Oh...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:17 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Nee hoor, terwijl Matt vertelde dat zijn moeder verlamd is en kanker heeft en zijn vader een spierziekte heeft, hoorde ik hem op de achtergrond nog "En dan doe je ook nog mee aan Big Brother..." zeggen.
Die "vibe" krijg je wel een beetje bij hem..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:17 schreef BB-King het volgende:
Die Jerrel wil vast de Nederlandse James Charles worden.
seriuesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:17 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Nee hoor, terwijl Matt vertelde dat zijn moeder verlamd is en kanker heeft en zijn vader een spierziekte heeft, hoorde ik hem op de achtergrond nog "En dan doe je ook nog mee aan Big Brother..." zeggen.
ja lijkt hij wel op ja, denk zeg het maar niet hier omdat de meeste die james niet kennenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:17 schreef BB-King het volgende:
Die Jerrel wil vast de Nederlandse James Charles worden.
Hij moet een kans krijgen want hij is zichzelf..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan deze (en alle Djerrol gifs en foto’s) niet in een spoiler?
Zou je 'm ongelijk geven?!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef Ireth het volgende:
Die blikken van Michel.Alsof ie al 10 manieren heeft bedacht om Jerrel de bek te snoeren
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ontwijkt normaal kogels en luistert nu naar het moeilijke leven van een hakkendrager:
[ afbeelding ]
#TeamMichelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef Ireth het volgende:
Die blikken van Michel.Alsof ie al 10 manieren heeft bedacht om Jerrel de bek te snoeren
Verdomme nog geen 1,5 uur in huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef aswesleep het volgende:
Mooi, Matt voelt zich al aangevallen door Jerrell.
Ik zou hem met een spandoek aanmoedigenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zou je 'm ongelijk geven?!
wil zich leren terugtrekken, begin maar eerst met je bek te houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef cheanny het volgende:
Praat eens wat langzamer Jerrel. Zoveel info in een paar minuten kan ik niet aan..
huisje en kruisje heb ik nog meegekregen..
Maar echtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef Flory het volgende:
Ik smácht werkelijk naar Nick en Pat in de tub en hun mening over dit
Ik ook man, zou gewoon gaan pittenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
TARREL... Houd godverdikkeme ff je BEK dicht man.
Als ik in dat huis zou zitten had ik al lang ruzie met 'm gehad. Schijtirritante gast.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb niets gezien!
" Hoe gaat het met je voet? "
Zelfde gedachte hier. Verder komt hij irritant over en dat vind ik wel weer leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
TARREL... Houd godverdikkeme ff je BEK dicht man.
Als ik in dat huis zou zitten had ik al lang ruzie met 'm gehad. Schijtirritante gast.
De hottub in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik ook man, zou gewoon gaan pitten
Denk dat hij hem liever ergens anders overheen gooit en ben volgens mij niet de enige die dat denkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Als Miesjel vandaag nog die Djerrol over het hek gooit ben ik zelfs bereid ook in zijn team te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |