abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2021 @ 11:56:19 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197870122
Het waait zo hard buiten dat het volgende week wel een piek van honderdmiljoenmiljard moet opleveren!

Gr gr het OMT
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197870152
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:56 schreef Caland het volgende:
Het waait zo hard buiten dat het volgende week wel een piek van honderdmiljoenmiljard moet opleveren!

Gr gr het OMT
Sneeuwballenpiek :D
pi_197870263
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

En nog steeds vraag ik mij af of december t/m half januari piekje niet ook met de feestdagen te maken had.
Die viel ook mee
midden/eind januari voorspelde sommige "experts" ook minimaal 20K besmetting per dag door de feestdagen aso's
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_197870289
525 op de IC volgens NICE. Gistermiddag rond 5 uur waren dat er nog 551!. Daalt nog steeds door!
pi_197870304
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Alles is inmiddels wel zo'n beetje besproken maat dus dat pseusomodden is niet nodig
Hahaha oke dan. Het was specifiek dat artikel maar hey wat kan mij het verder schelen.
pi_197870322
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:06 schreef Noordzijde het volgende:
525 op de IC volgens NICE. Gistermiddag rond 5 uur waren dat er nog 551!. Daalt nog steeds door!
Zou het kunnen dat veel mensen er voor kiezen nu toch maar niet naar het ziekenhuis te gaan? Vanwege de sneeuw
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_197870329
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat veel mensen er voor kiezen nu toch maar niet naar het ziekenhuis te gaan? Vanwege de sneeuw
:') :') :')

Heeft trouwens helemaal niks te maken met de uitstroom op de IC dit, maargoed.
pi_197870349
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

:') :') :')

Heeft trouwens helemaal niks te maken met de uitstroom op de IC dit, maargoed.
Normaal gesproken is de uitstroom op zondag niet veel toch? Maar het kan wel zo zijn dat ze misschien mensen ontslagen hebben voordat het weer zo omsloeg. Mensen die anders op maandag/dinsdag naar huis zouden zijn gestuurd.
pi_197870355
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:56 schreef Caland het volgende:

Gr gr het OMT
Dit is in ieder geval wel het klassieke voorbeeld van 'buiten verwaait het virus'. Tenzij het dus recht in je gezicht geblazen wordt. O-)
pi_197870364
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:06 schreef Noordzijde het volgende:
Er worden ook maar 13 opnames gemeld. Lang geleden dat het zó laag was.
  zondag 7 februari 2021 @ 12:11:56 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197870365
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja de mensen die geen lucht krijgen denken nu toch eerder fuck it, eerst een sneeuwpop bouwen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197870396
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:10 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Normaal gesproken is de uitstroom op zondag niet veel toch? Maar het kan wel zo zijn dat ze misschien mensen ontslagen hebben voordat het weer zo omsloeg. Mensen die anders op maandag/dinsdag naar huis zouden zijn gestuurd.
Klopt, op zondag neemt het vaak toe, om op maandag juist weer af te nemen. Maar ik weet niet of dat ligt aan de werkelijke aantallen of aan de rapportage (op zondag wordt veel minder administratief werk gedaan).
pi_197870413
Overigens is dit wel een zeer opvallende plotselinge afname. Totaal niet in lijn met de trend daarvoor:
  zondag 7 februari 2021 @ 12:18:32 #224
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197870461
Ze staan hierbuiten met wel zes mensen sneeuwballen te gooien! Heeft iemand het nummer van de kliklijn voor me?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 7 februari 2021 @ 12:22:37 #225
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197870524
quote:
6s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:18 schreef Janneke141 het volgende:
Ze staan hierbuiten met wel zes mensen sneeuwballen te gooien! Heeft iemand het nummer van de kliklijn voor me?
06-19401945
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197870563
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:45 schreef JosMert het volgende:
Geen vaccinatiepaspoort voor Britten

Britten krijgen geen 'vaccinatiepaspoort' als ze zijn ingeënt tegen het coronavirus. Dit heeft Nadhim Zahawi, de minister die verantwoordelijk is voor het vaccinatieprogramma, vandaag tegen Britse media gezegd. "We doen dat in deze vaccinatiecampagne zeker niet", zei Zahawi. Hij raadt mensen aan die voor een reis naar het buitenland een inentingsbewijs nodig hebben, dat aan de huisarts te vragen.

De minister verwacht dat in het Verenigd Koninkrijk in mei iedereen ouder dan 50 jaar gevaccineerd is. "We enten nu duizend mensen per minuut in", aldus Zahawi.

Bron: rtlnieuws

Nou dan moet dat in NL ook kunnen.
En die huisartsen hebben wel wat beters te doen en gaan zeggen overheid regel maar een systeem.

Vaccine passports should be considered, shadow business secretary says

Former Labour leader Ed Miliband has said ministers should "look at" the possibility of introducing vaccine passports - after the vaccines minister told Sky News the government was considering introducing them.

Mr Miliband, the shadow business secretary, also said vaccines need to be rolled out and there has to be a quarantine system that works so there is time to determine what is happening with any new variants.

He told the BBC's Andrew Marr Show: "At the moment the government is proposing a quarantine system that covers just 5% of arrivals that happen each day in the UK - that is not an effective quarantine system.

"I am saying we should be open to this but there are complications to do this vaccine passport... Is it just for international travel? Is it for as you go about your business in your society?

"We are five or six weeks on from the South African variant being discovered.

"We still don't have a quarantine system in place. We still don't have a plan for a comprehensive quarantine system - so let's proceed a step at a time, and of course, look at the vaccine passport but let's get the quarantine right and let's get the rollout right too."
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 februari 2021 @ 12:30:00 #227
426493 crew  PippenScottie
pi_197870644
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is dit wel een zeer opvallende plotselinge afname. Totaal niet in lijn met de trend daarvoor:
[ afbeelding ]
Het valt me ook op. Ik maakte me wel zorgen om het feit dat ziekenhuisbezetting en IC opnames maar tergend langzaam afnamen.
Ik ben blij dat het de afgelopen week snel gaat.

Dat is nodig ook, want ik denk dat we dat beetje extra lucht ook wel nodig hebben nu we met scholen weer gaan versoepelen.
My friends all drive horses
pi_197870757
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een gevolg van wat je eerder postte, dat moment dat er weinig invloed van zowel feestdagen als britse mutatie was?
pi_197870782
Negeer de titel, dit is een zeer hoopvolle en inzichtvolle en interessante realistische video: https://edition.cnn.com/v(...)ries-worth-watching/

Interessant, voornamelijk omdat de expert zowel arts als sociaal wetenschapper is en dus daadwerkelijk weet waar hij het over heeft ;)
#WeesGeenWhales
pi_197871130
Dat vaccinatie paspoort gaat er wel komen.
Ondanks dat het pure discriminatie is.
pi_197871164
Nou een vaccinatie paspoort zou wel fijn zijn, snap dat niet dat die Britten dat weer niet doen hè.
Ik hoop dat wij wel een vaccinatiepaspoort doen in Nederland en verplichte testen voor de anti vaxxers.
pi_197871180
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat vaccinatie paspoort gaat er wel komen.
Ondanks dat het pure discriminatie is.
Het gaat er om dat de ziekte weg moet.
pi_197871249
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef quirina het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat we vervolgens maar moeten gaan discrimineren.
pi_197871345
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:36 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Misschien een gevolg van wat je eerder postte, dat moment dat er weinig invloed van zowel feestdagen als britse mutatie was?
Ik denk toch dat deze afname daarvoor te groot en te abrupt is. En ondanks dat de IC-cijfers wel iets achterlopen zou dit toch wel rijkelijk laat zijn. Het zou in ieder geval betekenen dat het grofweg een week iets forser daalt en daarna weer afvlakt.
pi_197871390
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:01 schreef quirina het volgende:
Nou een vaccinatie paspoort zou wel fijn zijn, snap dat niet dat die Britten dat weer niet doen hè.
Ik hoop dat wij wel een vaccinatiepaspoort doen in Nederland en verplichte testen voor de anti vaxxers.
Verplichte testen om ergens (in Nederland) binnen te komen?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197871408
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:06 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat we vervolgens maar moeten gaan discrimineren.
Het alternatief is geen vrijheid voor iedereen, simpel.

Of, wat ik redelijker zou vinden, óf een vaccin om ergens binnen te komen, óf zo'n blaastest aan de ingang. Die duren letterlijk een paar seconden, en zijn totaal niet oncomfortabel - gewoon iets van 5 keer uitademen.
#WeesGeenWhales
pi_197871415
Wat leren wij van dit artikel? https://eenvandaag.avrotr(...)t_send_date=20210207

Dat "mariska in de zorg" niet begrijpt hoe het vaccin werkt. lol.
#WeesGeenWhales
  zondag 7 februari 2021 @ 13:24:21 #238
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197871506
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef eragon2890 het volgende:
Wat leren wij van dit artikel? https://eenvandaag.avrotr(...)t_send_date=20210207

Dat "mariska in de zorg" niet begrijpt hoe het vaccin werkt. lol.
quote:
Afhankelijk van de maatregelen die dan gelden, zouden we met iets teveel mensen kunnen zijn. Maar dat vind ik nu veel minder erg. Ik kan het virus niet meer krijgen, dus ik kan als een soort muur tussen de mensen inzitten die nog geen vaccin hebben gehad en hen zo beschermen.
Wat? :')
Mariska gaat dienen als een levend spatscherm?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197871553
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee het gaat erom dat we in vrijheid verder kunnen leven.
pi_197871570
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:12 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik denk toch dat deze afname daarvoor te groot en te abrupt is. En ondanks dat de IC-cijfers wel iets achterlopen zou dit toch wel rijkelijk laat zijn. Het zou in ieder geval betekenen dat het grofweg een week iets forser daalt en daarna weer afvlakt.
Ik ben wel benieuwd naar morgen/dinsdag, naar het aantal opnames. Het kan natuurlijk ook betekenen dat een deel van die mensen (spijtig genoeg) overleden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')