Origin, een youtube original.quote:
Ach, ik bedoel gister.quote:
Ik ga even kijken.quote:
Rot is dat ja..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:07 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, weer bijna gedaan met een serie
Thomas kan goed bomen omzagen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:09 schreef mario390 het volgende:
stream thomas snurrkt dat
in amsterdam de brandweerautos
wegrijden
Kan primaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, ik bedoel gister.
Maar goed om het daarover te gaan hebben hier...
Is op youtube alleen te kijken met een premium pakket, al is hij wel te kijken op 'andere' sitesquote:
Duquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:09 schreef mario390 het volgende:
stream thomas snurrkt dat
in amsterdam de brandweerautos
wegrijden
Ah nee... Niet naar Temptation...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
En, guilty pleasure, ik kijk sinds kort Temptation Island, als dat seizoen is afgelopen zou ik ook opzoek moeten naar iets vergelijkbaars
Ik heb de laatste weken Westenwind terug gekeken,was ook even balen toen ik er gisteren doorheen was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Rot is dat ja..
Voelde me zó klote toen Nashville was afgelopen![]()
Laatste 2 seizoenen ware echt een hel om doorheen te komen maar de laatste 4 afleveringen waren letterlijk tranentrekkend goed!
En, guilty pleasure, ik kijk sinds kort Temptation Island, als dat seizoen is afgelopen zou ik ook opzoek moeten naar iets vergelijkbaars
Temptation island vind ik zo'n kut programmaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Rot is dat ja..
Voelde me zó klote toen Nashville was afgelopen![]()
Laatste 2 seizoenen ware echt een hel om doorheen te komen maar de laatste 4 afleveringen waren letterlijk tranentrekkend goed!
Vind het prachtig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah nee... Niet naar Temptation...
Niet dat ik het ooit gezien heb maar wat ik ervan gehoord heb...
Ik begin er niet eens aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Temptation island vind ik zo'n kut programma
Is altijd zuur he?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken Westenwind terug gekeken,was ook even balen toen ik er gisteren doorheen was.
Weet nog steeds niet echt wat ik er van moet vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Temptation island vind ik zo'n kut programma
Dan op zoek naar iets nieuws.quote:
Ik kijk sws nooit terugquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu hebben ze in brasil de % uitslag van morgen
heet jogo de discordia
Of hoop je dat er een keer dampende seks te zien gaat zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet echt wat ik er van moet vindenBen het gaan kijken samen met een vriendin van mij voor de grap maar nu kijk ik er wel naar uit als't komt
Ik ben ooit aan een aflevering begonnen, dat was een grote foutquote:
omline gaat het niet worden in Nederland ./.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hoop je dat er een keer dampende seks te zien gaat zijn?
Ja, best jammer. Dat was vroeger toch heel anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
omline gaat het niet worden in Nederland ./.
Mijn gevoel zegt het.quote:
Ben zelf na Nashville begonnen met James May - A Man In Japan, toen dat was afgelopen kwam James May - Oh Cookquote:
Dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hoop je dat er een keer dampende seks te zien gaat zijn?
Weet ze ook hoe Patrick zich voelde gisternacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:16 schreef mario390 het volgende:
man man hoe thomas snurrkt
jill zou niet kunnen slapen
DeGoudenKooiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, best jammer. Dat was vroeger toch heel anders.
Snurkers. Oh, wat een ellende is dat - vooral als je zelf de slaap niet kunt vatten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:18 schreef mario390 het volgende:
man man in de meidenkamer snurrkt jemand
noch erger
op stream 1 snurrkt jemand nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Weet ze ook hoe Patrick zich voelde gisternacht.
Huub met zijn hoeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
DeGoudenKooi
Seksende Huub en Amanda
Seksende Lieke en Huub
Seksende Denniks en Nadia (Godsgruwelijk lekker wijf was dat)
Is er in de huidige BB al geneukt? Dat zal toch wel...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
DeGoudenKooi
Seksende Huub en Amanda
Seksende Lieke en Huub
Seksende Denniks en Nadia (Godsgruwelijk lekker wijf was dat)
dan word het zeker niet uit gezondenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er in de huidige BB al geneukt? Dat zal toch wel...
Thomas snurkt sowieso. Misschien snurkt Matt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
op stream 1 snurrkt jemand nog
erger ,geen idee wie dat is
Er is vast wel iemand die de streams capt en dat op 'bepaalde sites' zet...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dan word het zeker niet uit gezonden
de is 19, misschien mikequote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thomas snurkt sowieso. Misschien snurkt Matt?
Alsof de regie de streams dan niet meteen offline haalt als het die richting op gaatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die de streams capt en dat op 'bepaalde sites' zet...
Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er in de huidige BB al geneukt? Dat zal toch wel...
Het staat nog ergens op een site,heb ooit het linkje van iemand gekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, prachtig was dat.
Uiteindelijk lag Jaap met ze in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |