Topcijfers, ik was ten onrechte negatief over de avondklok!quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 117 (bewezen COVID-19)![]()
Weektoename aantal opnamen: 1239 (bewezen COVID-19)
Week tot week stijging: -6,0%
Bezetting op verpleegafdelingen: 1538 (verdacht of bewezen COVID-19)
Bron: Stichting NICE, zondag 7 februari om 13:30
![]()
![]()
![]()
Avondklok effect![]()
![]()
Er zijn aanwijzingen dat die immuniteit niet blijvend is.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef JosMert het volgende:
En dan als er over 10 jaar weer een virus komt alles weer van voor af aan? Denk toch eens na met je vrijheid.
Ik heb corona gehad en ben immuun voor het corona virus. Gaat geen spuit in mijn lijf komen.
Want? Alsof de ziekenhuisopnames en IC-bezetting enorm veel te maken hebben met die Britse variant?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Predator40 het volgende:
begint er toch langzaam op te lijken dat die britse variant aardig "tegen" valt
gewoon een mietjes variant
de vraag is of het ook echt door de avondklok komt....zulke cijfers komt ze wel erg goed uit om het te verlengen trouwens.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Topcijfers, ik was ten onrechte negatief over de avondklok!
Het RIVM had voorspeld van wel, De britse variant zou voor een toename gaan zorgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Alsof de ziekenhuisopnames en IC-bezetting enorm veel te maken hebben met die Britse variant?
Een sneeuwbal naar je buur is bloed aan de muur.quote:
@chratnoxquote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef galantis het volgende:
[..]
Een sneeuwbal naar je buur is bloed aan de muur.
© chratnox
Edit: Misschien debiele vraag, maar hoe moet je users taggen??
Zonder de spatie en met @galantis :-)quote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef galantis het volgende:
[..]
© chratnox
@ en dan de username erachterquote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef galantis het volgende:
[..]
© chratnox
Ja juist, maar wat moet ik tikken? "@:" werkt niet, terwijl dat wel is wat verschijnt als je bijv het bericht als quote bekijkt.quote:
Ja klopt, haha, die copyright was geen mislukte @quote:Op zondag 7 februari 2021 13:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zonder de spatie en met @:galantis :-)
Ohja, dat was vorige keer toch "een knuffel aan je buur is bloed aan de muur?"
Ik begrijp nu wat van dissel bedoelde toen hij zei dat de lijken zich mede opstapelden in de verpleeghuizen door het opleidingsniveau (lees: IQ) van het personeel... X'Dquote:Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt hè!
Ze denkt niet meer besmet te kunnen raken en als buffer te kunnen fungeren tussen mensen die nog niet gevaccineerd zijn.
En dat werkt dan in de zorg!
Dan kan je een buitenlandse vakantie iig vergeten de rest van je leven. Daar heeft NL immers geen invloed op.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef JosMert het volgende:
[..]
En dan als er over 10 jaar weer een virus komt alles weer van voor af aan? Denk toch eens na met je vrijheid.
Ik heb corona gehad en ben immuun voor het corona virus. Gaat geen spuit in mijn lijf komen.
Die kans wordt juist steeds kleiner als ik de cijfers ziequote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks word je nog positief
Drinkt alleen thee terwijl hij praat over verloren glorie...quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Predator40 het volgende:
begint er toch langzaam op te lijken dat die britse variant aardig "tegen" valt
gewoon een mietjes variant
Moet je overmorgen nog even terug komenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Die kans wordt juist steeds kleiner als ik de cijfers zie
Die gaat niet weg.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Het gaat er om dat de ziekte weg moet.
Ik zeg, alle maatregelen weg behalve de avondklok en we zijn er 👌quote:Op zondag 7 februari 2021 13:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de vraag is of het ook echt door de avondklok komt....zulke cijfers komt ze wel erg goed uit om het te verlengen trouwens.
hier is het echt doodstil in het dorp na 21:00, het voorkomt zeker wel bezoekjes
Kijk nou vanavond en dinsdag avond nog eens naar deze cijfers. Echt de cijfers van vandaag. Dan liggen ze, helaas, een stuk hoger. Zeker in de weekenden zit er altijd een vertraging in de bezettingscijfers van NICE.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 117 (bewezen COVID-19)![]()
Weektoename aantal opnamen: 1239 (bewezen COVID-19)
Week tot week stijging: -6,0%
Bezetting op verpleegafdelingen: 1538 (verdacht of bewezen COVID-19)
Bron: Stichting NICE, zondag 7 februari om 13:30
![]()
![]()
![]()
Avondklok effect![]()
![]()
Ja, en woensdag weer lager. Week op week is het nog steeds dalende in de ziekenhuizen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk nou vanavond en dinsdag avond nog eens naar deze cijfers. Echt de cijfers van vandaag. Dan liggen ze, helaas, een stuk hoger. Zeker in de weekenden zit er altijd een vertraging in de bezettingscijfers van NICE.
Klopt, alleen de dagcijfers overdag in het weekend zijn echt vertekenend. Daar zou ik geen week naar week vergelijking mee makenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, en woensdag weer lager. Week op week is het nog steeds dalende in de ziekenhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |