Verdomme nog geen 1,5 uur in huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef aswesleep het volgende:
Mooi, Matt voelt zich al aangevallen door Jerrell.
Ik zou hem met een spandoek aanmoedigenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zou je 'm ongelijk geven?!
wil zich leren terugtrekken, begin maar eerst met je bek te houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef cheanny het volgende:
Praat eens wat langzamer Jerrel. Zoveel info in een paar minuten kan ik niet aan..
huisje en kruisje heb ik nog meegekregen..
Maar echtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef Flory het volgende:
Ik smácht werkelijk naar Nick en Pat in de tub en hun mening over dit
Ik ook man, zou gewoon gaan pittenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
TARREL... Houd godverdikkeme ff je BEK dicht man.
Als ik in dat huis zou zitten had ik al lang ruzie met 'm gehad. Schijtirritante gast.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb niets gezien!
" Hoe gaat het met je voet? "
Zelfde gedachte hier. Verder komt hij irritant over en dat vind ik wel weer leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
TARREL... Houd godverdikkeme ff je BEK dicht man.
Als ik in dat huis zou zitten had ik al lang ruzie met 'm gehad. Schijtirritante gast.
De hottub in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik ook man, zou gewoon gaan pitten
Denk dat hij hem liever ergens anders overheen gooit en ben volgens mij niet de enige die dat denkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Als Miesjel vandaag nog die Djerrol over het hek gooit ben ik zelfs bereid ook in zijn team te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |