Ja geinig verzonnen weer anderzijds stop met weggaan en terugkomen en houd 1 naam.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vond het wel een mooie naam
Het lijkt mij serieus wel een leuke groep om bij te zijn, maar met mijn kop op TV hoeft dan weer nietquote:
Koplampen!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr gaat een hertje oversteken
Is wel een slimme optie hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja geinig verzonnen weer anderzijds stop met weggaan en terugkomen en houd 1 naam.
Echt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef aswesleep het volgende:
Lekker emotioneel verteld allemaal door Jerrell.
Nee was een tip van Snapjuhliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jezus!
Hebben ze deze opgepikt bij de crisisopvang ??
Daar heb ik geen mening over verder.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is wel een slimme optie he
Nee hoor, terwijl Matt vertelde dat zijn moeder verlamd is en kanker heeft en zijn vader een spierziekte heeft, hoorde ik hem op de achtergrond nog "En dan doe je ook nog mee aan Big Brother..." zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jerrel is stil. Bel de kranten.
En beide een ouder verloren door zelfmoord.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef 20100 het volgende:
joy nog zo'n non binaire gekkie
Naomi is al aan het soppen
ok dit ging te verquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef BB-King het volgende:
Jerrel z'n vader heeft 3 jaar geleden zelfmoord gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |