SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tegenwoordig hebben ze daar drones voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat de politie bij het rondrijden ook kijkt welk huis al een sneeuwvrij dak heeft...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een hele goedequote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat de politie bij het rondrijden ook kijkt welk huis al een sneeuwvrij dak heeft...![]()
![]()
Met hittezoekers?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze daar drones voor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey BBer.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook.quote:![]()
En volgens mij zelfs sniffers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wiens kloontje ben jij nu alweerquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Braddiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wiens kloontje ben jij nu alweer![]()
geen lucas van deze beelden,om dat bijna elkequote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook.![]()
En volgens mij zelfs sniffers.
jaar en lucas is![]()
Ze controleren hier in sommige wijken ook met drones tijdens de avondklok.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Lang leve de drones dan maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Key dan. Alweer een nieuwe account aangemaakt.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Populaire naam daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen lucas van deze beelden,om dat bijna elke
jaar en lucas is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier hebben we net een ADSL verbinding, vliegende camera's?!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze controleren hier in sommige wijken ook met drones tijdens de avondklok.![]()
Ja, gewoon "ff" tot de avondklok helemaal schluss isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Key dan. Alweer een nieuwe account aangemaakt.![]()
Soberso tot 2 Maart dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, gewoon "ff" tot de avondklok helemaal schluss is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hier hebben we net een ADSL verbinding, vliegende camera's?!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
faschingspruk nu
deze hond heeft geen goed vreten gekregd
Hi heeft zich de kont geleckt,dat hij de gesmak van
de schlechte vreten wegkregt![]()
![]()
Waar is hier ... klint in verweginStanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hier hebben we net een ADSL verbinding, vliegende camera's?!![]()
Ach joh, alsof normale mensen tussen die uren nu in de winter buiten komenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja. Paar weekjes dus nog
Bizar dat die avondklok zo lang duurt nog
Welkom in de moderne tijd...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hier hebben we net een ADSL verbinding, vliegende camera's?!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Al wel riolering mag ik hopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er komt hier wel met enige regelmaat paard en wagen door de straat heen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kortenhoefquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is hier ... klint in verweginStan![]()
![]()
nu komt er dann dequote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is hier ... klint in verweginStan
uitzending met de weglopende lucas![]()
Dat spoelt bij hem nog door de straatgoten naar de sloot...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, dus jij bent een van de drie bewoners van kortenhoefquote:![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef mario390 het volgende:
faschingspruk nu
deze hond heeft geen goed vreten gekregd
Hi heeft zich de kont geleckt,dat hij de gesmak van
de schlechte vreten wegkregt![]()
Mwa... 1,5 uur geleden moest het wel..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, alsof normale mensen tussen die uren nu in de winter buiten komen![]()
Nee, ik heb mijn schuur omgebouwd tot poep hok. Gat in de grond, emmer er overheen, kaarsje aan.quote:![]()
Ik bén ze alle 3quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent een van de drie bewoners van kortenhoef![]()
![]()
Waarom moest je dan de deur uit?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mwa... 1,5 uur geleden moest het wel..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn schuur omgebouwd tot poep hok. Gat in de grond, emmer er overheen, kaarsje aan.
Staat hier bijna onder speeddialquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ver in de provincie ... Sterkte en hou het service nummer bij de hand![]()
![]()
Ik vond dit wel overdreven.
Morgen om 21:00 staat het binnenhof vol met trekkers!quote:![]()
Ik niet, maar mijn opa kreeg een hartaanval en is naar het ziekenhuis afgevoerd, en daar helaas overleden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom moest je dan de deur uit?
Érg blij dat ik vanmiddag de last minute beslissing maakte onderweg naar huis om er nog even langs te gaan.
Wilde eigenlijk niet omdat het in die straatjes zo fucking glad is altijd, maar echt zó achterlijk blij dat ik het wel heb gedaan..
Onwerkelijk.![]()
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn opa kreeg een hartaanval en is naar het ziekenhuis afgevoerd, en daar helaas overleden.
Érg blij dat ik vanmiddag de last minute beslissing maakte onderweg naar huis om er nog even langs te gaan.
Wilde eigenlijk niet omdat het in die straatjes zo fucking glad is altijd, maar echt zó achterlijk blij dat ik het wel heb gedaan..
Onwerkelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanksquote:
Probeer maar wat afleiding te zoeken, vandaar DTS. Even mijn gedachten op iets anders.
Nooit meer met 'm lachen, praten, nooit meer naast'm zitten op de bank terwijl hij de afstandsbediening met z'n leven bewaaktNooit meer z'n rare typische uitspraken gevolgd door gemompel of gestotter
![]()
![]()
Hoe oud was opa?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thanks
Probeer maar wat afleiding te zoeken, vandaar DTS. Even mijn gedachten op iets anders.
Nooit meer met 'm lachen, praten, nooit meer naast'm zitten op de bank terwijl hij de afstandsbediening met z'n leven bewaaktNooit meer z'n rare typische uitspraken gevolgd door gemompel of gestotter
Gecondoleerd maat!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn opa kreeg een hartaanval en is naar het ziekenhuis afgevoerd, en daar helaas overleden.
Onwerkelijk.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: