Thomasquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja kijk, ik weet dat jij ook al sinds dag 1 kijkt.
Dus nu niet doen alsof je niet gekeken hebt.![]()
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
We Sangha.. voel jij je ook al een beetje Michel
Heb het niet helemaal meegekregen maar is blijkbaar een weddenschap?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
Kappuh mike met je kut gekwaak
Dat je gvd eens je excuses aan Jerrel gaat maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neuu!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat je gvd eens je excuses aan Jerrel gaat maken!
ofzo
Juliequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:21 schreef Whuzz het volgende:
Julie en Noom samen op de bank, mooie shots
Past mooi bij haar shirt/topquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:22 schreef zodeju het volgende:
Zoey twee verschillende lengte wimpers op?? Rechts stuk langer dan links.
ik snap dat wel, ben ik de enige?, het is echt haar maatje en ze voelt dat hij weggaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Jill word met de dag vermoeiender.
Jou opmerking er stond we.. en Michel praa ook veelal in we vormquote:
Zou het ADHD zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Jill word met de dag vermoeiender.
grote kans dat Pat tegen Thomas heeft gezegd, dat hij eruit gaat, voor zijn kleinkind, wat er ook gebeurdquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas en Patrick dragen beiden hun nominatie wel als bazen, moet gezegd worden. Els kan trots zijn.
Dat is wat een week samenwonen met Ferrel met je doetquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Naomi lijkt echt 40 jaar ouder, wat is er gebeurd?
Ook de nominatie van je maatje moet je dragen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik snap dat wel, ben ik de enige?, het is echt haar maatje en ze voelt dat hij weggaat
Je stelt je aanquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb maar 1 keer gestemd op Patrick want ik ben eerlijk.
Kan me wel voorstellen dat iedereen die op Thomas stemt, 3 accounts zal aanmaken om 3 keer op Thomas te stemmen, want dat zou Thomas ook doen.
Gelijke mensen zoeken elkaar altijd op.
Oh aha, lol! Ja moest 'ze' zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jou opmerking er stond we.. en Michel praa ook veelal in we vorm
Wacht maar totdat ze een sliding doet...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ook de nominatie van je maatje moet je dragen.
3 accounts? 3 keer? Muhahaha!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb maar 1 keer gestemd op Patrick want ik ben eerlijk.
Kan me wel voorstellen dat iedereen die op Thomas stemt, 3 accounts zal aanmaken om 3 keer op Thomas te stemmen, want dat zou Thomas ook doen.
Gelijke mensen zoeken elkaar altijd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |