Das ook lafquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Heb op allebij gestemd. Rot keuze, dit
Als ik een dikzak zo wil zien kijken loop ik wel naar de spiegel....quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kijk nou, zo'n lieve oliebol ga je toch niet wegstemmen?
[ afbeelding ]
Ik heb het terug gekeken want ik geloofde niet dat Naomi die uitspraak deed. En wat blijkt;quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
zie net in de tv uitzending dat Jerrel wel gelijk had over het voorval dat patje en naomi in de hottub gezegd hadden , als je niet wilt sporten ga je maar naar huis, bb liet de waarheid zien nadat patje schreeuwde dat hij dat niet gezegd had.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Shola het volgende:
[..]
Als ik een dikzak zo wil zien kijken loop ik wel naar de spiegel....
heb ik net met alle plezier gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo met je eens vandaagquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Heb ook Thomas gestemd omdat ik Thomas en Jill samen nog steeds heel leuk vind om te zien
Ja... plus... als Patje er uit gaat, komt Michel in de gevarenzone.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Dus als Thomas Michel had gestemd ... had Jill Patje kunnen saven
Nouja, heb op Thomas gestemd omdat ik het hem gun, en ik, als ik Patje was, liever nu naar huis was gegaan, en op patje gestemd, omdat ik van hem nog wel wat vuur verwachtquote:
Als Michel een kut had was het Michelle.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
klopt niet, patje stemde Juliequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Jerrel, Mike en Matt mogen niet nomineren en niet genomineerd worden
Liese: Thomas en Patrick
Naomi: Thomas en Patrick
Jill: Michel en Julie
Patrick: Thomas en Michel
Zoey: Nick en Michel
Michel: Thomas en Patrick
Nick: Thomas en Zoey
Julie: Thomas en Patrick
Thomas: Liese en Julie
Thomas: 6x
Patrick: 4x
Michel: 3x
Julie: 2x
Nick: 1x
Liese: 1x
Zoey: 1x
Genomineerd zijn Thomas en Patrick
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Shola het volgende:
[..]
Als ik een dikzak zo wil zien kijken loop ik wel naar de spiegel....
Ik weet niet of ik het goed zie maar Michel heeft er toch maar 2quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Patrick: Thomas en Michel
Michel: 3x
Julie: 2x
Stemmen:
quote:
Denk dat Thomas heel bewust niet op Michel heeft gestemd. Tegen hem minder kans.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Specsaversquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed zie maar Michel heeft er toch maar 2
Misschien.. wie weet heeft het die welquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als Michel een kut had was het Michelle.
Ja precies.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef danilel het volgende:
ik wacht deze keer eens met stemmen, vaak heb ik spijt van mijn stem
Gezien zijn urenlange geneuzel voor de spiegel steeds sluit ik dit zeker niet uit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien.. wie weet heeft het die wel
vorige Keer was ook laat héquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef Windhapper het volgende:
Heb niet het idee dat het nog gaat gebeuren vanavond. :/
Er gaat niemand uit deze weekquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef Windhapper het volgende:
Heb niet het idee dat het nog gaat gebeuren vanavond. :/
ik zie op twitter dit rijtje en daar zit 3 x julie inquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Stemmen:
Ik hoop het ook heel erg, en dan volgende week 3 genomineerden en 2 eruit!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit deze week
Mijn glazen bol is heel helder
is jouw glazen bol van hetzelfde merk als die van freaky ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit deze week
Mijn glazen bol is heel helder
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
is jouw glazen bol van hetzelfde merk als die van freaky ?
Aangepast. Zat idd een foutje inquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed zie maar Michel heeft er toch maar 2
Edit ik dacht dat Patrick Thomas en Juli had.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is die eigenlijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik snap dat belgen wat trager zijn, maar om dat ook de TV uitzending vetraagd af te spelen gaat me wat verquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:43 schreef Lobmans het volgende:
Duurt precies lang deze week, of zouden ze bewust wachten tot de uitzending ook op tv is geweest in België (Einde om 23u40)?
oh dan wordt dat leuke tv met de queenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:43 schreef Lobmans het volgende:
Duurt precies lang deze week, of zouden ze bewust wachten tot de uitzending ook op tv is geweest in België (Einde om 23u40)?
En Michel 2quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie op twitter dit rijtje en daar zit 3 x julie in
Liese: Thomas - Patrick
Naomi: Thomas - Patrick
Jill: Michel - Julie
Patrick: Thomas - Julie
Zoey: Nick - Michel
Michel: Thomas - Patrick
Nick: Thomas - Zoey
Julie: Thomas - Patrick
Thomas: Liese - Julie
Zelf wou ze inderdaad wel begrip tonen voor Jill.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik heb het terug gekeken want ik geloofde niet dat Naomi die uitspraak deed. En wat blijkt;
Naomi neemt het juist voor Jill op, ze zegt ; "als je dan niet sport en niet puzzelt" ze kon haar zin niet afmaken omdat pat idd die uitspraak deed maar Naomi bedoelde te zeggen als je niet sport en niet puzzelt heb jij zelf niks aan de prijs.
Naomi heeft helemaal niet uitgesproken wat jij beweert.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Mike: Ik ga vanaf nu elke dag een minuut langer op de hometrainer... ik begin bij 10, dan 11, dan 12....
Michel: Nah. Dan kom je toch tot de 17.
Niet alleen jij. Tsk... ikikikik. Lijkt Jerrel welquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
Waarom heb ik nu elke keer dat het geluid weg valt
Soundlock. Ik heb het ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
Waarom heb ik nu elke keer dat het geluid weg valt
Als Patje er uit gaat is die Homo NEXT exitquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja... plus... als Patje er uit gaat, komt Michel in de gevarenzone.
Is het nog niet geweest in het huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou best tof zijn mocht BB de nominaties gewoon niet bekendmaken aan de bewoners.
namens alles COS-ers: Bedankt!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:45 schreef greysbones het volgende:
Zit ik nu echt al een uur te wachten op niets???
Al met al hadden we het toch uiteindelijk redelijk goed uitgedokterd met z’n allen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Patrick: Thomas en Julie
Michel: 2x
Julie: 3x
Stemmen:
Denk dat ze wachten tot Jerrel slaapt, en dan extra hard zoemerquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef rinardo het volgende:
Denken jullie dat de nominaties nog bekend worden gemaakt nu ?
Nopequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het nog niet geweest in het huis?
Hé.. jullie maken het dragelijk.. zonder COS zou Bb niet vol te houden zijnquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dan weten we ongeveer hoe betrouwbaar jouw glazen bol is
We kunnen een petitie startenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
vind het echt bespottelijk hoor dat BB de nominaties niet bekend maakt
Denk dat ze Patje's avond niet willen verpesten nu.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
dus wat wil je zeggen? Heeft naomi die uitspraak gedaan? want daar ging mijn quote overquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:44 schreef Biste het volgende:
[..]
Zelf wou ze inderdaad wel begrip tonen voor Jill.
MAAR Naomi zei in het gesprek daarna wel dat die uitspraak, die Patje wel degelijk gedaan had, niet gevallen was in de hottub. En daar had ze echt niet enkel over haarzelf.
nou idd geloof dat bij 1 persoon we het fout haddenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Al met al hadden we het toch uiteindelijk redelijk goed uitgedokterd met z’n allen.
Patje naar huis.. Patje naar huis .. sorry heb constant een liedje in mijn hoofd bij die tekstquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het is wel opvallend dat iedereen even weg was en nu weer terug. Er zijn twee mensen genomineerd en morgen is er een live show.
Ik heb heel sterk het idee dat er iets voor ons verborgen gehouden wordt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
Liedje voor de polonaise morgenvroeg is ook bekent![]()
![]()
En lag Thomas er uit, zou wel dom zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Ja, en Nick is ook last minute nog naar Zoey gegaan ipv Michel. Voelde toch nattigheid blijkbaar (hij wilde eerst met medeweten van Michel op hem stemmen omdat Michel toch wel veilig zou zijn, dachten ze...).quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Maar die nominatie werd wel gewoon bekend gemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:49 schreef Kefke04 het volgende:
Zou zomaar kunnen dat er niemand naar huis gaat, noem het een Rene scenario.
Ze zijn bang dat Patrick dan steeds verzoeken gaat doen hem naar huis te sturen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Is elke keerquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef Angelique61 het volgende:
Dus wij weten het eerder dan de bewoners, dat klopt niet
ik denk dat er niemand naar huis hoeft, patje zelf naar huis gaat en thomas volgende week als 1 vd genomineerde staatquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het is wel opvallend dat iedereen even weg was en nu weer terug. Er zijn twee mensen genomineerd en morgen is er een live show.
Ik heb heel sterk het idee dat er iets voor ons verborgen gehouden wordt.
Pure efficientie. Toppunt is Julie die gewoon halve zinnen niet uitspreektquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef Harry het volgende:
Nick: Vindege Hans Teeuwen goe?
Waarom spreken de Belgen bij "goed" de D niet uit?
Volgens mij heeft Michel ook aardig wat verspeelt de afgelopen dagenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:49 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En lag Thomas er uit, zou wel dom zijn.
Maar die gaat nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Patje naar huis.. Patje naar huis .. sorry heb constant een liedje in mijn hoofd bij die tekst
Volgens mij weten wij dat toch op de stream na de uitzending op dinsdag of staat het ook al eerder op de site?quote:
Ook dat is nog een mogelijkheid maar heb op dit moment niet het idee dat Patje zomaar naar huis gaat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat er niemand naar huis hoeft, patje zelf naar huis gaat en thomas volgende week als 1 vd genomineerde staat
Hoe kan Zoey nu punten scoren, zit met iedereen mee te lullen en denkt enkel aan zichzelf, volgens mij is ze enkel oprecht met Patje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:50 schreef Yolk het volgende:
Zojuist op Thomas gestemdEn Zoey heeft bij mij veel punten gescoord
Dat is kut want dan staat Jill naast emquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat er niemand naar huis hoeft, patje zelf naar huis gaat en thomas volgende week als 1 vd genomineerde staat
Wat heb je gezien vertelnquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel dat er in de uitzending veel beelden zijn waar ik hier nergens in de Cossen iets van heb gelezen
Misschien aangesproken door achterquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:49 schreef Kefke04 het volgende:
Wat scheelt er met Matt, dat die plots met Liese zit te bonden, heeft Jill hem gedumpt.
Welke beelden dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel dat er in de uitzending veel beelden zijn waar ik hier nergens in de Cossen iets van heb gelezen
er zijn heel veel camera's en op de streams worden maar de beelden van 2 camera's getoond. Als ze de andere camera's ook gewoon laten opnemen, kunnen ze die beelden voor de uitzending gebruiken, lijkt mijquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
Slaap lekker Doornroosjequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
Nah, ik geloof het wel voor vanavond. Ik ga ook naar bed. Dromen over make-up doosjes
truste COS!
Veel SL de laatste dagenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
Ik ga je make up doosje verstoppen vannachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
Nah, ik geloof het wel voor vanavond. Ik ga ook naar bed. Dromen over make-up doosjes
truste COS!
ze vaart eigen koers, nominaties zeggen genoeg..quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Hoe kan Zoey nu punten scoren, zit met iedereen mee te lullen en denkt enkel aan zichzelf, volgens mij is ze enkel oprecht met Patje.
Ja na de uitzending 22.30 op dinsdag en de bewoners daar weer na 10/15 minquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Volgens mij weten wij dat toch op de stream na de uitzending op dinsdag of staat het ook al eerder op de site?
Helemaalquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:57 schreef GayGuy het volgende:
Thomas en Jil spreken af voor na Big brother. Deze 2 zijn zoooo cute
Wordt inderdaad interessant om te zien wat ze volgende week doen, in principe hebben ze een meerderheid en kunnen ze kiezen wie op het bord komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:55 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze vaart eigen koers, nominaties zeggen genoeg..
heb je de uitzending niet gezien dan ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef eens wat sappige details dan
Nope Ajax en streamsquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je de uitzending niet gezien dan ?
Dus gameroom .. niet gezien en nominaties verder bekendquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
gameroom spel, jakoeziegate, jerrel gate , nominaties
streamlock, streamlock, streamlock en dbkquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jerrelgate is uitgebreid op meerdere streams te zien geweestquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Moet hij wel vaart maken, ondertussen is iedereen al aan het stemmen. Ik heb het idee dat de meeste sowieso onmiddellijk stemmen na de bekendmaking.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Patje gaat zeggen, mensen stem mij eruit
Patquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie is daar met een stofzuiger bezig op de achtergrond
Zou beetje belachelijk zijn als ze het pas morgen horen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zou het nog wel komen is wel erg laat nu
Eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou beetje belachelijk zijn als ze het pas morgen horen.
Mike is team Naomi, die hoort zeker niet bij Ferrel, maar Patje mag wel blijvenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:05 schreef Tamiro het volgende:
Een stem voor Thomas is ook een stem voor nieuw bondje Terrol, Zoey, Mike, Mat, Jill.
Gemakkelijk dus... Patje nog een paar weken erin want eerst Terrol en Zoey eruit.
Patje sluit ook aan bij Zoey dus in dat opzicht is er geen verschil. Volgende week wordt het Michel vs. ...quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:05 schreef Tamiro het volgende:
Een stem voor Thomas is ook een stem voor nieuw bondje Terrol, Zoey, Mike, Mat, Jill.
Gemakkelijk dus... Patje nog een paar weken erin want eerst Terrol en Zoey eruit.
Opzich logisch. Dit is Patje zijn avondquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef engine het volgende:
Waardeloos dat ze dit niet hebben laten ontploffen. Heel bewust gedaan dit.
Hangt af wie huismeester wordtquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Patje sluit ook aan bij Zoey dus in dat opzicht is er geen verschil. Volgende week wordt het Michel vs. ...
3/4 facebook is voor Thomasquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Even rondgesnuffeld op de walgelijke social media en genoeg gezien. BB heeft zijn werk uitstekend gedaan, Het stukje dat Patje zou liegen in de uitzending en bekendmaken dat hij kleinzoon heeft trekt veel mensen over de streep om op Thomas stemmen. Thomas blijft.
Was te verwachten.
Nee het werd ze te heet onder de voeten. Ze willen even de lieve vrede herstellen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Opzich logisch. Dit is Patje zijn avond
Ja maar is wel meer belachelijk deze BBquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou beetje belachelijk zijn als ze het pas morgen horen.
Mijn gok is dat ze morgen iedereen hun koffer laten pakken en dat ze niet bekend gaan maken wie er genomineerd isquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef rinardo het volgende:
Denken jullie dat de nominaties nog bekend worden gemaakt nu ?
Je noemt precies de redenen op waarom ik haar leuk vindquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Hoe kan Zoey nu punten scoren, zit met iedereen mee te lullen en denkt enkel aan zichzelf, volgens mij is ze enkel oprecht met Patje.
BB vergeet nietsquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:04 schreef chufi het volgende:
Denk dat ze het gewoon vergeten te melden ivm dat Jerrel ze de hele dag bezig hield met zn gekjank
Ja das ook wel zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar is wel meer belachelijk deze BB
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:10 schreef greysbones het volgende:
Ik geef het op.. ik lees het morgen wel
Good night to all and to all good night
Ja eensch. Tijd dat de Djill bandwagon definitief gaat crashen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
ik trek die jill met die 3 thomassen slecht
Patje gaat draaien zoals hij altijd doet. Vriendschap met Nick is te groot.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Patje sluit ook aan bij Zoey dus in dat opzicht is er geen verschil. Volgende week wordt het Michel vs. ...
Bedankt!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Patrick: Thomas en Julie
Michel: 2x
Julie: 3x
Stemmen:
ze kunnen zich beter als oude bejaarden gedragen he, deed ik op die leeftijd ookquote:
Met het grootste gemak!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]it wont be the same without you
eej kijk je dit ook heequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:10 schreef Paul het volgende:
die 3 nieuwe gaan er sowieso hierna uit hee
de pest is als dat gebeurd gaat k3 en mies het winnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:10 schreef Paul het volgende:
die 3 nieuwe gaan er sowieso hierna uit hee
quote:
Alles beter dan Jill, Thomas en die 3 nieuwe heequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
de pest is als dat gebeurd gaat k3 en mies het winnen
Dat hoeft ook niet, hij mag graag aan Jill zitten hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Mike is team Naomi, die hoort zeker niet bij Ferrel, maar Patje mag wel blijven
Ik ook, als deze twee tegen elkaar staan kies ik voor Jerrelquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:09 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Matt een stuk vervelender dan Jerrel.
mooi tochquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Even rondgesnuffeld op de walgelijke social media en genoeg gezien. BB heeft zijn werk uitstekend gedaan, Het stukje dat Patje zou liegen in de uitzending en bekendmaken dat hij kleinzoon heeft trekt veel mensen over de streep om op Thomas stemmen. Thomas blijft.
Was te verwachten.
Sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:13 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik ook, als deze twee tegen elkaar staan kies ik voor Jerrel
Alles voor ons prinsesje he. Die trekt het anders niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Was te verwachten.
Matt en Mike heb je in de uitzending van vandaag totaal niet gezien, dus heb me er ook niet aan kunnen irriterenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:13 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Toch liever een sociopaat naar huis dan een gatlikker hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:13 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ze weten het in het huis nog niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:10 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Hebben de mannen oke gereageerd op de nominaties? Ik las er niks over in de stream verslagen, of is dit net bekend?
Ik kies sowieso voor Jerrel, die moet blijven. Zorgt voor TV. Matt is een miscastingquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:13 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
denk dat het nog komt na de uitzending die op goplay later begint dan nederlandquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:11 schreef aswesleep het volgende:
Dit wordt het niet meer voor vandaag.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef odie22 het volgende:
zal morgenvroeg wel bekent worden gemaakt dan aan de bewoners
Ik vertrouw erop dat alle COS’ers eensgezind gewoon Tekkel eruit stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:13 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Gatlikker?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Toch liever een sociopaat naar huis dan een gatlikker hoor.
Waarom moet je dat nu weer up zo'n mannier zeggen, joh?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef Devil010 het volgende:
Mag die make up nicht er aub uit. Wat een vies wezen
Jij bent een echte kerel zeker, je voelt je stoer nu met zo'n uitspraak.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef Devil010 het volgende:
Mag die make up nicht er aub uit. Wat een vies wezen
NOOITquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat alle COS’ers eensgezind gewoon Tekkel eruit stemmen.
Ik vind dit zo'n griezel...lijkt wel een oude vent.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill wil de hometrainer slopen![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nu weer up zo'n mannier zeggen, joh?
Er worden hier mensen op hun teentjes getrapt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent een echte kerel zeker, je voelt je stoer nu met zo'n uitspraak.
Hoelang duurt die finale? Een paar dagen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
als die vier in de finale komen ga ik niet meer kijken
En dan weer 24/7 naar gepuzzel zitten kijken. Eerst zagen dat er niks gebeurd maar wanneer er iemand inkomt waardoor er iets gebeurd moet het naar huis.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
minimaal een weekquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:17 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hoelang duurt die finale? Een paar dagen.![]()
Niet echt een grote opoffering.
Ik voel mij nooit op mijn teentjes getrapt, laat ik daar even duidelijk in zijn maar zo'n uitspraak deelt hij maar uit aan zijn maten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
[..]
Er worden hier mensen op hun teentjes getrapt.
Uwe koningklijke hoogheid, mijn welgemeende excuses, maar met uw welvinden, gaat mijn stem naar Jerrel. Je stemt op de gene die je in het huis willt houden. Ik hoop dat u mijn excuses aanvaard😉quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dan boeit het me niet wie er wint. Veel saaier kan een ontknoping niet worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
als die vier in de finale komen ga ik niet meer kijken
Ik vind ze pas leuk als ze samen op de bank zitten. Volgende week misschien?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Heb ook Thomas gestemd omdat ik Thomas en Jill samen nog steeds heel leuk vind om te zien
Niet alleen Nick, ook Michel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:10 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Patje gaat draaien zoals hij altijd doet. Vriendschap met Nick is te groot.
Ben je niet de enige.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze pas leuk als ze samen op de bank zitten. Volgende week misschien?![]()
* Pearlbitch is een beetje klaar met die kijk-mij-eens-het-aandoenlijke-onnozele-meisje-zijn-act van Jill
Ik kijk nog altijd liever 24/7 naar gepuzzel dan 1 uur naar dat geschmink van die kabouterclown.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:18 schreef Windhapper het volgende:
[..]
En dan weer 24/7 naar gepuzzel zitten kijken. Eerst zagen dat er niks gebeurd maar wanneer er iemand inkomt waardoor er iets gebeurd moet het naar huis.
???quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:19 schreef aswesleep het volgende:
Zijn er deze middag eigenlijk beelden uitgezonden van de ziedende Patrick?
je wilt liese er gewoon niet uit hebben omdat je diep van binnen bang bent dat er toch een snikkel verstopt zit tussen zijn benenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze pas leuk als ze samen op de bank zitten. Volgende week misschien?![]()
* Pearlbitch is een beetje klaar met die kijk-mij-eens-het-aandoenlijke-onnozele-meisje-zijn-act van Jill
Oh, kreeg het ff niet meequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:21 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De kwade, opgefokte Patrick. Waar Nick nu over bezig is.
Hij maakt TV. Daar gaat dat hele teringproggie toch over. Nu hebben we een kolerelijer erin en dan nog geklaag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik kijk nog altijd liever 24/7 naar gepuzzel dan 1 uur naar dat geschmink van die kabouterclown.
Helaas, een stem om die Tekkel in het huis te houden is onvergeeflijk. Tenzij bijzondere omstandigheden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Uwe koningklijke hoogheid, mijn welgemeende excuses, maar met uw welvinden, gaat mijn stem naar Jerrel. Je stemt op de gene die je in het huis willt houden. Ik hoop dat u mijn excuses aanvaard😉
Dat zijn mijn quotes, heb ik patent op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
je wilt liese er gewoon niet uit hebben omdat je diep van binnen bang bent dat er toch een snikkel verstopt zit tussen zijn benen
Echt lame! Ik lees het net in jullie reacties.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze weten het in het huis nog niet.
Moet je eerst oficieel asnvragen he😉quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn quotes, heb ik patent op.
Als je ze nu bezig hoort zijn ze nog altijd veel te lief.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze moeten nu even samen blijven stemmen K3 met Michel en Nick.
Ik denk ze Mike ook in hun team kunnen krijgen.
Dan hebben ze altijd de meerderheid.
Mike wil veel te graag blijven. Die doet wel mee.
en julie en michelquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:23 schreef jameshond7 het volgende:
Ik zou het wel vreemd vinden als Thomas als bewoner van dag 1 het huis moet verlaten terwijl Mike, Matt en Jerrel daar rustig mogen blijven. Maar het zelfde geldt natuurlijk -in iets mindere mate- voor Pat
Ik zie Nick en Michel in de finale. Hoop echt niet op een andere Nederlander. geen Jill geen matt geen Mike en vooral geen Jerrel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow sorry wederom, hier in dit huis zijn wij anti-k3quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn quotes, heb ik patent op.
Thomas is ook Belgquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Echt lame! Ik lees het net in jullie reacties.
Maar Patrick zal er dan wel uitgaan. Ze manipuleren de beelden zo.. Ze wisten waarschijnlijk dat Patrick genomineerd zou worden. Patrick kleinkind. Patrick rotopmerking en Patrick on populair. En ja hoor.. Een Belg eruit. Echt hoeeee is BB sturend in de verhouding NL en BE..
Vergetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:23 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Moet je eerst oficieel asnvragen he😉
denk dat er een belg gaat winnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie Nick en Michel in de finale. Hoop echt niet op een andere Nederlander. geen Jill geen matt geen Mike en vooral geen Jerrel.
Die zijn uit elkaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow sorry wederom, hier in dit huis zijn wij anti-k3
Ieder z'n eigen mening en dat makeupgebeuren hoeft van mij ook niet maar die gast is bij alle 'relletjes' betrokken geweest deze week. Vorige week voor hij erin kwam hadden ze van mij de stekker uit dat programma mogen trekken want er gebeurde toch niks.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik kijk nog altijd liever 24/7 naar gepuzzel dan 1 uur naar dat geschmink van die kabouterclown.
Laten we het hopen. Rete irritant, Jill met haar harem.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk het niet, met de dalende interesse hier.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
denk dat er een belg gaat winnen
Zoals BB nu de regie heeft.. Gaat die finale niet gebeuren hoe jij het wilt (helaas..)quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie Nick en Michel in de finale. Hoop echt niet op een andere Nederlander. geen Jill geen matt geen Mike en vooral geen Jerrel.
Prinsessen horen op tijd in bed te liggen, dus welterustenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:25 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zit jaloers te kijken omdat hun in bed liggen. Dus
Ik vind het een lastige. Die nieuwe zijn niks inderdaad. Maar Djill met haar kleutergedrag ben ik inmiddels ook meer dan zat en Michel word ook steeds vervelender met zijn praatjes en vooral zijn bazige gedrag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill wordt allang niet meer voor vol aangezien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:18 schreef jameshond7 het volgende:
Jill die aan Mike vraagt of het nog nut voor hem heeft om te sporten. Volgens mij eerder ook al een opmerking over zijn gewicht. Als Jerrel zo'n opmerking zou maken zou het huis te klein zijn
ik ook en dan morgen weer een hoop COS geklaag dat ze het gemist hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Of ze worden midden in de nacht wakker gemaakt
Op een gegeven moment moeten zo een Julie toch ook inzien dat ze het tegen Liese gaat afleggen? Of wilt zij niet winnen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze moeten nu even samen blijven stemmen K3 met Michel en Nick.
Ik denk ze Mike ook in hun team kunnen krijgen.
Dan hebben ze altijd de meerderheid.
Mike wil veel te graag blijven. Die doet wel mee.
Nu wel, hij heeft nog een aantal dagen om het goed te makenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik ook en dan morgen weer een hoop COS geklaag dat ze het gemist hebben
Dit is zeker waar. Thomas tegen Miesjel was een ijzersterke zet geweest voor als je de finale wilt halen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:26 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als de belgen nederlanders zouden zijn, dan zouden hun Thomas tegenover "de" belg ( michel ) hebben gezet.
Maar belgen zijn geen nederlanders
Ook raar, Pat zelf beweert dat hij de hele dag al zo'n gelukzalig gevoel had....quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:21 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De kwade, opgefokte Patrick. Waar Nick nu over bezig is.
Geen idee. Moet je ff alles tellen, joh🤣quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou vandaag een record zijn voor 2021 qua aantal CoS topics op 1 dag?
deze week sinds komst van jer rel sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou vandaag een record zijn voor 2021 qua aantal CoS topics op 1 dag?
Eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige. Die nieuwe zijn niks inderdaad. Maar Djill met haar kleutergedrag ben ik inmiddels ook meer dan zat en Michel word ook steeds vervelender met zijn praatjes en vooral zijn bazige gedrag.
Wat een bizar slechte casting van de Nederlanders ook eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |