Is niet nieuw. Vaak zie je ook in de tv-uitzendingen dat dingen die hier in de COS worden beweerd niet stroken met de werkelijkheid, maar puur gebaseerd zijn op eigen interpretatie. Het zij zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel dat er in de uitzending veel beelden zijn waar ik hier nergens in de Cossen iets van heb gelezen
het is ook niet erg, wel verrassend, en ik was er verbaast overquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is niet nieuw. Vaak zie je ook in de tv-uitzendingen dat dingen die hier in de COS worden beweerd niet stroken met de werkelijkheid, maar puur gebaseerd zijn op eigen interpretatie. Het zij zo.
Haha, begin van de avond had ik in 20 jaar fok 0 topics geopend, nu achterelkaar. Jij bedankt. Tijd voor een cos feestje, wie zorgt voor drank?quote:
Ja, maar er wordt ook flink geknipt en geplakt, dus de tv uitzending is ook niet de waarheidquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is niet nieuw. Vaak zie je ook in de tv-uitzendingen dat dingen die hier in de COS worden beweerd niet stroken met de werkelijkheid, maar puur gebaseerd zijn op eigen interpretatie. Het zij zo.
Uitzendingen zijn gewoon de grote Djill & Thomas show. Ik kijk ze dan ook nog maar zelden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, begin van de avond had ik in 20 jaar fok 0 topics geopend, nu achterelkaar. Jij bedankt. Tijd voor een cos feestje, wie zorgt voor drank?![]()
![]()
![]()
Zet dat de volgende keer ff in je sluitpostquote:
Beker was toch Jill en Liesequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef aswesleep het volgende:
Dat van die beker gaan we dus nooit weten, laat staan dat we ooit achter de paletten dader komen.
Dat laatste denk ik niet. Maar een Els-René scenario sluit eigenlijk niet eens volledig uit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef tasebi het volgende:
denk da de nominaties al bekend zijn , maar geen van beide naar huis zal gaan en de Jerrel zelf zijn koffers vraagt![]()
![]()
![]()
![]()
die beker heeft Liese al bekend aan Nick, doch Jullie was er ook bij maar die heeft het zelf nog niet bekend aan hemquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef aswesleep het volgende:
Dat van die beker gaan we dus nooit weten, laat staan dat we ooit achter de paletten dader komen.
hij is echt niet goedquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef Was-beer het volgende:
Jerrel steekt zijn middelvinger op in bed
Absoluutquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
weigeren van openen zou ook een sanctie op moeten staan
Iedereen de hand schudden voor je gaat rukken, ofzo😉quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
weigeren van openen zou ook een sanctie op moeten staan
Ja ma, vergeten. Krijg ik nog wel mijn snoepjequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zet dat de volgende keer ff in je sluitpost
Ik een whisky.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Catch, maar liever rode wijn, joh
Wow... Waar te beginnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net pas terug van dagje cursus en een extra invaldienst, heb gelukkig opnames van beide
streams van de gehele dag. Zijn er nog fragmenten de moeite waard van het terugkijken en monteren ?
eerst eten jijquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net pas terug van dagje cursus en een extra invaldienst, heb gelukkig opnames van beide
streams van de gehele dag. Zijn er nog fragmenten de moeite waard van het terugkijken en monteren ?
pleur de hele middag maar integraal op dm, pallettegatequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Haha het viel mij opeens ook op. ik dacht eerst, wat doet hij nou.. totdat hij begon te zwaaien... haha.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef Was-beer het volgende:
Jerrel steekt zijn middelvinger op in bed
Ik ben hier ook al 20 jaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, begin van de avond had ik in 20 jaar fok 0 topics geopend, nu achterelkaar. Jij bedankt. Tijd voor een cos feestje, wie zorgt voor drank?![]()
![]()
![]()
Dat gaat zeker gebeuren. spanning is weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Maar een Els-René scenario sluit eigenlijk niet eens volledig uit.
Tekkel zoekt zijn schmink en Patje die te horen dat hij een kleinzoon heeft gekregen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk zeker dat er wel mensen zijn die het moment dat Pat=opa bekend wordt gemaakt nog eens terug willen zienquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien kan je het laatste beeld van Jerrels make up doosjes terugzoeken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je mag mn pruim likkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ma, vergeten. Krijg ik nog wel mijn snoepje
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:36 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik ben hier ook al 20 jaar
Huhu, genoegquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar moet ik zijn en die pruim moet behaard zijn.quote:
Teveel om op te noemen vriendquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank, die heb ik al gevonden, daar begin ik dan alvast mee ....quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:37 schreef Flory het volgende:
Denk zeker dat er wel mensen zijn die het moment dat Pat=opa bekend wordt gemaakt nog eens terug willen zien
Het verkeerde beeld dat de tv-uitzending vaak geeft is weer een ander verhaal: dat komt in het merendeel van de gevallen niet door wat ze laten zien, maar juist door wat ze weglaten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt ook flink geknipt en geplakt, dus de tv uitzending is ook niet de waarheid
Vind mijn man niet leuk, dan duurt het hem te lang, zo veel geduld heeft ie nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Iedereen de hand schudden voor je gaat rukken, ofzo😉
Niets gebeurd vandaag johquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik spoel door. Ben je er zo doorheen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Uitzendingen zijn gewoon de grote Djill & Thomas show. Ik kijk ze dan ook nog maar zelden.
Saaie kerelquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:40 schreef danilel het volgende:
[..]
Vind mijn man niet leuk, dan duurt het hem te lang, zo veel geduld heeft ie niet
Dat is inderdaad wel een beetje zum kotsen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Uitzendingen zijn gewoon de grote Djill & Thomas show. Ik kijk ze dan ook nog maar zelden.
Dus je bent jaloers op hem?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:40 schreef dorkie94 het volgende:
Net de uitzending bekeken en mijn afgunst naar die schminkpop is nog groter geworden.
Jill en Liese waren het en Thomas wist ervan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef tasebi het volgende:
[..]
die beker heeft Liese al bekend aan Nick, doch Jullie was er ook bij maar die heeft het zelf nog niet bekend aan hem
Ik hoop niet dat je morgen vroeg op moet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alle fragmenten met Liese.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was Jill niet Juli.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef tasebi het volgende:
[..]
die beker heeft Liese al bekend aan Nick, doch Jullie was er ook bij maar die heeft het zelf nog niet bekend aan hem
Nee, gelukkig niet mag uitslapen, middag dienst ....quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:43 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop niet dat je morgen vroeg op moet?
Oh het was een grap. Nou dit duurt tot maandag mijn lachbuiquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill: “BB mag nu aub het licht uit”? Gaat direct verder de halve slaapkamer te verbouwen..
Heb de bekendmaking van de nominaties gemist aan de bewoners. Dus gaarne.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, die heb ik al gevonden, daar begin ik dan alvast mee ....
zielig figuur zegquote:
die is niet geweestquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb de bekendmaking van de nominaties gemist aan de bewoners. Dus gaarne.
Net zo geniaal als die klok steeds verzetten, COS kwam niet meer bij elke avond dat hij dat deed.quote:
Nope nog steeds niet, heel vreemd.quote:
Patje kreeg vanavond te horen dat hij bompa geworden is, dus was klein feestje. Denk dat BB h er m deze avond gunde. Je kan al wel stemmenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Apart. Febo was zeker druk met kijken naar Ajax-PSV...
Wi ook allemaal,volgens mij is steeds niet bekendgemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb de bekendmaking van de nominaties gemist aan de bewoners. Dus gaarne.
Ik ga me nog schamen om Nederlander te zijn....wat een aanfluiting en met alle liefde hoop ik dat dan een Belg wint als Michel op moet stappen.....quote:
De hele aftermath inclusief dreigen met vertrek van Jerrel na die hometrainer/puzzle-gate. Ongekend.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef suzi1 het volgende:
het is gewoon een idiote dagaflevering geweest. het had zo spannend kunnen worden en grootse rellen. alles is de kop ingedrukt
Heb daar ook nooit om kunnen lachen. Dacht dat het een opdracht was.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Net zo geniaal als die klok steeds verzetten, COS kwam niet meer bij elke avond dat hij dat deed.
Ik zet vier vinkjes.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat zijn die mensen op social media toch vermoeiend. Dat gezeur nu weer op Michel. Dat hij blijkbaar verzint dat hij de orde moest herstellen. Dan is die weer te dominant. Dan weer te bazig. Dan weer een pester.
Ze kijken amper of lezen amper wat er gebeurt, maar zo'n Michel ligt er hierdoor wel zo uit.
Wie????quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:56 schreef aswesleep het volgende:
Waarom doet Matt alsof hij hier ook maar enige rol in speelt.
Kijk eens naar die profielen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat zijn die mensen op social media toch vermoeiend. Dat gezeur nu weer op Michel. Dat hij blijkbaar verzint dat hij de orde moest herstellen. Dan is die weer te dominant. Dan weer te bazig. Dan weer een pester.
Ze kijken amper of lezen amper wat er gebeurt, maar zo'n Michel ligt er hierdoor wel zo uit.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Als ik eerst de cos moet afgaan, cherm
vanaf 21:15quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je dan de uitzending van morgen al bekijken?? En vanaf wanneer??
Nu is het weer een mietje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het worden er wel steeds meer waarbij hij regelmatig op mute gaatquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:57 schreef aswesleep het volgende:
[..]Stream staat al weer op mute.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pat is Bompa geworden ......
Thx topper, dat stukje heb ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Bedankt ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik hoop dat ze dan met jerryl game gaat spelenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
Mocht Thomas er morgen uitgaan, wie zal er dan vooraan staan om Jill te kunnen ‘troosten’? Ik ga dat niet aan kunnen zien. Dat alleen al is een reden waarom ik hoop dat Thomas blijft.
Die vrijdag kwam, is ffe bezig. Ging over Jerrel. (Dat hij hem in de eerste minuut tijdens de live al door heeft, dat hij denkt dat Jerrel zelf zijn spullen verstopt heeft, jil kwam nog aan bod. Patje nsm het ffe voor hem opquote:
nopequote:Op donderdag 11 februari 2021 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien al gevraagd, maar geen nominaties nog te zien geweest op de streams ?
Neequote:Op donderdag 11 februari 2021 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien al gevraagd, maar geen nominaties nog te zien geweest op de streams ?
Ughhh, moet daar niet aan denkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
Mocht Thomas er morgen uitgaan, wie zal er dan vooraan staan om Jill te kunnen ‘troosten’? Ik ga dat niet aan kunnen zien. Dat alleen al is een reden waarom ik hoop dat Thomas blijft.
Jammer voor de Febo dan, Jill is favoriet. Well playedquote:
Vind ik eerlijk gezegd ook, niet eroverheen per se, maar wel een beetje much. Zal wel niet meer achter zitten, maar toch. Dan maar ouderwetsquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:03 schreef Flory het volgende:
Mike en Pat hebben het over Michel met Julie, dat ze een vriend thuis heeft, het is tot op het randje vindt Pat
top 7 , hoger komt ze nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jammer voor de Febo dan, Jill is favoriet. Well played
Zie Matt nog wel een poging tot meer doen wanneer Thomas naar huis gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
als het mijn vriend/in was zou ik echt gaan slaan bij thuiskomst.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook, niet eroverheen per se, maar wel een beetje much. Zal wel niet meer achter zitten, maar toch. Dan maar ouderwets
Hebben ze uitgebreid over gehad....en willen het laten zien...beste maatjes en daar blijft het bij. Moet kunnen goede vriendschap tussen man en vrouw.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:03 schreef Flory het volgende:
Mike en Pat hebben het over Michel met Julie, dat ze een vriend thuis heeft, het is tot op het randje vindt Pat
Op de socials zal ze zeker hoger staan, geen idee verder, maar dat is wel wat ik zie.quote:
Ik vrees met grote vrezen dat Thomas nog wel eventjes blijft. De Febo spint al helemaal op een exit voor Patrick morgen, duidelijk te zien in de uitzending van vanavond en het extraatje wat ze hem gunnen; nieuws van het thuisfront over de baby.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zie Matt nog wel een poging tot meer doen wanneer Thomas naar huis gaat.
Klopt, ik heb er af en toe een beetje -hmmmm eh is dit okay- gevoel bij (en mijn lief zegt dat hij mij er al had uitgehaaldquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook, niet eroverheen per se, maar wel een beetje much. Zal wel niet meer achter zitten, maar toch. Dan maar ouderwets
En dat is juist wat ik wil zien....of ze het redt alleen. Wat doet ze?? Trekt ze weer naar de meiden of toch liever de verse jongens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
Heb ik ook gehoord hoor, maar toch af en toe even wat blikken die meer zeggen, maar dat zal vast aan mij liggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze uitgebreid over gehad....en willen het laten zien...beste maatjes en daar blijft het bij. Moet kunnen goede vriendschap tussen man en vrouw.
Mike de griezel moet zijn mond helemaal houden en Pat eigenlijk ook in mijn ogen. Maar dat is waarschijnlijk het preutse in mij.
Ja, maar dat dachten we ook van Jill en Thomas....en dat wordt ook niks verder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord hoor, maar toch af en toe even wat blikken die meer zeggen, maar dat zal vast aan mij liggen
Ja, het zou een goede zet zijn om met Zoey mee te gaan en op Nick en Michel te stemmen. Jerrel lozen kan altijd nog. Hoop ik wel dat Nick wint, wel een komische gozer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dan met jerryl game gaat spelen
Braddie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:12 schreef suzi1 het volgende:
hahaa mike, iedereeen een natte poes toen micchel nieuw binnenkwam. maar ze willen allemaal mij, om mijn karakter
Aan zelfvertrouwen geen gebrek die Mikequote:Op donderdag 11 februari 2021 00:12 schreef suzi1 het volgende:
hahaa mike, iedereeen een natte poes toen micchel nieuw binnenkwam. maar ze willen allemaal mij, om mijn karakter
Dat is volgens mij slechts van 1 kant?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dat dachten we ook van Jill en Thomas....en dat wordt ook niks verder.
Dit meen je niet.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:14 schreef Juan_Roman het volgende:
Nee Mike, Michel ziet jou niet als een concurrent voor de vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga het morgen toch even in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:16 schreef suzi1 het volgende:
als je hem in het donker ziet (dus niet ziet) is die mike best grappig nu hoor.
Nee, Thomas heeft haar nodig maar toen Jill voorstelde als ze elkaar naar de finale helpen of ze het geld dan zullen delen.....Thomas was niet happig.......en zei Nee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is volgens mij slechts van 1 kant?
ik merk het ook nu pas op hoor. ik denk dat hij icm pat gewoon grappig isquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik ga het morgen toch even in de gaten houden
Hij lult uit zijn nek nu, hij blaast het verhaal enorm op met uitspraken die niet zijn gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik merk het ook nu pas op hoor. ik denk dat hij icm pat gewoon grappig is
Mike vertelt vooral graag over Mike en veel aangedikte verhalen rond deze tijdquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik merk het ook nu pas op hoor. ik denk dat hij icm pat gewoon grappig is
Hehe ja, hoezo niet ?.. die gast maakt vast alleen moorkoppen en bananengebakkiesquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:20 schreef suzi1 het volgende:
hahaha sorry maar moet al lachen om een pizza is niet vierkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou denk dat die weinig kans maakt, want je merkt aan kleine dingen al dat jill hem best wel zat isquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zie Matt nog wel een poging tot meer doen wanneer Thomas naar huis gaat.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het tweede deel van Jerrel op zoek naar zijn make-up ......
hij zoekt zn verfjes waar ie al die Flaskes mee bekladderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook maar denk niet dat hij dat zelf ook inziet. Mannetje is pas 18 en het zou me niet verbazen als Jill de eerste vrouw in zijn leven is die zijn aanwezigheid uberhaupt erkent. Hormoontjes gieren door dat bolle lichaampje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou denk dat die weinig kans maakt, want je merkt aan kleine dingen al dat jill hem best wel zat is
En het geeft met het idee dat Mike openstaat om Michel te nomineren volgende week, want achter die grapjes zat lichte ergernis/verontwaardiging (maar dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:28 schreef suzi1 het volgende:
ik weet al waarom ik moest lachen om mike, hij maakt michel belachelijk. tja zo gaat dat bij mij
Ze hebben het er vandaag over gehad. Het is echt vriendschappelijk. Hebben allebei behoefte aan een knuffelmaatje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Huh! Maar dat zien we toch al? Ze klimt al in Matt en die ander ... niet dat dat verkeerd is ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat is juist wat ik wil zien....of ze het redt alleen. Wat doet ze?? Trekt ze weer naar de meiden of toch liever de verse jongens.
Hij geeft zelfs antwoord als Jill iets aan Thomas vraagt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:32 schreef Joyce-43 het volgende:
nu ook jill en thomas willen samen een gesprek voeren op het moment dat jill op thomas zijn bed zit en dan zijn ze in gesprek en wie lult ermee ja matt dus waarom begrijpt hij niet dat er ook momenten zijn dat hij ze gewoon even met rust moet laten, weinig respect hoor slechte gewoontes
Nu is het wel nacht en Matt ligt op zijn eigen bed, maar ik deel je ergernis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:32 schreef Joyce-43 het volgende:
nu ook jill en thomas willen samen een gesprek voeren op het moment dat jill op thomas zijn bed zit en dan zijn ze in gesprek en wie lult ermee ja matt dus waarom begrijpt hij niet dat er ook momenten zijn dat hij ze gewoon even met rust moet laten, weinig respect hoor slechte gewoontes
Matt is 20 geworden toen hij net in het huis kwam.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:32 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar denk niet dat hij dat zelf ook inziet. Mannetje is pas 18 en het zou me niet verbazen als Jill de eerste vrouw in zijn leven is die zijn aanwezigheid uberhaupt erkent. Hormoontjes gieren door dat bolle lichaampje.
Yep, zit nu aan de boerenkool....quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:37 schreef suzi1 het volgende:
zeg tegengas, heb jij al wel gegeten?
nou hij reageert wel met ohh als het zo moet .... dus hij voelt ze soms welquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:32 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar denk niet dat hij dat zelf ook inziet. Mannetje is pas 18 en het zou me niet verbazen als Jill de eerste vrouw in zijn leven is die zijn aanwezigheid uberhaupt erkent. Hormoontjes gieren door dat bolle lichaampje.
Ik vind Michel ok maar kon er ook wel om lachen. Een hoop geouwehoer, maar in combinatie met dat Ron Brandsteder-lachje van Pat wel leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:28 schreef suzi1 het volgende:
ik weet al waarom ik moest lachen om mike, hij maakt michel belachelijk. tja zo gaat dat bij mij
Ah dacht eigenlijk 19 geworden pas. Maar blijf erbij dat het een zwaar onzeker jongetje is dat zichzelf geen houding weet te geven bij de rest van de wat oudere groep en de aandacht van Jill weleens verkeerd kan gaan interpreteren. Net ook bij Mike en Patrick op de bank, gaat erbij zitten, probeert wat te zeggen maar het is gewoon nog niks.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Matt is 20 geworden toen hij net in het huis kwam.
Het is ook gewoon de leeftijd denk ik. Hij durft niet en dat is best begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:51 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ah dacht eigenlijk 19 geworden pas. Maar blijf erbij dat het een zwaar onzeker jongetje is dat zichzelf geen houding weet te geven bij de rest van de wat oudere groep en de aandacht van Jill weleens verkeerd kan gaan interpreteren. Net ook bij Mike en Patrick op de bank, gaat erbij zitten, probeert wat te zeggen maar het is gewoon nog niks.
Zou wel opmerkelijk zijn want ik zie juist dat hij op handen wordt gedragen, komt heel veel voor in de uitzendingen, Patrick heeft maar een bijrol in het geheel. Erg jammer hoor. Hopelijk gaat hij zich wat meer profileren, maar ik denk dat het weer net te laat is allemaal...Wel op Patrick gestemd om te blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:52 schreef snetje het volgende:
Thomas vliegt er morgen uit ... waarom? Hij volgt de BB richtlijnen niet ..
Die Tokkie Brabo denkt dat hij heel wat is bij de vrouwtjes, maar hij kan niet in de schaduw staan bij Michel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:48 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ik vind Michel ok maar kon er ook wel om lachen. Een hoop geouwehoer, maar in combinatie met dat Ron Brandsteder-lachje van Pat wel leuk.
Ik had juist van jou wel verwacht dat je dit door zou hebben. Patje wordt morgen vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou wel opmerkelijk zijn want ik zie juist dat hij op handen wordt gedragen, komt heel veel voor in de uitzendingen, Patrick heeft maar een bijrol in het geheel. Erg jammer hoor. Hopelijk gaat hij zich wat meer profileren, maar ik denk dat het weer net te laat is allemaal...Wel op Patrick gestemd om te blijven.
Zijn ego is ook tenenkrommend. Vind het sowieso een rare gast. Neemt niet weg dat ik hier wel om kon lachen, vooral om dat Pat zo zat te gniffelen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die Tokkie Brabo denkt dat hij heel wat is bij de vrouwtjes, maar jij kan nog niet in de schaduw staan bij Michel.
Oh! kunnen we alweer stemmen? Zoo onduidelijk dat ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou wel opmerkelijk zijn want ik zie juist dat hij op handen wordt gedragen, komt heel veel voor in de uitzendingen, Patrick heeft maar een bijrol in het geheel. Erg jammer hoor. Hopelijk gaat hij zich wat meer profileren, maar ik denk dat het weer net te laat is allemaal...Wel op Patrick gestemd om te blijven.
Ja wat een creep, hoe die ook ruikt hequote:Op donderdag 11 februari 2021 01:01 schreef Juan_Roman het volgende:
Matt gaat goed slapen met zijn kussen dat naar Jill ruikt.
Ze heeft wel veel jonge mannen in haar room hé ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:56 schreef chufi het volgende:
Als Jill liever mattje wilt vegen dan kunnen we beter Thomas naar huis stemmen en voor Patje![]()
![]()
gaan
Maar eigenlijk snapt ze er -as usual- geen drol van want ze weet geen eens wat een influencer isquote:Op donderdag 11 februari 2021 01:10 schreef Hitchslap het volgende:
Jill weer bezig Matt uit te vragen over haar Instagram-account en hoeveel likes ze per foto krijgt (natuurlijk in combinatie met haar valse bescheidenheid act - "wat?! Ik krijg honderd likes?!").
Noem het maar even voor de mensen die doen alsof alleen Liese hier mee bezig is.
Ik kom hier eerlijk op terug ... Ik weet niet waar ik nu naar kijk ...kleuterklas met Jill???quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:10 schreef Hitchslap het volgende:
Jill weer bezig Matt uit te vragen over haar Instagram-account en hoeveel likes ze per foto krijgt (natuurlijk in combinatie met haar valse bescheidenheid act - "wat?! Ik krijg honderd likes?!").
Noem het maar even voor de mensen die doen alsof alleen Liese hier mee bezig is.
Echt wel,ze speelt dat ze dom isquote:Op donderdag 11 februari 2021 01:12 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Maar eigenlijk snapt ze er -as usual- geen drol van want ze weet geen eens wat een influencer is
Net zoals Pat ook naar huis wil na bekendmaking geboorte kleinquote:Op donderdag 11 februari 2021 01:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Echt wel,ze speelt dat ze dom is
Wat doet ie dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:52 schreef snetje het volgende:
Thomas vliegt er morgen uit ... waarom? Hij volgt de BB richtlijnen niet ..
Eerder de vraag van wat doet hij niet! Wat ze aan hem vragen ...quote:
Ja best begrijpelijk. Maar onbegrijpelijk dat BB zo'n jochie in z'n huis laat. Waren er nu echt geen betere kandidaten?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de leeftijd denk ik. Hij durft niet en dat is best begrijpelijk.
Trusten!quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er nu echt vandoor, ben nu 20 uur op en fokking moe, welterusten ....![]()
Geef ze allemaal een personal plee ... zoals Jerrel schijt te hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2021 01:58 schreef Tourniquet het volgende:
Snapje bij Rumag (zonder snapje’s)
Grappige typoquote:Op donderdag 11 februari 2021 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef ze allemaal een personal plee ... zoals Jerrel schijt te hebben
quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:45 schreef BB-King het volgende:
Heel verhaal van Mike dat hij een Irakese collega had waar hij een enorme band mee kreeg. Deelde zelfs zijn halve bordje kip met hem. Kwam ooit een oud vrouwtje in de zaak die zijn collega vuile buitenlander noemde. Hij suste de boel. Toen rekende ze af waar ze voor kwam en was alles weer goed en kregen ze beide een pepermuntje.
Eerst ging het er nog om dat hij niet zo'n naai verkoper wilde zijn en dus niet meer in het bedrijf pastequote:Op donderdag 11 februari 2021 01:38 schreef BB-King het volgende:
Heel verhaal van Mike tegen Patje dat hij afgelopen jaar ontslagen is omdat hij volgens de baas ten onrechte na het carnaval vieren 2 weken thuis bleef vanwege besmetting van Corona. Was iemand zijn schoonmoeder op het werk overleden aan Corona en ze vonden dat hij met de ziekte spotte door het zogenaamd te faken.
Lul de behanger eerste klasquote:Op donderdag 11 februari 2021 01:24 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja best begrijpelijk. Maar onbegrijpelijk dat BB zo'n jochie in z'n huis laat. Waren er nu echt geen betere kandidaten?
Die Mike ook met z'n sterke verhalen, ik doe vaak geluid uit als hij aan het woord is want er komt geen einde aan. In het begin wist ik dit nog niet en had ie een heel verhaal over een oud echtpaar die een keuken wilde kopen bij hem . Niet normaal lange opbouw en ik bleef maar wachten op de clou. Maar die kwam nooit. Wel geleerd dat keukenboers schijnbaar ook voor je gaan koken in de winkel.
Wat een kontenlikkers die gastenquote:Op donderdag 11 februari 2021 01:58 schreef Tourniquet het volgende:
Rumagquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:23 schreef Oranos het volgende:
[..]
Wat een kontenlikkers die gasten
Ik heb dit helemaal gemistquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:21 schreef jameshond7 het volgende:
Iemand een video van Pat toen die hoorde dat hij opa werd?
Slechts drie pagina's terugquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:21 schreef jameshond7 het volgende:
Iemand een video van Pat toen die hoorde dat hij opa werd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Brand in het bordeel!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:27 schreef jameshond7 het volgende:
Wat zou het polonaise lied worden? Ik denk "seks met die kale" of "hutje op de hei"
Dat wordt dan een volle uitzending vanavond. Eerst Pat helemaal blij maken en hem er dan uit mikken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:33 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Denk dat ze showtje gaan maken van Pat en zijn kleinkind, en dat daarom de nominaties nog niet bekend gemaakt zijn op TV.
Ze zullen wel een filmpje gaan maken van de baby, maar dat denik dus.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat wordt dan een volle uitzending vanavond. Eerst Pat helemaal blij maken en hem er dan uit mikken.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:36 schreef jameshond7 het volgende:
Ik heb liever Pat en Thomas erin dan Julie en Michel
Het tempo zit er de laatste dagen behoorlijk in, jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:38 schreef jameshond7 het volgende:
Besef he, dit is al de #423e COS
Michel mag ik wel, maar hij speelt iets te veel een type schoolmeester. Julie mag ik ook wel, maar ze voegt naast Liese weinig toe. Ze heeft te weinig contact met anderen in het huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook. Sinds gisteren heb ik ineens een hekel aan Julie. Michel mocht ik toch al niet.
Meest opvallende uitspraak; dat Jill zo puur is en hier heel volwassen uit gaat komen. Ja Naat, dat denk ik ook. 🤣😂🤣quote:Op donderdag 11 februari 2021 01:58 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:53 schreef Benny het volgende:
2. Horen waarom je bent genomineerd in het nominatiespel
Jill leert wel een stuk zelfstandiger te wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Meest opvallende uitspraak; dat Jill zo puur is en hier heel volwassen uit gaat komen. Ja Naat, dat denk ik ook. 🤣😂🤣
Goedemorgen! Wakker is een groot woord. Hij ligt nu op de bak te slapen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:47 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
Ben benieuwd vandaag.
Thomas al wakker.
De genomineerden hebben elke week in de gameroom/de witte kamer te horen gekregen waarom ze zijn genomineerd door de anderen.quote:
Dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:59 schreef Benny het volgende:
De genomineerden hebben elke week in de gameroom/de witte kamer te horen gekregen waarom ze zijn genomineerd door de anderen.
Hij is uiteindelijk in de oven gebakken volgens mij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:57 schreef jameshond7 het volgende:
Is het eigenlijk nog gelukt met die pizza?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:04 schreef woveleed het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd, weten de bewoners zelf al wie genomineerd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |