Dan wil ik wel necrofiel worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef Hunter het volgende:
Er liggen twee lijken in de tuin
[ afbeelding ]
ieuuwwwwwwwquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wil ik wel necrofiel worden.
En wij maar wachtenquote:
zit met teveel schermen open dan krijg je datquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En wij maar wachten
Dan duurt het te lang vind ik en wil ik een andere topic openen ben ik weer te laat![]()
CU2Night.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft je zelfs nog geantwoord:
[..]
Had nooit moeten verdwijnenquote:
Als ik dat hoor spring ik tegen het plafondquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had nooit moeten verdwijnen
Ondanks dat irritante Oh oh met dat teletubbiestemmetje
Die bladen prop je er toch ongekookt gewoon in.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ooh ... eerst lasagnablad en dan saus .. of andersom??
Wat een dilemma bij de koks
zaten meer geluidjes bij tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had nooit moeten verdwijnen
Ondanks dat irritante Oh oh met dat teletubbiestemmetje
sommige moet je eerst even koken..quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bladen prop je er toch ongekookt gewoon in.
Dan is het niet hard maar al slap zegmaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
Verse lasagne noemt Nick het... ik heb daar een ander idee bij
Eerst een laagje saus, daarop eerste laag lasagnebladen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ooh ... eerst lasagnablad en dan saus .. of andersom??
Wat een dilemma bij de koks
Nooit gedaan, kookt prima met voldoende sausquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige moet je eerst even koken..
Ik verstond dan is het voor iemand im het huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef rinardo het volgende:
wat zei nick nu net tegen de camera , als hij wint is het voor thomas ?
cupcake wedstrijdquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef rinardo het volgende:
wat zei nick nu net tegen de camera , als hij wint is het voor thomas ?
Heeft toch hotelschool gedaan? Belgen kunnen ook beter koken dan Nederlanders dus ssssstquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgens mij maakt Nick nooit lasagne!
De saus moet dun blijven!
Hij gooit overal maizena in.
Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerst een laagje saus, daarop eerste laag lasagnebladen.
Toch was het best wel een fijn proggie. De voorloper van MSN, WhatsApp en what have you.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik dat hoor spring ik tegen het plafond
Waarvan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
De bekendmaking zal weer laat zijn pfff
Jawel, maar dat tubbiestemmetje was het standaard geluidje als je een message kreegquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zaten meer geluidjes bij toch
toch maar eens google-en of ik er wat van kan terug vindenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel, maar dat tubbiestemmetje was het standaard geluidje als je een message kreeg
Ze hebben geen ovenschalen...quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:29 schreef aswesleep het volgende:
Euhm dit gaat geen lasagne worden. Op een bakplaat?
In die diepe borden dan maar. Hier krijg je toch geen laagjes in.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben geen ovenschalen...
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch maar eens google-en of ik er wat van kan terug vinden
Ik kan maar 500gram aantikkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:31 schreef engine het volgende:
Nick eet een kilobak lasagne alleen op
Heb dat één keer geprobeerd
mijn man ook.. zonder moeite .. is wel iets langer en dunner dan Nickquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:31 schreef engine het volgende:
Nick eet een kilobak lasagne alleen op
Heb dat één keer geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |