Thomasquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja kijk, ik weet dat jij ook al sinds dag 1 kijkt.
Dus nu niet doen alsof je niet gekeken hebt.![]()
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
We Sangha.. voel jij je ook al een beetje Michel
Heb het niet helemaal meegekregen maar is blijkbaar een weddenschap?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
Kappuh mike met je kut gekwaak
Dat je gvd eens je excuses aan Jerrel gaat maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neuu!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat je gvd eens je excuses aan Jerrel gaat maken!
ofzo
Juliequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:21 schreef Whuzz het volgende:
Julie en Noom samen op de bank, mooie shots
Past mooi bij haar shirt/topquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:22 schreef zodeju het volgende:
Zoey twee verschillende lengte wimpers op?? Rechts stuk langer dan links.
ik snap dat wel, ben ik de enige?, het is echt haar maatje en ze voelt dat hij weggaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Jill word met de dag vermoeiender.
Jou opmerking er stond we.. en Michel praa ook veelal in we vormquote:
Zou het ADHD zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Jill word met de dag vermoeiender.
grote kans dat Pat tegen Thomas heeft gezegd, dat hij eruit gaat, voor zijn kleinkind, wat er ook gebeurdquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas en Patrick dragen beiden hun nominatie wel als bazen, moet gezegd worden. Els kan trots zijn.
Dat is wat een week samenwonen met Ferrel met je doetquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Naomi lijkt echt 40 jaar ouder, wat is er gebeurd?
Ook de nominatie van je maatje moet je dragen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik snap dat wel, ben ik de enige?, het is echt haar maatje en ze voelt dat hij weggaat
Je stelt je aanquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb maar 1 keer gestemd op Patrick want ik ben eerlijk.
Kan me wel voorstellen dat iedereen die op Thomas stemt, 3 accounts zal aanmaken om 3 keer op Thomas te stemmen, want dat zou Thomas ook doen.
Gelijke mensen zoeken elkaar altijd op.
Oh aha, lol! Ja moest 'ze' zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jou opmerking er stond we.. en Michel praa ook veelal in we vorm
Wacht maar totdat ze een sliding doet...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ook de nominatie van je maatje moet je dragen.
3 accounts? 3 keer? Muhahaha!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Kan me wel voorstellen dat iedereen die op Thomas stemt, 3 accounts zal aanmaken om 3 keer op Thomas te stemmen, want dat zou Thomas ook doen.
Ik met 15 accounts op Thomasquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef Kinga het volgende:
Heb 2 x op Patrick gestemd. Weg met dat Jill Groepje
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, maar ik heb hem nu ook in mijn hoofd
Zo lopen ze er in Rijssen en Staphorst ook bijquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Naomi lijkt echt 40 jaar ouder, wat is er gebeurd?
Bovenlijf agrees... onderlijf not so muchquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry ze voegt echt niks toe
Dat is elke keer al zo geweest dat het op beide websites andersom staat. Misschien om botjes tegen te gaan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de website van RTL staat patrick rechts en Thomas links. Op de website van Go Play staat Patrick links en Thomas rechts.
Toeval?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Klikkerdeklikquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat kraam jij iedere keer uit joh.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik denk dat het ook wel goed mis gaat vanavondquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop dat ze na de uitzending weer even wat alcohol in de tent gooien, goede bodem voor wat actie!
Die had een rotkopquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze doet me steeds meer aan Charlotte denken en dat is weinig positief.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even geen filmpjes meer, ben door upload limiet heen .....
dees?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Eind vorig jaar. Ik zou het nog even terug kijkenquote:
* ChocoFan geeft aluminiumfoliequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de website van RTL staat patrick rechts en Thomas links. Op de website van Go Play staat Patrick links en Thomas rechts.
Toeval?
Wil je een aardig antwoord of een eerlijk antwoord??quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef Windhapper het volgende:
Michel, vorige week hebt u Jerrel het huis ingestemd, staat u nog achter deze keuze?
Dit. Ze kan niet presenteren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
Jullie zitten allemaal vragen te bedenken die Geraldine kan vragen.. maar jullie vergeten dat ze alle vragen zo zal verneuken dat niemand het nog snapt
Deze ook en ook die wordt met de dag dikker.quote:
Ga je er vandoor?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Mijn laatste overlevingswoorden voor de val. Mag het?
Als ze niet op tv was zou je haar zo voorbij lopenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boeiend, ze is fucking lekker.
Wat is dit nou weer voor oppervlakkig gedoequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boeiend, ze is fucking lekker.
Stream tijdens de reclamequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Wil ik de stream er bij vandaag of neem ik genoegen met de uitzending..
Hoe groot is de kans op drama op de stream tijdens de uitzending.
Groot. Maar op stream 1 is meestal de live show en stream 2 loopt enorm achterquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Wil ik de stream er bij vandaag of neem ik genoegen met de uitzending..
Hoe groot is de kans op drama op de stream tijdens de uitzending.
Ja ze zitten dus enorm op drama te wachtenquote:
Mensen pakken die ff blijven hangen denk ik op de zender die normaal niet kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow wauw, al beelden van vandaag in de live joh
Beter dan een breiend theekransje toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:32 schreef Whuzz het volgende:
Hoppa, TV-show pakt meteen het hoogtepunt er bij
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
wat is eigentlich bei de Kut-cake
dat
zwarte?
[ afbeelding ]
En er pas 3 dagen later mee aankomenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef bodemeijer het volgende:
[..]
Beter dan een breiend theekransje toch?
Huh? Volgens mij niet hoor. Jerrel was hier echt het bokje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
Oh fijn dat ze michel als een lul neerzetten
sjokelaaiquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
dat
zwarte?
[ afbeelding ]
niet nu!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
dat
zwarte?
[ afbeelding ]
Platjes..quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
dat
zwarte?
[ afbeelding ]
De verhulstjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie zijn nu al online en go play draait steeds nog zijn vorig programma
Wat een amateurs
hagelslag, muizenkeutels, muizenstrontjes, ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
dat
zwarte?
[ afbeelding ]
Hagelslagquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
dat
zwarte?
[ afbeelding ]
naomi dan, met NIETSSSSSS kutwijfquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:34 schreef magnaal het volgende:
Huichelaar die Jekkel, niet grappig meer
Die was al zo toen ze binnenkwamquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze ook en ook die wordt met de dag dikker.
Omdat Sjerrol dat vindtquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:34 schreef BBguy het volgende:
Waarom is Roll the tapes eigenlijk een gay quote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |