Dan wil ik wel necrofiel worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef Hunter het volgende:
Er liggen twee lijken in de tuin
[ afbeelding ]
ieuuwwwwwwwquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wil ik wel necrofiel worden.
En wij maar wachtenquote:
zit met teveel schermen open dan krijg je datquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En wij maar wachten
Dan duurt het te lang vind ik en wil ik een andere topic openen ben ik weer te laat![]()
CU2Night.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft je zelfs nog geantwoord:
[..]
Had nooit moeten verdwijnenquote:
Als ik dat hoor spring ik tegen het plafondquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had nooit moeten verdwijnen
Ondanks dat irritante Oh oh met dat teletubbiestemmetje
Die bladen prop je er toch ongekookt gewoon in.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ooh ... eerst lasagnablad en dan saus .. of andersom??
Wat een dilemma bij de koks
zaten meer geluidjes bij tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had nooit moeten verdwijnen
Ondanks dat irritante Oh oh met dat teletubbiestemmetje
sommige moet je eerst even koken..quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bladen prop je er toch ongekookt gewoon in.
Dan is het niet hard maar al slap zegmaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
Verse lasagne noemt Nick het... ik heb daar een ander idee bij
Eerst een laagje saus, daarop eerste laag lasagnebladen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ooh ... eerst lasagnablad en dan saus .. of andersom??
Wat een dilemma bij de koks
Nooit gedaan, kookt prima met voldoende sausquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige moet je eerst even koken..
Ik verstond dan is het voor iemand im het huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef rinardo het volgende:
wat zei nick nu net tegen de camera , als hij wint is het voor thomas ?
cupcake wedstrijdquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef rinardo het volgende:
Heeft toch hotelschool gedaan? Belgen kunnen ook beter koken dan Nederlanders dus ssssstquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgens mij maakt Nick nooit lasagne!
De saus moet dun blijven!
Hij gooit overal maizena in.
Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerst een laagje saus, daarop eerste laag lasagnebladen.
Toch was het best wel een fijn proggie. De voorloper van MSN, WhatsApp en what have you.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik dat hoor spring ik tegen het plafond
Waarvan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
De bekendmaking zal weer laat zijn pfff
Jawel, maar dat tubbiestemmetje was het standaard geluidje als je een message kreegquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zaten meer geluidjes bij toch
toch maar eens google-en of ik er wat van kan terug vindenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel, maar dat tubbiestemmetje was het standaard geluidje als je een message kreeg
Ze hebben geen ovenschalen...quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:29 schreef aswesleep het volgende:
Euhm dit gaat geen lasagne worden. Op een bakplaat?
In die diepe borden dan maar. Hier krijg je toch geen laagjes in.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben geen ovenschalen...
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch maar eens google-en of ik er wat van kan terug vinden
Ik kan maar 500gram aantikkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:31 schreef engine het volgende:
Nick eet een kilobak lasagne alleen op
Heb dat één keer geprobeerd
mijn man ook.. zonder moeite .. is wel iets langer en dunner dan Nickquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:31 schreef engine het volgende:
Nick eet een kilobak lasagne alleen op
Heb dat één keer geprobeerd
Dat begreep ik ook zo ja. De cupcakeopdracht. Hij denkt kennelijk dat de prijs valentijnsdaggerelateerd is (denk het ook). Weet niet of Thomas en Jill er zo blij mee zullen zijn (qua romancegeruchten), maar Matt is dat vast nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef rinardo het volgende:
Uhhooquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel, maar dat tubbiestemmetje was het standaard geluidje als je een message kreeg
doe ik ook altijd een gewone lasagne schaal is niet genoeg voor zoveel personen ik maak ook altijd lasagne in een oven bak dan kunnen er gelijk 10 man van eten , alleen is de mijne dieper, grote vierkante appeltaart al eens gedaan ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben geen ovenschalen...
Het kan, het kanquote:
Moest er eerst niks van weten maar volgens mij is ze echt kinkyquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi zo lief met haar capuchontruitje![]()
"Dag Freddy"
Nou? Stil?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:34 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Moest er eerst niks van weten maar volgens mij is ze echt kinky
Stille waters diepe gronden.
rechtsklikken, open in nieuw tabblad/vensterquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik krijg niets, ja een groot leeg vlak
Samen met Jill mijn 2 favo vrouwtjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:34 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Stille waters diepe gronden.
Denk ik ook ja, er gaat ook nog kaas over neem ik aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:36 schreef Was-beer het volgende:
Die bakplaat zit zo vol, dat gaat er toch in de oven overheen
Gelukt en ojaaaaa wat een bekend geluidje gelijk weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
rechtsklikken, open in nieuw tabblad/venster
Jupquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:36 schreef Was-beer het volgende:
Echt welquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:36 schreef Was-beer het volgende:
En toch......quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:36 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Schattig, beetje verlegen, wat naïef. Same same you know the drill
Die van hun? Of je eigen fabricaat..quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb zin gekregen in lasagna
Lekker schoonmaken ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:36 schreef Was-beer het volgende:
Wil wel dat van hun eens proevenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die van hun? Of je eigen fabricaat..
Ik krijg negen van de tien keer trek als zij eten maken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, er gaat ook nog kaas over neem ik aan.
Maar het zal best smaken.
Zij is dan wel vegan, maar haar poes niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:34 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Stille waters diepe gronden zeker nu ze pandapunten aan het verzamelen is.
Of ze krijgen een BBQ met veel vlees.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maken ze hem toch gewoon kapot .. Komen ze morgen een nieuwe installeren
Die van de Aldiquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die van hun? Of je eigen fabricaat..
GIYF.quote:
niets mis meequote:
Het ging erover tussen Zoey en Naomi of ze ook beiden zoveel kakken als ze aan het menstrueren zijn. Het ging erover :'overal bloed en ook nog kaka'quote:
Zeker nietquote:
Lekkere balans, toch? Moet ook niet alles blijven pikken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En toch......
Dat wel. Maar stil is ze niet.
En ze laat het kaas niet van d'r brood eten.
Jerrel droop jankend af in de badkamer
Valt me mee dat een zekere user niet vorbei kommt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het ging erover tussen Zoey en Naomi of ze ook beiden zoveel kakken als ze aan het menstrueren zijn. Het ging erover :'overal bloed en ook nog kaka'
En straks alles doorvertellen aan Zoey. Maar hij heeft nog nooit lopen klagen over MIchel bij anderen hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:47 schreef Ebinas het volgende:
Lekker begin ook van een gesprek.
Ik Ik Ik Ik Ik IK
en allerlei regels op willen leggen
nare trekjes heeft hij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:48 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En straks alles doorvertellen aan Zoey. Maar hij heeft nog nooit lopen klagen over MIchel bij anderen hoor.
Absurd goed in communicatie is hijquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
nare trekjes heeft hij.
Michel brengt zijn mening het heel rustig en kalm.
Doet hij goed.
Shhhttt............quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt me mee dat een zekere user niet vorbei kommt.
Of niet, hij ratelt, maar het gaat langs alle kanten heen.quote:
Michel is uber rationeel. Hij slaat direct tilt van dat vaag gekwaak van die gozer. Snapt het niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:55 schreef suzi1 het volgende:
michel wil nu heel graag knuffen, dat zie ik
Ik zit inmiddels bij een Patje die de was opvouwtquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:58 schreef HoutduifHerman het volgende:
Ik zit echt vol verbazing te luisteren naar het betoog van Jerrel. Hij is echt niet helemaal goed...
ik hoor jerrel en zie pat met een rooie stringquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:58 schreef Ebinas het volgende:
I
[..]
Ik zit inmiddels bij een Patje die de was opvouwt
Had inderdaad tegen zichzelf beschermd moeten worden. Begint zielig te worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:58 schreef danilel het volgende:
Jerrel had nooit in Big Brother moeten zijn
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:59 schreef danilel het volgende:
[..]
ik hoor jerrel en zie pat met een rooie string
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:59 schreef danilel het volgende:
[..]
ik hoor jerrel en zie pat met een rooie string
hahaha... Wat is dat toch met die Trumptoestanden. Een waarheid kan je niet creëren door er hard in te geloven hé. Zo werkt het niet... Jerrel heeft gewoon geen opvoeding gehad en heeft het nu enorm moeilijk om de waarheid achter zijn gedrag onder ogen te zien. Van waar komt die projectie naar andere mensen (Michel) denk je...quote:
Watvwil hij Thomas niet aan doen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:59 schreef Ramptourist het volgende:
Patrick wil het Thomas niet aandoen.
Jawel, lekkere rel delquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:58 schreef danilel het volgende:
Jerrel had nooit in Big Brother moeten zijn
Zijn vriend misschien, hoewel die waarschijnlijk ook begint te twijfelen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:58 schreef Tamiro het volgende:
Kan één persoon in de hele benelux dat ventje nog goedpraten?
Genotquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Antisocial_personality_disorderquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:00 schreef diditje64 het volgende:
Wat een oetlul zeg. Volgens mij heeft praten ook geen zin hij ziet de dingen gewoon anders dan de rest.
kontkorrel heeft een beslagen spiegelquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:01 schreef Sangha het volgende:
Ik heb het gevoel dat het na dit gesprek toch niet helemaal uitgesproken is.
Er valt ook niet te discussiëren met iemand in een slachtofferrol. Zo vermoeiend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:01 schreef robmmad16 het volgende:
Jerrel zit vastgeroest in de slachtofferrol, alles overkomt hem en de wereld is tegen hem. Iedereen, allemaal, de hele tijd... SNAP OUT OF IT!!!
Dat als hij van hem wint dat hij zelf opstapt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:00 schreef Toweler het volgende:
[..]
Watvwil hij Thomas niet aan doen?
niks mis met asp-ers. ook zij hebben gevoelquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:02 schreef Tamiro het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Antisocial_personality_disorder
Ja echt ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:02 schreef aswesleep het volgende:
Hij geeft dus toe dat hij niets met de groep heeft en liever met de productie praat.
Die geeft hem natuurlijk 1-op-1 aandachtquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:02 schreef aswesleep het volgende:
Hij geeft dus toe dat hij niets met de groep heeft en liever met de productie praat.
Vanavond? Dan zullen heel veel mensen en vooral Thomas heel veel respect voor hem hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:03 schreef Ramptourist het volgende:
[..]
Dat als hij van hem wint dat hij zelf opstapt.
Ja heerlijk ditquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:04 schreef aswesleep het volgende:
Deze man heeft serieuze issues: "Je bent de macht over me kwijt".
ja kan wel maar laat alstublieft niet zo iemand meedoen met een reality programmaquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niks mis met asp-ers. ook zij hebben gevoel
eerst is hij bipolair, dan narcist en nu asp-er.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:05 schreef Tamiro het volgende:
[..]
ja kan wel maar doe alstublieft niet mee met een reality programma![]()
komt niet goed dit
Hahaha, goeie!quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:03 schreef danilel het volgende:
[..]
kontkorrel heeft een beslagen spiegel
lion post boven je een halve bijbeltquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:06 schreef Ireth het volgende:
Heb 2 uur streams gemist, staat er ergens een samenvatting van het gesprek met Michel en de daaropvolgende driftbuien van onze wezel?
Die eerste twee zijn letterlijk kenmerken van een asp-erquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
eerst is hij bipolair, dan narcist en nu asp-er.
Wij zijn helemaal niet goed in het oplossen van discussies.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:07 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom moet nederland een discussie oplossen
aha dan weet ik dat voor nuquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:07 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn letterlijk kenmerken van een asp-er
Ik moet Michel nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:08 schreef SLP_ het volgende:
Pff, wat een sukkel is die Jerrel toch
hoe houd jij dat allemaal bij??quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
16:50
Jerrel : Als eerste, dit gesprek moet tussen ons blijven. Te vaak worden gesprekken gelijk gedeeld met 'vertrouwenspersonen' binnen het huis, dat wil ik niet.
Michel : Ons eerste gesprek, ik snapte niet waar de vooroordelen vandaan kwamen, vooral omdat je zei geen vooroordelen te hebben. Daarmee was het voor mij ook afgesloten. Ik heb alleen tegen anderen gezegd dat je het doet uit een soort afweermechanisme. We hoeven allemaal geen vrienden te zijn, maar we moeten wel door 1 deur kunnen.
Michel : Waarom we nu hier zitten, over dat buiten, ik kan de leiding pakken, heb hiervoor ook Jill mijn excuses aangeboden. Ik heb jou proberen duidelijk te maken dat er na de stemming 6 stemmen voor waren, en dat dat de meerderheid was. Maar toen liep je weg, dan vond ik jammer. En daarna iets zeggen wat je had moeten verifieren.
Jerrel : Ik heb excuses aangeboden, maar elke keer gaat het gesprek nog over mij. Ik noem geen namen, zo ben ik niet.
Michel : Ben bij BB geweest, BB vertelde me dat het een misverstand was. Heb toen met Jill gesproken en ook geprobeerd met jou te praten. Maar daar stond je niet voor open. Daarna vond ik dat het vanuit jou moest komen om het gesprek te starten.
Jerrel : In het dagelijks leven, dezelfde situaties die hier voorkomen, heb ik dan ook. Ik zag m'n eigen fouten niet. Ik heb heel leidend, in mijn relatie ga ik gelijk naar m'n vriend om even te praten. Ik doe nu, wat hij normaal doet. Ik wilde nu even tijd voor mezelf hebben.
Michel : Als er iets verteld wordt wat niet waar is, creeer je een bepaalde sfeer. Zeker bij een meisje als Jill, komt dat heel heftig open.
Jerrel : Ik heb haar als eerst uit de kamer gehaald, getroost en een preek gegeven dat ze meer voor zichzelf moet opkomen. En toen heb ik gezegd wat er buiten gezegd werd. En niet om een ruzie te starten.
Jerrel : Wat ik eerst deed, over mensen praten, wordt nu 3x zo hard over mij gedaan.
Michel : Ik ga er niet over liegen, ik heb over jou gepraat, omdat ik niet wist wat ik met je aan moest. Ik heb al eerder gezegd, je kunt niet steeds naar de DBK lopen, we moeten het met elkaar doen.
Jerrel : BB heeft gezegd dat ik dat wel moet doen, want dat is nu helaas de enige plek waar ik mijn ei kwijt kan. Alles wat ik uitspreek wordt tegen me gekeerd.
Michel : Daar sla je de plank mis. Als je telkens de DBK inloopt geef je ons het signaal dat je met niemand van ons een goed gesprek kunt voeren.
Jerrel : Ik zit daar een half uur te lachen, een kwartier te huilen met iemand die ik wel vertrouw.
Michel : Maar op het moment dat jij er bij mij niet op ingaat, kun je het mij niet kwalijk nemem. Ik ga dan wel naar de mensen toe die ik vertrouw, en vraag, wat moet ik doen. Je had in eerste instantie naar mij..
Jerrel : Dat vind ik niet...
Michel : Ja, dat vind je niet
Jerrel : Zo kom je er makkelijk mee weg
Michel : Waar moet ik mee wegkomen
Jerrel : Je bent competitief, de leider zijn
Michel : Ik hoef helemaal niet de leider te zijn, bij het vorige spel wou ik helemaal niet de brug bouwen
Jerrel : Dus jij vindt het onterecht dat ik niet gelijk naar jou toekwam om het uit te praten
Michel : Niet onterecht, maar je moet je wel realiseren dat ik er dan nog steeds mee zit en het wel wil uitpraten en ik kan dat niet allemaal in de DBK leggen.
Jerrel : Maar heb je dat positief of negatief gedaan? Heb je dat positief gezegd, van die jongen heeft nu even rust nodig...
Michel : Nee, dat heb je niet gezegd. Je zei 'Nu even niet'
Jerrel : Roll the clips, ik heb 3x gezegd ' Ik moet het even laten bezinken'
Wimpers epileren als hoofdinkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maar eh wat doet Tarrel voor de kost eigenlijk
buiten naar therapie gaan en zuks
90 seconden is niet zo langquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:09 schreef chufi het volgende:
Pak hem bij zn kladden en lurven en hou hem 90 seconden onder water in de Hottub..
Iets van 97% voor Michel en 3% voor jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deal: Zet Michel en Jerrel maar volgende week tegenover elkaar
Het verschil zal nooit zo groot zijn geweest in de stemming
awquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:08 schreef cobain1994 het volgende:
Waar we wachten op andere momenten..
[ afbeelding ]
Wie was het dan die tegen Zoey zei hij komt niet praten hij wil niet.....terwijl zoey zei we moesten een opdracht doen En hij zei maar daar voor. En zoey weer zeggen toen werd hij geknipt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Jerrel praat niet buiten de dagboekkamer achter de rug om.
Theo had de eerste dag zijn tanden er al uit geramdquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:10 schreef Tourniquet het volgende:
Michel gaat z'n geduld verliezen.
Ik had dat 10 minuten geleden al gedaan.
schijnbaar welquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heet Tarrel ene partner
aka woond ie met een mens samen .. relasie ?
Hahaha ja en iedereen wilde hem eruitquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Theo had de eerste dag zijn tanden er al uit geramd![]()
nou en wat dacht je van jerrel naar zoeyquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:10 schreef suzi1 het volgende:
en hoe gaat michel dit straks allemaal vertellen tegen k3
Deze kerel kan heel snel typen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe houd jij dat allemaal bij??
noem je die faggot van een jerrol echt een haantje ?quote:
Dat is waar BB om gaat he?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:12 schreef Predator40 het volgende:
Michel heeft 100% gelijk, jerrol is een stoorzender en blijft een stoorzender
Paar posts eerder had ik 97% - 3%quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:12 schreef JimLaFleur het volgende:
Zet Michel tegen Jerrel dan wordt het 95% tegen 5%![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |