Hij moet snel eens over Julie heen .....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ontwijkt normaal kogels en luistert nu naar het moeilijke leven van een hakkendrager:
[ afbeelding ]
Ze denken dat we achterlijk zijn. natuurlijk zijn we dat ook, maar toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb niets gezien!
" Hoe gaat het met je voet? "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Het is alleen leuk omdat we buitenstaanders zijn, als we daar in zouden zitten, zouden we knettertje leip worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfde gedachte hier. Verder komt hij irritant over en dat vind ik wel weer leuk
Gewoon een lulverhaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef waxmask het volgende:
maar even rekenen he... matt is event manager, is net 20, land zit al en jaar op slot qua events, dus die heeft amper een jaar gewerkt en een jaar werkeloos, hoe dan? welke grote organisatie benoemt een 18 jarig pikkie tot eventmanager? ik nie snap
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tering wat doet Mies dit goed zeg
kapot goed
soort Oransjeh Kanjert
Bij jill schijnt stewardes te staan, dat vind ik ook niet echt geloofwaardig. Maar goed, sommige zijn vroeg leerling en klaar met 17 en wie weet een familiebedrijf of zo en dan doe je dat al even.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef waxmask het volgende:
maar even rekenen he... matt is event manager, is net 20, land zit al en jaar op slot qua events, dus die heeft amper een jaar gewerkt en een jaar werkeloos, hoe dan? welke grote organisatie benoemt een 18 jarig pikkie tot eventmanager? ik nie snap
Stewardesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij jill schijnt stewardes te staan, dat vind ik ook niet echt geloofwaardig. Maar goed, sommige zijn vroeg leerling en klaar met 17 en wie weet een familiebedrijf of zo en dan doe je dat al even.
Die is wel weer leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel en Julie wisselden even hun blikken over die duracel smurf.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet je wat het ergste is?Big brother moet hem maar geen nieuwe batterijen gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lollllquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Stewardes
Bij Ordin-Air zeker
Djill heeft alleen opleiding tot stewardess gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij jill schijnt stewardes te staan, dat vind ik ook niet echt geloofwaardig. Maar goed, sommige zijn vroeg leerling en klaar met 17 en wie weet een familiebedrijf of zo en dan doe je dat al even.
Ik weet het niet zeker he, iemand tikte het hier en ik heb het niet gecheckt. Maar totaal ongeloofwaardig voor mij iig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Stewardes
Bij Ordin-Air zeker
Oeh meer info en heeft ze die opleiding afgemaakt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Djill heeft alleen opleiding tot stewardess gedaan.
Absoluut. Ik had meteen tegen hem gezegd, praat eens rustig en laat een ander even zijn zin afmaken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het is alleen leuk omdat we buitenstaanders zijn, als we daar in zouden zitten, zouden we knettertje leip worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |