Ja .. die heeft zijn bonus wel verdiend hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ja de hele show word over genomen door de Jerrelgate
AKA teleportatiequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:57 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ahh jammer! Ik had een tt verzonnen. Telephatatie!
Je doet nu als Jerrel en zegt hier dingen voor mij die ik niet gezegd hebquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
[..]
Ow ja, bedankt om ons er effe aan te herinneren dat Jerrel hier het slachtoffer is.
Bitchy en nog meer Bitchy bedoel je?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Zien jullie het verschil tussen Jerryl met make up en zonder? En dan niet qua uiterlijk..
Ik snap waar je heen wilt, maar... Nee. Eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Zien jullie het verschil tussen Jerryl met make up en zonder? En dan niet qua uiterlijk..
ja sorry maar zag dat ik de laatste wasquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:57 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ahh jammer! Ik had een tt verzonnen. Telephatatie!
Zonder makeup: lelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
de grote niks is wat het lijkt showquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef aswesleep het volgende:
Wat er in de liveshow wordt getoond lijkt wel een volledig ander programma. Vooral ook wat er door de voice over wordt toegevoegd.![]()
Je weet dat er geknipt en geplakt wordt maar het is toch altijd een teleurstelling.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind niet dat Michel er slecht uit komt.
Hij deelt de frustatie van heel veel kijkers.
Ik denk dat er heel veel zijn die blij zijn dat iemand hem de waarheid zegt.
Nee, altijd valsquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ja, was ook op site, tot 20:00 uur.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Is er eigenlijk al gestemd op die kutcakes? Zag nu op insta dat je kon stemmen, maar op de site zie ik het nergens?
Masker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het kunnen waarderen als zo'n brok arrogantie aangevallen wordtquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maar wat die Peter er dan aan toevoegde slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
zelfde link als je de personen stemt en dan iets naar beneden scrollenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Is er eigenlijk al gestemd op die kutcakes? Zag nu op insta dat je kon stemmen, maar op de site zie ik het nergens?
Jerrel ontleend zijn lef misschien aan die make-up?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zonder makeup: lelijk
met makeup: gaylijk
Zoiets
Zal nog komen, omdat we vandaag nog voor de nominaties konden stemmenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Ja. Is inmiddels niet meer mogelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Make-up = maskerquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
mis je nou fotos bovenaan van bewoners ? ik zie zoiezo thomas nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik snap waar je heen wilt, maar... Nee. Eigenlijk niet
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zal nog komen, omdat we vandaag nog voor de nominaties konden stemmen
Ow, gemist alweerquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Is inmiddels niet meer mogelijk
niets is verplichtquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Gadver, eerst kunnen we dagenlang naar de Grote Jillshow kijken en nu wordt ons anderhalf uur Ferret door de strot gedouwd.
Dat zijn de ergste. Je uiterlijk, afkomst of je geaardheid gebruiken als excuus voor je lelijke gedrag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat een galbak die Jerrel, met z'n gayexcuus-kaart... Nee je bent gewoon een narcistische eikel
Linksonderin. Zou gewoon zichtbaar moeten zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mis je nou fotos bovenaan van bewoners ? ik zie zoiezo thomas niet
BLM kan dat ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Je uiterlijk, afkomst of je geaardheid gebruiken als excuus voor je lelijke gedrag.
Ik zie ook liever Liese, maar die doet nou eenmaal weinig spraakmakends in dat huis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Gadver, eerst kunnen we dagenlang naar de Grote Jillshow kijken en nu wordt ons anderhalf uur Ferret door de strot gedouwd.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfde link als je de personen stemt en dan iets naar beneden scrollen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zal nog komen, omdat we vandaag nog voor de nominaties konden stemmen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Is inmiddels niet meer mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |