Bij de politieke podcast van NOS/EenVandaag werd gemeld dat een aantal partijen tijdens het debat huiverig waren om hard tekeer te gaan tegen De Jonge/VWS, omdat de logistiek inmiddels vrij aardig staat. Ja, opstartproblemen, maar tegelijkertijd vonden veel partijen dat ze ook credits verdienen aangezien ze een behoorlijke inhaalslag gemaakt hebben. Inmiddels lijkt (hopelijk) dat vanaf nu de leveringen de beperkende factor zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:42 schreef Faraday01 het volgende:
Gelukkig lijkt het tempo er meer in te komen en komen nu ook groepen aan de beurt in de lagere leeftijdscategoriën.
De aflopen paar dagen gaat het richting de 30k vaccinaties per dag en elke dag een beetje meer. Dan kom je richting de 200k+ per week en dat gelijk aan wat er binnen komt. Dus ze kunnen nog wat voorraad weg prikken maar veel sneller kunnen ze niet meer gaan voorlopig.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Bij de politieke podcast van NOS/EenVandaag werd gemeld dat een aantal partijen tijdens het debat huiverig waren om hard tekeer te gaan tegen De Jonge/VWS, omdat de logistiek inmiddels vrij aardig staat. Ja, opstartproblemen, maar tegelijkertijd vonden veel partijen dat ze ook credits verdienen aangezien ze een behoorlijke inhaalslag gemaakt hebben. Inmiddels lijkt (hopelijk) dat vanaf nu de leveringen de beperkende factor zijn.
Ik geloof ook best wel dat het tempo erin gaat komen en ik heb best vertrouwen in van Delden, maar het gegoochel met cijfers e.d. doet het niet goed. Ik hoop het ook, weet niet of alle vaccinaties die geleverd zijn al ingepland zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Bij de politieke podcast van NOS/EenVandaag werd gemeld dat een aantal partijen tijdens het debat huiverig waren om hard tekeer te gaan tegen De Jonge/VWS, omdat de logistiek inmiddels vrij aardig staat. Ja, opstartproblemen, maar tegelijkertijd vonden veel partijen dat ze ook credits verdienen aangezien ze een behoorlijke inhaalslag gemaakt hebben. Inmiddels lijkt (hopelijk) dat vanaf nu de leveringen de beperkende factor zijn.
Ook daar hadden ze het over. Dat het weer zo'n communicatiedingetje was. Dat hij veel beter op vrijdag had aan kunnen kondigen (incl. toelichting) dat ze het cijfer zouden herberekenen, dat de registratie achterloopt etc.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof ook best wel dat het tempo erin gaat komen en ik heb best vertrouwen in van Delden, maar het gegoochel met cijfers e.d. doet het niet goed. Ik hoop het ook, weet niet of alle vaccinaties die geleverd zijn al ingepland zijn.
Als je even een paar pagina’s terugleest zie je dat dit al besproken is vanmorgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef JosMert het volgende:
vDissel (RIVM) voorspelde in het Catshuis op 7 jan (AD): 'bijna 170K nwe besmettingen begin feb door UK variant.'
Blijkt nu in werkelijkheid slechts 4K nwe "besmettingen" (en dalend), zie RIVM Dashboard.
https://www.ad.nl/politie(...)overspoelt~af4ba9b3/
Alles is inmiddels wel zo'n beetje besproken maat dus dat pseusomodden is niet nodigquote:Op zondag 7 februari 2021 11:53 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Als je even een paar pagina’s terugleest zie je dat dit al besproken is vanmorgen.
Sneeuwballenpiekquote:Op zondag 7 februari 2021 11:56 schreef Caland het volgende:
Het waait zo hard buiten dat het volgende week wel een piek van honderdmiljoenmiljard moet opleveren!
Gr gr het OMT
Die viel ook meequote:Op zondag 7 februari 2021 10:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En nog steeds vraag ik mij af of december t/m half januari piekje niet ook met de feestdagen te maken had.
Hahaha oke dan. Het was specifiek dat artikel maar hey wat kan mij het verder schelen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alles is inmiddels wel zo'n beetje besproken maat dus dat pseusomodden is niet nodig
Zou het kunnen dat veel mensen er voor kiezen nu toch maar niet naar het ziekenhuis te gaan? Vanwege de sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 12:06 schreef Noordzijde het volgende:
525 op de IC volgens NICE. Gistermiddag rond 5 uur waren dat er nog 551!. Daalt nog steeds door!
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat veel mensen er voor kiezen nu toch maar niet naar het ziekenhuis te gaan? Vanwege de sneeuw
Normaal gesproken is de uitstroom op zondag niet veel toch? Maar het kan wel zo zijn dat ze misschien mensen ontslagen hebben voordat het weer zo omsloeg. Mensen die anders op maandag/dinsdag naar huis zouden zijn gestuurd.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef Noordzijde het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heeft trouwens helemaal niks te maken met de uitstroom op de IC dit, maargoed.
Dit is in ieder geval wel het klassieke voorbeeld van 'buiten verwaait het virus'. Tenzij het dus recht in je gezicht geblazen wordt.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:56 schreef Caland het volgende:
Het waait zo hard buiten dat het volgende week wel een piek van honderdmiljoenmiljard moet opleveren!
Gr gr het OMT
Er worden ook maar 13 opnames gemeld. Lang geleden dat het zó laag was.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:06 schreef Noordzijde het volgende:
525 op de IC volgens NICE. Gistermiddag rond 5 uur waren dat er nog 551!. Daalt nog steeds door!
Ja de mensen die geen lucht krijgen denken nu toch eerder fuck it, eerst een sneeuwpop bouwen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat veel mensen er voor kiezen nu toch maar niet naar het ziekenhuis te gaan? Vanwege de sneeuw
Klopt, op zondag neemt het vaak toe, om op maandag juist weer af te nemen. Maar ik weet niet of dat ligt aan de werkelijke aantallen of aan de rapportage (op zondag wordt veel minder administratief werk gedaan).quote:Op zondag 7 februari 2021 12:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de uitstroom op zondag niet veel toch? Maar het kan wel zo zijn dat ze misschien mensen ontslagen hebben voordat het weer zo omsloeg. Mensen die anders op maandag/dinsdag naar huis zouden zijn gestuurd.
06-19401945quote:Op zondag 7 februari 2021 12:18 schreef Janneke141 het volgende:
Ze staan hierbuiten met wel zes mensen sneeuwballen te gooien! Heeft iemand het nummer van de kliklijn voor me?
En die huisartsen hebben wel wat beters te doen en gaan zeggen overheid regel maar een systeem.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:45 schreef JosMert het volgende:
Geen vaccinatiepaspoort voor Britten
Britten krijgen geen 'vaccinatiepaspoort' als ze zijn ingeënt tegen het coronavirus. Dit heeft Nadhim Zahawi, de minister die verantwoordelijk is voor het vaccinatieprogramma, vandaag tegen Britse media gezegd. "We doen dat in deze vaccinatiecampagne zeker niet", zei Zahawi. Hij raadt mensen aan die voor een reis naar het buitenland een inentingsbewijs nodig hebben, dat aan de huisarts te vragen.
De minister verwacht dat in het Verenigd Koninkrijk in mei iedereen ouder dan 50 jaar gevaccineerd is. "We enten nu duizend mensen per minuut in", aldus Zahawi.
Bron: rtlnieuws
Nou dan moet dat in NL ook kunnen.
Het valt me ook op. Ik maakte me wel zorgen om het feit dat ziekenhuisbezetting en IC opnames maar tergend langzaam afnamen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is dit wel een zeer opvallende plotselinge afname. Totaal niet in lijn met de trend daarvoor:
[ afbeelding ]
Misschien een gevolg van wat je eerder postte, dat moment dat er weinig invloed van zowel feestdagen als britse mutatie was?quote:Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is dit wel een zeer opvallende plotselinge afname. Totaal niet in lijn met de trend daarvoor:
[ afbeelding ]
Het gaat er om dat de ziekte weg moet.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat vaccinatie paspoort gaat er wel komen.
Ondanks dat het pure discriminatie is.
Dat maakt niet dat we vervolgens maar moeten gaan discrimineren.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Het gaat er om dat de ziekte weg moet.
Ik denk toch dat deze afname daarvoor te groot en te abrupt is. En ondanks dat de IC-cijfers wel iets achterlopen zou dit toch wel rijkelijk laat zijn. Het zou in ieder geval betekenen dat het grofweg een week iets forser daalt en daarna weer afvlakt.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:36 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Misschien een gevolg van wat je eerder postte, dat moment dat er weinig invloed van zowel feestdagen als britse mutatie was?
Verplichte testen om ergens (in Nederland) binnen te komen?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:01 schreef quirina het volgende:
Nou een vaccinatie paspoort zou wel fijn zijn, snap dat niet dat die Britten dat weer niet doen hè.
Ik hoop dat wij wel een vaccinatiepaspoort doen in Nederland en verplichte testen voor de anti vaxxers.
Het alternatief is geen vrijheid voor iedereen, simpel.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:06 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat maakt niet dat we vervolgens maar moeten gaan discrimineren.
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef eragon2890 het volgende:
Wat leren wij van dit artikel? https://eenvandaag.avrotr(...)t_send_date=20210207
Dat "mariska in de zorg" niet begrijpt hoe het vaccin werkt. lol.
Wat?quote:Afhankelijk van de maatregelen die dan gelden, zouden we met iets teveel mensen kunnen zijn. Maar dat vind ik nu veel minder erg. Ik kan het virus niet meer krijgen, dus ik kan als een soort muur tussen de mensen inzitten die nog geen vaccin hebben gehad en hen zo beschermen.
Nee het gaat erom dat we in vrijheid verder kunnen leven.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar morgen/dinsdag, naar het aantal opnames. Het kan natuurlijk ook betekenen dat een deel van die mensen (spijtig genoeg) overleden is.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat deze afname daarvoor te groot en te abrupt is. En ondanks dat de IC-cijfers wel iets achterlopen zou dit toch wel rijkelijk laat zijn. Het zou in ieder geval betekenen dat het grofweg een week iets forser daalt en daarna weer afvlakt.
Echt hè!quote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef eragon2890 het volgende:
Wat leren wij van dit artikel? https://eenvandaag.avrotr(...)t_send_date=20210207
Dat "mariska in de zorg" niet begrijpt hoe het vaccin werkt. lol.
Ik moet me heel erg inhouden om niet een aantal foute opmerkingen te makenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[..]
Wat?
Mariska gaat dienen als een levend spatscherm?
Bloed aan hun handschoenen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:18 schreef Janneke141 het volgende:
Ze staan hierbuiten met wel zes mensen sneeuwballen te gooien! Heeft iemand het nummer van de kliklijn voor me?
De zorg bestaat voor 90% uit laaggeschoold volk, erg vreemd ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt hè!
Ze denkt niet meer besmet te kunnen raken en als buffer te kunnen fungeren tussen mensen die nog niet gevaccineerd zijn.
En dat werkt dan in de zorg!
En dan als er over 10 jaar weer een virus komt alles weer van voor af aan? Denk toch eens na met je vrijheid.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:18 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Het alternatief is geen vrijheid voor iedereen, simpel.
Of, wat ik redelijker zou vinden, óf een vaccin om ergens binnen te komen, óf zo'n blaastest aan de ingang. Die duren letterlijk een paar seconden, en zijn totaal niet oncomfortabel - gewoon iets van 5 keer uitademen.
We hadden 2-3 weken geleden ook -20% besmettingen t.o.v. die week ervoor. Het kan dus wel zo zijn dat dit het (snelle) effect van die harde daling is.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
De zorg bestaat voor 90% uit laaggeschoold volk, erg vreemd ja.
Kijk nou uit, straks word je nog positiefquote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 117 (bewezen COVID-19)
Weektoename aantal opnamen: 1239 (bewezen COVID-19)
Week tot week stijging: -6,0%
Bezetting op verpleegafdelingen: 1538 (verdacht of bewezen COVID-19)
Bron: Stichting NICE, zondag 7 februari om 13:30
![]()
![]()
![]()
Avondklok effect![]()
![]()
het is toch nooit goed hierquote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks word je nog positief
Topcijfers, ik was ten onrechte negatief over de avondklok!quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 117 (bewezen COVID-19)![]()
![]()
![]()
![]()
Avondklok effect![]()
![]()
Er zijn aanwijzingen dat die immuniteit niet blijvend is.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef JosMert het volgende:
En dan als er over 10 jaar weer een virus komt alles weer van voor af aan? Denk toch eens na met je vrijheid.
Ik heb corona gehad en ben immuun voor het corona virus. Gaat geen spuit in mijn lijf komen.
Want? Alsof de ziekenhuisopnames en IC-bezetting enorm veel te maken hebben met die Britse variant?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Predator40 het volgende:
begint er toch langzaam op te lijken dat die britse variant aardig "tegen" valt
gewoon een mietjes variant
de vraag is of het ook echt door de avondklok komt....zulke cijfers komt ze wel erg goed uit om het te verlengen trouwens.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Topcijfers, ik was ten onrechte negatief over de avondklok!
Het RIVM had voorspeld van wel, De britse variant zou voor een toename gaan zorgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Alsof de ziekenhuisopnames en IC-bezetting enorm veel te maken hebben met die Britse variant?
Een sneeuwbal naar je buur is bloed aan de muur.quote:
@chratnoxquote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef galantis het volgende:
[..]
Een sneeuwbal naar je buur is bloed aan de muur.
© chratnox
Edit: Misschien debiele vraag, maar hoe moet je users taggen??
Zonder de spatie en met @galantis :-)quote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef galantis het volgende:
[..]
© chratnox
@ en dan de username erachterquote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef galantis het volgende:
[..]
© chratnox
Ja juist, maar wat moet ik tikken? "@:" werkt niet, terwijl dat wel is wat verschijnt als je bijv het bericht als quote bekijkt.quote:
Ja klopt, haha, die copyright was geen mislukte @quote:Op zondag 7 februari 2021 13:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zonder de spatie en met @:galantis :-)
Ohja, dat was vorige keer toch "een knuffel aan je buur is bloed aan de muur?"
Ik begrijp nu wat van dissel bedoelde toen hij zei dat de lijken zich mede opstapelden in de verpleeghuizen door het opleidingsniveau (lees: IQ) van het personeel... X'Dquote:Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt hè!
Ze denkt niet meer besmet te kunnen raken en als buffer te kunnen fungeren tussen mensen die nog niet gevaccineerd zijn.
En dat werkt dan in de zorg!
Dan kan je een buitenlandse vakantie iig vergeten de rest van je leven. Daar heeft NL immers geen invloed op.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef JosMert het volgende:
[..]
En dan als er over 10 jaar weer een virus komt alles weer van voor af aan? Denk toch eens na met je vrijheid.
Ik heb corona gehad en ben immuun voor het corona virus. Gaat geen spuit in mijn lijf komen.
Die kans wordt juist steeds kleiner als ik de cijfers ziequote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks word je nog positief
Drinkt alleen thee terwijl hij praat over verloren glorie...quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Predator40 het volgende:
begint er toch langzaam op te lijken dat die britse variant aardig "tegen" valt
gewoon een mietjes variant
Moet je overmorgen nog even terug komenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Die kans wordt juist steeds kleiner als ik de cijfers zie
Die gaat niet weg.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik zeg, alle maatregelen weg behalve de avondklok en we zijn er 👌quote:Op zondag 7 februari 2021 13:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de vraag is of het ook echt door de avondklok komt....zulke cijfers komt ze wel erg goed uit om het te verlengen trouwens.
hier is het echt doodstil in het dorp na 21:00, het voorkomt zeker wel bezoekjes
Kijk nou vanavond en dinsdag avond nog eens naar deze cijfers. Echt de cijfers van vandaag. Dan liggen ze, helaas, een stuk hoger. Zeker in de weekenden zit er altijd een vertraging in de bezettingscijfers van NICE.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 117 (bewezen COVID-19)![]()
![]()
![]()
![]()
Avondklok effect![]()
![]()
Ja, en woensdag weer lager. Week op week is het nog steeds dalende in de ziekenhuizen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk nou vanavond en dinsdag avond nog eens naar deze cijfers. Echt de cijfers van vandaag. Dan liggen ze, helaas, een stuk hoger. Zeker in de weekenden zit er altijd een vertraging in de bezettingscijfers van NICE.
Klopt, alleen de dagcijfers overdag in het weekend zijn echt vertekenend. Daar zou ik geen week naar week vergelijking mee makenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, en woensdag weer lager. Week op week is het nog steeds dalende in de ziekenhuizen.
Ik zie een fout. Je bedoelt de feestdagen helden.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Die viel ook mee
midden/eind januari voorspelde sommige "experts" ook minimaal 20K besmetting per dag door de feestdagen aso's
Het laat de instroom wel goed zien. Hoeveel instroom er in de 24 uur tot dat moment geweest is, en dat vergeleken met de week ervoor laat wel degelijk wat zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, alleen de dagcijfers overdag in het weekend zijn echt vertekenend. Daar zou ik geen week naar week vergelijking mee maken
De NS gaat vandaag geen treinen meer laten rijden.quote:
Ook al gaan er dingen mis, die man is wel oppermachtig. Kan het weer beïnvloeden, ervoor zorgen dat er geen treinen meer rijden. Past wel in het plaatje van het CDA, weten we zeker dat het niet de messias is?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
[..]
De NS gaat vandaag geen treinen meer laten rijden.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat ook de schuld van Hugo is.
En Hugo zei: ‘Genoeg!’ en het ganse volk sloot zich op in hun huizen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ook al gaan er dingen mis, die man is wel oppermachtig. Kan het weer beïnvloeden, ervoor zorgen dat er geen treinen meer rijden. Past wel in het plaatje van het CDA, weten we zeker dat het niet de messias is?
En HuGod zag dat het goed was.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:27 schreef Jazeg het volgende:
[..]
En Hugo zei: ‘Genoeg!’ en het ganse volk sloot zich op in hun huizen.
Er ligt ook wel wat sneeuw hoor. Vast geregeld door Hugo. Moeten de testlocaties dicht en kan hij volgende week een nep piek promoten. Allemaal onderdeel van zijn masterplan om Nederland over te nemen en een nieuwe betere samenleving te vormen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
[..]
De NS gaat vandaag geen treinen meer laten rijden.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat ook de schuld van Hugo is.
Je bedoelt stijgend ? XDquote:Op zondag 7 februari 2021 14:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Moet je overmorgen nog even terug komenDan zullen we goede dagcijfers hebben!
Open die handelquote:Op zondag 7 februari 2021 14:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee. Dichte teststraten = lage cijfers = kroegen open
Ja hallo, weer 3 omaatjes dood.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Open die handel
Leven![]()
Straks aan de glühwein met de buren hier iig
pas maar op. De 'Britse Variant Brigade' zit al klaar om je de les te lezenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
@:zipportal en ik zitten al klaar voor de kroegenopen.gif cijfers.
Hebben ze enig idee waarom? Zoveel vaccinaties hebben ze nog niet gezet volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:04 schreef Oliver23 het volgende:
Mooie cijfers vanuit de Verenigde Staten
Cases are down 31% over the last 7 days
- Average test positivity rate: 5.5%
- Hospitalizations are down 31% in last 2 weeks
- ICU admissions are down 24% in last 2 weeks
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja hallo, weer 3 omaatjes dood.
Herken je glühwein aan de geur? Dan is magere hein aan de deur.
Speciaal voor @:galantis
Al is de knuffel nog zo snel, corona achterhaalt 'm wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
'Zulks een genieten, staat gelijk aan oma's afschieten'
Het Joe Biden-effectquote:Op zondag 7 februari 2021 15:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hebben ze enig idee waarom? Zoveel vaccinaties hebben ze nog niet gezet volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |