Geef mij Zoey haar usb stick en ik ben ook djquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ik ben ook DJ"
Iedereen een medaille, iedereen is DJ
JIJ bent een DJ en JIJ bent een DJ en JIJ bent een DJ!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ik ben ook DJ"
Iedereen een medaille, iedereen is DJ
Ben bang dat hij het dan gewoon gaat herhalen....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef waxmask het volgende:
jerrel heeft binnen het uur niks meer te vertellen zo snel gaat hij nu
Ik hoop hetquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef waxmask het volgende:
jerrel heeft binnen het uur niks meer te vertellen zo snel gaat hij nu
En hoe gaat hij het opvatten dat MvdP heeft gewonnen en niet Wout.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Is Patje nu al uit die vreselijke onzekerheid gehaald? Of weet Met de uitslag niet?
Echt!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik durf te wedden dat jerrel morgenochtend wakker wordt met slaapmasker en douchemuts op .
Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik durf te wedden dat jerrel morgenochtend wakker wordt met slaapmasker en douchemuts op .
Gameroommm!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef dorkie94 het volgende:
Zei iemand nou dit is de deur naar de gayroom
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef Kinga het volgende:
Zie je, hij zegt het al. Hij heeft zijn hakken mee.
-1quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef Kinga het volgende:
Zie je, hij zegt het al. Hij heeft zijn hakken mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |