SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tegenwoordig hebben ze daar drones voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat de politie bij het rondrijden ook kijkt welk huis al een sneeuwvrij dak heeft...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een hele goedequote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat de politie bij het rondrijden ook kijkt welk huis al een sneeuwvrij dak heeft...![]()
![]()
Met hittezoekers?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze daar drones voor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey BBer.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook.quote:![]()
En volgens mij zelfs sniffers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wiens kloontje ben jij nu alweerquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Braddiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wiens kloontje ben jij nu alweer![]()
geen lucas van deze beelden,om dat bijna elkequote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook.![]()
En volgens mij zelfs sniffers.
jaar en lucas is![]()
Ze controleren hier in sommige wijken ook met drones tijdens de avondklok.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Lang leve de drones dan maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Key dan. Alweer een nieuwe account aangemaakt.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Populaire naam daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen lucas van deze beelden,om dat bijna elke
jaar en lucas is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier hebben we net een ADSL verbinding, vliegende camera's?!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze controleren hier in sommige wijken ook met drones tijdens de avondklok.![]()
Ja, gewoon "ff" tot de avondklok helemaal schluss isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Key dan. Alweer een nieuwe account aangemaakt.![]()
Soberso tot 2 Maart dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, gewoon "ff" tot de avondklok helemaal schluss is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hier hebben we net een ADSL verbinding, vliegende camera's?!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
faschingspruk nu
deze hond heeft geen goed vreten gekregd
Hi heeft zich de kont geleckt,dat hij de gesmak van
de schlechte vreten wegkregt![]()
![]()
Waar is hier ... klint in verweginStanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hier hebben we net een ADSL verbinding, vliegende camera's?!![]()
Ach joh, alsof normale mensen tussen die uren nu in de winter buiten komenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja. Paar weekjes dus nog
Bizar dat die avondklok zo lang duurt nog
Welkom in de moderne tijd...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hier hebben we net een ADSL verbinding, vliegende camera's?!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Al wel riolering mag ik hopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er komt hier wel met enige regelmaat paard en wagen door de straat heen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kortenhoefquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is hier ... klint in verweginStan![]()
![]()
nu komt er dann dequote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is hier ... klint in verweginStan
uitzending met de weglopende lucas![]()
Dat spoelt bij hem nog door de straatgoten naar de sloot...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, dus jij bent een van de drie bewoners van kortenhoefquote:![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef mario390 het volgende:
faschingspruk nu
deze hond heeft geen goed vreten gekregd
Hi heeft zich de kont geleckt,dat hij de gesmak van
de schlechte vreten wegkregt![]()
Mwa... 1,5 uur geleden moest het wel..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, alsof normale mensen tussen die uren nu in de winter buiten komen![]()
Nee, ik heb mijn schuur omgebouwd tot poep hok. Gat in de grond, emmer er overheen, kaarsje aan.quote:![]()
Ik bén ze alle 3quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent een van de drie bewoners van kortenhoef![]()
![]()
Waarom moest je dan de deur uit?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mwa... 1,5 uur geleden moest het wel..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn schuur omgebouwd tot poep hok. Gat in de grond, emmer er overheen, kaarsje aan.
Staat hier bijna onder speeddialquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ver in de provincie ... Sterkte en hou het service nummer bij de hand![]()
![]()
Ik vond dit wel overdreven.
Morgen om 21:00 staat het binnenhof vol met trekkers!quote:![]()
Ik niet, maar mijn opa kreeg een hartaanval en is naar het ziekenhuis afgevoerd, en daar helaas overleden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom moest je dan de deur uit?
Érg blij dat ik vanmiddag de last minute beslissing maakte onderweg naar huis om er nog even langs te gaan.
Wilde eigenlijk niet omdat het in die straatjes zo fucking glad is altijd, maar echt zó achterlijk blij dat ik het wel heb gedaan..
Onwerkelijk.![]()
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn opa kreeg een hartaanval en is naar het ziekenhuis afgevoerd, en daar helaas overleden.
Érg blij dat ik vanmiddag de last minute beslissing maakte onderweg naar huis om er nog even langs te gaan.
Wilde eigenlijk niet omdat het in die straatjes zo fucking glad is altijd, maar echt zó achterlijk blij dat ik het wel heb gedaan..
Onwerkelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanksquote:
Probeer maar wat afleiding te zoeken, vandaar DTS. Even mijn gedachten op iets anders.
Nooit meer met 'm lachen, praten, nooit meer naast'm zitten op de bank terwijl hij de afstandsbediening met z'n leven bewaaktNooit meer z'n rare typische uitspraken gevolgd door gemompel of gestotter
![]()
![]()
Hoe oud was opa?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thanks
Probeer maar wat afleiding te zoeken, vandaar DTS. Even mijn gedachten op iets anders.
Nooit meer met 'm lachen, praten, nooit meer naast'm zitten op de bank terwijl hij de afstandsbediening met z'n leven bewaaktNooit meer z'n rare typische uitspraken gevolgd door gemompel of gestotter
Gecondoleerd maat!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn opa kreeg een hartaanval en is naar het ziekenhuis afgevoerd, en daar helaas overleden.
Onwerkelijk.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
82quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had 1 echte oma en 2 opa'squote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:47 schreef chufi het volgende:
Ik had nooit een echte Opa .. slechts 1 oma en een aangetrouwde gast
Ene opa en oma overleden in de 60, mijn andere opa vannacht dus op z'n 82e
M'n oma heb ik een hele goede band mee, maar gaat toch wel gek worden om daar naar toe te gaan![]()
Ik 1 pake,die was echt tof.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:47 schreef chufi het volgende:
Ik had nooit een echte Opa .. slechts 1 oma en een aangetrouwde gast“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb maar 1 opa en oma echt gekend. Een opa is gestorven voor ik geboren was en een oma toen ik vrij jong was en ik geen herinneringen aan heb.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze zal je steun goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik had 1 echte oma en 2 opa's
Ene opa en oma overleden in de 60, mijn andere opa vannacht dus op z'n 82e
M'n oma heb ik een hele goede band mee, maar gaat toch wel gek worden om daar naar toe te gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn opa en oma aan mijn vaderskant allebei toen ik 8-10 jaar oud was zoietsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 opa en oma echt gekend. Een opa is gestorven voor ik geboren was en een oma toen ik vrij jong was en ik geen herinneringen aan heb.![]()
Als het niet meer zo achterlijk glad is dan ga ik er weer naar toe..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zal je steun goed kunnen gebruiken.![]()
Dat is ook veel te vroegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mijn opa en oma aan mijn vaderskant allebei toen ik 8-10 jaar oud was zoiets
Ik had er ook zo eentje,wij noemden hem ook nooit pake op 1 broertje na.Die kreeg altijd geld van hem.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was van mn echte oma en dr 2e man nooit echt gecharmeerd..
Ik vertikte dat gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, omkopen werkt wel goed op jongere leeftijdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er ook zo eentje,wij noemden hem ook nooit pake op 1 broertje na.Die kreeg altijd geld van hem.
Ik vertikte dat gewoon.
Goed zo,ben je nu wakker.quote:
Sinds zaterdag ook niet meer. En hoef op z'n vroegst vrijdag of zaterdag pas weer op pad. Als de auto dan nog wil starten, de accu is niet de nieuwste meer.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier is het goed te doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie heeft de stream 2 van dequote:
hele dag? heb je de link?
hidi heeft de stream 1
overhaupt waar is hidi?
spapaars forum ook down![]()
Beter ga je dat voorlopig ook niet.quote:
Ging vanmiddag even de weg op, was nog geen 5 minuten weg had ik al een auto achterin me zitten.![]()
Mijn niet echte opa had een fietsen winkel ... Denk dat ik ooit een fiets heb gekregen en dat was het ,, gelukkig was ie vroeg uit mn leven .. alhoewel ze wel de "Lach" in de leesportefeuille haddenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er ook zo eentje,wij noemden hem ook nooit pake op 1 broertje na.Die kreeg altijd geld van hem.
Ik vertikte dat gewoon.![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Onwerkelijk..
![]()
Het is een complot ..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft de stream 2 van de
hele dag? heb je de link?
hidi heeft de stream 1
overhaupt waar is hidi?
spapaars forum ook down![]()
Gaat de DT even snipen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
complot = VerschwörungAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Compote kan ook van ander fruit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
compote - een appelmoes
complote - samenzwerings iets“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan heet het compost. Toch? Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Compote kan ook van ander fruit.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
ik doe maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Compote kan ook van ander fruit.![]()
Ja ik weet dat jij van het fruit bent FF, maar moest er even naar Googlen.quote:
Compote is een zoete moes van gekookt fruit en suiker. Er zitten vaak nog stukjes fruit in de compote. Dit onderscheidt bijvoorbeeld appelcompote van appelmoes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weer en witz
de dokter naar de
patient
dokter:bringen ze bitte en stoelprobe en urinprobe met
patient:: kann ik de onderbroek hier latenn daar
is alles erin![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij van het fruit bent FF, maar moest er even naar Googlen.
Compote is een zoete moes van gekookt fruit en suiker.
Man man man, weer bijna gedaan met een serie
Die snap ik even nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Compost is er al genoeg verzameld vandaag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog niet gedaan vandaag.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welke?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:07 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, weer bijna gedaan met een serie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Origin, een youtube original.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ach, ik bedoel gister.quote:
Maar goed om het daarover te gaan hebben hier...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga even kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rot is dat ja..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:07 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, weer bijna gedaan met een serie
Voelde me zó klote toen Nashville was afgelopen![]()
Laatste 2 seizoenen ware echt een hel om doorheen te komen maar de laatste 4 afleveringen waren letterlijk tranentrekkend goed!
En, guilty pleasure, ik kijk sinds kort Temptation Island, als dat seizoen is afgelopen zou ik ook opzoek moeten naar iets vergelijkbaars![]()
![]()
Thomas kan goed bomen omzagen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:09 schreef mario390 het volgende:
stream thomas snurrkt dat
in amsterdam de brandweerautos
wegrijden![]()
Kan primaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, ik bedoel gister.
Maar goed om het daarover te gaan hebben hier...
Gelukkig ruik je't niet![]()
Is op youtube alleen te kijken met een premium pakket, al is hij wel te kijken op 'andere' sitesquote:
Duquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:09 schreef mario390 het volgende:
stream thomas snurrkt dat
in amsterdam de brandweerautos
wegrijden![]()
![]()
Ah nee... Niet naar Temptation...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
En, guilty pleasure, ik kijk sinds kort Temptation Island, als dat seizoen is afgelopen zou ik ook opzoek moeten naar iets vergelijkbaars
Niet dat ik het ooit gezien heb maar wat ik ervan gehoord heb...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb de laatste weken Westenwind terug gekeken,was ook even balen toen ik er gisteren doorheen was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Rot is dat ja..
Laatste 2 seizoenen ware echt een hel om doorheen te komen maar de laatste 4 afleveringen waren letterlijk tranentrekkend goed!
En, guilty pleasure, ik kijk sinds kort Temptation Island, als dat seizoen is afgelopen zou ik ook opzoek moeten naar iets vergelijkbaars“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Temptation island vind ik zo'n kut programmaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Rot is dat ja..
En, guilty pleasure, ik kijk sinds kort Temptation Island, als dat seizoen is afgelopen zou ik ook opzoek moeten naar iets vergelijkbaars
Vind het prachtig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah nee... Niet naar Temptation...
Niet dat ik het ooit gezien heb maar wat ik ervan gehoord heb...
De naïviteit van die meiden daar die allemaal meegaan in de hele vakantieliefde sfeer en dan relaties van 3-4-5-6+ jaar op het spel zetten voor iemand waar je op een perfecte locatie gedurende 2 weken helemaal hotel de botel op bent![]()
![]()
Ik begin er niet eens aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Temptation island vind ik zo'n kut programma“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is altijd zuur he?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken Westenwind terug gekeken,was ook even balen toen ik er gisteren doorheen was.![]()
Weet nog steeds niet echt wat ik er van moet vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Temptation island vind ik zo'n kut programmaBen het gaan kijken samen met een vriendin van mij voor de grap maar nu kijk ik er wel naar uit als't komt
![]()
![]()
Dan op zoek naar iets nieuws.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk sws nooit terugquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu hebben ze in brasil de % uitslag van morgen
heet jogo de discordia![]()
Of hoop je dat er een keer dampende seks te zien gaat zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet echt wat ik er van moet vindenBen het gaan kijken samen met een vriendin van mij voor de grap maar nu kijk ik er wel naar uit als't komt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben ooit aan een aflevering begonnen, dat was een grote foutquote:
omline gaat het niet worden in Nederland ./.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hoop je dat er een keer dampende seks te zien gaat zijn?![]()
Ja, best jammer. Dat was vroeger toch heel anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
omline gaat het niet worden in Nederland ./.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn gevoel zegt het.quote:
Ben zelf na Nashville begonnen met James May - A Man In Japan, toen dat was afgelopen kwam James May - Oh Cookquote:En nu dus Big Brother/LangLeveDeLiefde/Temptation Island en De Allerslechtste Chauffeur Van Nederland.
![]()
Dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hoop je dat er een keer dampende seks te zien gaat zijn?![]()
Je hoort achter gesloten deuren soms 2-3 seconden wat, maar meer niet.
Was een keer een chick die in d'r blote jetsers door't huis liep, maar dat hadden ze geblurred, want alles moet tegenwoordig zo preuts mogelijk he.![]()
Weet ze ook hoe Patrick zich voelde gisternacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:16 schreef mario390 het volgende:
man man hoe thomas snurrkt
jill zou niet kunnen slapen![]()
DeGoudenKooiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, best jammer. Dat was vroeger toch heel anders.
Seksende Huub en Amanda
Seksende Lieke en Huub
Seksende Denniks en Nadia (Godsgruwelijk lekker wijf was dat)![]()
Snurkers. Oh, wat een ellende is dat - vooral als je zelf de slaap niet kunt vatten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:18 schreef mario390 het volgende:
man man in de meidenkamer snurrkt jemand
noch ergerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
op stream 1 snurrkt jemand nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Weet ze ook hoe Patrick zich voelde gisternacht.
erger ,geen idee wie dat is![]()
Huub met zijn hoeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
DeGoudenKooi
Seksende Huub en Amanda
Seksende Lieke en Huub
Seksende Denniks en Nadia (Godsgruwelijk lekker wijf was dat)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker post krikken en snipen op de DT
Is er in de huidige BB al geneukt? Dat zal toch wel...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
DeGoudenKooi
Seksende Huub en Amanda
Seksende Lieke en Huub
Seksende Denniks en Nadia (Godsgruwelijk lekker wijf was dat)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dan word het zeker niet uit gezondenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er in de huidige BB al geneukt? Dat zal toch wel...
Thomas snurkt sowieso. Misschien snurkt Matt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
op stream 1 snurrkt jemand nog
erger ,geen idee wie dat is![]()
Er is vast wel iemand die de streams capt en dat op 'bepaalde sites' zet...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dan word het zeker niet uit gezondenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
de is 19, misschien mikequote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thomas snurkt sowieso. Misschien snurkt Matt?![]()
Alsof de regie de streams dan niet meteen offline haalt als het die richting op gaatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die de streams capt en dat op 'bepaalde sites' zet...
Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er in de huidige BB al geneukt? Dat zal toch wel...
Zelfs voor masturbatie gaan ze naar het toiletEnige wat er te zien was, maar dat is puur omdat die zo aandachtsgeil is als een instagram model met 1 miljoen volgers, waren de tieten van Jill en diezelfde meid lijkt ook alles te doen om zo ordinair over te komen op beeld.
Als er geneukt gáát worden in BB gaat dat sowieso niet spontaan, want ze moeten allebei de duimpjes omhoog steken![]()
![]()
Het staat nog ergens op een site,heb ooit het linkje van iemand gekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, prachtig was dat.
Uiteindelijk lag Jaap met ze in bed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn verrassend weinig streamlocks de laatste tijd. En de camera's zijn s'nachts ál-tijd op de slaapkamersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof de regie de streams dan niet meteen offline haalt als het die richting op gaat![]()
Tssss.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
want ze moeten allebei de duimpjes omhoog steken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op YouTube staan een aantal afleveringen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het staat nog ergens op een site,heb ooit het linkje van iemand gekregen.
Zou een moord doen voor alle afleveringen op een USB stick.![]()
Is toch kansloosquote:Is het spontane er af.
Ik verwacht dat Jill en Matt of Julie en Michel nog wel met de voetjes van de vloer gaan tot op een zekere hoogte though.![]()
Achja, we zullen wel zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er zijn verrassend weinig streamlocks de laatste tijd. En de camera's zijn s'nachts ál-tijd op de slaapkamersOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mwa,die heb ik ook wel gekeken,soms ging het wel te ver imo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Op YouTube staan een aantal afleveringen.
Zou een moord doen voor alle afleveringen op een USB stick.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen idee hoe en wat - heb nog geen seconde BB gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is toch kansloosIs het spontane er af.
Ik verwacht dat Jill en Matt of Julie en Michel nog wel met de voetjes van de vloer gaan tot op een zekere hoogte though.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
A NIFFO“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er waren inderdaad toen al momenten die té waren. Maar dit is weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwa,die heb ik ook wel gekeken,soms ging het wel te ver imo.![]()
Duh.quote:
de tieten van jill heb ik gecaptquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee.
Zelfs voor masturbatie gaan ze naar het toiletEnige wat er te zien was, maar dat is puur omdat die zo aandachtsgeil is als een instagram model met 1 miljoen volgers, waren de tieten van Jill en diezelfde meid lijkt ook alles te doen om zo ordinair over te komen op beeld.
Als er geneukt gáát worden in BB gaat dat sowieso niet spontaan, want ze moeten allebei de duimpjes omhoog steken![]()
of patrick selfsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mike kan ook ja, die is wat steviger toch?![]()
Kan ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KRAKAKAAA.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 09-02-2021 03:37:35 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuk koppie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk meisje! Daar zou ik wel een beschuitje mee willen etenquote:
Éen beschuitje? Mag ik dan de rest van de rol?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk meisje! Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten![]()
Prima!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Éen beschuitje? Mag ik dan de rest van de rol?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was me nog niet opgevallen.quote:
Lekker twee cadetjes met een bradwurst ertussenquote:
Is maar goed dat je mij hebt om het op te merkenquote:
Ja ,thanks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is maar goed dat je mij hebt om het op te merken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dank u,dit was een mooie.quote:
Aaaw.quote:
Man man man, die fresh gaat DTS nog een keer winnen als hij zo door gaat
Heb ik al een keer gedaan,en dat was wel genoeg.Daar gaat echt teveel tijd inzitten.Ik wil graag zo nu en dan even pauze kunnen nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:05 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, die fresh gaat DTS nog een keer winnen als hij zo door gaat
Verstandig! Zeer verstandig!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan,en dat was wel genoeg.Daar gaat echt teveel tijd inzitten.Ik wil graag zo nu en dan even pauze kunnen nemen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben ook weer voorbij Mario, dit zou deze maand wel eens mijn hoogste notering ooit kunnen worden in DTS![]()
Jij gaat klapjes krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben ook weer voorbij Mario, dit zou deze maand wel eens mijn hoogste notering ooit kunnen worden in DTS![]()
![]()
Hij is zeker weer in slaap gevallen?
Ik stuur homijn met de konijnbrigade achter hem aan!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gaat klapjes krijgen.![]()
Hey gabberinnetje,wazzup?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur homijn met de konijnbrigade achter hem aan!
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was even wakker. Verder slapen zokusjes voor allemaal
Als hij daar niet van schrikt weet ik het ook niet meer.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij leert t vanzelf wel een keer. Een spelletje heeft verliezers en winnaars. Al heb ik er bij diene mens wel nun harde kop in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gaat klapjes krijgen.![]()
Blijf maar thuis @mario390
En niet janken morgenvroeg over puntjes, slaap en radiatoren.![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Urbanus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hij leert t vanzelf wel een keer. Een spelletje heeft verliezers en winnaars. Al heb ik er bij diene mens wel nun harde kop in.
Blijf maar thuis @:mario390
En niet janken morgenvroeg over puntjes, slaap en radiatoren.![]()
quote:Held.. ik ga nog een keer proberen een oud cassettebandje van m af te spelen. Staat niet online.
Sluit jij af? Ik mot geen puntjes.. thx
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Jammer dat het niet online staat.Ik hou rustig de wacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]Held.. ik ga nog een keer proberen een oud cassettebandje van m af te spelen. Staat niet online.
Sluit jij af? Ik mot geen puntjes.. thx
Deze is wel geinig.quote:
Ik heb hem meteen even opgeslagenquote:![]()
Die kende ik al, die heb ik zelf vaker in een andere SC gepostquote:
Deze zeker ook al? Die vind ik ook mooi.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kende ik al, die heb ik zelf vaker in een andere SC gepost
Yessssquote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zeker ook al? Die vind ik ook mooi.
[ afbeelding ]![]()
Die heb ik in het begin van dit account nog als UI willen hebben, maar op zo'n klein formaat verliest hij zijn epischeid.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is wel jammer,maar de UI die je nu hebt is al tof.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yessss![]()
Die heb ik in het begin van dit account nog als UI willen hebben, maar op zo'n klein formaat verliest hij zijn epischeid.
Daarom houd ik het maar bij dezequote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel jammer,maar de UI die je nu hebt is al tof.
Snap ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom houd ik het maar bij deze“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zet ik meteen een hele bak, is er genoeg voor iedereen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor @:Dotteke ?
Pak ik even koekjes.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed plan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zet ik meteen een hele bak, is er genoeg voor iedereen.
Hey lekker. Morguh lieffie 💋quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor @:Dotteke ?
Pak ik even koekjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen leave.quote:
Helle 💋quote:
Leuke nacht gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,echt supergezellig.quote:
Das heul mooiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb me prima vermaakt,jij een betje kunnen slapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vaak wakker van 22.00 tot 23.07 aan een stuk net een uurtje en daarna wel tig keer wakker slapen wakker slalenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt,jij een betje kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slapen ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lief konijntjuhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben even woest.
Wats gebeurd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, wat een verwennerijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is een wappie groep die probeert te shinen met een tour langs begraafplaatsen te gaan over kindermisbruik.quote:
De leider van deze groep staat zelf onder verdenking van kinderporno op zijn laptop.
Aankomende zaterdag willen ze naar het graf van Marianne Vaatstra.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ligt nog lekker in haar holletje, heerlijk hoor. Dank je wel met deze verwennerij. Ik zou er aan kunnen wennenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als muis haar nest niet ervoor wil uitkomen moet ik maar iemand anders blij mee maken![]()
De Teringquote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een wappie groep die probeert te shinen met een tour langs begraafplaatsen te gaan over kindermisbruik.
De leider van deze groep staat zelf onder verdenking van kinderporno op zijn laptop.
Aankomende zaterdag willen ze naar het graf van Marianne Vaatstra.![]()
Het word steeds erger met die wappies
O wat vreselijk, ook voor die ouders. Ik hoop dat ze hier een stokje voor kunnen gaan steken. Wat een zeilige zieke figuren zijn dat zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een wappie groep die probeert te shinen met een tour langs begraafplaatsen te gaan over kindermisbruik.
Aankomende zaterdag willen ze naar het graf van Marianne Vaatstra.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben een hele tourlijst gemaakt.Wat een walgelijke lui.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat vreselijk, ook voor die ouders. Ik hoop dat ze hier een stokje voor kunnen gaan steken. Wat een zeilige zieke figuren zijn dat zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar heb je dat gelezen>quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben een hele tourlijst gemaakt.Wat een walgelijke lui.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar goed dat ze het aankondigen zodat er ingegrepen kan worden. Er zullen er vast zijn die het naar de politie sturen. DIe schijnen altijd best veel tips te krijgen lees ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben een hele tourlijst gemaakt.Wat een walgelijke lui.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dit was afgelopen weekend in Bodegraven,en die tourlijst zag ik ergens op FB voorbijkomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een statement maken op een begraafplaats,dan ben je knettergek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dan, wat een beschuldiging ook, is er ooit iets gezegd over Jaap van DIssel en kinder misbruik?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was afgelopen weekend in Bodegraven,en die tourlijst zag ik ergens op FB voorbijkomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Demmink toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat een beschuldiging ook, is er ooit iets gezegd over Jaap van DIssel en kinder misbruik?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dan spoor niet helemaal. Snap niet dat men dit laat gebeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:23 schreef FreshFruit het volgende:
Een statement maken op een begraafplaats,dan ben je knettergek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
editTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Jaap van Dissel is toch van het RIVMquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop dat de Vaatstra `s dit niet goedkeuren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan spoor niet helemaal. Snap niet dat men dit laat gebeuren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan snap ik de link niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaap van Dissel is toch van het RIVM“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet jou zondag t e vindenquote:![]()
Hey Maan
OMG.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn al langer bezig tegen van Dissel dus
https://www.bitchute.com/video/60iA15lCqqyx/
Goedemorgen guppie.quote:
Da fuck hee.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.oozo.nl/hulpd(...)-doodslag-overlijden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jemig zeg wat gaan sommige ver pppfffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij maakt het wel even duidelijk,ik had er een filmpje van gezien,en wist niet wat nou precies de bedoeling er van was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:29 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg wat gaan sommige ver pppfffff“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
pff ja dat dusquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Je werd gemist dude.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is recent van 3 februari als ik het goed zie. Hoe maak je iemand kapot of niet pppffffquote:Hoe kan je iemand kapot maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij maakt het wel even duidelijk,ik had er een filmpje van gezien,en wist niet wat nou precies de bedoeling er van was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: