82quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 1 echte oma en 2 opa'squote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:47 schreef chufi het volgende:
Ik had nooit een echte Opa .. slechts 1 oma en een aangetrouwde gast
Ik 1 pake,die was echt tof.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:47 schreef chufi het volgende:
Ik had nooit een echte Opa .. slechts 1 oma en een aangetrouwde gast
Ik heb maar 1 opa en oma echt gekend. Een opa is gestorven voor ik geboren was en een oma toen ik vrij jong was en ik geen herinneringen aan heb.quote:
Ze zal je steun goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik had 1 echte oma en 2 opa's
Ene opa en oma overleden in de 60, mijn andere opa vannacht dus op z'n 82e
M'n oma heb ik een hele goede band mee, maar gaat toch wel gek worden om daar naar toe te gaan
Mijn opa en oma aan mijn vaderskant allebei toen ik 8-10 jaar oud was zoietsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 opa en oma echt gekend. Een opa is gestorven voor ik geboren was en een oma toen ik vrij jong was en ik geen herinneringen aan heb.
Als het niet meer zo achterlijk glad is dan ga ik er weer naar toe..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zal je steun goed kunnen gebruiken.
Dat is ook veel te vroegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mijn opa en oma aan mijn vaderskant allebei toen ik 8-10 jaar oud was zoiets
Ik had er ook zo eentje,wij noemden hem ook nooit pake op 1 broertje na.Die kreeg altijd geld van hem.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was van mn echte oma en dr 2e man nooit echt gecharmeerd..
Ja, omkopen werkt wel goed op jongere leeftijdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er ook zo eentje,wij noemden hem ook nooit pake op 1 broertje na.Die kreeg altijd geld van hem.
Ik vertikte dat gewoon.
Goed zo,ben je nu wakker.quote:
Sinds zaterdag ook niet meer. En hoef op z'n vroegst vrijdag of zaterdag pas weer op pad. Als de auto dan nog wil starten, de accu is niet de nieuwste meer.quote:
Hier is het goed te doen.quote:
wie heeft de stream 2 van dequote:
Beter ga je dat voorlopig ook niet.quote:
Mijn niet echte opa had een fietsen winkel ... Denk dat ik ooit een fiets heb gekregen en dat was het ,, gelukkig was ie vroeg uit mn leven .. alhoewel ze wel de "Lach" in de leesportefeuille haddenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er ook zo eentje,wij noemden hem ook nooit pake op 1 broertje na.Die kreeg altijd geld van hem.
Ik vertikte dat gewoon.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn opa kreeg een hartaanval en is naar het ziekenhuis afgevoerd, en daar helaas overleden.
Érg blij dat ik vanmiddag de last minute beslissing maakte onderweg naar huis om er nog even langs te gaan.
Wilde eigenlijk niet omdat het in die straatjes zo fucking glad is altijd, maar echt zó achterlijk blij dat ik het wel heb gedaan..
Onwerkelijk.
Het is een complot ..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft de stream 2 van de
hele dag? heb je de link?
hidi heeft de stream 1
overhaupt waar is hidi?
spapaars forum ook down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |