SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is soms ook net een stripfiguur.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Thomas is helemaal suf geluld door Jerrel
[ afbeelding ]
Vond het wel een mooie naamquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na een paar keer lezen snap ik hem, braddy is vloggendechipszak.
Ik vind zulke types gewoon leuk, bitchie, druk, valserig. Tja, kweet ook niet waarom.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
vertel wat is er leuk aan jer rel?
Laffaard, ga dat huis in danquote:
dr gaat een hertje overstekenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jezus , wat een tranentrekkend disney verhaal zeg
Ja geinig verzonnen weer anderzijds stop met weggaan en terugkomen en houd 1 naam.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vond het wel een mooie naam
Het lijkt mij serieus wel een leuke groep om bij te zijn, maar met mijn kop op TV hoeft dan weer nietquote:
Koplampen!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr gaat een hertje oversteken
Is wel een slimme optie hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja geinig verzonnen weer anderzijds stop met weggaan en terugkomen en houd 1 naam.
Echt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef aswesleep het volgende:
Lekker emotioneel verteld allemaal door Jerrell.
Nee was een tip van Snapjuhliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jezus!
Hebben ze deze opgepikt bij de crisisopvang ??
Daar heb ik geen mening over verder.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is wel een slimme optie he
Nee hoor, terwijl Matt vertelde dat zijn moeder verlamd is en kanker heeft en zijn vader een spierziekte heeft, hoorde ik hem op de achtergrond nog "En dan doe je ook nog mee aan Big Brother..." zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jerrel is stil. Bel de kranten.
En beide een ouder verloren door zelfmoord.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef 20100 het volgende:
joy nog zo'n non binaire gekkie
Naomi is al aan het soppen
ok dit ging te verquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef BB-King het volgende:
Jerrel z'n vader heeft 3 jaar geleden zelfmoord gepleegd.
Oh...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:17 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Nee hoor, terwijl Matt vertelde dat zijn moeder verlamd is en kanker heeft en zijn vader een spierziekte heeft, hoorde ik hem op de achtergrond nog "En dan doe je ook nog mee aan Big Brother..." zeggen.
Die "vibe" krijg je wel een beetje bij hem..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:17 schreef BB-King het volgende:
Die Jerrel wil vast de Nederlandse James Charles worden.
seriuesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:17 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Nee hoor, terwijl Matt vertelde dat zijn moeder verlamd is en kanker heeft en zijn vader een spierziekte heeft, hoorde ik hem op de achtergrond nog "En dan doe je ook nog mee aan Big Brother..." zeggen.
ja lijkt hij wel op ja, denk zeg het maar niet hier omdat de meeste die james niet kennenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:17 schreef BB-King het volgende:
Die Jerrel wil vast de Nederlandse James Charles worden.
Hij moet een kans krijgen want hij is zichzelf..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan deze (en alle Djerrol gifs en foto’s) niet in een spoiler?
Zou je 'm ongelijk geven?!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef Ireth het volgende:
Die blikken van Michel.Alsof ie al 10 manieren heeft bedacht om Jerrel de bek te snoeren
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ontwijkt normaal kogels en luistert nu naar het moeilijke leven van een hakkendrager:
[ afbeelding ]
#TeamMichelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef Ireth het volgende:
Die blikken van Michel.Alsof ie al 10 manieren heeft bedacht om Jerrel de bek te snoeren
Verdomme nog geen 1,5 uur in huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef aswesleep het volgende:
Mooi, Matt voelt zich al aangevallen door Jerrell.
Ik zou hem met een spandoek aanmoedigenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zou je 'm ongelijk geven?!
wil zich leren terugtrekken, begin maar eerst met je bek te houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef cheanny het volgende:
Praat eens wat langzamer Jerrel. Zoveel info in een paar minuten kan ik niet aan..
huisje en kruisje heb ik nog meegekregen..
Maar echtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef Flory het volgende:
Ik smácht werkelijk naar Nick en Pat in de tub en hun mening over dit
Ik ook man, zou gewoon gaan pittenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
TARREL... Houd godverdikkeme ff je BEK dicht man.
Als ik in dat huis zou zitten had ik al lang ruzie met 'm gehad. Schijtirritante gast.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb niets gezien!
" Hoe gaat het met je voet? "
Zelfde gedachte hier. Verder komt hij irritant over en dat vind ik wel weer leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
TARREL... Houd godverdikkeme ff je BEK dicht man.
Als ik in dat huis zou zitten had ik al lang ruzie met 'm gehad. Schijtirritante gast.
De hottub in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik ook man, zou gewoon gaan pitten
Denk dat hij hem liever ergens anders overheen gooit en ben volgens mij niet de enige die dat denkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Als Miesjel vandaag nog die Djerrol over het hek gooit ben ik zelfs bereid ook in zijn team te komen.
Hij moet snel eens over Julie heen .....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ontwijkt normaal kogels en luistert nu naar het moeilijke leven van een hakkendrager:
[ afbeelding ]
Ze denken dat we achterlijk zijn. natuurlijk zijn we dat ook, maar toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb niets gezien!
" Hoe gaat het met je voet? "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Het is alleen leuk omdat we buitenstaanders zijn, als we daar in zouden zitten, zouden we knettertje leip worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfde gedachte hier. Verder komt hij irritant over en dat vind ik wel weer leuk
Gewoon een lulverhaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef waxmask het volgende:
maar even rekenen he... matt is event manager, is net 20, land zit al en jaar op slot qua events, dus die heeft amper een jaar gewerkt en een jaar werkeloos, hoe dan? welke grote organisatie benoemt een 18 jarig pikkie tot eventmanager? ik nie snap
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tering wat doet Mies dit goed zeg
kapot goed
soort Oransjeh Kanjert
Bij jill schijnt stewardes te staan, dat vind ik ook niet echt geloofwaardig. Maar goed, sommige zijn vroeg leerling en klaar met 17 en wie weet een familiebedrijf of zo en dan doe je dat al even.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef waxmask het volgende:
maar even rekenen he... matt is event manager, is net 20, land zit al en jaar op slot qua events, dus die heeft amper een jaar gewerkt en een jaar werkeloos, hoe dan? welke grote organisatie benoemt een 18 jarig pikkie tot eventmanager? ik nie snap
Stewardesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij jill schijnt stewardes te staan, dat vind ik ook niet echt geloofwaardig. Maar goed, sommige zijn vroeg leerling en klaar met 17 en wie weet een familiebedrijf of zo en dan doe je dat al even.
Die is wel weer leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel en Julie wisselden even hun blikken over die duracel smurf.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet je wat het ergste is?Big brother moet hem maar geen nieuwe batterijen gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lollllquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Stewardes
Bij Ordin-Air zeker
Djill heeft alleen opleiding tot stewardess gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij jill schijnt stewardes te staan, dat vind ik ook niet echt geloofwaardig. Maar goed, sommige zijn vroeg leerling en klaar met 17 en wie weet een familiebedrijf of zo en dan doe je dat al even.
Ik weet het niet zeker he, iemand tikte het hier en ik heb het niet gecheckt. Maar totaal ongeloofwaardig voor mij iig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Stewardes
Bij Ordin-Air zeker
Oeh meer info en heeft ze die opleiding afgemaakt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Djill heeft alleen opleiding tot stewardess gedaan.
Absoluut. Ik had meteen tegen hem gezegd, praat eens rustig en laat een ander even zijn zin afmaken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het is alleen leuk omdat we buitenstaanders zijn, als we daar in zouden zitten, zouden we knettertje leip worden.
Huh is die er nog dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF kijken wat hier rond hangt![]()
Thumbs up for #Zoey!![]()
Hij heeft wat tienerfeestjes georganiseerd in het lokale jeugdhonk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef waxmask het volgende:
beter nog vergeten ze vanaf nu zijn schuifje open te zettenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef cheanny het volgende:
doe Jerrel maar even geen batterijwissel, BB
Ja dat, even duidelijk gemaakt dat anderen ook een stem hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik had meteen tegen hem gezegd, praat eens rustig en laat een ander even zijn zin afmaken.
Hier hoef je niets aan te geven, je mag er zo opduiken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF kijken wat hier rond hangt![]()
Thumbs up for #Zoey!![]()
Yep, ook diploma van behaald. Staat foto van op haar insta.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh meer info en heeft ze die opleiding afgemaakt?
Wie niet...?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef Shenti het volgende:
Ik denk dat Zoey Jerrel ook irritant vindt.
die alcoholloze feestjes voor 3 turken en een kechquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft wat tienerfeestjes georganiseerd in het lokale jeugdhonk.
Nick en Patrick sowiesoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de mannen Jerrel heel snel op de bank zullen zetten ....
Omg. Ok. Dat is dan wel veranderd de afgelopen jaren denk ik dan zomaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, ook diploma van behaald. Staat foto van op haar insta.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
in de ontkenningsfase , how sad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |