SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is momenteel zeer druk op de website, probeer binnen enkele seconden opnieuw."quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Kefke04 het volgende:
Ik heb op rtl op Jeroen gestemd,
op vier kan ik nog niet stemmen god weet waarom
huh?quote:
Eens. Denk dat ik die wel ga leuk ga vindenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja wat denk jij als hij jerrel hoort/ziet
begint irritant te wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wat is Jill toch altijd overdreven met haar expressie, hou een op, we wééten dat je er bent
Waren niet te vindenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom moest er nou zo nodig weer een homo man in.
Doe es een keer een leuke pot.
Naomi zit er in, al is die meer biseksueel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom moest er nou zo nodig weer een homo man in.
Doe es een keer een leuke pot.
Zegt alweer genoeg over hoe die isquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef Whuzz het volgende:
Van de zijkant lijkt tarrel ook een hitlersnor te hebben.
"Rellen! Echt HEEEL NEDERLAND... uh Eindhoven... in BRAND gestoken"
Dramaqueen.
Die kent de volgende genomineerde al.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef BB-King het volgende:
Je ziet Patje denken:
"Amai, wie heeft potverdomme het WK veldrijden gewonnen?"
wie? nick?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Die geepileerde wenkbrauw gast is dat een homo?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ze draaiden de studio dus te laat weg
Je mag nooit meer radenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Weer hequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ze draaiden de studio dus te laat weg
gaydar ging wel ietwat afquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Like, duh?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Zie jij een andere kerel in het huis die geepileerde wenkbrauwen heeft?quote:
Die gaat helemaal irritant zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:01 schreef Benny het volgende:
Mona, ga maandag maar weer gewoon naar school en niet het huis in
Haha nee! Dat is een groot foutje van de productie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:01 schreef Whuzz het volgende:
BBFAAL! Het "er zijn NOG drie kandidaten" was te horen in huis
Was niet de bedoeling denk ik.
Mag ie zelf doen, maar ik hoef het niet te zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ga die Jarell echt niet trekken.![]()
![]()
Dat is ook niet jouw taakquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies zn tevreden smoel in de Cam "s
Dat is dan nog wel leuk aan hemquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef Benny het volgende:
Jerrel: "Iedereen is leuk en aardig"
Oh god... Wat hebben ze binnen gehaald
Wattanquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft niemand hier nou meegekregen wat er net gebeurde??????
Wat? Dat BB faalde en varklapte dat er toch nog iemand bij komt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
zegggggggquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan nog de eyecandy voor de oudere vrouw erin, dat zou top zijn.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Wil hij ook niet vrees ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
Regie liet het geluid van studio weer eens lopen in de huiskamer, dus ze weten dat er nog 3 klaar zittenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeroenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaa .... ja hoor
Liese : 'Er zijn nog 3 kandidaten. Er gaat er nog 1 inkomen'
Hmm dat weet ik nog niet, daar is het nu echt nog te kort voor, feestje is wel gelijk een goede test.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind hem nu al leuker dan Jowie, al zegt dat niet veel.
Scherp!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:05 schreef Joyce-43 het volgende:
er is niet verteld aan Jill dat die de nieuwe huismeester is
Nou... wacht maar.. die voorraadkamer is een soort Lamp van Alladin hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gierige BB, 1 biertje de man![]()
[ afbeelding ]
Jill graait meteen in de chips.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gierige BB, 1 biertje de man![]()
[ afbeelding ]
ja vind dat zo en No Go!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:04 schreef einzeinz het volgende:
Zozo, alle bewoners zijn op de hoogte van wat in de wereld gaande is
Ja eeeehhh geen jong chickie meer hier maar ook niet oud nee, wat voor categorie vallen we dan eigenlijk? want eigenlijk is die van 51 te oud en michel weer te jong.quote:
Nou, ze denken nu dat alleen de Arena Boulevard nog bestaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:04 schreef einzeinz het volgende:
Zozo, alle bewoners zijn op de hoogte van wat in de wereld gaande is
Echt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:05 schreef Sestra666 het volgende:
Jerrel heeft z'n stickers nog onder z'n schoenen
Er moet sterker drank in .quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... wacht maar.. die voorraadkamer is een soort Lamp van Alladin hoor
ah, zoiets als de vide van Utopiaquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... wacht maar.. die voorraadkamer is een soort Lamp van Alladin hoor
Mooie klassikerquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ah, zoiets als de vide van Utopia
Domme lummel, ik zag het ook gebeuren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
De presentator had de microfoon naar het huis nog open toen hij zei: "Maarrrrrr er zijn nog 3 kandidaten over..."
Geschokte reactie van de bewoners.
En de nieuwkomers moesten het geheim houden.
En Michelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef BB-King het volgende:
Matt gaat volgende week naar huis.
Die Jerrel heeft de vrouwen en Michel al ingepakt.
Geef mij Zoey haar usb stick en ik ben ook djquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ik ben ook DJ"
Iedereen een medaille, iedereen is DJ
JIJ bent een DJ en JIJ bent een DJ en JIJ bent een DJ!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ik ben ook DJ"
Iedereen een medaille, iedereen is DJ
Ben bang dat hij het dan gewoon gaat herhalen....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef waxmask het volgende:
jerrel heeft binnen het uur niks meer te vertellen zo snel gaat hij nu
Ik hoop hetquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef waxmask het volgende:
jerrel heeft binnen het uur niks meer te vertellen zo snel gaat hij nu
En hoe gaat hij het opvatten dat MvdP heeft gewonnen en niet Wout.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Is Patje nu al uit die vreselijke onzekerheid gehaald? Of weet Met de uitslag niet?
Echt!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik durf te wedden dat jerrel morgenochtend wakker wordt met slaapmasker en douchemuts op .
Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik durf te wedden dat jerrel morgenochtend wakker wordt met slaapmasker en douchemuts op .
Gameroommm!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef dorkie94 het volgende:
Zei iemand nou dit is de deur naar de gayroom
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef Kinga het volgende:
Zie je, hij zegt het al. Hij heeft zijn hakken mee.
-1quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef Kinga het volgende:
Zie je, hij zegt het al. Hij heeft zijn hakken mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gamequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef dorkie94 het volgende:
Zei iemand nou dit is de deur naar de gayroom
Spraytan Whitewashquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is gewoon de blanke versie van Jowie dit
Misschien is hij met een been uit de kast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel loopt na Jowi dus ook gelijk weg met Terrel. Ik vind dit....opmerkelijk.
TEquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef aswesleep het volgende:
Die Jerrell is wel druk heb ik zo het idee.
Als hij maar op gaat houden met dat Engels lullen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
can ik get a amen ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh misschien doet Jerrel wel aan drag ivm die hakken, me like.
Jowie was een pak rustiger, ik ga zijn gefluister al bijna missen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zeg ik net, oudere vrouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
wat een herrie,zo door elkaar
of ik word oud
POLLquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
of ik word oud
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, oudere vrouwen.huhuhu
wat gebeurd dann?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
Manmanman wat een fail weer, geluid weer open laten staan.
dat had de groep al gehoord met 3 bewoners maar toen er al door jerrel en matt gezegd dat er nu nog 3 daar waren dus verder gingen ze er niet echt op inquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat? Dat BB faalde en varklapte dat er toch nog iemand bij komt?
Nee hij denkt “Waarom weten die klootzakken niet wie het WK veldrijden heeft gewonnen?”quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze denkt:
WTF ???
[ afbeelding ]
Gaat nog vrijwillig het huis verlaten als die Jerrel zo doorgaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze denkt:
WTF ???
[ afbeelding ]
lawaii om idiotenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
of ik word oud
Ze maakt dan van die rare keelgeluiden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey en jerrel hebben elkaar al gevonden
Hoop verdomme toch echt dat 'ie zijn mond kan houdenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:11 schreef aswesleep het volgende:
Jerell = Jowi + Ziko. Als hij zo blijft door ratelen.
Mogen we hem dan 2x wegstemmenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:11 schreef aswesleep het volgende:
Jerell = Jowi + Ziko. Als hij zo blijft door ratelen.
Kabouter Plopquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is wel van Wesley Sneijder hoogte he
Laten we 'm Matt noemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
LAten we matt "de rosse" noemen
Hij zei een keer iets over dat hij op school twijfels had over zijn geaardheid toch, volgens mij heeft hij zelf gewoon nog niet helemaal door dat hij in de kast zit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel loopt na Jowi dus ook gelijk weg met Terrel. Ik vind dit....opmerkelijk.
okequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Geluid stond nog open toen ze zeiden dat er 3 andere bewoners in het huis waren.
me like not, het zit er idd dik inquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
metooquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, toen had hij een meisje afgewezen, en dat meisje en haar vriendinnen hebben toen de hele school ondergeplakt met posters dat hij homo zou zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zei een keer iets over dat hij op school twijfels had over zijn geaardheid toch, volgens mij heeft hij zelf gewoon nog niet helemaal door dat hij in de kast zit.
Hij stelt zich zo al genoeg aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, zoals hij achter Tarrel aanloopt sluit het een het ander niet uitquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, toen had hij een meisje afgewezen, en dat meisje en haar vriendinnen hebben toen de hele school ondergeplakt met posters dat hij homo zou zijn.
die zegt nog steeds wie heeft er nu in godsnaam het wk veldrijden gewonnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze denkt:
WTF ???
[ afbeelding ]
Als je 2 streams heb kan je hem misschien ontwijken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
me like not, het zit er idd dik in
Die wenkbrauwenquote:
Het is de jonge homoseksuele neef van Theoquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:14 schreef waxmask het volgende:
wat kan jerrel niet? nu ook al kunstcriticus
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef aswesleep het volgende:
Ik vrees voor Patje, die zou dit wel eens niet kunnen volhouden.
Dacht dat hij een gesprek met Jowie hierover had gehad, maar kan het me niet meer goed herinneren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, toen had hij een meisje afgewezen, en dat meisje en haar vriendinnen hebben toen de hele school ondergeplakt met posters dat hij homo zou zijn.
Ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef Kinga het volgende:
Och jezus, weer die verhalen van buiten het huis... begin er nou niet weer aan, voor je het weet is weer iemand depressief.
Misschien flikkert hij tarrel wel over de schutting. A guy can dream....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef aswesleep het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou hij ook Jerretells hebben?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:14 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
die zegt nog steeds wie heeft er nu in godsnaam het wk veldrijden gewonnen
2 teveel zelfsquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zitten gaten in zijn oren
en ben&jerrels eten?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou hij ook Jerretells hebben?
Als een petank balquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien flikkert hij tarrel wel over de schutting. A guy can dream....
Pat slaapt niet vannacht, arme zielquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee hij denkt “Waarom weten die klootzakken niet wie het WK veldrijden heeft gewonnen?”
Hij is me echt te druk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:16 schreef lonneberga het volgende:
griezel die Jerrel,ben hem nu al zat.
Dat of hij wordt er wel uitgestemdquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef aswesleep het volgende:
Komt z'n verlies in de halve finale van het WK Petanque nog bovenopquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Pat slaapt niet vannacht, arme ziel
Dat blijft knagen
Welke drie heeft op Jill gestemdquote:
Ik ga hem toch even een klein tweede kansje geven, want hij begon best wel goed.quote:
Hooguit 2 dagen, dan word het voorspelbaar, irritant.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
O jee, Jarell is een stokertje. Het wordt toch wat interessanter.
Ontzettend overheersend lulletjequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:19 schreef waxmask het volgende:
het is allemaal jerrel jerrel jerrel, krijg amper matt te horen/zien, jerrel mist nu al zijn peuken
Hahaha...quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je 2 streams heb kan je hem misschien ontwijken.
Ik heb dat goede begin gemist, maar wij zitten sowieso vaak op een andere golflengtequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga hem toch even een klein tweede kansje geven, want hij begon best wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |