Ik zie een fout. Je bedoelt de feestdagen helden.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Die viel ook mee
midden/eind januari voorspelde sommige "experts" ook minimaal 20K besmetting per dag door de feestdagen aso's
Het laat de instroom wel goed zien. Hoeveel instroom er in de 24 uur tot dat moment geweest is, en dat vergeleken met de week ervoor laat wel degelijk wat zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, alleen de dagcijfers overdag in het weekend zijn echt vertekenend. Daar zou ik geen week naar week vergelijking mee maken
De NS gaat vandaag geen treinen meer laten rijden.quote:
Ook al gaan er dingen mis, die man is wel oppermachtig. Kan het weer beïnvloeden, ervoor zorgen dat er geen treinen meer rijden. Past wel in het plaatje van het CDA, weten we zeker dat het niet de messias is?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
[..]
De NS gaat vandaag geen treinen meer laten rijden.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat ook de schuld van Hugo is.
En Hugo zei: ‘Genoeg!’ en het ganse volk sloot zich op in hun huizen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ook al gaan er dingen mis, die man is wel oppermachtig. Kan het weer beïnvloeden, ervoor zorgen dat er geen treinen meer rijden. Past wel in het plaatje van het CDA, weten we zeker dat het niet de messias is?
En HuGod zag dat het goed was.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:27 schreef Jazeg het volgende:
[..]
En Hugo zei: ‘Genoeg!’ en het ganse volk sloot zich op in hun huizen.
Er ligt ook wel wat sneeuw hoor. Vast geregeld door Hugo. Moeten de testlocaties dicht en kan hij volgende week een nep piek promoten. Allemaal onderdeel van zijn masterplan om Nederland over te nemen en een nieuwe betere samenleving te vormen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
[..]
De NS gaat vandaag geen treinen meer laten rijden.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat ook de schuld van Hugo is.
Je bedoelt stijgend ? XDquote:Op zondag 7 februari 2021 14:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Moet je overmorgen nog even terug komenDan zullen we goede dagcijfers hebben!
Open die handelquote:Op zondag 7 februari 2021 14:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee. Dichte teststraten = lage cijfers = kroegen open
Ja hallo, weer 3 omaatjes dood.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Open die handel
Leven![]()
Straks aan de glühwein met de buren hier iig
pas maar op. De 'Britse Variant Brigade' zit al klaar om je de les te lezenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
@:zipportal en ik zitten al klaar voor de kroegenopen.gif cijfers.
Hebben ze enig idee waarom? Zoveel vaccinaties hebben ze nog niet gezet volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:04 schreef Oliver23 het volgende:
Mooie cijfers vanuit de Verenigde Staten
Cases are down 31% over the last 7 days
- Average test positivity rate: 5.5%
- Hospitalizations are down 31% in last 2 weeks
- ICU admissions are down 24% in last 2 weeks
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja hallo, weer 3 omaatjes dood.
Herken je glühwein aan de geur? Dan is magere hein aan de deur.
Speciaal voor @:galantis
Al is de knuffel nog zo snel, corona achterhaalt 'm wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
'Zulks een genieten, staat gelijk aan oma's afschieten'
Het Joe Biden-effectquote:Op zondag 7 februari 2021 15:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hebben ze enig idee waarom? Zoveel vaccinaties hebben ze nog niet gezet volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |