Das ook lafquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Heb op allebij gestemd. Rot keuze, dit
Als ik een dikzak zo wil zien kijken loop ik wel naar de spiegel....quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kijk nou, zo'n lieve oliebol ga je toch niet wegstemmen?
[ afbeelding ]
Ik heb het terug gekeken want ik geloofde niet dat Naomi die uitspraak deed. En wat blijkt;quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
zie net in de tv uitzending dat Jerrel wel gelijk had over het voorval dat patje en naomi in de hottub gezegd hadden , als je niet wilt sporten ga je maar naar huis, bb liet de waarheid zien nadat patje schreeuwde dat hij dat niet gezegd had.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Shola het volgende:
[..]
Als ik een dikzak zo wil zien kijken loop ik wel naar de spiegel....
heb ik net met alle plezier gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kijk nou, zo'n lieve oliebol ga je toch niet wegstemmen?
[ afbeelding ]
Zooo met je eens vandaagquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Heb ook Thomas gestemd omdat ik Thomas en Jill samen nog steeds heel leuk vind om te zien
Ja... plus... als Patje er uit gaat, komt Michel in de gevarenzone.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Dus als Thomas Michel had gestemd ... had Jill Patje kunnen saven
Nouja, heb op Thomas gestemd omdat ik het hem gun, en ik, als ik Patje was, liever nu naar huis was gegaan, en op patje gestemd, omdat ik van hem nog wel wat vuur verwachtquote:
Als Michel een kut had was het Michelle.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
klopt niet, patje stemde Juliequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Jerrel, Mike en Matt mogen niet nomineren en niet genomineerd worden
Liese: Thomas en Patrick
Naomi: Thomas en Patrick
Jill: Michel en Julie
Patrick: Thomas en Michel
Zoey: Nick en Michel
Michel: Thomas en Patrick
Nick: Thomas en Zoey
Julie: Thomas en Patrick
Thomas: Liese en Julie
Thomas: 6x
Patrick: 4x
Michel: 3x
Julie: 2x
Nick: 1x
Liese: 1x
Zoey: 1x
Genomineerd zijn Thomas en Patrick
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Shola het volgende:
[..]
Als ik een dikzak zo wil zien kijken loop ik wel naar de spiegel....
Ik weet niet of ik het goed zie maar Michel heeft er toch maar 2quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Patrick: Thomas en Michel
Michel: 3x
Julie: 2x
Stemmen:
quote:
Denk dat Thomas heel bewust niet op Michel heeft gestemd. Tegen hem minder kans.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Specsaversquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed zie maar Michel heeft er toch maar 2
Misschien.. wie weet heeft het die welquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als Michel een kut had was het Michelle.
Ja precies.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef danilel het volgende:
ik wacht deze keer eens met stemmen, vaak heb ik spijt van mijn stem
Gezien zijn urenlange geneuzel voor de spiegel steeds sluit ik dit zeker niet uit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien.. wie weet heeft het die wel
vorige Keer was ook laat héquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef Windhapper het volgende:
Heb niet het idee dat het nog gaat gebeuren vanavond. :/
Er gaat niemand uit deze weekquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef Windhapper het volgende:
Heb niet het idee dat het nog gaat gebeuren vanavond. :/
ik zie op twitter dit rijtje en daar zit 3 x julie inquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Stemmen:
Ik hoop het ook heel erg, en dan volgende week 3 genomineerden en 2 eruit!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit deze week
Mijn glazen bol is heel helder
is jouw glazen bol van hetzelfde merk als die van freaky ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit deze week
Mijn glazen bol is heel helder
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
is jouw glazen bol van hetzelfde merk als die van freaky ?
Aangepast. Zat idd een foutje inquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed zie maar Michel heeft er toch maar 2
Edit ik dacht dat Patrick Thomas en Juli had.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is die eigenlijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik snap dat belgen wat trager zijn, maar om dat ook de TV uitzending vetraagd af te spelen gaat me wat verquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:43 schreef Lobmans het volgende:
Duurt precies lang deze week, of zouden ze bewust wachten tot de uitzending ook op tv is geweest in België (Einde om 23u40)?
oh dan wordt dat leuke tv met de queenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:43 schreef Lobmans het volgende:
Duurt precies lang deze week, of zouden ze bewust wachten tot de uitzending ook op tv is geweest in België (Einde om 23u40)?
En Michel 2quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie op twitter dit rijtje en daar zit 3 x julie in
Liese: Thomas - Patrick
Naomi: Thomas - Patrick
Jill: Michel - Julie
Patrick: Thomas - Julie
Zoey: Nick - Michel
Michel: Thomas - Patrick
Nick: Thomas - Zoey
Julie: Thomas - Patrick
Thomas: Liese - Julie
Zelf wou ze inderdaad wel begrip tonen voor Jill.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik heb het terug gekeken want ik geloofde niet dat Naomi die uitspraak deed. En wat blijkt;
Naomi neemt het juist voor Jill op, ze zegt ; "als je dan niet sport en niet puzzelt" ze kon haar zin niet afmaken omdat pat idd die uitspraak deed maar Naomi bedoelde te zeggen als je niet sport en niet puzzelt heb jij zelf niks aan de prijs.
Naomi heeft helemaal niet uitgesproken wat jij beweert.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Mike: Ik ga vanaf nu elke dag een minuut langer op de hometrainer... ik begin bij 10, dan 11, dan 12....
Michel: Nah. Dan kom je toch tot de 17.
Niet alleen jij. Tsk... ikikikik. Lijkt Jerrel welquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
Waarom heb ik nu elke keer dat het geluid weg valt
Soundlock. Ik heb het ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
Waarom heb ik nu elke keer dat het geluid weg valt
Als Patje er uit gaat is die Homo NEXT exitquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja... plus... als Patje er uit gaat, komt Michel in de gevarenzone.
Is het nog niet geweest in het huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou best tof zijn mocht BB de nominaties gewoon niet bekendmaken aan de bewoners.
namens alles COS-ers: Bedankt!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:45 schreef greysbones het volgende:
Zit ik nu echt al een uur te wachten op niets???
Al met al hadden we het toch uiteindelijk redelijk goed uitgedokterd met z’n allen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Patrick: Thomas en Julie
Michel: 2x
Julie: 3x
Stemmen:
Denk dat ze wachten tot Jerrel slaapt, en dan extra hard zoemerquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef rinardo het volgende:
Denken jullie dat de nominaties nog bekend worden gemaakt nu ?
Nopequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het nog niet geweest in het huis?
Hé.. jullie maken het dragelijk.. zonder COS zou Bb niet vol te houden zijnquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dan weten we ongeveer hoe betrouwbaar jouw glazen bol is
We kunnen een petitie startenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
vind het echt bespottelijk hoor dat BB de nominaties niet bekend maakt
Denk dat ze Patje's avond niet willen verpesten nu.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
dus wat wil je zeggen? Heeft naomi die uitspraak gedaan? want daar ging mijn quote overquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:44 schreef Biste het volgende:
[..]
Zelf wou ze inderdaad wel begrip tonen voor Jill.
MAAR Naomi zei in het gesprek daarna wel dat die uitspraak, die Patje wel degelijk gedaan had, niet gevallen was in de hottub. En daar had ze echt niet enkel over haarzelf.
nou idd geloof dat bij 1 persoon we het fout haddenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Al met al hadden we het toch uiteindelijk redelijk goed uitgedokterd met z’n allen.
Patje naar huis.. Patje naar huis .. sorry heb constant een liedje in mijn hoofd bij die tekstquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het is wel opvallend dat iedereen even weg was en nu weer terug. Er zijn twee mensen genomineerd en morgen is er een live show.
Ik heb heel sterk het idee dat er iets voor ons verborgen gehouden wordt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
Liedje voor de polonaise morgenvroeg is ook bekent![]()
![]()
En lag Thomas er uit, zou wel dom zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Ja, en Nick is ook last minute nog naar Zoey gegaan ipv Michel. Voelde toch nattigheid blijkbaar (hij wilde eerst met medeweten van Michel op hem stemmen omdat Michel toch wel veilig zou zijn, dachten ze...).quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Maar die nominatie werd wel gewoon bekend gemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:49 schreef Kefke04 het volgende:
Zou zomaar kunnen dat er niemand naar huis gaat, noem het een Rene scenario.
Ze zijn bang dat Patrick dan steeds verzoeken gaat doen hem naar huis te sturen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Is elke keerquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef Angelique61 het volgende:
Dus wij weten het eerder dan de bewoners, dat klopt niet
ik denk dat er niemand naar huis hoeft, patje zelf naar huis gaat en thomas volgende week als 1 vd genomineerde staatquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het is wel opvallend dat iedereen even weg was en nu weer terug. Er zijn twee mensen genomineerd en morgen is er een live show.
Ik heb heel sterk het idee dat er iets voor ons verborgen gehouden wordt.
Pure efficientie. Toppunt is Julie die gewoon halve zinnen niet uitspreektquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef Harry het volgende:
Nick: Vindege Hans Teeuwen goe?
Waarom spreken de Belgen bij "goed" de D niet uit?
Volgens mij heeft Michel ook aardig wat verspeelt de afgelopen dagenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:49 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En lag Thomas er uit, zou wel dom zijn.
Maar die gaat nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Patje naar huis.. Patje naar huis .. sorry heb constant een liedje in mijn hoofd bij die tekst
Volgens mij weten wij dat toch op de stream na de uitzending op dinsdag of staat het ook al eerder op de site?quote:
Ook dat is nog een mogelijkheid maar heb op dit moment niet het idee dat Patje zomaar naar huis gaat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat er niemand naar huis hoeft, patje zelf naar huis gaat en thomas volgende week als 1 vd genomineerde staat
Hoe kan Zoey nu punten scoren, zit met iedereen mee te lullen en denkt enkel aan zichzelf, volgens mij is ze enkel oprecht met Patje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:50 schreef Yolk het volgende:
Zojuist op Thomas gestemdEn Zoey heeft bij mij veel punten gescoord
Dat is kut want dan staat Jill naast emquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat er niemand naar huis hoeft, patje zelf naar huis gaat en thomas volgende week als 1 vd genomineerde staat
Wat heb je gezien vertelnquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel dat er in de uitzending veel beelden zijn waar ik hier nergens in de Cossen iets van heb gelezen
Misschien aangesproken door achterquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:49 schreef Kefke04 het volgende:
Wat scheelt er met Matt, dat die plots met Liese zit te bonden, heeft Jill hem gedumpt.
Welke beelden dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel dat er in de uitzending veel beelden zijn waar ik hier nergens in de Cossen iets van heb gelezen
er zijn heel veel camera's en op de streams worden maar de beelden van 2 camera's getoond. Als ze de andere camera's ook gewoon laten opnemen, kunnen ze die beelden voor de uitzending gebruiken, lijkt mijquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
Slaap lekker Doornroosjequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
Nah, ik geloof het wel voor vanavond. Ik ga ook naar bed. Dromen over make-up doosjes
truste COS!
Veel SL de laatste dagenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
Ik ga je make up doosje verstoppen vannachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
Nah, ik geloof het wel voor vanavond. Ik ga ook naar bed. Dromen over make-up doosjes
truste COS!
ze vaart eigen koers, nominaties zeggen genoeg..quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Hoe kan Zoey nu punten scoren, zit met iedereen mee te lullen en denkt enkel aan zichzelf, volgens mij is ze enkel oprecht met Patje.
Ja na de uitzending 22.30 op dinsdag en de bewoners daar weer na 10/15 minquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Volgens mij weten wij dat toch op de stream na de uitzending op dinsdag of staat het ook al eerder op de site?
Helemaalquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:57 schreef GayGuy het volgende:
Thomas en Jil spreken af voor na Big brother. Deze 2 zijn zoooo cute
Wordt inderdaad interessant om te zien wat ze volgende week doen, in principe hebben ze een meerderheid en kunnen ze kiezen wie op het bord komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:55 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze vaart eigen koers, nominaties zeggen genoeg..
heb je de uitzending niet gezien dan ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef eens wat sappige details dan
Nope Ajax en streamsquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je de uitzending niet gezien dan ?
Dus gameroom .. niet gezien en nominaties verder bekendquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
gameroom spel, jakoeziegate, jerrel gate , nominaties
streamlock, streamlock, streamlock en dbkquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jerrelgate is uitgebreid op meerdere streams te zien geweestquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |