Huh is die er nog dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF kijken wat hier rond hangt![]()
Thumbs up for #Zoey!![]()
Hij heeft wat tienerfeestjes georganiseerd in het lokale jeugdhonk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef waxmask het volgende:
maar even rekenen he... matt is event manager, is net 20, land zit al en jaar op slot qua events, dus die heeft amper een jaar gewerkt en een jaar werkeloos, hoe dan? welke grote organisatie benoemt een 18 jarig pikkie tot eventmanager? ik nie snap
beter nog vergeten ze vanaf nu zijn schuifje open te zettenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef cheanny het volgende:
doe Jerrel maar even geen batterijwissel, BB
Ja dat, even duidelijk gemaakt dat anderen ook een stem hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik had meteen tegen hem gezegd, praat eens rustig en laat een ander even zijn zin afmaken.
in de ontkenningsfase , how sad.quote:
Hier hoef je niets aan te geven, je mag er zo opduiken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF kijken wat hier rond hangt![]()
Thumbs up for #Zoey!![]()
Yep, ook diploma van behaald. Staat foto van op haar insta.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh meer info en heeft ze die opleiding afgemaakt?
Wie niet...?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef Shenti het volgende:
Ik denk dat Zoey Jerrel ook irritant vindt.
die alcoholloze feestjes voor 3 turken en een kechquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft wat tienerfeestjes georganiseerd in het lokale jeugdhonk.
Nick en Patrick sowiesoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de mannen Jerrel heel snel op de bank zullen zetten ....
Omg. Ok. Dat is dan wel veranderd de afgelopen jaren denk ik dan zomaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, ook diploma van behaald. Staat foto van op haar insta.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
in de ontkenningsfase , how sad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |