Jerrel kwam daar wel niet lekker uit de verf met die "bitch" die hij er achteraan gooide. Die klonk nogal agressief
Waarschijnlijk goochelen ze hier net zo met de getallen als met de prijs van boodschappen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze het over minstens 10kg eraf hadden, en dat Thomas dat bevestigde
Dit dus he.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:28 schreef Shola het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij komt überhaupt niet uit de verf, en da's best knap voor een makeupartiest
Was het toch ook ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:32 schreef Biste het volgende:
Jerrel kwam daar wel niet lekker uit de verf met die "bitch" die hij er achteraan gooide. Die klonk nogal agressief
Daar is wat voor te zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dus beter nemen ze de moeite niet
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch? Dat is "gayculture". En die hebben daar alleenrecht op. Dat is hun "privilege", omdat ze het al zo zwaar hebben. Mag jij niet aankomen!
Lekker, lekker. Vooral irriterend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zijn wel lekkere filmpjes he ...
Ook waarquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is wat voor te zeggen
Al zie ik liever dit dan die analyses in de studio.
Die was ook agressief.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:32 schreef Biste het volgende:
Ja, het is gewoon een lekker wijf ....quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey ziet er zonder die pruik beter uit
Ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
het was geen heet michelleke vandaag. zei hij dat nou echt?
Ja zegt weer genoegquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
het was geen heet michelleke vandaag. zei hij dat nou echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |