abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197869891
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:42 schreef Faraday01 het volgende:
Gelukkig lijkt het tempo er meer in te komen en komen nu ook groepen aan de beurt in de lagere leeftijdscategoriën.
Bij de politieke podcast van NOS/EenVandaag werd gemeld dat een aantal partijen tijdens het debat huiverig waren om hard tekeer te gaan tegen De Jonge/VWS, omdat de logistiek inmiddels vrij aardig staat. Ja, opstartproblemen, maar tegelijkertijd vonden veel partijen dat ze ook credits verdienen aangezien ze een behoorlijke inhaalslag gemaakt hebben. Inmiddels lijkt (hopelijk) dat vanaf nu de leveringen de beperkende factor zijn.
pi_197869903
Geen vaccinatiepaspoort voor Britten

Britten krijgen geen 'vaccinatiepaspoort' als ze zijn ingeënt tegen het coronavirus. Dit heeft Nadhim Zahawi, de minister die verantwoordelijk is voor het vaccinatieprogramma, vandaag tegen Britse media gezegd. "We doen dat in deze vaccinatiecampagne zeker niet", zei Zahawi. Hij raadt mensen aan die voor een reis naar het buitenland een inentingsbewijs nodig hebben, dat aan de huisarts te vragen.

De minister verwacht dat in het Verenigd Koninkrijk in mei iedereen ouder dan 50 jaar gevaccineerd is. "We enten nu duizend mensen per minuut in", aldus Zahawi.

Bron: rtlnieuws

Nou dan moet dat in NL ook kunnen.
pi_197869935
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Bij de politieke podcast van NOS/EenVandaag werd gemeld dat een aantal partijen tijdens het debat huiverig waren om hard tekeer te gaan tegen De Jonge/VWS, omdat de logistiek inmiddels vrij aardig staat. Ja, opstartproblemen, maar tegelijkertijd vonden veel partijen dat ze ook credits verdienen aangezien ze een behoorlijke inhaalslag gemaakt hebben. Inmiddels lijkt (hopelijk) dat vanaf nu de leveringen de beperkende factor zijn.
De aflopen paar dagen gaat het richting de 30k vaccinaties per dag en elke dag een beetje meer. Dan kom je richting de 200k+ per week en dat gelijk aan wat er binnen komt. Dus ze kunnen nog wat voorraad weg prikken maar veel sneller kunnen ze niet meer gaan voorlopig.

Pas in week 7-8 als er grotere leveringen AZ binnen komen kan er verder opgeschaald worden
pi_197869967
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik geloof ook best wel dat het tempo erin gaat komen en ik heb best vertrouwen in van Delden, maar het gegoochel met cijfers e.d. doet het niet goed. Ik hoop het ook, weet niet of alle vaccinaties die geleverd zijn al ingepland zijn.
pi_197869981
vDissel (RIVM) voorspelde in het Catshuis op 7 jan (AD): 'bijna 170K nwe besmettingen begin feb door UK variant.'

Blijkt nu in werkelijkheid slechts 4K nwe "besmettingen" (en dalend), zie RIVM Dashboard.

https://www.ad.nl/politie(...)overspoelt~af4ba9b3/
pi_197870061
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:48 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik geloof ook best wel dat het tempo erin gaat komen en ik heb best vertrouwen in van Delden, maar het gegoochel met cijfers e.d. doet het niet goed. Ik hoop het ook, weet niet of alle vaccinaties die geleverd zijn al ingepland zijn.
Ook daar hadden ze het over. Dat het weer zo'n communicatiedingetje was. Dat hij veel beter op vrijdag had aan kunnen kondigen (incl. toelichting) dat ze het cijfer zouden herberekenen, dat de registratie achterloopt etc.

Ik vraag me overigens nog steeds af waarom de GGD/ziekenhuizen blijkbaar wel rechtstreeks registreren, maar de langdurige zorg nog geen enkele registratie op het dashboard zichtbaar is.
pi_197870075
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef JosMert het volgende:
vDissel (RIVM) voorspelde in het Catshuis op 7 jan (AD): 'bijna 170K nwe besmettingen begin feb door UK variant.'

Blijkt nu in werkelijkheid slechts 4K nwe "besmettingen" (en dalend), zie RIVM Dashboard.

https://www.ad.nl/politie(...)overspoelt~af4ba9b3/
Als je even een paar pagina’s terugleest zie je dat dit al besproken is vanmorgen.
pi_197870088
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:53 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Als je even een paar pagina’s terugleest zie je dat dit al besproken is vanmorgen.
Alles is inmiddels wel zo'n beetje besproken maat dus dat pseusomodden is niet nodig
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 7 februari 2021 @ 11:56:19 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197870122
Het waait zo hard buiten dat het volgende week wel een piek van honderdmiljoenmiljard moet opleveren!

Gr gr het OMT
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197870152
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:56 schreef Caland het volgende:
Het waait zo hard buiten dat het volgende week wel een piek van honderdmiljoenmiljard moet opleveren!

Gr gr het OMT
Sneeuwballenpiek :D
pi_197870263
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

En nog steeds vraag ik mij af of december t/m half januari piekje niet ook met de feestdagen te maken had.
Die viel ook mee
midden/eind januari voorspelde sommige "experts" ook minimaal 20K besmetting per dag door de feestdagen aso's
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_197870289
525 op de IC volgens NICE. Gistermiddag rond 5 uur waren dat er nog 551!. Daalt nog steeds door!
pi_197870304
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Alles is inmiddels wel zo'n beetje besproken maat dus dat pseusomodden is niet nodig
Hahaha oke dan. Het was specifiek dat artikel maar hey wat kan mij het verder schelen.
pi_197870322
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:06 schreef Noordzijde het volgende:
525 op de IC volgens NICE. Gistermiddag rond 5 uur waren dat er nog 551!. Daalt nog steeds door!
Zou het kunnen dat veel mensen er voor kiezen nu toch maar niet naar het ziekenhuis te gaan? Vanwege de sneeuw
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_197870329
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat veel mensen er voor kiezen nu toch maar niet naar het ziekenhuis te gaan? Vanwege de sneeuw
:') :') :')

Heeft trouwens helemaal niks te maken met de uitstroom op de IC dit, maargoed.
pi_197870349
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

Heeft trouwens helemaal niks te maken met de uitstroom op de IC dit, maargoed.
Normaal gesproken is de uitstroom op zondag niet veel toch? Maar het kan wel zo zijn dat ze misschien mensen ontslagen hebben voordat het weer zo omsloeg. Mensen die anders op maandag/dinsdag naar huis zouden zijn gestuurd.
pi_197870355
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:56 schreef Caland het volgende:

Gr gr het OMT
Dit is in ieder geval wel het klassieke voorbeeld van 'buiten verwaait het virus'. Tenzij het dus recht in je gezicht geblazen wordt. O-)
pi_197870364
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:06 schreef Noordzijde het volgende:
Er worden ook maar 13 opnames gemeld. Lang geleden dat het zó laag was.
  zondag 7 februari 2021 @ 12:11:56 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197870365
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja de mensen die geen lucht krijgen denken nu toch eerder fuck it, eerst een sneeuwpop bouwen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197870396
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:10 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Normaal gesproken is de uitstroom op zondag niet veel toch? Maar het kan wel zo zijn dat ze misschien mensen ontslagen hebben voordat het weer zo omsloeg. Mensen die anders op maandag/dinsdag naar huis zouden zijn gestuurd.
Klopt, op zondag neemt het vaak toe, om op maandag juist weer af te nemen. Maar ik weet niet of dat ligt aan de werkelijke aantallen of aan de rapportage (op zondag wordt veel minder administratief werk gedaan).
pi_197870413
Overigens is dit wel een zeer opvallende plotselinge afname. Totaal niet in lijn met de trend daarvoor:
  zondag 7 februari 2021 @ 12:18:32 #224
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197870461
Ze staan hierbuiten met wel zes mensen sneeuwballen te gooien! Heeft iemand het nummer van de kliklijn voor me?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 7 februari 2021 @ 12:22:37 #225
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197870524
quote:
6s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:18 schreef Janneke141 het volgende:
Ze staan hierbuiten met wel zes mensen sneeuwballen te gooien! Heeft iemand het nummer van de kliklijn voor me?
06-19401945
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197870563
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:45 schreef JosMert het volgende:
Geen vaccinatiepaspoort voor Britten

Britten krijgen geen 'vaccinatiepaspoort' als ze zijn ingeënt tegen het coronavirus. Dit heeft Nadhim Zahawi, de minister die verantwoordelijk is voor het vaccinatieprogramma, vandaag tegen Britse media gezegd. "We doen dat in deze vaccinatiecampagne zeker niet", zei Zahawi. Hij raadt mensen aan die voor een reis naar het buitenland een inentingsbewijs nodig hebben, dat aan de huisarts te vragen.

De minister verwacht dat in het Verenigd Koninkrijk in mei iedereen ouder dan 50 jaar gevaccineerd is. "We enten nu duizend mensen per minuut in", aldus Zahawi.

Bron: rtlnieuws

Nou dan moet dat in NL ook kunnen.
En die huisartsen hebben wel wat beters te doen en gaan zeggen overheid regel maar een systeem.

Vaccine passports should be considered, shadow business secretary says

Former Labour leader Ed Miliband has said ministers should "look at" the possibility of introducing vaccine passports - after the vaccines minister told Sky News the government was considering introducing them.

Mr Miliband, the shadow business secretary, also said vaccines need to be rolled out and there has to be a quarantine system that works so there is time to determine what is happening with any new variants.

He told the BBC's Andrew Marr Show: "At the moment the government is proposing a quarantine system that covers just 5% of arrivals that happen each day in the UK - that is not an effective quarantine system.

"I am saying we should be open to this but there are complications to do this vaccine passport... Is it just for international travel? Is it for as you go about your business in your society?

"We are five or six weeks on from the South African variant being discovered.

"We still don't have a quarantine system in place. We still don't have a plan for a comprehensive quarantine system - so let's proceed a step at a time, and of course, look at the vaccine passport but let's get the quarantine right and let's get the rollout right too."
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 februari 2021 @ 12:30:00 #227
426493 crew  PippenScottie
pi_197870644
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is dit wel een zeer opvallende plotselinge afname. Totaal niet in lijn met de trend daarvoor:
[ afbeelding ]
Het valt me ook op. Ik maakte me wel zorgen om het feit dat ziekenhuisbezetting en IC opnames maar tergend langzaam afnamen.
Ik ben blij dat het de afgelopen week snel gaat.

Dat is nodig ook, want ik denk dat we dat beetje extra lucht ook wel nodig hebben nu we met scholen weer gaan versoepelen.
My friends all drive horses
pi_197870757
quote:
[ afbeelding ]
Misschien een gevolg van wat je eerder postte, dat moment dat er weinig invloed van zowel feestdagen als britse mutatie was?
pi_197870782
Negeer de titel, dit is een zeer hoopvolle en inzichtvolle en interessante realistische video: https://edition.cnn.com/v(...)ries-worth-watching/

Interessant, voornamelijk omdat de expert zowel arts als sociaal wetenschapper is en dus daadwerkelijk weet waar hij het over heeft ;)
#WeesGeenWhales
pi_197871130
Dat vaccinatie paspoort gaat er wel komen.
Ondanks dat het pure discriminatie is.
pi_197871164
Nou een vaccinatie paspoort zou wel fijn zijn, snap dat niet dat die Britten dat weer niet doen hè.
Ik hoop dat wij wel een vaccinatiepaspoort doen in Nederland en verplichte testen voor de anti vaxxers.
pi_197871180
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat vaccinatie paspoort gaat er wel komen.
Ondanks dat het pure discriminatie is.
Het gaat er om dat de ziekte weg moet.
pi_197871249
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef quirina het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat we vervolgens maar moeten gaan discrimineren.
pi_197871345
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:36 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Misschien een gevolg van wat je eerder postte, dat moment dat er weinig invloed van zowel feestdagen als britse mutatie was?
Ik denk toch dat deze afname daarvoor te groot en te abrupt is. En ondanks dat de IC-cijfers wel iets achterlopen zou dit toch wel rijkelijk laat zijn. Het zou in ieder geval betekenen dat het grofweg een week iets forser daalt en daarna weer afvlakt.
pi_197871390
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:01 schreef quirina het volgende:
Nou een vaccinatie paspoort zou wel fijn zijn, snap dat niet dat die Britten dat weer niet doen hè.
Ik hoop dat wij wel een vaccinatiepaspoort doen in Nederland en verplichte testen voor de anti vaxxers.
Verplichte testen om ergens (in Nederland) binnen te komen?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197871408
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:06 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat we vervolgens maar moeten gaan discrimineren.
Het alternatief is geen vrijheid voor iedereen, simpel.

Of, wat ik redelijker zou vinden, óf een vaccin om ergens binnen te komen, óf zo'n blaastest aan de ingang. Die duren letterlijk een paar seconden, en zijn totaal niet oncomfortabel - gewoon iets van 5 keer uitademen.
#WeesGeenWhales
pi_197871415
Wat leren wij van dit artikel? https://eenvandaag.avrotr(...)t_send_date=20210207

Dat "mariska in de zorg" niet begrijpt hoe het vaccin werkt. lol.
#WeesGeenWhales
  zondag 7 februari 2021 @ 13:24:21 #238
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197871506
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef eragon2890 het volgende:
Wat leren wij van dit artikel? https://eenvandaag.avrotr(...)t_send_date=20210207

quote:
Afhankelijk van de maatregelen die dan gelden, zouden we met iets teveel mensen kunnen zijn. Maar dat vind ik nu veel minder erg. Ik kan het virus niet meer krijgen, dus ik kan als een soort muur tussen de mensen inzitten die nog geen vaccin hebben gehad en hen zo beschermen.
Wat? :')
Mariska gaat dienen als een levend spatscherm?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197871553
quote:

[..]

Nee het gaat erom dat we in vrijheid verder kunnen leven.
pi_197871570
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:12 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik denk toch dat deze afname daarvoor te groot en te abrupt is. En ondanks dat de IC-cijfers wel iets achterlopen zou dit toch wel rijkelijk laat zijn. Het zou in ieder geval betekenen dat het grofweg een week iets forser daalt en daarna weer afvlakt.
Ik ben wel benieuwd naar morgen/dinsdag, naar het aantal opnames. Het kan natuurlijk ook betekenen dat een deel van die mensen (spijtig genoeg) overleden is.
  zondag 7 februari 2021 @ 13:28:57 #241
3542 Gia
User under construction
pi_197871574
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef eragon2890 het volgende:

Echt hè!
Ze denkt niet meer besmet te kunnen raken en als buffer te kunnen fungeren tussen mensen die nog niet gevaccineerd zijn.
En dat werkt dan in de zorg!
pi_197871597
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

[..]

Wat? :')
Mariska gaat dienen als een levend spatscherm?
Ik moet me heel erg inhouden om niet een aantal foute opmerkingen te maken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2021 13:32:54 ]
pi_197871605
quote:
6s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:18 schreef Janneke141 het volgende:
Bloed aan hun handschoenen.
Go hard or go home
  zondag 7 februari 2021 @ 13:34:22 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197871650
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Echt hè!
Ze denkt niet meer besmet te kunnen raken en als buffer te kunnen fungeren tussen mensen die nog niet gevaccineerd zijn.
De zorg bestaat voor 90% uit laaggeschoold volk, erg vreemd ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197871655
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:18 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Het alternatief is geen vrijheid voor iedereen, simpel.

Of, wat ik redelijker zou vinden, óf een vaccin om ergens binnen te komen, óf zo'n blaastest aan de ingang. Die duren letterlijk een paar seconden, en zijn totaal niet oncomfortabel - gewoon iets van 5 keer uitademen.
En dan als er over 10 jaar weer een virus komt alles weer van voor af aan? Denk toch eens na met je vrijheid.
Ik heb corona gehad en ben immuun voor het corona virus. Gaat geen spuit in mijn lijf komen.
  zondag 7 februari 2021 @ 13:35:29 #246
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197871662
quote:
[ afbeelding ]
We hadden 2-3 weken geleden ook -20% besmettingen t.o.v. die week ervoor. Het kan dus wel zo zijn dat dit het (snelle) effect van die harde daling is.
pi_197871701
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef Caland het volgende:

[..]

De zorg bestaat voor 90% uit laaggeschoold volk, erg vreemd ja.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197871728
24u toename aantal opnamen: 117 (bewezen COVID-19) *O*
Weektoename aantal opnamen: 1239 (bewezen COVID-19)
Week tot week stijging: -6,0%
Bezetting op verpleegafdelingen: 1538 (verdacht of bewezen COVID-19)
Bron: Stichting NICE, zondag 7 februari om 13:30

*O* *O* *O* *O*

Avondklok effect :D _O-
pi_197871746
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 117 (bewezen COVID-19)

*O* *O* *O* *O*

Kijk nou uit, straks word je nog positief :P
pi_197871759
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

het is toch nooit goed hier ;)
pi_197871772
begint er toch langzaam op te lijken dat die britse variant aardig "tegen" valt
gewoon een mietjes variant
pi_197871780
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Predator40 het volgende:

*O* *O* *O* *O*

Topcijfers, ik was ten onrechte negatief over de avondklok!
  zondag 7 februari 2021 @ 13:43:42 #253
3542 Gia
User under construction
pi_197871798
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef JosMert het volgende:

En dan als er over 10 jaar weer een virus komt alles weer van voor af aan? Denk toch eens na met je vrijheid.
Ik heb corona gehad en ben immuun voor het corona virus. Gaat geen spuit in mijn lijf komen.
Er zijn aanwijzingen dat die immuniteit niet blijvend is.
  zondag 7 februari 2021 @ 13:43:46 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197871800
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:38 schreef Predator40 het volgende:

[..]

?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 februari 2021 @ 13:44:21 #255
68638 Zwansen
pi_197871810
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Predator40 het volgende:
Want? Alsof de ziekenhuisopnames en IC-bezetting enorm veel te maken hebben met die Britse variant?
pi_197871813
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Topcijfers, ik was ten onrechte negatief over de avondklok!
de vraag is of het ook echt door de avondklok komt....zulke cijfers komt ze wel erg goed uit om het te verlengen trouwens.

hier is het echt doodstil in het dorp na 21:00, het voorkomt zeker wel bezoekjes
pi_197871833
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:44 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Want? Alsof de ziekenhuisopnames en IC-bezetting enorm veel te maken hebben met die Britse variant?
Het RIVM had voorspeld van wel, De britse variant zou voor een toename gaan zorgen.
pi_197871863
quote:
8s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Bloed aan hun handschoenen.
Een sneeuwbal naar je buur is bloed aan de muur.
© chratnox

Edit: Misschien debiele vraag, maar hoe moet je users taggen??
I'll give you something to do
pi_197871883
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef galantis het volgende:

[..]

© chratnox

@chratnox
pi_197871891
quote:

[..]

© chratnox

Zonder de spatie en met @galantis :-)

Ohja, dat was vorige keer toch "een knuffel aan je buur is bloed aan de muur?"
pi_197871893
quote:

[..]

© chratnox

@ en dan de username erachter

@chratnox
pi_197871895
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:49 schreef Anton91 het volgende:

[..]

@:chratnox
Ja juist, maar wat moet ik tikken? "@:" werkt niet, terwijl dat wel is wat verschijnt als je bijv het bericht als quote bekijkt.

Edit: Duidelijk, bedankt allen!
pi_197871931
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:49 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zonder de spatie en met @:galantis :-)

Ohja, dat was vorige keer toch "een knuffel aan je buur is bloed aan de muur?"
Ja klopt, haha, die copyright was geen mislukte @ :)
pi_197871988
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Echt hè!
Ik begrijp nu wat van dissel bedoelde toen hij zei dat de lijken zich mede opstapelden in de verpleeghuizen door het opleidingsniveau (lees: IQ) van het personeel... X'D
#WeesGeenWhales
pi_197872022
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef JosMert het volgende:

[..]

Dan kan je een buitenlandse vakantie iig vergeten de rest van je leven. Daar heeft NL immers geen invloed op.

Voor de rest: binnen Nederland zou wat mij betreft een sneltest een prima alternatief zijn. Of helemaal niets als genoeg mensen zijn geprikt zowieso voor genoeg groepsimmuniteit ;)

Maar 5 seconden een ademtest lijkt me een kleine moeite toch?

En ja, als er over 10 jaar een pandemie komt die net zo erg is als deze of nog erger lijkt dat me logisch ja. Maar de kans dat dat zo snel gebeurt lijkt me vrij klein, er zat nu 100 jaar tussen (taco hoest stelde niets voor).
#WeesGeenWhales
pi_197872029
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

Die kans wordt juist steeds kleiner als ik de cijfers zie :P
#WeesGeenWhales
pi_197872034
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Predator40 het volgende:
Drinkt alleen thee terwijl hij praat over verloren glorie...
#WeesGeenWhales
  zondag 7 februari 2021 @ 14:01:25 #268
22565 asco
Los in deze tent
pi_197872041
twitter
pi_197872044
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:00 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Die kans wordt juist steeds kleiner als ik de cijfers zie :P
Moet je overmorgen nog even terug komen :D Dan zullen we goede dagcijfers hebben!
pi_197872048
quote:

[..]

Die gaat niet weg.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:02:51 #271
68638 Zwansen
pi_197872061
Zo, dat IC-personeel gaat zich straks nog vervelen. :P
pi_197872104
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:44 schreef Predator40 het volgende:

[..]

de vraag is of het ook echt door de avondklok komt....zulke cijfers komt ze wel erg goed uit om het te verlengen trouwens.

hier is het echt doodstil in het dorp na 21:00, het voorkomt zeker wel bezoekjes
Ik zeg, alle maatregelen weg behalve de avondklok en we zijn er 👌
  zondag 7 februari 2021 @ 14:09:05 #273
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_197872162
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Predator40 het volgende:

*O* *O* *O* *O*

Kijk nou vanavond en dinsdag avond nog eens naar deze cijfers. Echt de cijfers van vandaag. Dan liggen ze, helaas, een stuk hoger. Zeker in de weekenden zit er altijd een vertraging in de bezettingscijfers van NICE.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_197872199
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:09 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Kijk nou vanavond en dinsdag avond nog eens naar deze cijfers. Echt de cijfers van vandaag. Dan liggen ze, helaas, een stuk hoger. Zeker in de weekenden zit er altijd een vertraging in de bezettingscijfers van NICE.
Ja, en woensdag weer lager. Week op week is het nog steeds dalende in de ziekenhuizen.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:12:15 #275
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_197872213
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:11 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja, en woensdag weer lager. Week op week is het nog steeds dalende in de ziekenhuizen.
Klopt, alleen de dagcijfers overdag in het weekend zijn echt vertekenend. Daar zou ik geen week naar week vergelijking mee maken ;)
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_197872243
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]

Die viel ook mee
midden/eind januari voorspelde sommige "experts" ook minimaal 20K besmetting per dag door de feestdagen aso's
Ik zie een fout. Je bedoelt de feestdagen helden.
pi_197872258
twitter

Lees je mee Hugo?
zie email 27 oktober
pi_197872314
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:12 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Klopt, alleen de dagcijfers overdag in het weekend zijn echt vertekenend. Daar zou ik geen week naar week vergelijking mee maken ;)
Het laat de instroom wel goed zien. Hoeveel instroom er in de 24 uur tot dat moment geweest is, en dat vergeleken met de week ervoor laat wel degelijk wat zien.

Uitstroom is in het weekend sowieso altijd lager.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:20:54 #279
14505 OProg
A Life in Music
pi_197872355
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Lees je mee Hugo?
De NS gaat vandaag geen treinen meer laten rijden.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat ook de schuld van Hugo is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197872413
quote:
9s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:

[..]

Ook al gaan er dingen mis, die man is wel oppermachtig. Kan het weer beïnvloeden, ervoor zorgen dat er geen treinen meer rijden. Past wel in het plaatje van het CDA, weten we zeker dat het niet de messias is?
pi_197872496
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:23 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ook al gaan er dingen mis, die man is wel oppermachtig. Kan het weer beïnvloeden, ervoor zorgen dat er geen treinen meer rijden. Past wel in het plaatje van het CDA, weten we zeker dat het niet de messias is?
En Hugo zei: ‘Genoeg!’ en het ganse volk sloot zich op in hun huizen.
pi_197872519
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:27 schreef Jazeg het volgende:

[..]

En Hugo zei: ‘Genoeg!’ en het ganse volk sloot zich op in hun huizen.
En HuGod zag dat het goed was.

@Da_Sandman vindt dit gegarandeerd leuk.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:31:38 #283
22565 asco
Los in deze tent
pi_197872571
twitter
pi_197872610
quote:
9s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:

[..]

Er ligt ook wel wat sneeuw hoor. Vast geregeld door Hugo. Moeten de testlocaties dicht en kan hij volgende week een nep piek promoten. Allemaal onderdeel van zijn masterplan om Nederland over te nemen en een nieuwe betere samenleving te vormen.
pi_197872630
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:01 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Moet je overmorgen nog even terug komen :D Dan zullen we goede dagcijfers hebben!
Je bedoelt stijgend ? XD
#WeesGeenWhales
  zondag 7 februari 2021 @ 14:35:23 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197872638
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:31 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Meer agenten en journalisten dan demonstranten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197872685
Zo, ik blijf iig binnen en warm vandaag, met dank aan de bezorger die zometeen mijn thuisbezorgd-pizza met levensgevaar komt brengen door de sneeuwstorm LOL
#WeesGeenWhales
  zondag 7 februari 2021 @ 14:41:31 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197872757
@Zipportal en ik zitten al klaar voor de kroegenopen.gif cijfers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197872777
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:35 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Je bedoelt stijgend ? XD
Nee. Dichte teststraten = lage cijfers = kroegen open
  zondag 7 februari 2021 @ 14:58:04 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197873017
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:42 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nee. Dichte teststraten = lage cijfers = kroegen open
Open die handel

Leven *O*

Straks aan de glühwein met de buren hier iig _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197873065
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Open die handel

Leven *O*

Straks aan de glühwein met de buren hier iig _O_
Ja hallo, weer 3 omaatjes dood.

Herken je glühwein aan de geur? Dan is magere hein aan de deur.

Speciaal voor @galantis :P
pi_197873081
Hoeveel was het vorige week zondag?
  zondag 7 februari 2021 @ 15:02:45 #293
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197873089
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
@:zipportal en ik zitten al klaar voor de kroegenopen.gif cijfers.
pas maar op. De 'Britse Variant Brigade' zit al klaar om je de les te lezen _O-
  zondag 7 februari 2021 @ 15:03:17 #294
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197873105
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 15:02 schreef Noordzijde het volgende:
Hoeveel was het vorige week zondag?
3.700 positieve tests
  zondag 7 februari 2021 @ 15:04:49 #295
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197873127
Mooie cijfers vanuit de Verenigde Staten _O_

Cases are down 31% over the last 7 days

- Average test positivity rate: 5.5%
- Hospitalizations are down 31% in last 2 weeks
- ICU admissions are down 24% in last 2 weeks
  zondag 7 februari 2021 @ 15:05:17 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197873133
Koning Winter krijgt de Britse variant er wel onder.
pi_197873145
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 15:04 schreef Oliver23 het volgende:
Mooie cijfers vanuit de Verenigde Staten _O_

Cases are down 31% over the last 7 days

- Average test positivity rate: 5.5%
- Hospitalizations are down 31% in last 2 weeks
- ICU admissions are down 24% in last 2 weeks
Hebben ze enig idee waarom? Zoveel vaccinaties hebben ze nog niet gezet volgens mij.
  zondag 7 februari 2021 @ 15:06:03 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197873149
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 15:01 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja hallo, weer 3 omaatjes dood.

Herken je glühwein aan de geur? Dan is magere hein aan de deur.

Speciaal voor @:galantis :P
_O-

'Zulks een genieten, staat gelijk aan oma's afschieten' *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197873162
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 15:06 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

'Zulks een genieten, staat gelijk aan oma's afschieten' *)
Al is de knuffel nog zo snel, corona achterhaalt 'm wel.
  zondag 7 februari 2021 @ 15:07:11 #300
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197873167
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 15:05 schreef chratnox het volgende:

[..]

Hebben ze enig idee waarom? Zoveel vaccinaties hebben ze nog niet gezet volgens mij.
Het Joe Biden-effect _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Forum Admin zondag 7 februari 2021 @ 15:14:54 #301
35723 crew  GGMM
pi_197873312
:)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.