Er zijn verrassend weinig streamlocks de laatste tijd. En de camera's zijn s'nachts ál-tijd op de slaapkamersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof de regie de streams dan niet meteen offline haalt als het die richting op gaat
Tssss.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
want ze moeten allebei de duimpjes omhoog steken
Op YouTube staan een aantal afleveringen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het staat nog ergens op een site,heb ooit het linkje van iemand gekregen.
Is toch kansloosquote:
Achja, we zullen wel zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er zijn verrassend weinig streamlocks de laatste tijd. En de camera's zijn s'nachts ál-tijd op de slaapkamers
Mwa,die heb ik ook wel gekeken,soms ging het wel te ver imo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Op YouTube staan een aantal afleveringen.
Zou een moord doen voor alle afleveringen op een USB stick.
Ik heb geen idee hoe en wat - heb nog geen seconde BB gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is toch kansloosIs het spontane er af.
Ik verwacht dat Jill en Matt of Julie en Michel nog wel met de voetjes van de vloer gaan tot op een zekere hoogte though.
Er waren inderdaad toen al momenten die té waren. Maar dit is weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwa,die heb ik ook wel gekeken,soms ging het wel te ver imo.
Duh.quote:
de tieten van jill heb ik gecaptquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee.
Zelfs voor masturbatie gaan ze naar het toiletEnige wat er te zien was, maar dat is puur omdat die zo aandachtsgeil is als een instagram model met 1 miljoen volgers, waren de tieten van Jill en diezelfde meid lijkt ook alles te doen om zo ordinair over te komen op beeld.
Als er geneukt gáát worden in BB gaat dat sowieso niet spontaan, want ze moeten allebei de duimpjes omhoog steken
of patrick selfsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mike kan ook ja, die is wat steviger toch?
Kan ook.quote:
Leuk koppie.quote:
Leuk meisje! Daar zou ik wel een beschuitje mee willen etenquote:
Éen beschuitje? Mag ik dan de rest van de rol?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk meisje! Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
Prima!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Éen beschuitje? Mag ik dan de rest van de rol?
Was me nog niet opgevallen.quote:
Lekker twee cadetjes met een bradwurst ertussenquote:
Is maar goed dat je mij hebt om het op te merkenquote:
Ja ,thanks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is maar goed dat je mij hebt om het op te merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |