Is niet nieuw. Vaak zie je ook in de tv-uitzendingen dat dingen die hier in de COS worden beweerd niet stroken met de werkelijkheid, maar puur gebaseerd zijn op eigen interpretatie. Het zij zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel dat er in de uitzending veel beelden zijn waar ik hier nergens in de Cossen iets van heb gelezen
het is ook niet erg, wel verrassend, en ik was er verbaast overquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is niet nieuw. Vaak zie je ook in de tv-uitzendingen dat dingen die hier in de COS worden beweerd niet stroken met de werkelijkheid, maar puur gebaseerd zijn op eigen interpretatie. Het zij zo.
Haha, begin van de avond had ik in 20 jaar fok 0 topics geopend, nu achterelkaar. Jij bedankt. Tijd voor een cos feestje, wie zorgt voor drank?quote:
Ja, maar er wordt ook flink geknipt en geplakt, dus de tv uitzending is ook niet de waarheidquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is niet nieuw. Vaak zie je ook in de tv-uitzendingen dat dingen die hier in de COS worden beweerd niet stroken met de werkelijkheid, maar puur gebaseerd zijn op eigen interpretatie. Het zij zo.
Uitzendingen zijn gewoon de grote Djill & Thomas show. Ik kijk ze dan ook nog maar zelden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, begin van de avond had ik in 20 jaar fok 0 topics geopend, nu achterelkaar. Jij bedankt. Tijd voor een cos feestje, wie zorgt voor drank?![]()
![]()
![]()
Zet dat de volgende keer ff in je sluitpostquote:
Beker was toch Jill en Liesequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef aswesleep het volgende:
Dat van die beker gaan we dus nooit weten, laat staan dat we ooit achter de paletten dader komen.
Dat laatste denk ik niet. Maar een Els-René scenario sluit eigenlijk niet eens volledig uit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef tasebi het volgende:
denk da de nominaties al bekend zijn , maar geen van beide naar huis zal gaan en de Jerrel zelf zijn koffers vraagt![]()
![]()
![]()
![]()
die beker heeft Liese al bekend aan Nick, doch Jullie was er ook bij maar die heeft het zelf nog niet bekend aan hemquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef aswesleep het volgende:
Dat van die beker gaan we dus nooit weten, laat staan dat we ooit achter de paletten dader komen.
hij is echt niet goedquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef Was-beer het volgende:
Jerrel steekt zijn middelvinger op in bed
Absoluutquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
weigeren van openen zou ook een sanctie op moeten staan
Iedereen de hand schudden voor je gaat rukken, ofzo😉quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
weigeren van openen zou ook een sanctie op moeten staan
Ja ma, vergeten. Krijg ik nog wel mijn snoepjequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zet dat de volgende keer ff in je sluitpost
Ik een whisky.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Catch, maar liever rode wijn, joh
Wow... Waar te beginnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net pas terug van dagje cursus en een extra invaldienst, heb gelukkig opnames van beide
streams van de gehele dag. Zijn er nog fragmenten de moeite waard van het terugkijken en monteren ?
eerst eten jijquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net pas terug van dagje cursus en een extra invaldienst, heb gelukkig opnames van beide
streams van de gehele dag. Zijn er nog fragmenten de moeite waard van het terugkijken en monteren ?
pleur de hele middag maar integraal op dm, pallettegatequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Haha het viel mij opeens ook op. ik dacht eerst, wat doet hij nou.. totdat hij begon te zwaaien... haha.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef Was-beer het volgende:
Jerrel steekt zijn middelvinger op in bed
Ik ben hier ook al 20 jaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, begin van de avond had ik in 20 jaar fok 0 topics geopend, nu achterelkaar. Jij bedankt. Tijd voor een cos feestje, wie zorgt voor drank?![]()
![]()
![]()
Dat gaat zeker gebeuren. spanning is weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Maar een Els-René scenario sluit eigenlijk niet eens volledig uit.
Tekkel zoekt zijn schmink en Patje die te horen dat hij een kleinzoon heeft gekregen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk zeker dat er wel mensen zijn die het moment dat Pat=opa bekend wordt gemaakt nog eens terug willen zienquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien kan je het laatste beeld van Jerrels make up doosjes terugzoeken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je mag mn pruim likkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ma, vergeten. Krijg ik nog wel mijn snoepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |