Aaaw.quote:
Heb ik al een keer gedaan,en dat was wel genoeg.Daar gaat echt teveel tijd inzitten.Ik wil graag zo nu en dan even pauze kunnen nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:05 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, die fresh gaat DTS nog een keer winnen als hij zo door gaat
Verstandig! Zeer verstandig!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan,en dat was wel genoeg.Daar gaat echt teveel tijd inzitten.Ik wil graag zo nu en dan even pauze kunnen nemen.
Jij gaat klapjes krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben ook weer voorbij Mario, dit zou deze maand wel eens mijn hoogste notering ooit kunnen worden in DTS![]()
Ik stuur homijn met de konijnbrigade achter hem aan!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gaat klapjes krijgen.![]()
Hij is zeker weer in slaap gevallen?
Hey gabberinnetje,wazzup?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur homijn met de konijnbrigade achter hem aan!
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was even wakker. Verder slapen zokusjes voor allemaal
Als hij daar niet van schrikt weet ik het ook niet meer.quote:
Hij leert t vanzelf wel een keer. Een spelletje heeft verliezers en winnaars. Al heb ik er bij diene mens wel nun harde kop in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gaat klapjes krijgen.![]()
Hij is zeker weer in slaap gevallen?
Urbanus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hij leert t vanzelf wel een keer. Een spelletje heeft verliezers en winnaars. Al heb ik er bij diene mens wel nun harde kop in.
Blijf maar thuis @:mario390
En niet janken morgenvroeg over puntjes, slaap en radiatoren.![]()
quote:
Jammer dat het niet online staat.Ik hou rustig de wacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]Held.. ik ga nog een keer proberen een oud cassettebandje van m af te spelen. Staat niet online.
Sluit jij af? Ik mot geen puntjes.. thx
Deze is wel geinig.quote:
Ik heb hem meteen even opgeslagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |